حوادثمعرفی کسب و کار

دزدی ماشین با خودرو بر جعلی + راهنمای تشخیص و شناسایی شیادان

در روزهای گذشته خبری در سراسر دنیای مجازی منتشر شده است که نه تنها تعجب کاربران را برانگیخته بلکه باعث شده است تا موج جدیدی از ترس در دل صاحبان خودرو به وجود بیاید و وحشت تعداد بسیار زیادی از صاحبان نمایشگاه خودرو را نیز بیش از پیش کند.

راهنمای تشخیص و شناسایی شیادان

تیتر خبری که منتشر شده، دزدی و سرقت خودرو لوکس توسط خودرو بر است ! به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم که به جستجوی صحت و سقم این قضیه پرداخته و بررسی کنیم که آیا این خبر صحت دارد یا خیر؟ همان‌طور که قطعا شما هم در فضای مجازی دیده و خوانده‌اید، روز دوشنبه و پس از ترخیص خودروی لوکس وارداتی توسط گمرک، صاحب یک نمایشگاه بزرگ خودرو تصمیم می‌گیرد که این خودروی لوکس و چند میلیاردی را بلافاصله به دست صاحبش برساند و با استفاده از خودرو بر این کار را انجام می‌دهد

تا بتواند دل مشتری خود را به دست آورده و سهم بزرگی در سفارشات آینده این مشتری داشته باشد، غافل از آن که این سفارش نه تنها سفارش آخر این مشتری به این نمایشگاه خواهد بود بلکه در ادامه  صاحب نمایشگاه خودرو نیز چند میلیارد تومان ضرر خواهد کرد. صاحب نمایشگاه بزرگ خودرو در استان زنجان بلافاصله پس از تکمیل کارهای اداری با اولین شماره خودرو بر زنجان تماس گرفته و از آن‌ها می‌خواهد که بهترین خودرو بر خود را به گمرک اعزام کرده و پس از حمل خودروی لوکس، آن را به دست صاحبش برسانند.

طبق گفته صاحب نمایشگاه و فروشگاه خودرو، پس از تماس با شماره خودرو بر، مدت زمان طولانی را در انتظار رسیدن خودرو بر گذرانده است و پس از پیگیری‌های مکرر در هر تماس تلفنی به ایشان اعلام شده است که خودرو بر به گمرک اعزام شده و در صورت کنسل کردن خدمات مورد نیاز باید هزینه حمل و انتقال را نیز به صورت کامل بپردازند و با همین شیوه و ترفند مانع از لغو سفارش مشتری شده و به هر روشی ایشان را مجبور کرده تا در محل منتظر بماند.

پس از رسیدن خودرو بر، سفارش دهنده خودرو که به واسطه شغل خود با روش کار خودرو برها آشنا بوده از افراد اعزامی می‌خواهد که قبل از حمل خودرو با ارائه بیمه نامه‌ای، تمامی خدمات خود را تضمین کنند اما این افراد شیاد از این کار سر باز زده و می‌گویند که بیمه نامه در اختیار شرکت قرار داشته و هر زمان که شخص متقاضی بخواهد می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند اما بیمه نامه کاغذی به مشتریان ارائه نخواهد شد و نیز همچنین از صاحب نمایشگاه خودرو می‌خواهند که تمام مبلغ انجام عملیات را در ابتدای کار بپردازند

و شخص زیان دیده نیز که از فکر پلید آن‌ها بی اطلاع بوده و به دلیل مدت زمان بسیار زیادی که معطل شده تمام این مبلغ را می‌پردازد تا هر چه سریع‌تر بتواند به سایر کارهای خود نیز رسیدگی کند. پس از حمل خودرو و در حین انتقال و جابجایی، ناگهان خودرو بر از مسیر اصلی خارج شده و به سمت جاده‌های فرعی و خارج از شهر می‌پیچد و از آن پس دیگر خبری از خودرو بر، افراد اعزام شده تحت عنوان امداد کاران خودرو بر و خودروی لوکس و گران قیمت وارداتی نیست و در پی تلاش‌های پی در پی و گسترده نیروی انتظامی و پلیس راهور، همچنان اثری از خودرو پیدا نشده است.

پس از این اتفاق، صاحب نمایشگاه خودرو که متوجه می‌شود از همان ابتدا در دامان افراد شیاد گرفتار شده بوده به دلیل اطلاع از ضرر چندین میلیاردی که متوجه‌اش شده بود، دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل می‌شود و پس از تلاش‌های کادر درمان در حال حاضر اوضاع رو به بهبودی دارد اما همچنان امیدوار است که ماموران پلیس راهور و نیروی انتظامی بتوانند این افراد کلاهبردار را دستگیر کنند. پس از گزارش این خبر به رئیس پلیس راهور استان زنجان مراجه کرده و علت این حادثه را جویا شدیم که ایشان در ادامه ذکر کردند:

دلیل اصلی وقوع این حادثه، سهل انگاری صاحب نمایشگاه خودرو بوده که به هشدارهای پی در پی و مکرر پلیس استان زنجان در استفاده از خودرو بر توجه نکرده و به اولین شماره خودرو بری که آن را پیدا کرده است زنگ زده و درخواست خود را ثبت کرده است. ما به صورت روزانه و به واسطه شبکه‌های مجازی، بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر و استان و سایر روش‌ها از مردم و هموطنان عزیز خواستاریم که قبل از اعتماد به هر یک از نمایندگی‌های خودرو بر و استفاده از خدمات آن‌ها، ابتدا از تقلبی نبودن آن مطمئن شوند تا دچار چنین گرفتاری بزرگی نشوند.

راه‌های مختلفی برای تشخیص خودرو بر تقلبی از خودرو بر اصلی وجود دارد که با کمی ذکاوت و دقت می‌توانید آن را تشخیص دهید. یکی از مواردی که باعث تمایز خودرو بر اصلی و تقلبی می‌شود ارائه بیمه نامه قبل از حمل و پیش از جابجایی خودرو به صاحب خودرو و استفاده کننده خدمات است که تمامی خودروبرهای اصلی به انجام این وظیفه پایبند بوده و تحت هر شرایطی برگه بیمه نامه را به صاحبین خودرو تحویل خواهند داد تا شما بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از خدمات خودرو بر زنجان استفاده کنید.

ایشان در ادامه ذکر کردند که با مدیریت محمود بهرامی، بهترین، بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی خودرو بر در استان زنجان است که تمامی هموطنان عزیز در سرتاسر استان زنجان می‌توانند از تمامی خدمات ارزشمند و گسترده خودرو بر اصلی زنجان با آرامش خیال استفاده کنند. با استفاده از شماره تماس خودرو بر محمود بهرامی می‌توانید به راحتی و با استفاده از خودرو برهای مجهز و امداد کارانی ماهر و آموزش دیده، خودروی خود را منتقل کرده و به مقصد مورد نظرتان برسانید تنها کافیست شماره تلفن بهترین خودرو بر زنجان را همیشه در دسترس داشته باشید

و همین حالا می‌توانید این شماره را در گوشی تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا آن را بر روی یک کاغذ یادداشت کنید و همیشه به همراه داشته باشید تا در هر شرایطی بتوانید بدون دغدغه از خودروبر مد نظرتان استفاده کنید. امداد کاران ماهر و کاربلد خودرو بر زنجان در مدت زمان کوتاهی پس از تماس شما به محل اعزام شده و با اطمینان و ایمنی کامل خودرویتان را حمل خواهند کرد و قبل از انجام خدمات با ارائه بیمه نامه و ضمانت به شما این آسودگی خاطر را خواهند داد که دیگر ذره‌ای نگران ضرر و زیان‌های احتمالی نباشید و در دام شیادان گرفتار نشوید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا