عمومیمعرفی کسب و کار

دستگاه تصفیه آب صنعتی ro چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی RO در حال حاضر راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای تصفیه آب کشاورزی و صنعتی می باشد که می تواند از نظر تکنولوژی و عملکرد مشابه دستگاه تصفیه آب خانگی باشد که می تواند در شرایط سخت بالا و محتویات آب را تصفیه کند. برای آشنایی بیشتر با آبان شیمی پالایش همراه باشید.


مزایای دستگاه های تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی RO ارزان تر از روش های مشابه است.

انرژی کمتری نسبت به سایر سیستم های موجود در صنعت مصرف می کند.

توانایی از بین بردن ویروس ها و باکتری ها از این طریق وجود دارد.

روش تصفیه آب صنعتی غشای اسمز معکوس اجازه می دهد تا پساب حامل حاصل از تصفیه آب تصفیه شود و فاضلاب کمتری به محیط زیست وارد شود.

تمامی استانداردهای بین المللی و صنعتی تکنولوژی تصفیه آب اسمز معکوس را تایید می کنند.

کیفیت استفاده از آب تجاری

با توجه به اینکه در روش اسمز معکوس مطمئناً در زمین های کشاورزی که مشکل دفع فاضلاب و آلودگی محیط زیست وجود دارد مقداری پساب تولید می کند، استفاده از این روش محدودیت هایی دارد.

با توجه به هزینه های اولیه راه اندازی و تعمیر و نگهداری تجهیزات تصفیه آب صنعتی RO، ممکن است برای برخی از کاربردها مانند خانه های کشاورزی که مصرف آب در آنها کم است و محصول با ارزش است، مقرون به صرفه نباشد، اما منطقی به نظر می رسد. هیچ توجیه اقتصادی برای نمک زدایی اسمز معکوس برای کاربردهای کشاورزی مانند گندم، یونجه و جو وجود ندارد.

اسمز معکوس چیست؟

این یک پدیده فیزیکی است که امکان تولید محلول خالص از محلولی با ناخالصی بالاتر را فراهم می کند. رایج ترین کاربرد فناوری اسمز معکوس، تصفیه آب شیرین از آب های سخت و شور است. حتی آب دریا را می توان با اسمز معکوس تصفیه کرد. مهمترین نکته در مورد این روش غشا است که یونهای محلول در آب پس از قرار گرفتن در معرض فشار زیاد نمی توانند از فضای میکروممبران عبور کنند در نتیجه در مسیر متوقف می شوند. به غشاء و انجام می دهد. عبور نمی کند، در نتیجه 98٪ از نمک های موجود در آب حذف می شود و آب نرم و بدون نمک در دسترس است.

در حال حاضر رایج ترین روش تصفیه آب دریا استفاده از فناوری اسمز معکوس است.

از آنجایی که منافذ غشاء کمتر از یک هزارم میکرون قطر دارند، فشار بالایی برای جریان یافتن آب نرم لازم است.

قیمت فیلتر شنی

فیلتر شنی و فیلتر کربنی از مهمترین و جدانشدنی ترین قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی RO هستند که برای حذف ذرات جامد داخل دستگاه تصفیه آب نصب می شوند که وظیفه تصفیه مواد ناخوشایند و جلوگیری از . مانع ورود برای ایجاد مشکلات آینده و مشکلات بعدی.

یک فیلتر شنی همچنین می تواند ذرات معلق و کدورت را از آب حذف کند که حاوی ردیف هایی از سیلیس است که وارد آب حاوی کدورت می شود، ذرات کدورت بین سیلیس و هیچ ماده معلقی به دام می افتند. کدورت به طور قطع می توان گفت که فیلترهای شنی یکی از مهم ترین روش های مورد استفاده برای کاهش غلظت مواد معلق در آب هستند.

قیمت فیلتر شنی بستگی به این دارد که جنس بدنه فیلتر فلزی باشد یا ورق فایبر گلاس باعث تغییر قیمت بدنه می شود و یا اگر فیلتر شنی از بدنه فایبرگلاس باشد کیفیت فایبرگلاس نیز باعث قیمت می شود. فیلتر شنی نوسان می کند.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت تمام شده فیلتر شنی موثر است کیفیت ساخت و دقت ساخت و همچنین کیفیت شیر ​​فیلتر شنی است.

به عنوان مثال، اگر انواع شیر خوب و باکیفیت باشد، باز هم روی قیمت تاثیر می گذارد، نکته دیگر اینکه اگر شیر اتوماتیک یا اتوماتیک باشد، باز هم روی قیمت فیلتر شنی تاثیر می گذارد.

عیب یابی و تعمیر تصفیه خانه های آب

از آنجایی که یک دستگاه تصفیه آب صنعتی تجهیزات پیشرفته تری نسبت به دستگاه تصفیه آب خانگی دارد، تعمیر و تعمیر این سیستم ها به مهارت بیشتری نیاز دارد.

دکمه بازگشت به بالا