عمومیمعرفی کسب و کار

راهنمای خرید بهترین برند لوازم آرایشی ایتالیا

در میان برندهای زیبایی اروپایی، فرانسوی‌ها با غول‌هایی مانند L’Oreal و Garnier بر بازار آرایشی سلطه دارند؛ اما ایتالیا نیز که به ‌واسطه مد جسورانه، طراحی‌های جاودانه و زیبایی افسانه‌ای خود مشهور است، در دنیای آرایش نیز جایگاه خوبی دارد و انواع برند میکاپ ایتالیایی پا به ‌پای رقبایشان در بازار محصولات آرایشی حضور دارند.

زنان ایتالیایی به ‌واسطه استایل جسورانه و زیبایی ماندگار، عشق به رژلب‌های چشم‌نواز، عطرهای جذاب و چشمانی زیبا مشهور هستند. برند‌های ایتالیایی بسیاری وجود دارند که علی‌رغم کیفیت بسیار خوبشان تنها در جامعه محلی ایتالیایی شناخته‌شده‌اند. اما این روز‌ها به ‌واسطه ظهور فروشگاه‌های اینترنتی و دسترسی آنلاین به محصولات مختلف از سراسر جهان، توجه طرفداران این صنعت را از گوشه و کنار جهان به سمت خود جلب کرده‌اند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با معروف‌ترین برندهای میکاپ ایتالیایی آشنا کنیم.

معرفی بهترین برند لوازم آرایشی در سال 2022

تعداد برندهای لوازم آرایشی روز به روز در حال افزایش است. اما کیفیت و ماندگاری برخی از محصولات آرایشی نسبت به سایر محصولات بهتر است. در این بخش به معرفی بهترین برند لوازم آرایشی می‌پردازیم.

محصولات آرایشی برند لورال

تولید محصولات آرایشی لورال از سوی یک شیمیدان فرانسوی شروع شد. اولین محصول این برند، رنگ مو بود که با گذشت زمان و همکاری سایر افراد متخصص در این حوزه، محصولات آرایشی بیشتری از این برند وارد  بازار جهانی شد. محصولات لورال از میان هزاران برند آرایشی، جزء محصولات لوکس و با کیفیت عالی می‌باشند که برخی از میکاپ آرتیست‌های مطرح دنیا، فقط از لوازم آرایشی لورال استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که لوازم آرایش صورت لورال، خط تولید محصولات آرایشی برای کودکان را نیز با شعار “چون ما هم مهم هستیم” راه‌اندازی نموده است.

محصولات آرایشی برند فلورمار

فلورمار یکی از برترین و محبوب ترین برندهای محصولات آرایشی محسوب می‌شود که فرایند تولید محصولات آن از کشور ایتالیا شکل گرفته است. محصولات آرایشی این برند از ترکیب مواد با کیفیت و روغن‌های کاملاً گیاهی مانند روغن زیتون، نارگیل، بادام و سایر عصاره‌های طبیعی ساخته شده است. ریمل از جمله محصولات پر طرفدار این برند معتبر می‌باشد. هر چند، برند فلورمار در حال حاضر، تنوع زیادی در محصولات آرایشی و بهداشتی خود لحاظ کرده است. کرم پودر، کانسیلر، رژگونه، مداد چشم، ریمل و . . . در دسته محصولات آرایشی برند فلورمار قرار دارند. از طرفی، قیمت محصولات این برند برای خریداران واقعی بسیار به صرفه است.

محصولات آرایشی برند فارماسی

بهترین برند لوازم آرایشی دیگری که می‌توان به کیفیت و ماندگاری محصولات آن اطمینان کرد، برند فارماسی می‌باشد. محصولات این برند ساخته شده توسط کشور ترکیه می‌باشند. ضمن آنکه، در اکثر محصولات آرایشی برند فارماسی از عصاره‌های طبیعی و همچنین ویتامین‌های گیاهی جهت تغذیه پوست استفاده شده است. محصولات آرایشی این برند باعث آبرسانی کامل پوست و همچنین جوانسازی پوست خواهند شد. در نتیجه، پوست از طراوت و شفافیت بیشتری برخوردار خواهد بود. با توجه به اینکه، قیمت مناسبی برای هر یک از محصولات این برند در نظر گرفته شده است.

محصولات آرایشی برند مک

برند آرایشی مک از جمله برندهای محبوب در میان افراد سرشناس و معروف به شمار می‌آید. تنوع و کیفیت محصولات مک بسیار بالا بوده و از همین رو، بیشتر هنرمندان معروف جهان از محصولات این برند استفاده می‌کنند. البته در مقایسه با برخی از برندهای لوازم آرایشی، قیمت محصولات آن نیز بالاتر می‌باشد. برند مک، کامل‌ترین و به روزترین مجموعه محصولات آرایشی را دارد و به همین دلیل در دنیای مد و مدلینگ سرآمد سایر برندهای آرایشی در جهان است.

محصولات آرایشی برند هدی بیوتی

هدی بیوتی، جزء پرفروش‌ترین و بهترین برند لوازم آرایشی در خاورمیانه می‌باشد. تولید و فروش محصولات این برند از کشور آمریکا و دبی بوده است. بیشتر محصولات هدی بیوتی بدون مواد شیمیایی و مضر می‌باشد که در نهایت به حفظ سلامت پوست و همچنین آرایش ماندگار کمک خواهند کرد. با توجه به اینکه، قیمت هر یک از محصولات آرایشی هدی بیوتی برای مصرف کنندگان واقعی، بسیار به صرفه و مناسب می‌باشد.

محصولات آرایشی برند آسترا

برند آسترا یکی از برندهای آرایشی ایتالیایی است که محصولات متنوع آرایشی مانند کرم پودر، ریمل، رژلب و . . . را با کیفیت بسیار بالا، بر اساس فرمولاسیون قوی تهیه نموده است. در ترکیبات اولیه محصولات آرایشی از مواد طبیعی و بسیار مرغوب استفاده شده است و به همین دلیل، علاوه بر کیفیت، سلامتی پوست و مو نیز حفظ خواهد شد. باید یادآور شویم قیمت محصولات آرایشی متنوع این برند معتبر، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

محصولات آرایشی گارنیه

گارنیه بهترین برند آرایش صورت شناخته شده فرانسوی است که تنوع محصولات آرایشی بهداشتی آن بسیار بالا می‌باشد. ضمن آنکه، یکی از برندهای پیشگام در عرصه تولید محصولات مراقبتی مو و پوست بوده است. محصولات این برند مناسب انواع طیف پوستی می‌باشد و ضمناً کیفیت و ماندگاری بالایی نیز دارند. جالب اینکه، برند گارنیه هیچ یک از محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش نکرده و بر این امر نیز پافشاری نموده است. قیمت‌گذاری محصولات متنوع و با کیفیت گارنیه نیز بسیار منطقی و مناسب بوده است. مرطوب کننده‌، ماسک مو، شامپو، ماسک صورت و . . . از جمله پرفروش‌ترین و بهترین محصولات این برند به شمار می‌آیند.

محصولات آرایشی سفورا

برندهای قدیمی و معروف اندکی در بازار محصولات آرایشی وجود دارد که سفورا از جمله برندهای خوشنام و معتبر در عرصه تولید محصولات آرایشی است. اکثر افراد مشهور و معروف در جهان از لوازم آرایشی این برند به دلیل تنوع و خاص بودن آنها استفاده می‌کنند. محصولات آرایشی این کمپانی برای پوست‌های متنوع تولید شده است. شاید یکی از مهمترین دلایل مناسب بودن قیمت محصولات سفورا، قدمت بالای این برند و تنوع محصولات آن می‌باشد.

محصولات آرایشی نیکس

برند نیکس از کشور آمریکا و از سوی فردی به نام تونی کو که در کره جنوبی متولد شده بود، شکل گرفت. این برند نوپا، توانست با تولید محصولات با کیفیت و با فرمولاسیون قوی، زبانزد بسیاری از افراد شود. تنوع محصولات نیکس با توجه به قدمت فعالیت او بسیار بالا بوده و ضمناً از جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها برای تولید محصولات آرایشی با کیفیت استفاده می‌کنند. یکی از دلایل پرفروش بودن لوازم آرایشی متنوع این برند، قیمت‌های به صرفه و اقتصادی محصولات می‌باشد.

محصولات آرایشی شنل

از دیگر برندهای فرانسوی معروف و بهترین برند لوازم آرایشی، برند شنل می‌باشد که اولین فعالیت این برند در عرصه طراحی لباس و مد بوده است. بعدها، خالق این برند، فعالیت خود را در تولید محصولات با کیفیت آرایشی آغاز نمود و با گذشت زمان، در سطح جهانی معروف شد. لازم به ذکر است که بیشتر افراد معروف در عرصه هنر از محصولات متنوع برند آرایشی شنل، استفاده می‌کنند. به همین خاطر، قیمت محصولات شنل نسبت به برخی از برندها بالاتر می‌باشد.

محصولات آرایشی گلدن رز

برند گلدن رز از جمله بهترین برند لوازم آرایشی ترکیه‌ای است که محصولات متنوعی متناسب با انواع پوست تولید نموده است. کمپانی گلدن رز به دلیل تولید لوازم آرایشی بسیار با کیفیت و با دوام، در میان برندهای معتبر و شناخته شده، قرار می‌گیرد. ضمن آنکه، لوازم آرایشی گلدن رز، بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست‌های مختلف مورد استفاده عموم افراد قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید محصولات آرایشی با برند و کیفیت جهانی هستید! از محصولات آرایشی گلدن رز با قیمت بسیار مناسب استفاده کنید.

محصولات آرایشی دبورا

محصولات آرایشی برند ایتالیایی دبورا نیز جزء با کیفیت‌ترین و بهترین برند لوازم آرایشی صورت در جهان محسوب می‌شود. یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار این برند، کرم پودرهای 24 ساعته آن می‌باشد. هر چند، پنکیک فشرده، کانسیلر و . . . نیز از دیگر محصولات با کیفیت و پرفروش دبورا به شمار می‌آیند.

لوازم آرایش دبورا مناسب افرادی است که پوست‌های حساس و آسیب‌پذیر دارند. با توجه به اینکه قیمت محصولات آرایشی این کمپانی در مقایسه با سایر برندها، مناسب و به صرفه است.

محصولات آرایشی کالیستا

برای آن دسته از افرادی که به دنبال استفاده از محصولات ایرانی با کیفیت و اصل می‌باشند، برند کالیستا بهترین برند آرایش صورت خواهد بود. به این دلیل که محصولات این کمپانی بر اساس ویژگی‌های پوستی کشور ایران تولید شده است. از همین رو، کیفیت، ماندگاری و حفظ سلامت پوست از مهمترین خواص محصولات این برند می‌باشد. کالیستا در تولید محصولات آرایشی تنوع زیادی داشته و قیمت‌گذاری برای هر محصول نیز با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن صورت گرفته است.

برند گاتیو ساخت کدام کشور است؟

احتمالا برای نخستین بار نام برند گاتیو را در شبکههای اجتماعی شنیده اید، و با ابراز رضایت مصرفکنندگان نسبت به محصولات گاتیو ، کنجکاو شدهاید که بیشتر با این برند آشنا شوید. گاتیو برندی کاملا ایرانی است که برخی از سودجویان با هدف فروش بالاتر و استقبال بیشتر مردم از محصولات این برند به دروغ آنرا آلمانی، سوئیسی و گاها سوئدی معرفی میکنند.

البته آوردن نام برند خارجی به سبب فروش با قیمت بالاتر محصولات گاتیو نیز میباشد، زیرا اصولا محصولات این برند نسبت به عملکردی که از خود نشان میدهند، بسیار خوش قیمت هستند. ظاهرا این موضوع دست سودجویان را برای اعلام قیمتهای بالاتر از قیمت رسمی باز گذاشته است.

ذکر این توضیح لازم است که ، با وجود اینکه محصولات گاتیو ساخت ایران میباشد، اما فرمولاسیون ساخت آنها تحت لیسانس ایتالیا بوده و به همین سبب شما در ازای پرداخت مبلغی ریالی، محصولی با کیفیت اروپایی دریافت مینمائید. ضمنا تمامی محصولات این برند مراقبت از پوست دارای نشان اصالت کالا و شماره پروانه بهداشتی میباشند، که لازم است پیش از خرید به این نکته نیز دقت نمایید.

محصولات گاتیو در کجا تولید میشوند؟

محصولات این برند با همکاری دو شرکت بنام کارن لیان و دکتر بیز ، در منطقه اقتصادی ویژهای در ۴۰ کیلو متری استان البرز تولید میشوند. البته مجوزهای لازم برای تولید محصولات این برند چه در عرصه داخلی و چه خارجی از طریق شرکت کارت لیان دریافت گردیده و ناگفته نماند پروسه تولید این محصولات هم با بهرهگیری از بروزترین تکنولوژیهای روز دنیا میباشد.

انواع محصولات گاتیو

محصولات گاتیو شامل پکیج کاملی از کرمها میباشد که در زیر نگاهی به این محصولات و ویژگی بارزشان خواهیم انداخت:

۱- کرم روشن کننده بدن گاتیو : این محصول از بین برنده هرگونه تیرگی ایجاد شده در اثر افزایش سن ، موزدایی، آفتاب سوختگی بوده و دارای رطوبت رسانی عالی به پوست میباشد.

۲- کرم دورچشم و چین و چروک گاتیو: از محصولات بسیار پرطرفدار گاتیو به سبب اثر بخشی ملموس و قابلیت استفاده در ردههای سنی مختلف میباشد.

۳- کرم ترمیم کننده گاتیو: کرم گاتیو  از بین برنده جای هرگونه زخم، جوش یا سوختگی با ویژگی آنتی باکتریالی است. قیمت کرم استرچ مارک گاتیو را در سایت بیز پلاس مشاهده کنید.

۴- سرم لیفتینگ صورت گاتیو: این محصول دارای اثر بخشی فوقالعاده سریع با احساس کشیدگی در پوست حتی در ساعات اولیه مصرف سرم میباشد.همچنین به جهت پیشگیری از ایجاد حالت شکنندگی در پوست قابل استفاده بوده و مصرف آن هیچگونه محدودیت سنی ندارد.

۵- کرم ضد چین و چروک گاتیو: ایجاد شادابی و طروات در پوست با از بین بردن نشانه های آشکار و عمیق پیری تا چین و چروکهای ریز و تازه ایجاد شده از ویژگیهای بارز این محصول است.

دکمه بازگشت به بالا