عمومی

روش آرایش ساده صورت که باید بدانیم

بایدها و نبایدهای آرایش ساده صورت

خلاصه یک خطی: آیا آماده هستید که یک روز را با آرایش ساده صورت زیبا آغاز کنید؟

مراحل آرایش صورت ساده و طبیعی
آموزش آرایش صورت و زیبایی با ترفند های ساده

برای آرایش ساده صورت چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

آیا آماده هستید که یک روز را با آرایش ساده صورت زیبا آغاز کنید؟ آرایش ساده صورت باید لکه ها را بپوشاند، ساختار استخوان صورت شما را مشخص کند و چشم های زیبا را برجسته کند، بدون اینکه آرایش شما بیش از حد یا بی روح معلوم کند. استفاده از مقداری کرم پودر، آرایش چشم ساده و زیبا و رژ لب می تواند ظاهری ساده و طبیعی را ایجاد کند. با ما همراه باشید تا شما را با یک آرایش ساده صورت در خانه آشنا کنیم.

خرید لوازم آرایشی از شیک فام
ابزار آرایشی لازم برای آرایش ساده صورت                                              

ابزار آرایشی لازم برای آرایش ساده صورت

برای آرایش ساده صورت ابزار آرایشی لازم عبارتند از:

استفاده از پرایمر
پرایمری را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگار باشد.

استفاده از پرایمر

زیرسازی آرایش ساده صورت را متناسب با رنگ پوست خود قرار دهید. پرایمری را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگار باشد و با آرایش شما مطابقت داشته باشد. پرایمر بی رنگ انتخاب مناسبی برای انواع پوست است. هم چنین می توانید از کرم مرطوب کننده رنگی یا کرم BB استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است ممکن است بخواهید یک کرم پودر فشرده یا پنکک را در نظر بگیرید. در فروشگاه کمی از کرم را تست کنید تا با پوست شما مطابقت داشته باشد

استفاده از کرم پودر: اولین مرحله برای شروع آرایش ساده صورت

برای آرایش ساده صورت، با استفاده از پد آرایشی یا انگشت خود کرم پودر را به صورت مساوی بر روی صورت خود قرار دهید.

از قرار دادن لایه های اضافی کرم پودر بر روی لکه ها خودداری کنید، زیرا فقط باعث برجسته تر شدن آنها خواهید شد.

کانسیلر بزنید

برای آرایش ساده صورت کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. اگر حلقه های زیر چشم تیره است کانسیلر را یک درجه روشن تر انتخاب کنید. مقدار کمی کانسیلر را با استفاده از برس کانسیلر یا انگشت خود بزنید و آن را زیر چشم خود بمالید و به آرامی با هم مخلوط کنید. این باعث می شود که چشم شما به جای اینکه خسته نشان داده شود، شاداب و زیبا به نظر برسد.

پنکک بزنید

یکی از آسانترین راه ها برای آرایش ساده صورت در منزل انتخاب پنکک متناسب با پوست است. با استفاده از برس پودر ( برس بزرگ و کرکی که پودر آن را به طور مساوی می مالد.) پودر را به صورت دورانی به صورت خود بمالید. این به صورت شما ظاهری طبیعی می بخشد و به تنظیم پایه شما کمک می کند تا تمام روز پنکک در جای خود بماند.

رژگونه بزنید

رژگونه ای با رنگ صورتی انتخاب کنید که بهترین حالت را در آرایش ساده صورت شما ایجاد کند. یک برس رژگونه را در ظرف بچرخانید، لبخند بزنید و آن را با حرکت دورانی روی گونه های خود بمالید.

سایه چشم بزنید

برای آرایش ساده صورت و روزمره یک پالت سایه خنثی انتخاب کنید. تن های قهوه ای، طلایی، خاکستری و آبی با توجه به نوع رنگ چشم شما گزینه های خوبی هستند.

خط چشم بزنید

خط چشم زغالی، سرمه ای یا قهوه ای برای استفاده در آرایش ساده صورت در طول روز بسیار مناسب است. خط چشم مشکی را برای استفاده در شب ذخیره کنید. آن را دقیقا بالای مژه های خود قرار دهید و مراقب باشید که خط صاف باشد. از برس سایه چشم خود استفاده کنید تا با خط چشم مخلوط شود و آن خط زیباتر به نظر برسد.

ریمل بزنید

یک لایه ریمل را روی مژه های بالا و پایین خود بمالید. برس را در قسمت پایه مژه های خود قرار داده و به سمت بیرون بکشید. پس از پایان کار با یک چشم، قبل از استفاده از ریمل مژه و ابرو روی چشم دیگر، برس را دوباره در بطری فرو کنید. ریمل سیاه یا قهوه ای برای استفاده روزمره مناسب است.

رژ لب بزنید

برای پایان رساندن به آرایش ساده صورت خود از رژ لب استفاده کنید، رژ لب را به رنگ صورتی یا یک رنگ خنثی استفاده کنید. در طول روز از استفاده از خط لب پر رنگ و رنگ های روشن و پر رنگ خودداری کنید. یک دستمال را با ضربه های آرام روی لب های خود بزنید تا رژ لب یا براقیت اضافی آن پاک شود.

چرا نباید از لوازم آرایشی ارزان استفاده کنیم؟

  • لوازم آرایشی که ارزان هستند مطابق با پوست شما طراحی نشده اند.
  • محصولات آرایشی گران قیمت ماندگاری بالاتری را بر روی پوست دارند.
  • موارد اولیه لوازم آرایشی ارزان بسیار بی کیفیت است.
  • بسته بندی آنها جذاب و مشتری پسند نیست.
  • کیفیت کلی آنها بسیار پایین است.
  • لوازم آرایشی گران قیمت معمولا با نمونه های رایگان عرضه می شوند تا کیفیت را به مشتری ثابت کنند. در حالی که لوازم آرایشی ارزان از این خصوصیت بی بهره اند.

اکنون که با تمام مراحل آرایش ساده صورت آشنا شدید بهتر است که با محصولات گریم نیز آشنا شوید.

از فروشگاه اینترنتی شیک فام چه میدانید؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین (داری نماد  اعتماد) فروشگاه ها در زمینه فروش لوازم آرایشی به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید با کیفیت ترین لوازم آرایشی مورد نیاز خود را در این سایت shikfam.com تهیه کنید و با تخفیف های ویژه شگفت زده شوید.

دکمه بازگشت به بالا