عمومیمعرفی کسب و کار

ساعتی که مناسب استایل‌های مختلف آقایان است!

ساعت یکی از محبوب‌ترین زیورآلات مردانه است. اکثر آقایان علاقه دارند که یک ساعت مردانه داشته باشند. ساعت مچی یک اکسسوری لوکس و کاربردی محسوب می‌شود که بهتر است با استایل‌های مختلف خود آن را ست کنید تا جلوه بهتری در دست شما داشته باشد. از آنجایی که ساعت شما، نشانه شخصیت شماست، باید در هنگام خرید ساعت مچی به نکات مهمی توجه کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام خرید ساعت اورینت ، به فرم صفحه، نوع بند، اندازه ساعت مچی و رنگ پوست‌تان دقت کنید. این موارد نقش مهمی در زیبایی ساعت و استایل‌ های مختلف برای شما ایفا خواهد کرد.

بیشتر آقایان به دنبال ساعتی هستند که با آن احساس راحتی کنند و سعی دارند که ساعتی را انتخاب کنند که همیشه با هر استایلی بتوانند آن را استفاده کنند؛ ولی این نظریه اشتباه است. شاید بتوانید یک‌ساعتی انتخاب کنید که با اکثر استایل‌های خود بپوشید؛ ولی بهتر است که مانند لباس‌هایتان که متناسب با مکان و زمان آن  را انتخاب می‌کنید، ساعت مچی هم باتوجه‌به طراحی و ماهیت آن که برای استایل‌های مختلف مناسب است انتخاب کنید. اگر تمایل دارید تا با انواع ساعت‌ مردانه آشنا شوید ما را در این مقاله همراهی کنید.

ما در این مقاله می‌خواهیم ساعت‌ها را از نظر عملکرد و طراحی آن‌ها مقایسه کنیم و این که چه ساعت‌هایی مناسب برای چه استایل‌هایی هستند. شما با داشتن چند ساعت مختلف می‌توانید یک استایل شیک و متفاوت در موقعیت‌های مختلف داشته باشید.

1. ساعت لباس Dress watch

این ساعت‌ها را بیشتر با عنوان کلاسیک می‌شناسید که ساعت‌هایی با طراحی ساده و بدون تجملات هستند. معمولاً با یک صفحه گرد یا مربع ساده که فقط عقربه‌های زمان در آن وجود دارد ساخته می‌شوند. این ساعت‌ها به دلیل ساده بودن آن‌ها می‌توانید با انواع لباس‌ها با استایل‌های مختلف آن را هماهنگ کنید. ساعت کلاسیک مردانه معمولاً در قطر ۳۶ الی ۴۰ میلیمتر هستند و بند آن‌ها نازک با جنس چرم یا فلز است. صفحه این ساعت‌ها خلوت‌تر از ساعت‌های دیگر است و نهایتاً بتوانید پنجره روزشمار را در آن مشاهده کنید.

ساعت لباس معمولاً ساعت‌های تجملاتی نیستند و کم پیش میاید که آن‌ها را با طلا یا فلزهای گران‌بهای دیگر بسازند. سادگی و شیک بودن این ساعت‌ها بسیار مناسب برای کت‌وشلوار است و حتی با یک پیراهن مردانه و شلوار، پلیور ساده، تیشرت و شلوار جین هم می‌تواند جلوه زیبایی داشته باشد.

ساعت‌های کلاسیک مناسب برای قرار ملاقات‌های ساده و دوستانه یا حتی قرارهای مهم‌تر کاری و عاشقانه است و سادگی این ساعت باعث می‌شود که بتوانید در موقعیت‌های مختلف آن را در دست داشته باشید. یک ساعت لباس با بندهای چرم قهوه‌ای یا مشکی با صفحه‌ای سفید یا مشکی همچنین ساعتی با بند فلزی نقره‌ای و طلایی با صفحه‌ای سفید و مشکی یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد.

2. ساعت مردانه میدانی یا کوهنوردی Field Watch

اگر فردی ماجراجو هستید یا آخر هفته‌ها دوست دارید با دوستان خود در دل طبیعت گشت‌و‌گزار کنید، بهتر است که در کمد خود یک ساعت کوهنوردی داشته باشید. ساعت کوهنوردی مردانه معمولاً ساعت‌هایی هستند که امکاناتی چون قدم‌شمار، آلارم، نماد روز و شب، تاریخ هفته دارند. معمولاً بند این ساعت‌ها از رزین و پارچه است که ظاهری اسپرت‌تر دارند.

به این ساعت‌ها، ساعت‌های صحرایی نیز می‌گویند و معمولاً بدنه‌ای مقام تر از ساعت‌های معمولی دارند. حتی افرادی که در مکانیکی یا در گاراژ کار می‌کنند هم می‌توانند این ساعت‌ها را بر دست داشته باشند. معمولاً شیشه این ساعت‌ها نور را انعکاس نمی‌دهند تا شما بتوانید در محیط بیرون راحت‌تر ساعت را ببینید. بر روی ایندکس این ساعت‌ها لیبل شب‌تاب وجود دارد که در تاریکی قابل خواندن است. اکثر ساعت‌های صحرایی تا ۱۰۰ متر مقاومت آب را دارند. نکته جالب در این ساعت‌ها این است می‌توانید با یک هزینه معقول یک ساعت مچی کوهنوردی مناسب را تهیه کنید.

انتخاب صحیح ساعت مچی مناسب استایل

 

رنگساعت

در انتخاب رنگ ساعت مچی بسیار دقت کنید، چرا که در اولین نگاهی که به ساعت می‌شود، رنگ آن جلوه می‌کند. به طور مثال ساعت دخترانه با رنگ مشکی می‌تواند جذاب باشد، چون رنگ مشکی هیچ وقت قدیمی نمی‌شود؛ اما اگر علاقه‌ای به رنگ مشکی ندارید، می‌توانید در انتخاب ساعت مناسب با استایل از رنگ صورتی استفاده کنید، زیرا رنگ صورتی رنگ شیک و مناسبی برای دختران است.

بند ساعت مچی

بند ساعت، معمولاً در دو نوع چرمی و استیلی استفاده می‌شود. ساعت‌های جدید با بند چرمی وزن سبکی دارند، اما ساعت‌هایی که بند استیلی دارند، معمولاً فانتزی و شیک‌تر هستند.

صفحه ساعت

هرچه صفحه ساعت ظریف‌تر باشد، استایل شما شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر خواهد رسید. سعی کنید در انتخاب ساعت مناسب با استایل از ساعت‌هایی استفاده کنید که صفحه آنها ظرافت داشته باشد. اگر به ساعت‌هایی با صفحه بزرگ علاقه دارید، ساعت‌هایی را انتخاب کنید که حس ساعت مردانه را منتقل نکنند.

نحوه ست کردن ساعت مردانه با لباس

ساعت مچی هر فرد می‌تواند نشان دهنده شخصیت او باشد. از جمله اکسسوری هایی که تاثیر زیادی روی ظاهر مردها دارد، ساعت است. ساعت مردانه انواع مختلفی از لحاظ جنس، سبک، ظاهر صفحه نمایش و کاربرد دارد به طور مثال ساعتها از لحاظ صفحه نمایش به انواع: آنالوگ، دیجیتال، هیبرید و لمسی تقسیم می شوند. و همچنین به انواع مختلفی از لحاظ سبک و استایل تقسیم می شوند که شامل: کژوال، رسمی، فشن و لوکس هستند. و البته قابلیت های مختلفی همچون کرنوگراف، GMT، moonphase و حتی امکان غواصی دارند. و در نهایت این که جنس و کیفیت متفاوتی دارند مثلا این که بند ساعت فلزی، پلاستیکی و یا ساعت بند چرمی باشد و یا…

شناخت هر کدام از این موارد باعث می‌شود که شما مناسب ترین ساعت را برای سبک زندگی و استایل تان انتخاب کنید، از آنجایی که ساعت مچی یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن است، شما با شناخت کاملی که از ساعت پیدا می‌کنید، به راحتی میتوانید بهترین گزینه را برای افراد انتخاب کنید.انواع مختلفی از ساعت مردانه در سبک های متفاوت برای کمک به ست کردن برای انواع استایل وجود دارد.با توجه به المان های مختلف در ساعت های مچی و اثرات شگفت آوری که در استایل نهایی دارد پس هر تیپ و استایلی بدون ساعت نیمه کاره و ناقص به حساب می آید.رنگ، جنس و بند ساعت، نقش بسیار مهمی در استایل های مختلف مردانه دارند.بسیاری از افراد نمی دانند که ساعت چه تاثیر فوق العاده ایی در ظاهرشان دارد، ساعت مچی یک مکمل برای لباسهایتان است. ما سعی کردیم با جمع آوری نکات جامع و کلیدی به شما عزیزان برای داشتن بهترین استایل مناسب با ساعت مردانه کمک کنیم.

دکمه بازگشت به بالا