اقتصادیمعرفی کسب و کار

سایت آنلاین فونت فارسی

با استفاده از “افزودن متن به عکس” بسیار راحت شده و شما می‌توانید به سرعت متن یا آرم های مختلف را به یک تصویر اضافه کنید. زیرنویس های منحصر به فرد ایجاد کنید یا از فایل لوگوی خود استفاده کنید. استفاده از برنامه های ویرایش عکس آنلاین، آسان و کاملا رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تصویر را از دستگاه، یا خود آپلود کنید، سپس متن / لوگوی خود را اضافه و ویرایش کنید. برای دانلود فونت براش کلیک کنید.


برای راهنمایی بهتر شما، در ادامه از نرم افزار ویرایش عکس آنلاین استفاده کردیم تا ببینید اصافه کردن متن به عکس آنلاین چقدر راحت است. کار با سایر پلتفرم های آنلاین مانند نیز تقریبا به همین شکل است و نیازی به آموزش ندارد. جهت دانلود انواع فونت ایرانی به لینک مراجعه کنید.

یک عکس را با مکان نما به داخل برنامه بکشید یا روی “انتخاب تصویر” کلیک کنید. متن را بنویسید یا یک لوگو از دستگاه، Google Drive یا Dropbox خود آپلود کنید .
از نتیجه کار لذت ببرید و تنظیمات مختلفی را آزمایش کنید. متن را هر طور که می‌خواهید تغییر دهید. استفاده از ویرایشگر متن ما بسیار آسان است: فقط روی متن کلیک کنید و آن را به هر مکانی در تصویر بکشید. برای دانلود یک متن یا لوگوی خود، روی دکمه «ذخیره تصویر» کلیک کنید. تصویر اصلی تغییر نخواهد کرد .اگر قصد هزینه کردن دارید، شما می توانید فونت پولی را هم تهیه کنید.

با اپلیکیشن آنلاین ، می‌توانید لوگو یا متن خود را در عرض چند دقیقه و بدون هیچ مشکلی ویرایش کنید. همه تنظیمات در کنار متن شما قرار دارند، به این معنی که نیازی به حرکت مکان نما در کل صفحه نیست. می‌توانید هر تعداد بلوک متنی که می‌خواهید اضافه کنید.
در این برنامه ویرایش عکس تحت وب، همه ابزارهایی که نیاز دارید تا یک عنوان دقیقاً آنطور که می‌خواهید به نظر برسد، پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید از ابزارها برای ویرایش متن استفاده کنید:
•    متن را اضافه و سفارشی سازی کنید،
•    یکی از 926 فونت مختلف را انتخاب کنید،
•    کل عکس را با متن تکراری پر کنید،
•    از یکی از 9 افکت استفاده کنید، از جمله افکت سایه،
•    اندازه و سطح شفافیت را تغییردهید،
•    پس زمینه را از لوگوی خود حذف کنید،
•    یک رنگ مناسب پیدا کنید.

مزایای اضافه کردن متن به عکس با نرم افزارهای آنلاین

“افزودن متن به عکس” با یک برنامه آنلاین، معمولا رایگان است. شما نیازی به دانلود و نصب نرم افزاری روی کامپیوتر یا گوشی خود ندارید. نصب افزونه های اضافی مورد نیاز نیست. رابط کاربری ساده این برنامه های آنلاین ویرایش عکس با تبلیغات پر نمی شود.
هیچ کس به تصویر اصلی شما دسترسی نخواهد داشت زیرا عکس‌ها در سرورهای برنانه ذخیره نمی شود.

اضافه کردن متن به چندین عکس همزمان

چگونه با استفاده از ویژوال واترمارک به چندین عکس همزمان متن اضافه کنیم؟

ابتدا تصویر خود را در ویژوال واترمارک با کشیدن آن به داخل نرم افزار یا کلیک کردن بر روی “انتخاب تصاویر” و انتخاب عکس مورد نظر باز کنید. برای ادامه، روی «مرحله بعدی» کلیک کنید .

سفارشی کردن متن روی عکس

اگر فونت خاصی را در ذهن دارید و قبلاً آن را روی رایانه خود دانلود کرده اید، می‌توانید از آن در ویژوال واترمارک نیز استفاده کنید!

بیایید چند ترفند نهایی را اضافه کنیم. برای تغییر اندازه متن، باید دایره نارنجی کوچک را به سمت چپ بکشید تا متن کوچکتر شود یا به سمت راست برای بزرگتر کردن آن.

تغییر “شفافیت” هم به همین روش است – سمت چپ 100٪ و سمت راست 0٪ است.
تغییر “چرخش” نیز به همین شیوه عمل می‌کند- سمت چپ زاویه 0 درجه است، در حالی که سمت راست زاویه 360 درجه است.

گزینه ای برای فعال کردن حالت کاشی یعنی پر کردن کل تصویر شما با متن وجود دارد.

اگر احساس می‌کنید متن شما به درستی به متن اضافه نشده، می‌توانید افکت‌های آنلاین از مجموعه متنوع این نرم افزار را نیز اضافه کنید. برای مثال، می‌توانید با اعمال افکت سایه‌ها، متن خود را سه بعدی تر کنید.
ویژوال واترمارک اجازه می‌دهد تا از دو افکت مختلف به طور همزمان برای اضافه کردن متن به عکس آنلاين استفاده شود.

اضافه کردن متن به عکس آنلاین تمام شد! آسان بود، اینطور نیست؟

اکنون شما تمام ابزارها و دانش لازم را در اختیار دارید تا با کمک ویژوال واترمارک، عکس های خود را قدرتمندتر و خاطره انگیزتر کنید.

آیا می‌توانم از برنامه آنلاین «افزودن متن به عکس» در اندروید یا آیفون استفاده کنم؟

بله! ابزار از نرم افزار ویرایش عکس دومینگو می‌توان در هر دستگاهی استفاده کرد. هم در کامپیوتر و هم در گوشی های هوشمند. اگر می‌خواهید متنی را به یک عکس اضافه کنید، کافی است مرورگر خود را باز کنید، به وب سایت ما بروید، و از ابزارهای متنوع برای اضافه کردن متن به عکس آنلاین استفاده کنید.
اگر نیاز به پردازش چندین عکس همزمان دارید، نیاز دارید یک برنامه یا اپلیکیشن مناسب نصب کنید. در لینک های زیر می‌توانید برنامه های تلفن همراه برای و را پیدا کنید . اپلیکیشن های موبایل دارای مجموعه ای از ویژگی‌ها و ابزارها برای ویرایش عکس است که اکثر نیازهای شما را برطرف می‌کند.

بهترین برنامه برای اضافه کردن متن به عکس در کامپیوتر چیست؟

چگونه بهترین فونت را برای متن خود انتخاب کنم؟

چگونه متن را به صورت واترمارک به عکس اضافه کنیم؟

واترمارک یک علامت منحصر به فرد (اغلب شفاف) روی تصاویر است که از آنها در برابر سرقت محافظت می‌کند. کهمی تواند یک متن (نام و نام خانوادگی، نام شرکت و غیره)، نماد یا لوگوی شرکت باشد. ابزارهای برنامه دومینگو در قسمت “افزودن متن به عکس” امکان اضافه کردن متن به عکس و تبدیل آن به واترمارک را آسان می‌کند.
ابزارهای سفارشی سازی شگفت انگیز ما به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتایج برسید. می‌توانید سطح شفافیت و زاویه چرخش را تغییر دهید، رنگ را تنظیم کنید و افکت‌ها را به متن خود اضافه کنید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا