اقتصادیمعرفی کسب و کار

شرایط دریافت وام فوری به چه صورت است ؟

وام مدت فوری؟ احتمالاً اکثر ما یک سوال داریم: “چگونه فورا وام بگیریم؟” ”

 

البته با توجه به طولانی بودن مراحل اخذ وام و طولانی بودن مراحل انجام شده توسط بانک، می توان گفت که گرفتن وام سریع این روزها به یک رویا و کابوس برای متقاضیان وام تبدیل شده است.

 

یکی از دلایلی که می تواند شما را از گرفتن سریع وام باز دارد احتمالا بدهی است یا اینکه پول شما مدتی در یکی از شعب بانک خوابیده است، چرا دنبال وام می گشتم؟! ”

 

این تنها یکی از دلایلی بود که شما را مجبور به گرفتن وام فوری کرد، حالا این وام می تواند وام ازدواج، وام مسکن، وام شخصی، وام نظامی یا هر وام بانکی دیگری باشد.

 

فکر کنید وقتی بستری در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید این همه وام را طبق نیازتان ظرف 10 روز و بدون پیش‌پرداخت دریافت کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟!

 

حتما الان با خود زمزمه می کنید که هر چه زودتر با راه های سریع وام گرفتن آشنا شوید!

 

نحوه دریافت وام فوری

 

اجازه دهید به طور کامل برای شما توضیح دهیم که این روند چگونه انجام می شود! قطعا برای گرفتن وام نباید سپرده گذاری کرد و افراد زیادی هستند که سپرده دارند اما برای گرفتن وام نیازی به آن ندارند. افرادی هستند به دلیل معدل خوبشان. به سپرده آنها وام داده می شود، اما از آنجایی که آنها ملزم به دریافت وام نیستند یا ضامنی برای ارائه به بانک برای دریافت وام ندارند، امتیاز اعتباری آنها از بین می رود. در حال حاضر افراد زیادی هستند که باهوش هستند و امتیازات اعتباری خود را بدون دردسر برای فروش قرار می دهند. باید افراد مناسب را پیدا کنید تا بتوانید سریع وام دریافت کنید.

 

کلمه فروش نسیه ممکن است برای شما کلمه عجیبی باشد، اما در حال حاضر سریعترین راه برای گرفتن وام به آسانترین شکل ممکن است.

 

روال کار به این صورت است، در عوض شخص دیگری را در یکی از دفاتر بانک واریز می کنید و حساب وجوه خوبی دریافت می کنید و ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام را ارائه می دهید تا آن شخص وام را دریافت کند.

 

در واقع باید درک کنید که این یک موضوع مالی است، باید بین خود و فروشنده وام قرارداد محضری امضا کنید تا فروشنده وام پس از اخذ وام و کاهش پول مورد نظر خود. کل وام، مابقی مبلغ طبق قرارداد به حساب شما واریز می شود. فن آوری

 

پس از امضای قرارداد بین شما و دلال وام مسکن، مطمئن شوید که یک چک و یک IOU از دلال وام مسکن به عنوان تضمین حسن انجام کار دریافت کرده اید.

 

طبیعتا بانک رسالت گزینه ای به نام انتقال امتیاز وام را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در صورت موافقت مدیر شعبه مورد نظر، امتیاز وام شخصی به راحتی بین شعب بانک رسالت قابل انتقال و انتقال وام از حساب یک نفر به حساب شخص دیگر بدون مشکل است.

 

دسترسی به لیست وام ها

 

یافتن لیست بزرگی از فروشندگان وام می تواند دشوار باشد، و می توانید چند آگهی وام را در روزنامه ها یا بانک ها پیدا کنید، اما ساده ترین و راحت ترین راه، یافتن لیستی از صدها تبلیغات وام است. دسترسی به وام یکجا با مبالغ خرد و کلان از تمامی شهرهای ایران، وب سایت اونیکس می باشد.

 

از آنجایی که وب سایت Onyx فهرستی از صدها آگهی وام است که در کمتر از 10 روز در دسترس است، معنای “دریافت وام سریع” را برای شما ملموس می کند، حتی اگر در یافتن ضامن برای دریافت وام مشکل دارید، همچنان آن را لیست کنید. ده ها ضامن را به شما نشان می دهد که آماده گارانتی هستند تا از بین تمامی اقلام پیش روی شما اقتصادی ترین انتخاب را داشته باشید.

 

شما اکنون به لیست عظیمی از وام های شخصی، وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و انواع وام های بانکی در onyxgp.ir دسترسی دارید، کافی است به onyxgp.ir مراجعه و لیست های سایت را پایش کنید تا به وام مورد نظر خود برسید.

 

شرایط دریافت وام فوری

 

شرایط دریافت وام سریع بسته به بانک ها متفاوت است و با توجه به شرایطی که در آیین نامه هر بانک مشخص شده است، گزینه اعتبار برای مشتریان هر بانک قابل استفاده است.

 

به عنوان مثال وام های فوری از بانک آینده به کسانی تعلق می گیرد که حساب سپرده بلندمدت افتتاح کرده اند. این سقف وام در بانک آینده 40 درصد مبلغ سپرده است و نرخ سود تسهیلات آن به نسبت مبلغ تسهیلات مورد نیاز بین 4.5 تا 10 درصد تعیین می شود.

بنابراین، حداکثر مبلغ پرداختی به عنوان وام سریع توسط بانک آینده به شرح زیر است.

 

وام با نرخ 4.5%: حداکثر تا 20% سپرده اولیه

 

وام با نرخ 7%: حداکثر 30% مبلغ پیش پرداخت

 

10% وام: تا 40% سپرده اولیه

 

شرایط عمومی بانک ها برای اعطای وام فوری به مشتریان:

 

  1. معرفی ضامن دارای گواهی کسر حقوق به بانک

 

  1. افتتاح حساب سپرده بلند مدت

 

  1. 10% مبلغ وام درخواستی را به حساب واریز کنید

 

  1. در هنگام ارائه چک یا سفته صیادی شرایط بازپرداخت نیز به این صورت پیش بینی می شود که در صورتی که بازپرداخت به صورت مرحله ای صورت پذیرد در ماهانه 24 قسط پذیرفته می شود.

 

فرآیند دریافت وام فوری

 

به طور کلی دو راه برای دریافت وام فوری از بانک ها وجود دارد: راه اول: از بانک هایی که قبلا حساب دارید و مبلغ سپرده در حساب بانکی خود دارید وام بگیرید.

 

روش دوم: دریافت وام از شخصی که مراحل اخذ شرایط فوری را طی کرده است اما به دلایل مختلف مثلاً برای رفع نیازهای فوری خود دیگر نیازی به وام ندارد و قصد دارد امتیاز اعتبار خود را به شخص دیگری منتقل کند. .

 

کدام بانک ها وام های سریع می دهند!

 

بانک ملی

 

وام 50 میلیونی بانک ملی به تمامی افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه یا پروانه معتبر و پروانه کسب معتبر می باشند. همچنین افراد دارای رتبه و اعتبار خوب در سیستم بانکی کشور می توانند برای دریافت وام فوری از بانک ملی اقدام کنند.

 

وام پرداختی در بانک ملی در واقع همان وام خرید کالا است و وام گیرنده می تواند با ارائه پیش پرداخت برای کالای خریداری شده یا در قالب کارت اعتباری برای خرید کالا، مبلغ وام را دریافت کند. برای این کار ابتدا باید یک حساب بانکی در بانک ملی لهستان باز کنید و سپس برای دریافت وام اقدام کنید. اگر رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی کشور دارید، می توانید با ضامن کارمند 50 میلیون تومان از بانک ملی لهستان وام بگیرید. در غیر این صورت سه ضامن برای دریافت وام الزامی است.

 

بانک رسالت

 

گرفتن وام 60 میلیونی از بانک رسالت قرض الحسنه یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت وام کم بهره است. برای ثبت نام وام 60 میلیونی بانک رسالت اگر در این بانک حساب بانکی دارید و می خواهید پول رسالت را بلافاصله بدون سپرده دریافت کنید باید با ورود به اپلیکیشن بانک رسالت درخواست وام خود را ثبت کنید. در غیر این صورت باید پس از افتتاح حساب به مدت 3 تا 6 ماه در بانک واریز کنید و سپس در اینترنت بانک رسالت درخواست وام خود را ثبت کنید.

 

بانک ملت

 

وام 50 میلیون تومانی بانک ملت بدون نیاز به سپرده و پیش پرداخت به متقاضیان فوری داده می شود، البته این وام فقط برای خرید از نمایندگی های اسنوا قابل استفاده است و وام گیرنده نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. وام فوری بانک ملت گزینه مناسبی برای هزینه های عروسی و خرید جهیزیه است. همچنین ضامن مورد نیاز برای دریافت وام 50 میلیون تومانی از بانک ملت بسته به اعتبار وام گیرنده از یک تا سه نفر متغیر است.

شرایط استفاده از وام فوری در سال 1402

 

2 راه برای دریافت وام فوری وجود دارد: وام فوری بانکی و وام خرید یا فروش وام. شرط وام فوری، وثیقه یا سند یا سپرده معتبر است. متقاضی وام فوری می تواند سپرده گذاری کند و پول بیشتری به عنوان وام فوری دریافت کند. وام های مشروط به وام های خرید، ازدواج، رهن، وام و غیره گفته می شود که بانک به سرعت و اغلب با بازپرداخت کوتاه مدت در اختیار متقاضی قرار می دهد.

 

یکی دیگر از راه های ممکن برای دریافت وام، گرفتن وام است که در بین مردم به وام سریع معروف است. افرادی هستند که با وجود سپرده گذاری در بانک و اعتبار خوب، قصد وام گرفتن ندارند و وام خود را می فروشند تا از حساب اعتباری خود استفاده کنند و سود ببرند. از آنجایی که این روش روشی برای فرار از قانون محسوب می شود، خطرناک است و متقاضیان باید مراقب باشند در دام کلاهبرداران نیفتند.

 

این توصیه می شود؛ اگر می خواهید با استفاده از آگهی وام شخصی یا وام بدون وثیقه یا وام معلم فوری وام دریافت کنید، با فروشنده وام قرارداد امانی ببندید و فروشنده بقیه را تحویل خواهد داد. مبلغ وام پس از اخذ وام و بازپرداخت مبلغ توافق شده. همچنین دریافت چک یا حواله از فروشنده به عنوان تضمین هنگام امضای قرارداد ضروری و اطمینان بخش است.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا