سلامت و تندرستی

شرکت Xpeng از خودرو برقی جدید خود P۷ رونمایی کرد

شرکت Xpeng خودرو الکتریکی جدید P7 نشان داد.

Xpeng P۷ زیبا با سطوح و لبه های صاف و در نتیجه آرام است که به مانند یک دلفین است. این خودرو در چند مدل وارد بازار ارزان ترین آن مدل تمام (برای حرکت چرخهای عقب) با شعاع موتور ۵۶۸ متر و با قیمت ۳۲ هزار دلار است. مدل متوسط آن همه فوق العاده-مسافت های طولانی است ۷۰۶ کیلومتر و قیمت ۳۶ هزار دلار وارد بازار شد. گران ترین مدل آن را AWD (حرکت همه چرخ ها) است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ فراموش ۴.۳ ثانیه و قیمت پایه آن ۴۸ هزار دلار آغاز خواهد شد.

شرکت Xpeng خودرو الکتریکی جدید P7 نشان داد.

تنها به اندازه باتری با اشاره به P۷ باتری باریک-مشخصات منشوری ۸۰ کیلووات ساعت چه اندازه ۱۱ سانتی متر و چگالی الکترونی ۱۷۰ W/kg) و در دسترس است. با توجه به خودروساز هر ۱۰ دقیقه شارژ سریع می ۱۲۰ کیلومتر طول کار می کند.

شرکت Xpeng خودرو الکتریکی جدید P7 نشان داد.

شاسی P۷ به کمک پورشه ساخته شده از ترمزها از Brembo و بوش ABS استفاده می شود. و برای سیستم خودران سطح ۳ طراحی شده و ۱۴ زاویه دوربین ۳۶۰ درجه استفاده می کند و از طرف ۱۲ اولتراسونیک سنسور و ۵ رادار امواج mm ممکن است ۲۰۰ متر در شرایط جوی بارانی و مه شناسد.

شرکت Xpeng خودرو الکتریکی جدید P7 نشان داد.

تمام این اطلاعات از طریق کامپیوتر جدید شرکت NVidia بر روی نام دیسک AGX خاویر پردازش شده است. P۷ اولین اتومبیل این است که با استفاده از و می تواند به ۳۰ هزار میلیارد عملیات در ثانیه و در حالی که تنها ۳۰ وات انرژی مصرف می تواند انجام شود.

newatlas.com

۲۱۲۱

دکمه بازگشت به بالا