عمومیمعرفی کسب و کار

شومیز با چی بپوشم

چیزهای ضروری در کمد لباسی همه باید وجود داشته باشد (که در مورد آن مفصل توضیح دادیم ) که شومیز سفید مهمترین آنهاست.

فرقی نمی کند لباس شما از پنبه ترد یا ابریشم نرم ساخته شده باشد، شکل متناسب این لباس سفید باعث می شود هر لباسی فوراً زیبا به نظر برسد. می توانید آن را با کت و شلوار ست کنید و سر کار بروید. می‌توانید آن را با شلوار جین و کفش‌های کتانی بپوشید، و به دنبال فهرست کارهای آخر هفته خود باشید. آستین‌ها را بالا یا پایین ببندید بدون توجه به استایل مورد علاقه‌تان یا زمان سال، واقعاً نمی‌توانید با شومیز سفید اشتباه کنید.

شومیز سفید برای کار

با اضافه کردن شومیز سفید مورد علاقه خود به یک کت و شلوار زنانه با رنگ خنثی یا کت و شلوارک تابستانی، استایل خود را کلاسیک نگه دارید. باید بگم که نمی توان انکار کرد کت و شلوار لباس کار سال است.

شومیز سفید با پیراهن بلند

این پیراهن بلند که به آن لباس اسلیپ دهه ۹۰ گفته میشود شاهد بازگشت بزرگی در سال ۲۰۱۹ بود و هنوز هم طرفدارهای خودش را دارد!

برای پوشش بیشتر در طول روز، یک شومیز سفید سبک وزن را روی آن بپوشید و در قسمت جلو گره بزنید. همچنین این گزینه وجود دارد که لباس اسلیپ را روی شومیز سفید بپوشید.

با دامن میدی یا ماکسی ست کنید

یک پیراهن سفید مناسب با دامن مورد علاقه خود بپوشید تا ظاهری شیک در روز داشته باشید.

روی لباس شنا

این لباس زیبای سفید را با بیکینی مورد علاقه خود برای پوشاندن به روشی آسان و در عین حال شیک بپوشید.

با جین مورد علاقه 

این یک ظاهر کلاسیک است – جین با یک شومیز سفید. هرگز از نمی افتد و بهترین جفت است. مخصوصاً وقتی با یک جفت کفش پاشنه دار رنگی پوشیده می شود بی نظیر می شود.

با شلوار گشاد بپوشید

شلوارهای گشاد برای ایجاد تعادل و تناسب به لباس سفید نیاز دارند. چه این ظاهر را در محل کار بپوشید و چه به عنوان یک تیپ شیک در طول روز، تضمین می‌کنم که آن را تکرار می‌کنید.

در جلو گره بزنید

گره زدن یک شومیز سفید در جلو باعث ایجاد تعریف در کمر می شود که برای اکثر فرم های بدن زنان کوچکترین قسمت بدن آنها است.(در مورد خود بیشتر بدانید)

روی آستین ها تمرکز کنید

این به هیچ وجه یک ترند جدید نیستند، اما می توانند این لباس سفید فروتن را به سطح بعدی ارتقا دهند.

با شلوارک بپوشید

شلوارک جزء اصلی تابستان است و با افزودن یک شومیز سفید ظاهر را به سطح دیگری ارتقا می دهید – از ساده تا شیک.

با شورت دوچرخه سواری

مطمئناً یک ترند شیک برای بهار/تابستان است، سعی کنید شورت دوچرخه سواری را با یک پیراهن سفید بزرگ ترکیب کنید تا حالت باریک شلوارک را متعادل کنید.

متنوع ترین مزون لباس ولنجک تولید انواع مانتو مجلسی و اسپرت واردات انواع لباس اسپرت و لباس مجلسی ترک واردات انواع کیف و ترک ترک و جهانی تولید می کند.

 

دکمه بازگشت به بالا