عمومیمعرفی کسب و کار

ضد آفتاب ویشی خوبه؟

دلایل لکهای پوستی

لک‌های پوستی می‌تواند یکی از مشکلات بسیار ناخوشایند برای همه افراد باشد. هرچند این لک‌ها مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کنند، اما زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند. لک‌های پوستی به دلایل بسیار متفاوتی ایجاد می‌شوند. برای مثال تغییرات هورمونی در دوران مختلف زندگی مانند بارداری، افزایش سن، حساسیت‌ها، برخی بیماری‌های زمینه‌ای، قرار گرفتن بیش‌ازحد در آفتاب، کمبود برخی از ویتامین‌ها و مصرف کم آب از مهم‌ترین دلایل ایجاد لک‌های پوستی به شمار می‌روند.

به‌جز لک‌هایی که مربوط به ژنتیک فرد می‌شوند، تا حد زیادی می‌توان از ایجاد سایر انواع لک‌های پوستی جلوگیری کرد. تغذیه مناسب، مصرف آب کافی، قرار نگرفتن در معرض آفتاب و البته استفاده از ضد آفتاب های ضد لک بهترین راه برای کنترل ایجاد لک‌های پوستی هستند.

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد لک

برای خرید ضدآفتاب خارجی  کلیک کنید .ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید طراحی‌شده است. اما ضد آفتاب ضد لک نوعی کرم ضد آفتاب درمانی محسوب می‌شود. کرم‌های ضد آفتاب ضد لک می‌تواند کار از بین بردن لک‌های پوستی را تا اندازه‌ای را برایتان آسان کند. درواقع فرمولاسیون این نوع محصولات با ضد آفتاب های معمولی متفاوت است. چراکه هم‌زمان با استفاده ضد آفتاب شما می‌توانید از شر لک‌های پوستی نیز خلاص شوید. البته روند درمان لک‌های پوستی کند است و باید کمی صبور باشید.

در ادامه با بهترین و پرفروش‌ترین ضد آفتاب های ضد لک ایرانی و خارجی آشنا خواهید شد:

کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی SPF 50 ملافارما مای فارما

یکی از بهترین ضد آفتاب های ضد لک کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی SPF 50 ملافارما مای فارما است که از پوست محافظت بالایی به عمل آورده و آسیب  اشعه‌های UVA و UVB را به پوست خنثی می‌کند. حداقل ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید این کرم را به پوست خود زده و هر ۲ ساعت یکبار آن را تمدید کنید. شما با داشتن هر نوع پوستی می‌توانید از این ضد آفتاب استفاده نمایید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

 فلوئید ضد آفتاب و روشن کننده SPF50 سیسپرسا

بهترین فیلترهای ضد آفتاب را در فلوئید ضد آفتاب و روشن کننده SPF50 سیسپرسا می‌توانید بیابید. این محصول لک‌های تیره را از بین برده و آنها را محو می‌سازد. در این ضد آفتاب از ویتامین C و نیاسینامید استفاده شده است. این محصول با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی در برابر رادیکال‌های آزاد از پوست محافظت به عمل می‌آورد.

نقاط قوت

نقاط ضعف

ضد آفتاب ضدلک سن سی تلیال

کرم ضد آفتاب ضدلک سن سی تلیال باز هم یکی از محصولات خوب کشور فرانسه است. جالب است بدانید که این برند در کرم ضد آفتاب خود از پودر مروارید استفاده می‌کند. پودر مروارید به کلاژن سازی پوست کمک کرده و بنابراین جوان‌سازی پوست و رفع چین‌وچروک آن را به همراه دارد. همچنین بهتر است بدانید که ضد آفتاب سن سی تلیال یکی از بهترین ضد آفتاب های ضد لک قوی نیز محسوب می‌شود. این کرم پوست شما را در برابر آفتاب‌سوختگی شدید محافظت می‌کند و انتخاب خوبی برای افرادی است که از لیزر استفاده کرده‌اند.

نقاط قوت

نقاط ضعف

ضد آفتاب ضدلک لافارر

کرم ضد آفتاب SPF 50 لافارر (La Farrerr) یک کرم ضد آفتاب ضدلک مخصوص پوست‌های خشک و معمولی است. جالب است بدانید که این کرم محصول کشور ایران بوده و نه‌تنها از بروز لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند، بلکه مدت کوتاهی پس از مصرف آن لک‌های پوستی به‌مرور کم‌رنگ شده و محو می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین ترکیبات گیاهی این کرم ضد آفتاب ضد لک، عصاره آلوئه ورا است. البته ترکیبات دیگری که این کرم ضد آفتاب را به یکی از بهترین ضد آفتاب های ضد لک تبدیل کرده، عبارت‌اند از: عصاره شیرین‌بیان، عصاره بیربری، عصاره پاپایا و عصاره گواوا. این کرم بافت بسیار سبکی دارد و فاقد هرگونه چربی است.

 نقاط قوت

نقاط ضعف

ضد آفتاب ضد لک ویشی

ضد آفتاب ضدلک ویشی (Vichi) سری Ideal Soleil مدل Anti-Spot Dark  نیز یکی دیگر از کرم‌های ضد آفتاب ضد لک و از تولیدات کشور فرانسه است. این کرم ضدآفتاب عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر مانند پارابن بوده و این موضوع آن را به بهترین انتخاب برای پوست‌های حساس و مستعد جوش تبدیل کرده است. فرمولاسیون منحصربه‌فرد این ضدآفتاب باعث شده تا کرم در از بین بردن لک‌های تیره پوست، قدرتمند ظاهر شود. علاوه بر حفاظت پوست در برابر آفتاب، این محصول رطوبت پوست را نیز تامین می‌کند. بهتر است بدانید که ضدآفتاب ضدلک ویشی بافت بسیار نرم با پوشانندگی قابل قبولی دارد و به‌عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب های ضد لک روزانه می‌توان از آن استفاده کرد.

نقاط قوت

نقاط ضعف

ضدآفتاب ضدلک الارو

الارو (Ellaro) یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی موجود در ایران محسوب می‌شود. کرم ضد آفتاب‎ اسپات سولوشن الارو SPF 50 در گروه بهترین ضد آفتاب های ضد لک قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید که این ضدآفتاب ضدلک با دارا بودن عصاره گل مینای چمنی در مدت کوتاهی به‌راحتی لک‌های پوستی را از بین برده و مانع بروز مجدد آن‌ها می‌شود.

کرم ضدآفتاب الارو با فیلترهای شیمیایی که دارد، به‌عنوان یک ضدالتهاب و ضد حساسیت قوی عمل می‌کند و این ویژگی آن را به بهترین انتخاب برای افرادی که لیزر انجام داده‌اند، تبدیل کرده است. در کنار تمام این ویژگی‌ها، باید بدانید که این کرم یک مرطوب‌کننده و لطیف کننده پوست قوی نیز خواهد بود.

نقاط قوت

نقاط ضعف

ضد آفتاب ضد لک بیزانس

بیزانس (Byzance) یک برند فرانسوی است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به تطابق داشتن فرمولاسیون با آب و هوای ایران است.  ضد آفتاب ضدلک بیزانس با SPF 50 انواع مختلفی برای پوست‌های متفاوت دارد که همه آن‌ها ضد لک بوده و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که ضد حساسیت و قرمزی پوست نیز خواهند بود.

از دیگر مشخصه‌های ضد آفتاب بیزانس به عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب های ضد لک، عاری بودن آن از چربی و البته مواد مضر و غیرطبیعی برای محیط زیست و البته پوست است. خبر خوش این است که شما می‌توانید از ضد آفتاب ضدلک بیزانس به‌عنوان یک کرم آرایشی بسیار قوی نیز استفاده کنید. خاصیت پوشانندگی کرم بیزانس بسیار بالا بوده و تا ۱۲ ساعت روی پوست ماندگاری دارد.

نقاط قوت

نقاط ضعف

ضدآفتاب ضدلک نوروا

کرم ضد آفتاب ضد لک نوروا (Noreva) مدل تریو وایت اس SPF 50 یک کرم ضد لک فرانسوی است. این کرم ضد آفتاب گزینه مناسبی برای  دفع اشعه‌های مضر و جذب ویتامین‌های مفید برای بدن محسوب می‌شود که محیطی سالم برای پوست بدن فراهم می‌کند. بهتر است بدانید که این کرم نه‌تنها یک ضد آفتاب قوی محسوب می‌شود، بلکه کاربردی چندکاره در رفع لکه‌های پوستی دارد. کرم ضدآفتاب ضدلک نوروا در رفع علائم حاملگی، لکه‌های ناشی از تابش مستقیم آفتاب و لیزرهای پوستی بسیار موفق عمل کرده و یکی از بهترین ضد آفتاب های ضد لک نیز شناخته می‌شود. این کرم به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود یک ضدلک و البته ضد چروک قوی است. پس از یک دوره استفاده از این کرم می‌توانید تفاوت را روی پوست خود حس کنید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

کرم ضدآفتاب ضدلک ایزدین

فلوئید ضد آفتاب اکتیو یونیفای فتو اولترا ایزدین SPF 50 یکی از محصولات آرایشی کشور اسپانیا است. این کرم ضدآفتاب علاوه بر حفاظت قوی پوست در برابر اشعه‌های خورشید، فرایند ملانین‌سازی را کنترل کرده که این موضوع از ایجاد لک بر روی صورت جلوگیری می‌کند. این محصول باوجود ترکیبات خاص خود نه‌تنها مانع ایجاد لک روی پوست می‌شود، بلکه لک‌های قدیمی را به‌مرور کمرنگ کرده و از بین می‌برد و ضد حساسیت نیز است. شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود نوع بی‌رنگ و یا رنگی این محصول را خریداری کنید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

ضدآفتاب ضدلک بیوتی درما

ضدآفتاب ضدلک بیوتی (Beauty Derma) درما مدل Invisible، محصولی از کشور ایران است که می‌توان آن را در فهرست بهترین ضد آفتاب های ضد لک قرار داد. این کرم ضدآفتاب فاقد هرگونه چربی اضافه بوده و مخصوص پوست‌های چرب و مختلط است. بهتر است بدانید که مقاومت این کرم در برابر رطوبت و تعریق بسیار بوده و بافت بسیار سبک و نرمی دارد. یکی دیگر از مشخصه‌های منحصربه‌فرد کرم ضدآفتاب بیوتی درما ضدلک بودن و پوشانندگی بالای آن است. ازآنجایی‌که این کرم در داخل کشور تولید می‌شود، ازنظر اقتصادی نیز به‌صرفه‌تر است. همچنین این کرم یک مدل light Beige نیز با همین ویژگی‌ها منتها در نوع رنگی دارد.

 

دکمه بازگشت به بالا