سلامت و تندرستی

عمل زیبایی بینی؛ تکرار تاریخ با عنوان متفاوت

ارسال بینی یکی از این پدیده ها؛ یک مطالعه از پاپی در سمت چپ در مصر باستان نشان داد که جراحی زیبایی بینی بر روی بینی انجام شده است که به طور کامل توسط جراحی زیبایی بینی از بین رفته است ، که رسماً جراحی پلاستیک محسوب می شود. این علوم به دلایل مختلف به مرور زمان از بین رفته اند و یا محدود به یک جغرافیای خاص هستند. اما امروز ، و تقریبا از زمان جنگ جهانی دوم ، با پیشرفت ارتباطات ، علوم مختلفی بین ملت ها مشترک است. در این روش ، متخصصان از موفقیت یکدیگر استفاده می کنند و اقدامات شکست خورده را تکرار نمی کنند.

عملیات مشابهی بر روی سربازان ایتالیایی زخمی شده در جنگ انجام شد ، اما یک جراح گوش و بینی به نام جان اورلاندو نزدیکترین عمل بینی فعلی در ایالات متحده را در اواخر قرن 19 انجام داد. وی به دلیل از بین رفتن بافت بینی به دلیل ضعف غضروف با ایمپلنت مصنوعی که از نظر جراحی رینوپلاستی یا رینوپلاستی در نظر گرفته شد ، دچار آسیب دیدگی بینی شد.

طبقه بندی کلی جراحی بینی

  • جراحی ترمیمی بینی
  • جراحی زیبایی بینی

هنگامی که نیاز به جراحی رینوپلاستی برای اولین بار تشخیص داده شد ، بیمار احتمالاً ضربات شدیدی به آن وارد کرد و با خونریزی به مطب پزشک منتقل شد. رینوپلاستی بازسازی شده فقط نقش درمانی داشت به طوری که فرد بتواند به درستی نفس بکشد و حس بویایی دوباره به دست آورد. ممکن است شما با جراحی پولیپ که در این دسته قرار می گیرد ، بیشتر آشنا باشید. گروه دوم اما برنامه های کاملاً متفاوتی داشت و در کنار تکنیک های مشابه ، این عمل با هدف افزایش زیبایی افراد انجام شد. اولین افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام دادند ستاره های موسیقی پاپ در اواخر قرن بیستم بودند.

طبقه بندی فنی جراحی بینی

  • عمل بینی باز
  • عمل بینی بسته

تیغه ای که زیر بینی قرار دارد و دو پالس را از هم جدا می کند ، columella نام دارد. در جراحی بینی بسته ، برشی در کلوملا ایجاد می شود و پزشک با دید محدود تری نسبت به تغییرات در بافت بینی انسان عمل می کند. از طرف دیگر عمل بینی باز است که امروزه بیشتر به دلیل گسترش دید پزشک مورد استفاده قرار می گیرد. در این عمل جراحی برشی در کلوملا انجام می شود و برش در قسمت بالای بینی ایجاد می شود ، سپس پوست کاملاً برداشته شده و نگه می دارد تا جراح بتواند تمام مشکلات آناتومی بینی را کشف کند. اگر شخصی یک بار کار بینی داشته باشد ، اگر به هر دلیلی به اندازه کافی خوشحال نباشد و قصد دارد مجدداً جراحی انجام شود ، جراحی وی فقط باز خواهد بود.

انواع جراحی زیبایی بینی بر اساس نوع بینی انسان

  • جراحی بینی گوشتی
  • جراحی زیبایی بینی

به نظر می رسد تفاوت بین دو بینی براساس گوشت و استخوان استوار نیست. تفاوت اصلی بین بینی گوشتی و استخوانی در پوست بینی است. پوست بینی گوشتی ضخیم و روغنی است و پوست استخوان بینی نازک تر است ، بینی گوشتی دارای غضروفهایی است که در وسط بسیار گسترده است و بافت چربی با تجمع زیاد در قسمت تحتانی وجود دارد. در مقابل بینی استخوانی ، غضروف های قوی و زاویه ای وجود دارد که در زیر پوست نازک کاملاً قابل مشاهده است.

جراحی زیبایی بینی؛ تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اگر اصطلاح رینوپلاستی برگشت پذیر را شنیدید یا در آشنایان دیده اید که شکل بینی او بعد از یک سال یا بیشتر تغییر کرده است ، باید بدانید که اینها همه مشکلاتی است که ناشی از جراحی بینی غیر گوشتی است. دقیق است به دلیل ضعف غضروف در بینی گوشتی ، پزشک باید با ساختن رب غضروف ساختار غضروف بینی را تقویت کند. اگر این کار به درستی انجام نشود و غضروف ضعیف قادر به تحمل بافت های تغییر شکل نباشد ، ظاهر بینی شما مختل می شود و باید جراحی بینی گوشتی شما تکرار شود.

جراحی زیبایی بینی؛ تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

در حال حاضر جراحی زیبایی بینی در جامعه ما رایج ترین عمل جراحی است ، اما دلیل این میزان استقبال چیست؟ بینی در مرکز صورت فرد قرار دارد که مهمترین نکته از نظر ساختار زیبایی صورت است. زاویه غضروف بینی ، فاصله بین بینی و لب ها ، نسبت اندازه بینی به اندازه و شکل صورت و بسیاری از جزئیات دیگر بینی که نقش اساسی در زیبایی فرد خواهد داشت؛ جراح با محاسبات دقیق دقیق ریاضی ، برای هر یک از این موارد به وضعیت ایده آل خواهد رسید و سپس در حین جراحی سعی خواهد کرد تا حد ممکن به اعداد هدفمند دست یابد. پیچیدگی ، سهولت و حتی هزینه جراحی زیبایی بینی شما به بینی شما بستگی دارد. اکنون که می دانیم این اعداد برای افراد مختلف متفاوت است ، بهتر است که در میلی متر در فضای اینترنت روی صورت خود آزمایش نکنیم و زمان مشاوره خصوصی را در نظر بگیریم.

یک جراح قابل اعتماد برای انجام کار بینی پیدا کنید

تجربه ، دقت و خلاقیت سه عامل مهمی است که باید هنگام انتخاب و جراحی جراح در نظر بگیرید. در کشور ما ، به ویژه در مناطق شهری ، کلینیک های شبه بالینی وجود دارند که عمل جراحی زیبایی بینی با قیمتی بسیار پایین تر از میانگین بازار جراحی پلاستیک انجام می دهند. در این مکان ها روزانه چندین عمل جراحی انجام می شود و در بعضی موارد پزشک چندین عمل جراحی بینی را در همان اتاق انجام می دهد. این از بین می برد ، حتی اگر پزشک تجربه و تجربه ای داشته باشد ، صحت آن است. آشنایی با تجربه و خلاقیت پزشک بسیار ساده تر است ، زیرا می توانید با مراجعه به رزومه و تصاویر بیمار قبل و بعد از عمل جراحی رینوپلاستی متوجه شوید. به خاطر داشته باشید که یک پزشک باتجربه نیازی به داشتن موهای سفید ندارد و به دلیل محبوبیت جراحی زیبایی بینی در کشور ما ، پزشکان جوان باتجربه زیادی وجود دارند.

مجهزترین کلینیک جراحی زیبایی بینی در تهران

اگر به دنبال یک مجموعه مجهز به پزشکان متخصص برای انجام جراحی رینوپلاستی هستید یا اگر قصد انجام چندین روش آرایشی مختلف را دارید و در انتخاب یک مکان شک دارید ، ما یک مجموعه داریم. زیبایی دکتر تهران ما به شما پیشنهاد می کنیم؛ این مجموعه آماده ارائه کامل ترین توصیه ها ، پاسخ دادن به سؤالات ذهن شما و تهیه یک برنامه مناسب برای هر نوع جراحی زیبایی که می خواهید است.

* فروشگاه تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا