عمومیمعرفی کسب و کار

فروش تابلو فرش در خارج از کشور

ارسال فرش به خارج از کشور مانند دیگر بارهای ارسالی دارای ضوابط و مقرارتی است که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید. اکثر مقاصد ارسال فرش از ایران به کشورهای اروپا، آمریکای شمالی و استرالیاست. در این بین فرستادن فرش به خارج از ایران با توجه به اختلاف قیمت فرش در ایران و خارج از ایران همچنان بصرفه است.جهت مشاوره تلفنی رایگان در خصوص ارسال فرش میتوانید با شماره‌های ثابت  و   یا موبایل  تماس بگیرید.(برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید)

ارسال فرش های ماشینی

با توجه به قوانین گمرکی ایران در خصوص ارسال فرش ماشینی به خارج از ایران محدودیت‌های کمتری نسبت به ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور وجود دارد. در این خصوص معمولا حساسیتی روی میزان فرش ماشینی به خارج از ایران وجود ندارد. در خصوص ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور بایستی به طریقه بسته بندی بار برای جلوگیری از آسیب دیدگی آن توجه ویژه ای نشان داد. در این خصوص تیم بسته بندی بار ما در ابتکار ترابر همواره رضایت مشتریان را دراین خصوص تعمین کرده اند.

ارسال فرش دستباف

با توجه به محدودیت های گمرکی و صادراتی ارسال فرش دستباف به خارج از کشور نیازمند داشتن مجوزهای گمرکی است. با این حال مشتریان عزیز بایستی توجه داشته باشند که ارسال فرش به خارج از کشور از نوع دستباف تا تعداد 1 یا 2 فرش معمولا محدودیتی نخواهد داشت. برای صادرات فرش دستبافت و یا خروج تعداد بیشتر فرش دستباف از ایران بایستی مجوزهای لازم پیش از ارسال تامین شود. مسافرین پرواز میتوانند معمولا 20 مترمربع فرش دستباف را با خود به خارج از ایران حمل کنند.

ارسال تابلو فرش به خارج

در مورد ارسال ارسال تابلو فرش به خارج از کشور معمولا محدودیت های خاصی وجود ندارد. مساله مهم در خصوص ارسال تابلو فرش به خارج از کشور نحوه بسته بندی بار و همچنین میزان ارزش بار میباشد.(مثلا ممکن است بسته بندی خاصی را برای سلامت کالا به شما پیشنهاد دهیم)

در صورت نفیس بودن و دستباف بودن تابلو فرش بهتر است پیش از طی کردن مراحل فرستادن بار مساله از لحاظ گمرکی چک شود. در صورت تصمیم به صادرات تابلو فرش و یا ارسال تابلو فرش به خارج به صورت مسافری برای آگاهی از تعرفه ها و شرایط از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.

نحوه ارسال فرش به خارج

در خصوص ارسال فرش به خارج از کشور از جمله  مواردی که سهل انگاری در آن خسارت و یا هزینه های اضافی برای مسافرین یا تجار به بار میآورد، اشتباه در تهیه لیست بسته بندی و البته کیفیت خود بسته بندی کالا مانند فرش در نحوه ارسال فرش به خارج است.

نکته: توجه فرمایید که نسخه ترجمه لاتین لیست برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

لذا تمامی مراحل بسته بندی شامل بسته بندی ارسال فرش از ایران به طور دقیق و مناسب برای حمل و تهیه لیست ذکر شده پیش از ارسال توسط عوامل این شرکت صورت گرفته و در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

برای هماهنگی در خصوص ارسال فرش به خارج از کشور و اطلاع از قیمت ها و جزئیات مهم دیگر از طریق تماس از مشاوره رایگان همکاران ما در بخش پشت

یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ایرانیان جزو افرادی هستند که معمولاً در خانه‌های خود از فرش استفاده می‌کنند و کف خانه‌هایشان را با فرش می‌پوشانند. از آن جایی که فرش‌های ایرانی از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است، شاید بتوان این کالا را به عنوان بهترین گزینه برای هدیه دادن و یا استفاده شخصی در نظر گرفت. همچنین استفاده از آن در خانه، جلوه و ظاهری زیباتر به خانه می‌دهد و باعث گرم‌تر شدن جو خانه می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از ایرانیانی که قصد مهاجرت از ایران را دارند، برایشان این موضوع اهمیت پیدا می‌کند که بهترین روش ارسال فرش به خارج از کشور کدام است و هزینه‌ها و محدودیت‌ها در این زمینه، به چه صورت است.

در مقاله امروز از بلاگ وب سایت رسمی شرکت تی اکسپرس، قصد داریم به موضوع نحوه ارسال فرش به خارج از کشور بپردازیم و نکات ویژه را در این زمینه، بررسی کنیم تا اگر قصد ارسال فرش به کشورهای دیگر را دارید، بتوانید در این زمینه با آگاهی کامل اقدام به عمل کنید تا در آینده برای شما مشکلی پیش نیاید.

نحوه ارسال فرش به خارج از کشور

برای ارسال فرش به کشورهای دیگر می‌توانید از روش های هوایی و یا دریایی استفاده کنید. این نکته را در نظر بگیرید که ارسال فرش به کشورهای دیگر از راه دریایی می‌تواند زمان زیادی را در پروسه حمل و نقل از شما بگیرد. به عبارتی دیگر، از زمانی که شما فرش را از طریق راه دریایی به سمت مقصد ارسال می‌کنید تا زمانی که این فرش به مقصد برسد، زمان زیادی را می‌طلبد. به خصوص اگر برای ارسال فرش به اروپا از این راه اقدام کنید. از آن جایی که دریای ایران در جنوب کشور واقع شده است و کشتی برای حمل بار به اروپا مجبور است شبه جزیره عربستان را دور زده و از دریای سرخ و از تنگه عبور کرده و به دریای مدیترانه راه پیدا کند و پس از آن بر اساس مقصدی که در اروپا تعیین شده است، مسیر بعدی را طی کند؛ به همین دلیل، ارسال فرش به خارج از کشور به اروپا، بسیار زمان بر است. ولی در نظر داشته باشید که این راه ارسال بار، راهی ارزان قیمت تر از ارسال هوایی می‌باشد.

همان طور که قبلاً به آن اشاره شد، شما می‌توانید برای ارسال فرش به خارج از کشور، از طریق هوایی و از راه اقدام کنید. در این روش، فرش شما با بسته بندی مخصوص و با استفاده از هواپیما به خارج از کشور ارسال می‌شود و در مدت زمانی بسیار کوتاه، به مقصد می‌رسد. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ارسال فرش به کشورهای دیگر از طریق راه هوایی، گران قیمت تر است.

به طور کلی، ارسال فرش به خارج از کشور بر اساس نوع فرش به سه دسته تقسیم می‌شود که در ادامه، به توضیح روش ارسال هر کدام از این سه دسته می‌پردازیم.

شرایط بردن فرش به خارج از کشور

برای بردن فرش به خارج از کشور، اولین نکته این است که فرش ارسالی شما از چه نوعی میباشد. بر اساس انواع فرش های موجود، ارسال فرش مورد نظر شما به خارج از کشور شامل یکی از موارد زیر می شود:

  • ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور
  • ارسال فرش دستباف به خارج از کشور
  • ارسال تابلو فرش به خارج از کشور

شرایط ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور

ارسال فرش به خارج از کشور در صورتی که فرش شما ماشینی باشد، محدودیتی ندارد و می‌توانید با خیالی آسوده، فرش ماشینی را به کشورهای مختلف دنیا ارسال کنید. در نظر داشته باشید که برای ارسال فرش به خارج از کشور باید در بسته بندی آن‌ها نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید تا به هنگام حمل و نقل و ارسال آن به مقصد، آسیبی به فرش وارد نشود. برای ارسال فرش به کشورهای دیگر باید حجم، ابعاد و همین‌طور ارزش فرش نیز مشخص شود. برای ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور نیز می‌توانید از هر دو روش ارسال هوایی و دریایی استفاده کنید.

شرایط ارسال فرش دستباف به خارج از کشور

برای ارسال فرش دستباف به خارج از کشور لازم است با محدودیت‌های این عمل آشنا شوید:

  • یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه ارسال فرش دستباف به خارج از کشور این است که هر مسافر می‌تواند به همراه خود، تا 20 متر فرش دستباف را به مقصد خارج از کشور، حمل کند. توجه داشته باشید که در این خصوص، محدودیتی در خصوص تعداد فرش همراه مسافر وجود ندارد و در صورتی که جمع متراژ فرش‌هایی که فرد مسافر به همراه خود دارد، 20 متر و یا کم‌تر باشد، ارسال و حمل آن به مقصد خارج از کشور، ایرادی ندارد.
  • فرش‌هایی که ارزش میراث فرهنگی دارند و جزو میراث فرهنگی کشور محسوب می‌شوند را نمی‌توان به خارج از کشور ارسال کرد. در حقیقت، ارسال این فرش‌ها به خارج از کشور، جرم محسوب می‌شود و در صورتی که آن را کشف کنند، به عنوان کالای قاچاق محسوب می‌شود و فرد نیز به عنوان قاچاقچی اموال میراث فرهنگی، مورد تنبیه و مجازات قرار می‌گیرد.
  • نکته دیگری که در این خصوص باید در نظر داشته باشید این است که همواره در خاطرتان باشد که همراه بردن فرش به کشورهای عربستان، عراق و سوریه ممنوع می‌باشد.
  • شما نمی‌توانید بیش از 2 عدد فرش دستباف را بدون اخذ مجوزهای لازم به خارج از کشور ارسال کنید.

در این خصوص و با توجه به محدودیت های موجود، بیشتر افراد برای فروش فرش دستباف به خارج از کشور مایل هستند آن را فریت هوایی کنند. برای استفاده از خدمات فریت بار، لازم است که از طریق یکی از شرکت‌های تخصصی در زمینه پست بین‌الملل و حمل و نقل هوایی اقدام کنید. لازم به ذکر است که در صورتی که تمایل دارید مجوزهای لازم برای ارسال فرش دستباف به خارج از کشور را کسب کنید، می‌توانید از طریق همین شرکت‌های معتبر با تخصص کارگو و فریت بار، اقدام کنید. این شرکت‌ها به طور تخصصی پیگیر پروسه اخذ مجوزهای لازم برای ارسال فرش دستباف شما به خارج از کشور می‌شوند و شما را از دردسرها و پیگیری‌های این امر، راحت می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله از مجموعه مقالات بلاگ وب سایت رسمی شرکت تی اکسپرس، به موضوع ارسال فرش به کشورهای دیگر پرداختیم و نکاتی که در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بودند را نیز شرح دادیم تا اگر قصد ارسال فرش به خارج از کشور را دارید، به بهترین شکل ممکن از تمامی جوانب این کار، آگاهی لازم را داشته باشید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر در زمینه ارسال فرش به خارج از کشور ، با کارشناسان شرکت تی اکسپرس در ارتباط باشید و یا با مراجعه به صفحه فریت بار از طریق این لینک، اطلاعات لازم در زمینه فریت بار به خارج از کشور را کسب کنید.

دکمه بازگشت به بالا