عمومیمعرفی کسب و کار

لیست آب معدنی های ایران

آب یکی از مهم ترین نیازهای جهان است که با تغییر شکل آن بسیاری از نیازهای ما برطرف می شود. به طور کلی آب معدنی آبی است که حاوی مقداری مواد محلول باشد. بیشتر مردم به دنبال خرید از فروشگاه آنلاین آب هستند چرا که  آب معدنی از نظر مواد معدنی، میزان مواد معدنی و همچنین دما با آب معمولی متفاوت است. آب چشمه معمولاً با حرکت در زمین املاح را در خود حل می کند و میزان این املاح در آب معدنی بسیار بیشتر از آب معمولی است. آب‌های معدنی از چشمه‌های طبیعی به‌دست می‌آیند و حاوی مواد معدنی هستند و طبق اعلام سازمان غذا و دارو، این آب باید حداقل 250 قسمت در میلیون از کل ذرات محلول را داشته باشد. این آب ها حاوی مواد معدنی هستند و افزودن این مواد معدنی به آب ممنوع است. مواد معدنی موجود در آبهای معدنی عبارتند از:

کلسیم
منیزیم
روی
اهن
سدیم
پتاسیم
بی کربنات
خواص آب معدنی
درمان کمبود منیزیم در بدن
فشار خون پایین
تنظیم گردش خون
تقویت استخوان ها
تقویت دستگاه گوارش
مضرات آب معدنی
مسمومیت ناشی از آب معدنی بطری شده
آسیب به دندان ها از کربنات
مشکلات زیست محیطی
آب معدنی

لیست بهترین شرکت های آب معدنی در ایران

آب معدنی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که ما با آن کار می کنیم.در زیر بهترین برندهای آب معدنی را به شما معرفی می کنیم.

آب معدنی کریستال
آب معدنی کریستال یکی از سالم ترین و قابل اطمینان ترین آب های معدنی موجود در بازار است. آب معدنی کریستال توسط شرکت هزار چشمه آبشار واقع در استان مازندران تولید و عرضه می شود. این محصولات در بطری های کاملا سالم و بهداشتی بسته بندی می شوند که سلامت انسان را به خطر نمی اندازند و برای استفاده عموم در دسترس هستند.

آب معدنی دماوند
آب معدنی دماوند همراه قدیمی بسیاری از افراد در سفرها و مهمانی هاست. بنیانگذار صنعت آب بسته بندی در ایران آب معدنی دماوند است که در سال 1352 توسط یک شرکت فرانسوی به نام Perrier فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1388 اکثر سهام این شرکت توسط دنون یکی از پیشتازان صنایع غذایی خریداری شد. صنعت طعم طی این سالها با مدیریت کامل این شرکت جدیدترین خطوط تولید آب بسته بندی شده با آخرین تکنولوژی روز دنیا وارد این کارخانه شد.

آب معدنی داماس
کارخانه بزرگ و تمام اتوماتیک آب معدنی داماش در خرداد 1392 در گیلان راه اندازی و شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی پس از شروع به کار توانست به لطف تولید آب معدنی با کیفیت به رشد چشمگیری دست یابد.شرکت آب معدنی داماش آب چشمه داماش را با مشخصات فیزیکی و شیمیایی در بسته بندی های مختلف با کمک ماشین آلات مدرن و تجهیزات بسته بندی مدرن و جدید و همچنین با نظارت و کنترل کیفی متخصصین مجرب تولید و به فروش می رساند. کارخانه این برند در استان گیلان شهرستان رودبار واقع شده است.

آب معدنی واتا
شرکت آب معدنی واتا با 32 نماینده انحصاری فعال در سراسر ایران و 3 شعبه توزیع در تهران، گیلان و چالوس فعالیت می کند. چشمه گورگور که در شمال غربی کوه سبلان قرار دارد، آب واتا را تامین می کند. واتا دارای آزمایشگاه های بسیار تخصصی است که از سه بخش مواد شیمیایی، میکروبی و مواد مغذی تشکیل شده است.

آب معدنی کوهرنگ
شرکت سیرنگ کوهرنگ تولید کننده آب معدنی کوهرنگ می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1392 در استان چهار محال بختیاری آغاز کرد. منبع آب معدنی کوهرنگ چشمه هایی است که در رشته کوه های زاگرس قرار دارند. آب این چشمه ها پس از عبور از فیلترهای طبیعی وارد کارخانه شده و پس از عبور از مراحل مختلف در بطری بسته بندی و سپس برای فروش وارد بازارها می شود. کارخانه آب معدنی کوهرنگ در استان چهار محال بختیاری قرار دارد.آب معدنی آن
آب معدنی آن از چشمه ته تی تک دنا می آید. این چشمه در یکی از بکرترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد و در دل رشته کوه دانا قرار دارد. آب معدنی طبیعی آن پس از عبور از صخره ها به سفره های زیرزمینی نفوذ کرده و پس از بسته بندی بدون دخالت شیمیایی در دسترس شما قرار می گیرد. هدف این برند با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته AOKI ژاپن و آزمایشگاه های پیشرفته جلب رضایت مصرف کنندگان است.

آب معدنی نستله
نستله یک شرکت سوئیسی است که به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد غذایی و نوشیدنی در جهان شناخته می شود. این شرکت در سال 1866 تاسیس شد و هم اکنون دارای 447 کارخانه در 194 کشور جهان است. از برندها و نام های تجاری این شرکت می توان به: Nesquik، Nescafé، Kit Kat، Smarties و Maggi اشاره کرد. در ۱۴ مرداد ۱۳۷۳ هیئت وزیران به شرکت نستله اجازه مشارکت در طرح تولید شیرخشک و غذای کودک در شهر کرج با مشارکت سرمایه گذاران خصوصی ایرانی را صادر کرد و نستله رسما سرمایه گذاری خود را در ایران آغاز کرد. کارخانه این برند در قزوین باز و مشغول به کار می باشد.ای آب معدنی زندگی
آب زیتون با استفاده از فناوری ضدعفونی FDS توانسته میکروب ها را تا صفر درصد به عنوان آبی مناسب برای تمامی گروه های سنی از نوزاد تا سالمند در بازار ایران کاهش دهد. کارخانه این برند در شیراز واقع شده است.

آب معدنی آکوافینا
این برند ساخت شرکت ارم نوش بوده و کارخانه آن در تهران می باشد. آب معدنی آکوافینا از چشمه سرهای دلکوه استخراج می شود. بنابراین در مورد کیفیت آب باید اطمینان کامل داشته باشید و این شرکت با استخدام کارشناسان و با استفاده از بهترین ماشین آلات صنعتی بسته بندی باکیفیت را ارائه می دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله  آب معدنی برتر ایران را به شما معرفی کرده ایم که یافتن بهترین آب معدنی ایرانی همیشه برای مردم سوال بوده است. با مشا ملاقات کردیم که هر فرش از نظر کیفیت بو و طعم، از نظر بسته بندی یا آب گیر بیشترین تقاضا را در ایران دارد. به گفته کارشناسان و کارشناسان فنی کهداد، این آب ها به دلیل رعایت استانداردهای جهانی به عنوان یکی از بهترین آب های معدنی ایران شناخته می شوند. شما می توانید هر نوع آب را به صورت تکی یا در بسته بندی های مختلف به صورت آنلاین از کهداد خریداری کنید. امیدواریم هر آنچه لازم بود گفته باشیم تا بتوانید با اطلاعات کامل آب معدنی خود را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا