عمومیمعرفی کسب و کار

مدارک لازم برای دریافت وام سیمکارت

مراحل و مدارک مورد نیاز جهت اخذ وام بر روی سیم کارت 0912 همراه اول

  • موجود بودن سیم کارت بصورت فیزیکی ( سیم کارت تا ۲۰ روز قبل نباید تعویض سیم کارت و تنظیم سند شده باشد )
  • اصل مدارک شناسایی شامل یکی از مدارک ( کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید پاسپورتی )
  • حضور صاحب سیم کارت در زمان انعقاد قرارداد الزامی است
  • لطفا بدون هماهنگی مراجعه حضوری نداشته باشید ، وام سیم کارت محبی بدون هماهنگی و وقت قبلی پذیرش نخواهد داشت.

در وام سیم کارت ، سیم کارت ۰۹۱۲ از شما خریداری شده و در صورت تمایل می توانید سیم کارت ۰۹۱۲ را بصورت اقساطی خریداری نمایید.

مدت زمان باز پرداخت وام سیم کارت چند ماه است؟

مدت زمان باز پرداخت از ۴ الی ۸ ماه به انتخاب شما انجام می شود.

آیا برای اخذ وام سیم کارت به ضامن یا چک و سفته نیاز داریم؟

خیر ، نیازی به هیچ کدام نیست.

چگونه از ارزش وام سیم کارت خود با خبر شویم؟

مدت زمان انجام مراحل اخذ وام سیم کارت چند روز است؟

کمتر از ۳۰ دقیقه شما مبلوام سیمکارت، روشی آسان برای دریافت پول است که ضمانت آن سیمکارت متقاضی است. افراد دارای سیم کارت همراه اول، واجد شرایط دریافت وام هستند. برای دریافت این وام، شخص باید به طور موقت، سیمکارت خود را به نام شرکت وام دهنده انتقال دهد و مطابق با قیمت سیمکارت خود، وام دریافت کند.

برای مشاوره ثبت نام وام سیمکارت

برای مشاوره ثبت نام وام سیمکارت

در شرایط کنونی دریافت وام و پیدا کردن ضامن کاری سخت و غیر ممکن به نظر می رسد. از این رو یافتن راه هایی برای اخذ وام که نیاز به چک و ضامن ندارد، بسیار کار گشا خواهد بود. شخص به جای انتظار در صف های طولانی بانک ها می‌ تواند با در دست داشتن کارت ملی، وام سیمکارت دریافت کند.

اهمیت وام سیمکارت بدین جهت هست که شخص برای دریافت آن لازم نیست ضامن داشته باشد و درواقع خود سیمکارت به عنوان ضامن، برای دریافت وام محسوب می شود. این وام، برای اشخاصی که، نیاز فوری به دریافت پول دارند بسیار مفید خواهد بود، چرا که در ظرف 30 دقیقه می توان این وام را دریافت کرد. نحوه دریافت این وام بسیار ساده است و شاید بتوان وام سیمکارت را، ساده ترین و راحتترین روش دریافت وام دانست.

به جهت اهمیت این موضوع، در این مقاله، به این پرسش که وام سیمکارت چیست؟ پاسخ داده می شود. سپس نحوه ثبت نام تسهیلات سیم کارت، شرایط دریافت، مدارک لازم برای دریافت آن، زمان بازپرداخت، مزایای دریافت این وام توضیح داده خواهد شد.

موسسه وام پایتخت در سال 1395 بنیانگذاری شده است و تا به حال موفق به پرداخت بیش از 1000 وام شده است.

وام سیمکارت چیست؟

وام سیمکارت روشی برای اخذ وام است که نحوه ثبت نام تسهیلات سیم کارت، بدون ضامن و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. چنانچه شخص، سیمکارت همراه اولی دارد که متعلق به تهران است و کد یک، دو یا سه در ابتدای آن قرار گرفته،‌ بیشترین مبلغ وام را دریافت می کند، چرا که این خط ها از لحاظ مبلغی بسیار ارزشمندند و قطعا شخص به هر موبایل فروشی که مراجعه کند، مبلغ بالایی برای خرید آن می پردازد.

مزیت مهم این وام این است که، شخص می تواند به اندازه ۹۰ درصد مبلغ سیمکارت خود وام دریافت کند. این در حالی است که سیمکارت شخص قطع یا ضبط نمی شود و می‌ تواند، به صورت روزمره از آن استفاده نماید. تنها با قرار دادن سند سیمکارت به عنوان ضمانت در کمتر از یک ساعت می توان، از این وام سیمکارت بهره مند می شد.

وام سیمکارت فرصتی استثنایی برای دریافت وام ضروری است، بدون اینکه شخص سرمایه ای را در بانک ذخیره کرده باشد. مدت باز پرداخت اقساط بین ۴ تا ۲۴ ماه در نظر گرفته می شود که با توجه به قوانین هر شرکت متغیر است. سود این وام بسیار کم و در حد ۳ درصد است. از این رو شخص مبلغی تقریبا معادل با ارزش سیمکارت خود را پرداخت خواهد کرد.

به این ترتیب در مدتی کمتر از یک ساعت وام دریافت خواهید کرد. متقاضی برای گرفتن وام سیمکارت‌، باید سند خود را به نام شخص وام دهنده انتقال داده و به اندازه ارزش آن وامی با سود پایین دریافت می کند. مبلغ مشخص شده در زمان مقرر به حساب کارت بانکی شخص واریز می شود. این واریزی توسط شرکت ها انجام می شود.

قابل ذکر است این وام تنها به سیمکارت همراه اول متعلق به تهران تعلق می گیرد و سیمکارت های ایرانسل، تالیا، رایتل و شهرستان حتی با شرایط رند بودن یا بالا بودن ارزش آن مشمول دریافت این وام نیستند.

 شرایط دریافت وام سیمکارت

هر مجموعه شرایطی را برای نحوه  دریافت تسهیلات سیم کارت مقرر کرده تا بودجه محدود خود را به اشخاص خاصی اختصاص دهد. خط سیمکارت شخص، ارزش گذاری شده و در رهن شرکت قرار می گیرد. به این منظور لازم است که از شرایط عمومی مشخصی برخوردار باشد. توجه شود که روی یک سیمکارت می توان چندین بار وام گرفت و پس از اتمام اقساط دوباره وام را تمدید کرد. همچنین در صورتی که فرد، زود تر وام را تسویه کند، می تواند سیم کارت را سریع تر به نام خود برگرداند.

شرایط دربافت تسهیلات سیم کارت عبارت است از: 1. ارزش سیم کارت بالای ۴ میلیون تومان باشد. البته این بخش در مورد خط هایی با کد ۱ و ۲ صدق نمی کند. چراکه همیشه ارزشمند هستند. 2. در ۶ ماه گذشته تغییر نام و انتقال سند صورت نگرفته باشد. 3. در سه ماه گذشته اقدام به تعویض سیم کارت نشده باشد. 4. سیم کارت متعلق به تهران باشد و با شماره ۰۹۱۲ آغاز شود.

متاسفانه این طرح شامل تمام افراد جامعه نمی شود و هرچه قیمت سیم کارت بالاتر باشد، فرد مقدار وام بیشتری را دریافت می کند. این وام برای شرایط ضروری بسیار مناسب است. چراکه در واقع شخص سیمکارت خود را در رهن یک شرکت می گذارد و بابت آن پولی دریافت می کنید بدون اینکه چیزی فروخته باشد.

باتوجه به اینکه شرکت های معتبر و خاصی این وام را عرضه می کنند خیلی نیاز نیست که شخص، نگران از دست رفتن سیمکارت خود باشد. حتی اگر زودتر مبلغ وام برای فرد فراهم شد، می تواند مبلغ را تسویه کرده و سند را به نام خود بزند. در ادامه در مورد مدارک مورد نیاز را توضیح داده خواهد شد.

 مدارک لازم برای دریافت وام سیمکارت

برای دریافت تسهیلات سیم کارت لازم است شخص، مدارکی را همراه خود داشته باشد. این اسناد با هویت شخصی و شناسنامه سیمکارت وی ارتباط دارد، که شامل این موارد می باشدسیم کارت جهت اخذ وام، اصل مدارک شناسایی، مانند کارت ملی جدید یا شناسنامه پاسپورتی، حضور صاحب سیم کارت، ارائه سند سیم کارت، که باید آن ها را به همراه داشته باشد.

شخص در این نوع از وام مالی را از دست نمی دهد. یعنی همانطور که سیم کارت را در گوشی خود دارد، می تواند به استفاده از آن ادامه دهد و هیچ کس متوجه نمی شود، که خط خود را به نام شرکتی زده است. اگر فرد، برای گرفتن کارت ملی جدید اقدام نکرده است، لازم است به یک دفتر پیشخوان برود و ثبت نام کند. سپس رسید را به شرکت تحویل دهد.

سیمکارت یک شخص را حتی افراد نزدیک به او نمی توانند بفروشند به همین دلیل گرفتن کارت ملی جدید الزامی است. کارت ملی های قدیمی، در سیستم جدید بانکی و اداری مورد پذیرش نیستند. همچنین متقاضی وام باید سند سیمکارت را برای انتقال نام در دست داشته باشد.

مراحل اخذ وام سیمکارت

آماده کردن مدارک و حضور در دفتر شرکت، متقاضی باید، سند سیمکارت و کارت ملی جدید خود را آماده کند، تا به شرکت ارائه دهد. وام سیمکارت تنها از طریق این دو مدرک انجام می شود که نشان دهنده مالکیت شخص نسبت به سیمکارت است.

انجام امور اداری و دفتری و امضای قرارداد انتقال مالکیت، در محل شرکت قراردادی به متقاضی داده می شود، که در آن قوانین انتقال و شرایط پرداخت اقساط نوشته شده است. باید آن را بخواند و امضا کند. در این قرارداد لازم است، شخص یک شماره کارت به نام خود معرفی کند.

دریافت وام سیمکارت، پس از اینکه مسئول مربوطه مدارک شناسایی متقاضی را تایید کرده و انتقال سند انجام شود، مبلغ وام به حساب متقاضی واریز می شود. در این مدت پرداخت قبض موبایل به عهده شخص است، چون سیمکارت از دسترس وی خارج نمی شود.

زمان بازپرداخت وام سیمکارت

دریافت تسهیلات سیم کارت بسیار راحت و به صرفه است. متقاضی  می تواند زمان باز پرداخت این وام را  خود انتخاب کند و بازه ای بین ۴ تا ۱۲ یا ۲۴ ماه را در نظر بگیرد. اگر شخص، برای مدت کوتاهی نیاز به مبلغ وام دارد و پس از آن شرایط مالی وی رو به راه می شود،‌ می تواند اقساط را کوتاه مدت انتخاب کند. ولی چنانچه شرایط مالی وی خیلی زود به حالت عادی بر نمی گردد، می تواند اقساط را در طی یک یا دو سال پرداخت کند.

همچنین پس از اتمام اقساط، سیمکارت دوباره به نام شخص سند زده می شود و وی مالک سیمکارت خود می شود. در این مدت فروشنده اجازه فروش سیمکارت را ندارد و سند تنها در رهن شرکت قرار می گیرد. معمولا زمان مواجه با مشکلات مالی، ‌اولین گزینه ای که به ذهن می رسد،‌ فروش اموال است. اما نحوه دریافت وام سیمکارت، یکی از راه هایی است که می توان، بدون فروش یا سرمایه گذاری به سرعت صاحب مبلغی به اندازه تقریبی ارزش سیمکارت شد.

این وام را می توان، از شرکت های بزرگ وام دهنده همچون وام زرین دریافت کرد، یا از طریق گوگل شرکت های مختلف را یافت. لازم به ذکر است، برای دریافت این وام باید شخصی که سیمکارت به نام او ثبت شده، حضوری اقدام کند و زمان باز پرداخت را باتوجه به شرایط مالی خود در نظر بگیرد.

مزایای دریافت وام سیمکارت

مهم ترین ویژگی این وام، فوری و بدون ضامن بودن آن است. در صورت داشتن شرایط دریافت وام و پس از عقد قرارداد، می توان این مبلغ را دریافت کرد. دومین مزیت، آسان بودن شرایط است. متقاضی به ضامن، چک و سفته نیاز ندارد. مزیت بعدی در اختیار بودن سیمکارت و امکان استفاده از آن است. از دیگر مزایای آن می توان به متغیر و انعطاف پذیر بودن وام سیمکارت اشاره کرد. متقاضی می تواند تعداد اقساط و مبلغ را بر اساس شرایط خود تعیین کند. پس از طی کردن مراحل اخذ وام سیمکارت،‌ این مبلغ به حساب شخص واریز می شود.

برای دریافت تسهیلات سیم کارت نیاز به ارائه ضامن و ماندن در صف انتظار نیست و در یک روز مبلغ به حساب شخص، واریز می شودشرایط سنی ندارد و تمام افراد بالای ۱۸ سال که سیم کارتی به نام آن‌ ها ثبت شده می توانند برای دریافت وام سیمکارت اقدام کنند. مالکیت سیم کارت از بین نمی رود و پس از اتمام اقساط، سند مالکیت به نام شخص تغییر داده می شود. اقساط بر اساس درخواست متقاضی و در بازه ای بلند مدت تعیین می شود. مراحل دریافت وام سریع است و نیاز به استعلام حقوقی ندارد.

با توجه به نوسانات اقتصادی بازار، قیمت سیم کارت افزایش یافته و با توجه به ارزش آن، شخص می تواند مجدد وام بگیرد. یکی از معضلاتی که در مورد نحوه وام سیمکارت مطرح می‌ شود، انتقال سند است. شرکت هایی که این نوع وام را در اختیار متقاضی قرار می دهند، دارایی اعتباری چند ساله هستند. پس نیازی به نگرانی در مورد از بین رفتن سیمکارت نیست. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی حقوقی آن شخص می تواند با کارشناسان مجموعه تماس بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام وام سیمکارت در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید همچنین کارشناسان مرکز مشاوره تجاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره تجاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام وام سیمکارت پاسخ دهند.

سوالات متداول

 1- آیا دریافت وام سیمکارت به صورت غیر حضوری امکان دارد؟

خیر همانطور که در مقاله اشاره شد، دریافت این وام حضوری و به درخواست صاحب سیم کارت انجام می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2- دریافت وام سیمکارت به چه مدارکی نیاز دارد؟

به این منظور تنها کافی است شخص مدارک هویتی خود مانند کارت ملی و سند سیم کارت را ارائه دهد. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

3- وام سیم کارت به چه خط هایی تعلق می گیرد؟

این وام تنها به خط همراه اول تهران با پیش شماره ۰۹۱۲ تعلق می گیرد و خطوط ایرانسل، تالیا، رایتل و همراه اول شهرستان حتی با وجود رند بودن مشمول این وام نیستند برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

برای مشاوره ثبت نام وام سیمکارت

برای مشاوره ثبت نام وام سیمکارت

نظرات کاربران

Top of Form

 Bottom of Form

من سیم کارت دائمی ایرانسل دارم می تونم وام سیمکلرت بگیرم؟

پاسخ مشاور: خیر امکانش نیست

آیا با کدهای غیر از 912 هم می توان وام سیمکارت گرفت؟

پاسخ مشاور: خیر، سیم کارت باید متعلق به تهران باشد و با شماره ۰۹۱۲ آغاز شود.

مدارک لازم برای دریافت وام سیمکارت چیست؟

پاسخ مشاور: سیم کارت جهت اخذ وام، اصل مدارک شناسایی، مانند کارت ملی جدید یا شناسنامه پاسپورتی، حضور صاحب سیم کارت، ارائه سند سیم کارت، که باید آن ها را به همراه داشته باشد.

ارزش سیمکارتی که می توان با آن وام گرفت باید چه میزان باشد؟

پاسخ مشاور: ارزش سیم کارت بالای ۴ میلیون تومان باشد. البته این بخش در مورد خط هایی با کد ۱ و ۲ صدق نمی کند. چراکه همیشه ارزشمند هستند.

وام سیمکارت چه جور وامی هست؟

پاسخ مشاور: وام سیمکارت روشی برای اخذ وام است که نحوه ثبت نام تسهیلات سیم کارت، بدون ضامن و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

 غ وام را دریافت خواهید کرد.

  • شرایط دریافت وام سیم کارت 0912

 

  • سیم کارت شما برای انجام وام سیم کارت نباید در بیست روز اخیر تعویض سیم کارت داشته باشد ، علت : قوانین همراه اول است و استثنا ندارد.
  • سیم کارت شما نباید در یک ماه گذشته تغییر نام داشته باشد ، این قانون در هر مرکز وام می تواند متفاوت باشد.
  • سیم کارت شما نباید شامل قطع صوری مانند یا  باشد.
  • سیم کارت شما نباید در حالت تقسیط بدهی قبض باشد.
  • سیم کارت فیزیکی در زمان وام سیم کارت باید در دسترس باشد.
  • حضور صاحب سیم کارت در زمان وام سیم کارت الزامی است.
  • وام سیم کارت با وکالت نامه از صاحب سیم کارت انجام نمی شود.
  • در زمان وام سیم کارت رویت مدارک شناسایی الزامی است.

مبلغ وام سیم کارت چگونه به حساب وام گیرنده واریز می شود؟

مبلغ وام بصورت چک بانکی روز و یا کارت به کارت به حساب واریز می گردد.

وام مضاربه سیم کارت چیست؟

در وام مضاربه اقساط سیم کارت پرداخت های ماهیانه به نسبت پایین می باشد و مبلغ کل وام در آخرین قسط دریافت می گردد. (در این مرکز وام مضاربه انجام نمی شود)

وام عادی یا پرداخت ماهیانه سیم کارت چیست؟

در وام پرداخت ماهیانه یا در اصطلاح عادی ، پرداخت اقساط سیم کارت بصورت ماهیانه و یک دست انجام می شود ، وام عادی سیم کارت برای مشتریان مقرون به صرفه است.

ارزش گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ برای تسهیلات و ضمانت چگونه است؟

مبلغ ارزش ضمانت سیم کارت قبل از عقد قرارداد سیم کارت اقساطی توسط وام سیم کارت محبی انجام می شود و در صورتی که شما با مبلغ و اقساط موافقت داشته باشید انجام خواهد شد. بیشتر بخوانید : سایت rond.ir

مزایای دریافت وام ، از سامانه وام سیم کارت محبی

  • نیازی به ضامن ، چک و سفته ندارید.
  • واریز مبلغ وام فوری و بدون تشریفات اداری (کمتر از ۳۰ دقیقه)
  • در زمانی که از سیم کارت وام میگیرید می توانید از سیم کارت استفاده کنید فقط سیم کارت در نام صادر کننده وام تا پایان پرداخت اقساط می ماند.
  • قرارداد زیر نظر معتبرترین نمایندگی همراه اول (نمایندگی همراه اول محبی) بسته می شود.
  • با دریافت تسهیلات از وام سیم کارت محبی یک سیم کارت صفر همراه اول از مدیریت هدیه بگیرید!
دکمه بازگشت به بالا