اقتصادی

مرزهای بازرگان و هابور بازگشایی می‌شوند/تشکر ترکیه از همکاری ایران در اجرای پروتکل‌های بهداشتی

مرزهای بازرگان و هابور بازگشایی می‌شوند/تشکر ترکیه از همکاری ایران در اجرای پروتکل‌های بهداشتی

رئیس کمیسیون همکاری اقتصادی مشترک ایران و ترکیه با اشاره به ابلاغیه بازگشایی مرزهای بازرگان و حبور توسط وزیر تجارت ترکیه ، از افزایش روابط تجاری دو جانبه خبر داد و گفت: ترافیک جاده ای به ادامه تجارت کمک می کند. در کالاها از راه آهن. این امر نقش بسزایی در افزایش تجارت بین دو کشور خواهد داشت.

به گزارش امروزنگار ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و ترکیه ابراز خرسندی کرد که شیوع کورنا نتواند جلوی گسترش روابط ایران و ترکیه را بگیرد. این کشور بیش از هر زمان دیگری در حال توسعه است.

به دنبال رایزنی های مقامات ایرانی و ترکیه در مبادلات تجاری ، وزیر تجارت ترکیه پژجان امروز اعلام کرد که قریب الوقوع بازگشایی مرزهای بازرگان و هابور اعلام شده است و بازگشایی این مرزها به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت تجارت و مبادلات کالا بین دو کشور. آره.

وزیر تجارت ترکیه در مصاحبه با یک کانال تلویزیونی ترکیه از دولت ایران به دلیل همکاری در طراحی و اجرای پروتکل های بهداشتی که منجر به بازگشایی مرزها و افزایش تجارت شد ، تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد این روند رو به جلو تجارت بین دو کشور قبل از شیوع بیماری کرونا باید تسریع شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا