سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

بهترین مارک تشک طبی برای دیسک کمر (مراقب سلامتی خود باشید)

بهترین تشک طبی دیسک کمر با پارامترهای مختلفی تعیین می شود و همچنین می دانیم که تشک مناسب نقش مهمی در سلامت انسان دارد، با توجه به اینکه ساعت های زیادی را روی تشک می گذرانیم و می خوابیم، کیفیت تشک بسیار مشکل است. مهم. اگر از مشکلات و بیماری هایی مانند دیسک کمر رنج می برید، باید از تشک طبی مناسب دیسک کمر استفاده کنید.

اگر از کمردرد رنج می برید، باید بدانید که تخت خواب شما چگونه برای درد شما کار می کند. تختی که به خوبی از کمر شما حمایت کند می تواند به تسکین کمردرد کمک کند. تخت های خیلی سفت یا خیلی نرم می توانند فشار زیادی به کمر شما وارد کنند. از سوی دیگر، تشک پشتیبان تعادل مناسبی را برای راحتی و تراز کمر شما فراهم می کند.

در زیر تعدادی از بهترین مدل ها از برندهای مختلف که برای افراد مبتلا به کمردرد مناسب است آورده شده است:

تشک رویا

تشک رویا مدیکال 1 یک تشک طبی کامل پنبه ای است که لایه های پنبه کاملا طراحی و چیده شده است. قرار دادن لایه های مختلف اسفنج به شکل مثلث و مربع نقش مهمی در حفظ عملکرد و ساخت بیشتر تشک دارد. همچنین در وسط تشک از لایه میکرو فنر جیبی استفاده شده که تشک مدیکال 1 را نسبت به مدل های دیگر متفاوت و کمی نرمتر می کند. نقطه قوت این تشک ترکیبی از شکل مهندسی شده اسفنج ها و شکل جدید اسفنج و فنر میکرو می باشد. این تشک دارای امتیاز نرمی و سفتی 5.5 می باشد و دارای 5 سال گارانتی شرکت رویا می باشد. ارتفاع تقریبی تشک رویا مدیکال ۱ تقریبا ۲۶ سانتی متر می باشد.

تشک آدنیس مدل پدیک

در این محصول از لاتکس مموری ورفلکس و واتر لاتکس استفاده شده است.ورفلکس ترکیبی از پلی اورتان آب و دو نوع پلی استر است که یکی از این ترکیبات به مطلوب ترین سفتی تشک و بالاترین سطح محافظت از بدن ارتوپدی سلامت کمک می کند. خیلی شکننده نیست و مموری فوم استفاده شده با خواص ستون فقرات منحصربفردش این اطمینان را می دهد که استخوان های مهره های کمر در هر حالت خوابیده محافظت می شود و به بیمار کمک می کند تا آرام شود و تنش را از بین ببرد. تعادل تهویه و دمای بدن تشک پدیک آدنیس دارای 14 سال گارانتی می باشد این تشک 100% کاملا طبی ارتوپدی ارتفاع تشک 32 سانتی متر می باشد.

تشک میترانیک مدل طبی

تشک فوق طبی شرکت میترانیک از ترکیب اسفنج و ریباند ساخته شده و شرایط پزشکی را ایجاد می کند. تشک طبی به دلیل استفاده از 40 کیلوگرم اسفنج از کیفیت بالایی برخوردار است. بدون فنرها و ارتعاشات معمول تشک های فنری است. این کاملا ارتوپدی است و برای استفاده پزشکی توصیه می شود. ارتفاع تشک طبی میترانیک 20 سانتی متر و رویه آن از ژاکارد می باشد. گارانتی تشک طبی میترانیک 5 سال می باشد که شامل فرورفتگی و تغییرات ظاهری تشک در حین استفاده می باشد درجه سختی و نرمی این تشک 6 و نسبتا سفت می باشد.

تخت پارمس مدل طبی

تشک طبی پارمی تشک طبی اسفنجی بدون فنر تشک های کاملا طبی برای مصارف پزشکی کاهش دهنده درد ستون فقرات و کمر می باشد. اسفنج تشک طبی 35 کیلو ارتفاع تشک 23 سانتی متر و درجه سفتی و نرمی تشک 5.5 این تشک دارای گارانتی 5 ساله می باشد.

تخت مدل رویال مدیکال

تشک طبی کینگ یکی از تشک های تمام عیار ارتوپدی طبی کینگ با درجه سفتی 7 می باشد. تشک طبی مناسب افرادی است که نیاز به استراحت بر روی سطحی کاملاً محکم و شفابخش دارند و به لطف استحکام و تراکم بالای لایه های داخلی تشک طبی، وزن بسیار بالا حتی بیش از 120 کیلوگرم را تحمل می کند. رویه تشک طبی کاملا نخی و ضد حساسیت بوده و پنبه دوزی رویه بر زیبایی طرح این رویه تشک می افزاید. تغییر در هر صورت اسفنج و فوم به کار رفته در این تشک دارای تراکم بسیار بالایی می باشد که سطحی کاملا سفت و در عین حال آسایش خواب و استراحت شما را فراهم می کند. برای کسانی که از کمردرد رنج می برند و نیاز به تشک طبی دارند توصیه می کنیم که تشک طبی می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.این تشک دارای 7 سال گارانتی می باشد.

تشک مونسا نوع طبی

تشک مدل طبی مونسا یک تشک طبی بدون فنر است، تشک بسیار سختی است که از تکنولوژی Rebound Plus استفاده می کند. این فونداسیون زیبا اجازه نمی دهد تشک شما تغییر شکل دهد. تشک طبی کمی وجود دارد که بتواند وزن سنگین را تحمل کند اما این تشک می تواند وزن 140 کیلوگرم را تحمل کند بنابراین با تهیه این تشک می توانید از کمردرد به دلیل سطح بالای تشک جلوگیری کنید گارانتی این محصول 5 می باشد. سال این تشک دارای سفتی متوسط ​​بوده و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد.

تشک تری زد برن یک تشک کاملا طبی با بدنه فنری است و مناسب افرادی است که به تشک های کش دار و فنری حساسیت دارند. تشک دولایه قابل استفاده در دو طرف تشک. دارای لایه ای از فوم با چگالی بالا برای حفظ راحتی و بهبود سطح کیفی تشک. گارانتی این محصول 7 سال و ارتفاع لنت تشک 27 سانتی متر می باشد. میزان سختی و نرمی تشک وجهی است که یک طرف تشک 5 و طرف دیگر تشک 6 است تشک تری Z 3Z یک تشک کاملا طبی می باشد. در واقع بدون فنر است. هسته اصلی تخت از فوم HR ساخته شده و دقیقا طبق توصیه پزشک ارتوپد ساخته شده است. به این معنی که تشک تا 3 سانتی متر نرم است و به تدریج به سخت تبدیل می شود.

تشک صاحب مدل ارتوپدی

تشک ارتوپدی Oneer یک تشک طبی برگشت پذیر با سفتی یک طرف 7 و سفتی طرف دیگر 6 ارتفاع 27 سانتی متر مدت گارانتی 7 سال نرمی بالا
پد تشک مدل طبی در تشک فول ارتوپدی بست از سطوح سطح اول محصول خواب استفاده شده است تا سال ها بدون آسیب به این تشک از آن لذت ببرید، این تشک مناسب افرادی است که از مشکلات کمر این تشک رنج می برند. 31 سانتی متر است. و سخت و نرم 6 است و سخت است. این سرویس دارای ده سال گارانتی می باشد. این تشک برای افراد سنگین وزن مناسب است و این تشک تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند.

وب سایت تانیل چوب نیز در صفحه بهترین تشک برای دیسک کمر، در مورد این مساله به طور مفصل شرح داده است که پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید.

برخی می پرسند فرق تشک رویا و رویال چیست؟ سوالی که بسیار پرسیده می شود این است که تشک رویا بهتر است یا رویال. در این مورد نیز وبسایت tanilchoob.com به طور کامل شرح داده است.

دکمه بازگشت به بالا