اقتصادی

معرفی برترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهران

هیچ شده تا به حال برای خرید طلا، سردرگم باشید و ندانید از کدام مرکز خرید کنید؟ و یا اینکه ندانید مرکز خریدها یا طلا فروشی های معروف در کدام قسمت شهرهستند؟ با ما باشید تا با بهترین و معروف ترین طلافروشی های تهران آشنا بشوید. از بازارهای معروف طلا و جواهر گرفته تا بازار قدیم تهران و گالری های شخصی مختلف، برترین ها را در این مقاله به اجمال بررسی خواهیم کرد.

بازارهای معروف طلا فروشی تهران

  • بازار طلا فروش ها در میدان 15 خرداد

یکی از قدیمی ترین پاتوق های خرید و فروش طلا در پایتخت، بازار معروف و قدیمی تهران هست که در میدان 15 خرداد واقع شده که بیش از یک قرن از عمر آن می‌گذرد. این بازار گذشته از اینکه یکی از میراث های ملی کشورمان است، برای عاشقان این فلز گران‌بها بهترین مکان، برای یافتن انواع طلاها با قیمت ها و طرح های مختلف به حساب می آید.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که حوصله رفتن به مرکز شهر مثل را ندارید ما پیشنهادهای دیگری هم برایتان داریم…

دراین مرکز خرید، یک طبقه کامل به طلا فروش ها اختصاص داده شده است. تنوع اجناس دراین مرکز خرید، برای همه افراد با هر وسعت مالی، سبب شده طلا فروشی های قائم در لیست بهترین، طلا فروشی های تهران جای بگیرد.

  • طلا فروشی های میلاد نور

یکی دیگر از مقصدهای طلا و جواهر تهران را، می توان طلا فروشی میلاد نور در نزدیکی میدان صنعت، شهرک غرب جستجو کرد. این مرکز خرید طلا در 6 طبقه، طراحی شده و درایام تغییر فصل می تواند، با تخفیف های خوبی که دارد شما را غافلگیر کند. این مرکز خرید با تنوع بالای خود در زمینه خرید طلا نظر بسیاری از مشکل پسندان را به خود جلب کرده است.

  • طلا فروشی‌های کریم‌خان

تنوع قیمت طلا در این منطقه سبب شده تا بسیاری از مرکزی نشینان پایتخت، به این مرکز خرید مراجعه کنند. مرکز خریدهای دیگری چون فردوسی، ستارخان، پاساژهای لوکس نیاوران، پالادیوم، صادقیه و برخی پاساژهای تهرانپارس نیز، از دیگر مرکز خریدهای معروف پایتخت به حساب می آیند.

یکی از متنوع ترین و خاص ترین مراکز طلای تهران، گالری طلا و جواهرات هاتف ساعتچی هست. چرا که انواع ست ها و تک فروشی را در خود جای داده است. به صورتی که هر قشری را چه برای خرید حلقه و طلای ازدواج تا هدیه و ست های متنوع و حتی طلای کودک، یاری می دهد. این گالری با الهام از طرح های متنوع، از تمام دوران ها به سبک جدید و زیبایی دست یافته است؛ و با این ویژگی مجموعه ای از دستبندهایی با ظرافت خاص و چند منظوره را به نمایش گذاشته و انواعی از دستبندها به صورت دستبند زنانه، دستبند هدیه و دستبند دوستی، به مشتریان ارائه داده است.

  • گالری گوهربین

گالری گوهربین، که از طلا فروشی های برتر تهران در خیابان ولیعصر بوده که همواره نگهبان هایی مسلح، در این خیابان درحال نگهبانی هستند. این گالری به سیستم امنیتی و نوبت دهی خوبی مجهز بوده که به آقای کامران گوهربین تعلق دارد؛ و طبیعی است که طلاها و جواهرات خاصی را، در این مرکز به نمایش می گذارند. آقای مهدی گوهربین، جد کامران گوهربین از گوهر شناسان بزرگ بوده اند؛ که البته ایشان نقش مؤثری در ارتقای صنعت گوهرشناسی، در ایران ایفا کرده و از اساتید مشهور طلاسازی کشور بوده اند.

  • گالری طلافروشی مظفریان

از معروف ترین های این صنعت، گالری منوچهر مظفریان است؛ که از سال 1360 در این زمینه، فعالیت داشته و از بازار بزرگ تهران، فوت‌وفن های طلا فروشی را یاد گرفتند. قبلاً نمایشگاه مظفریان، در بازار تهران وجود داشته است ولی از سال 61 برترین های خود را، در این زمینه به جواهرات مظفریان، در هتل هیلتون تهران منتقل کردند.

  • گالری جواهریان

از دیگر طلافروشی های سرشناس تهران، گالری جواهریان است. در زمان قاجار که پایتخت ایران از شیراز به تهران منتقل شد، صنعتگران و هنرمندان از شیراز به تهران، نقل مکان کردند. حاج محمد حسین جواهری که از مشهورترین جواهر فروشان شیراز بود، کارخانه خود را به تهران منتقل کرد. پسران ایشان با کمک گرفتن از تکنولوژی های جدید کارگاه های تراش سنگ، طلاسازی را به کار انداختند؛ و با افتتاح شعبه جدید، درمیدان آرژانتین فصل جدیدی در زمینه تشخیص سنگ‌های گران‌بها را، آغاز کردند.

  • شعبه گالری طلا و جواهر ربیعی

یکی از بزرگ ترین گالری های طلا فروشی در سطح ایران، گالری جواهرات ربیعی بوده که از سال 1342، فعالیت خودش را آغاز کرد؛ و با ارائه طرح های متنوع، مشتریان زیادی به خود جذب کرده است.

  • مرکز خرید پالادیوم

گالری پالادیوم با شعب متفاوت خود در شمال تهران، پاسخگوی مشتریان زیادی است. شعبه دیگر گالری ربیعی، در پالادیوم آماده ارائه خدمت به مشتریان است. محصولات ربیعی از برترین های برندهای روز دنیاست…

  • مرکز خرید اوپال

اگر حوالی سعادت آباد تهران هستید، مرکز خرید اوپال را برای خرید طلا انتخاب کنید. مجموعه اوپال در واقع نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر طلاسازی، درغرب تهران هستند.

  • منطقه اقدسیه

از مهم‌ترین پاساژهای اقدسیه، پاساژ صدف، مجتمع تجاری اقدسیه و مجتمع تجاری صاحبقرانیه است. پاساژصدف، قدمت بیشتری داشته و محصولات لوکس و جدیدی را، در اختیارعلاقمندان قرار داده است.

  • طلافروشی در میرداماد

این مرکز فروش طلا حوالی میدان مادر، با بیش از 50 واحد صنفی طلا، به استقبال مشتریان می رود. البته پاساژهای بزرگ و فعال دیگری مثل پاساژ مادر، پاساژ میرداماد، پاساژ مریم و… میزبان مشتریان عزیز هستند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با 13 نمونه از بهترین و معروف ترین مراکز خرید طلا و جواهرات در تهران آشنا کنیم. با معرفی تک تک گالری های به نام و قدیمی طلا و جواهر، مشخصات، ویژگی‌ها و حتی آدرس آن‌ها را در اختیارتان قراردادیم تا با خیالی آسوده (بسته به معیارهایی چون تنوع، قیمت و حتی آدرس مرکز) به خرید بپردازید اما یکی از مراکز خرید که توسط کاربران محبوبیت بیشتری دارید سایت هاتف ساعتچی به آدرس (https://hsaatchi.com/) میباشد که امکان خرید آنلاین طلا و جواهرات را فراهم کرده است.

شما چه مراکز معروف دیگری می شناسید؟ برایمان کامنت کنید. این مقاله را برای دوستان و عزیزانتان به اشتراک بگذارید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

 

umass.edu

دکمه بازگشت به بالا