عمومیمعرفی کسب و کار

معرفی بهترین سایت برای دانلود از اینستاگرام کاملا رایگان

امروزه اینستاگرام را می توان به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در سراسر جهان و ایران دانست. این شبکه پرطرفدار به دلیل انتشار استوری های جذاب و محتوای عکس و ویدئو، تعداد زیادی دنبال کننده را جذب می کند.

اما اپلیکیشن اینستاگرام نیز به گونه ای طراحی شده است که مانند یوتیوب به کاربران خود اجازه دانلود استوری و پیام های ویدئویی را به صورت پیش فرض نمی دهد و از کپی رایت دوری می کنند. کاربران اینستاگرام هر روز عکس ها، کلیپ ها و ویدیوهای جالب زیادی را مشاهده می کنند و علاقه زیادی به دانلود و ذخیره این ویدیوها دارند. کاربران برای دانلود از اینستاگرام به اپلیکیشن دیگری به نام Instagram Downloader نیاز دارند. در این مقاله بهترین دانلودر برای اینستاگرام را معرفی می کنیم.

با اپلیکیشن اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و شناخته شده است که متعلق به شرکت فیس بوک است و برای اولین بار در اکتبر 2010 راه اندازی شد.اینستاگرام بر اساس عکس و فیلم برنامه ریزی شده است. پس برای انتشار یک متن در اینستاگرام آن را همراه با فیلم یا عکس قرار دهید. پست ها را می توان در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، امبا، توییتر و … منتشر کرد که موسس این اپلیکیشن شخصی به نام مایک کریگر است. کلمه اینستاگرام از ترکیب دو کلمه Instant Camera و Telegran گرفته شده است و مفهوم آن ارسال پیام فوری از طریق عکس ها و فیلم های گرفته شده با دوربین گوشی های هوشمند است. در حال حاضر 800 میلیون کاربر اینترنت در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضویت دارند. دسترسی به این برنامه از طریق چهار نسخه ویندوز، اندروید، ORS و وب برای کاربران امکان پذیر است. عکس ها و فیلم های آپلود شده در این برنامه به قدری جذاب هستند که اکثر کاربران سعی می کنند با استفاده از دانلودر اینستاگرام آن ها را دانلود و ذخیره کنند.

هدف از دانلود پست با دانلودر اینستاگرام چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که هدف از دانلود استوری، عکس و فیلم اینستاگرام چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ایجاد محتوای ارزشمند تاثیر بسزایی در موفقیت بازاریابی و تبلیغات دارد. در واقع، استفاده از دانلودر اینستاگرام برای ذخیره عکس ها و ویدیوها به این دلیل است که می خواهید یاد بگیرید چگونه از صفحات موفق محتوا ایجاد کنید و از آنها ایده بگیرید. با ضبط فیلم و عکس می توانید نحوه فیلمبرداری آموزشی را بیاموزید. کپی کردن محتوا یکی دیگر از کاربردهای محبوب دانلودر اینستاگرام است. البته کپی کردن متن خلاف قانون کپی رایت است. بنابراین قبل از کپی کردن متن صفحه، بهتر است از تهیه کننده فیلم یا تصویر اجازه بگیرید. به یاد داشته باشید که اگر قوانین اینستاگرام را رعایت نکنید، ممکن است صفحه شما مسدود شود.

دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در موبایل

روش های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. افرادی که می‌خواهند فیلم‌ها و عکس‌ها را از اینستاگرام دانلود کنند، می‌توانند این کار را در گوشی هوشمند خود نیز انجام دهند. به طور کلی اکثر کاربران اینستاگرام برای دسترسی به این برنامه از تلفن همراه استفاده می کنند. در نسخه‌های قبلی اینستاگرام، ساده‌ترین راه برای دانلود پست‌های اینستاگرام این بود که روی سه نقطه عمودی کنار پست کلیک کنید و سپس روی گزینه کپی لینک کلیک کنید تا آن را برای دیگران در تلگرام یا پیام‌های ذخیره شده خود ارسال کنید. سپس فیلم یا عکس ارسالی در تلگرام به راحتی دانلود شد. این روش فقط برای صفحاتی که قفل نشده بودند استفاده می شد. امروزه از دانلودر اینستاگرام استفاده می شود. کافیست از یکی از دانلودرهای اینستاگرام در گوشی هوشمند خود استفاده کنید و با وارد کردن آدرس صفحه مورد نظر، محتوای انتخابی را با این نرم افزار در گوشی خود ذخیره کنید. این کار با کامپیوتر نیز امکان پذیر است.

استوری را با استفاده از دانلودر اینستاگرام دانلود کنید.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز کاربران می توانند در قسمت «استوری» عکس و فیلم را به اشتراک بگذارند. اما استوری های اینستاگرام مانند پست ها دائمی نیستند و پس از 24 ساعت به طور خودکار حذف می شوند. برخی از کاربران از داستان ها اسکرین شات می گیرند. با گرفتن اسکرین شات، کیفیت تصاویر یا فیلم ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین، برنامه های مختلفی برای دانلود داستان ها وجود دارد. استوری ها را می توان به طور خودکار با Instagram Downloader ذخیره کرد. کافیست وارد نرم افزار شوید، گزینه استوری را انتخاب کرده و شناسه صفحه ای را که می خواهید استوری را از آن دانلود کنید وارد کنید. با وارد کردن شناسه صفحه می توانید به استوری های همان صفحه در 24 ساعت گذشته دسترسی داشته باشید. هیچ محدودیتی برای دانلود استوری از آپلود کننده های اینستاگرام برای سیستم های iOS یا اندروید وجود ندارد.

   IGTV  را با دانلودر اینستاگرام دانلود کنید

IGTV یکی از محبوب ترین بخش های اینستاگرام است که در سال های اخیر امکان انتشار ویدیوهای طولانی در این اپلیکیشن را فراهم کرده است. او IGTV دارد. برای دانلود IGTV می توانید از نرم افزار دانلود استفاده کنید. در قسمت جستجوی دانلودر آدرس صفحه مورد نظر را وارد کرده و جستجو کنید و شروع به دانلود کنید. نرم افزار دانلودر اینستاگرام ویژگی های منحصر به فردی دارد. این ویژگی ها عبارتند از: رابط کاربری آسان، دانلود و ذخیره آسان عکس و فیلم در اینستاگرام، اشتراک گذاری آسان محتوای دانلود شده و امکان استفاده از نرم افزار رایگان.

با استفاده از دانلودر فالوور دیجی اینستاگرام، عکس، ویدیو و استوری دانلود کنید

برای دانلود از اینستاگرام می توانید از سایت downloadinsta.app استفاده کنید. با کمک downloadinsta.app، کاربران می توانند عکس ها، فیلم ها، تصاویر پروفایل کاربر، آپلود چند پست و آپلود استوری را بدون مشاهده صحنه بارگذاری کنند. با کمک downloadinsta.app می توانید فیلم ها و عکس های مورد نظر خود را دانلود کنید.

دکمه بازگشت به بالا