عمومیمعرفی کسب و کار

معرفی مدل های مختلف بخاری گازی ایران شرق

در این مقاله به معرفی بخاری گازی ایران شرق می پردازیم. از آنجایی که در راهنمای خرید بخاری به مشخصات و ویژگی های بخاری گازی اشاره کرده ایم در ادامه به بررسی بخاری های ایران شرق می پردازیم. ایران شرق در سال 1356 فعالیت خود را در نیشابور در زمینه تولید محصولاتی از قبیل بخاری و اجاق گاز در ظرفیت ها و طرح های مختلف و … به مدت 38 سال فعالیت مستمر و تعامل و همکاری و رهبری مدیران محترم انجمن ها و تعاونی های مصرف کننده آغاز کرد. در سراسر کشور به موفقیت های بزرگی دست یافت. علاوه بر این، از سال 1992 تولید و عرضه خود را گسترش داده و چندین محصول دیگر مانند یخچال، اجاق گاز و کولر را به خط تولید خود اضافه کرده است.

معرفی مدل های مختلف بخاری گازی ایران شرق

بخاری گازی شرق ایرانی به سبک ارمغان

بخاری گازی ایران شرق مدل ارمغان 11000 از انواع بخاری لوله ای محسوب می شود. این مدل زیبا با ابعاد 850*450*102 میلیمتر مناسب مناطق مسکونی و وزنی در حدود 35 کیلوگرم می باشد.این بخاری برای فضاهایی با متراژ 90 تا 120 متر مربع مناسب می باشد.این بخاری لوله ای شرق ایرانی دارای ظرفیت گرمایش دریافت شده می باشد. میانگین میزان گرمایش این محصول بین 3500 تا 5500 کیلوکالری می باشد. این محصول با شیشه نشکن یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط این شرکت بوده و ظاهر خوبی دارد. دیگ ارمغان ایران شرق مطابق با استانداردهای ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه.

بخاری گازی شومینه ایران کوسه مدل بنجامین

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین از انواع بخاری های شومینه دار و طرح دودکش به شمار می رود. این محصول زیبا با سایزهای مختلف مناسب برای فضاهای نشیمن بوده و وزنی در حدود 35 کیلوگرم دارد. این بخاری قویتر از شومینه گازی مدل آذران 150 می باشد.این بخاری شومینه ای ایران شرق دارای ظرفیت گرمایشی مقرون به صرفه می باشد. حداقل و حداکثر حرارت دهی این محصول بین 4000 تا 8500 کیلوکالری می باشد. این محصول با بدنه کاملا صیقلی و شیشه نشکن یکی از مدل های باکیفیت تولید این شرکت می باشد. این محصول به صورت شومینه طراحی شده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. بخاری بنیامین ایران شرق دارای استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

بخاری گازی لوکس ایران شارک مدل آذرخش

اجاق گاز ایرانی شرق مدل آذرخش 180 از انواع اجاق گاز در طراحی شومینه و شومینه محسوب می شود. ابعاد 85 × 45 × 102 میلی متر، این محصول خوش تیپ برای یک آپارتمان عالی است و حدود 35 کیلوگرم وزن دارد. این رادیاتور برای فضاهای بین 120 تا 150 متر مربع ایده آل است. اجاق های طرح آذرخش مجهز به شیشه نشکن است که از هدر رفتن حرارت و انرژی جلوگیری می کند. رادیاتور آذرخش 180 مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

بخاری گازی ایران شرق دو لوکس مدل آذران

بخاری گازی ایران شرق مدل آذران 150 از نوع گرمایشی با طرح دودکش و طرح دودکش محسوب می شود. این محصول زیبا با ابعاد 80 * 43 * 84 میلی متر مناسب مناطق مسکونی و وزنی در حدود 35 کیلوگرم می باشد. این بخاری برای مناطقی با سایز 80 تا 105 متر مناسب می باشد.از جمله مزایای اجاق گاز آذران مجهز بودن موتور به شیشه نشکن است که از اتلاف حرارت و انرژی جلوگیری می کند. بخاری آذران 150 مطابق با استانداردهای ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرگون

بخاری گازی شیک ایرانی شارک آذرگان 190 ساخت شرکت شارک ایران و بر اساس استانداردهای ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه ساخته شده است. طراحی محصول گرمایش قابل قبولی را فراهم می کند و مناسب برای فضاهای 100 تا 120 متر مربع می باشد.شرکت کوسه ایران از بدنه فولادی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت در تولید بخاری آذرگون 190 استفاده می کند منحصر به فرد بودن و افزایش بهره وری این بخاری حدود 20 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد.این بخاری مجهز به سنسورهای حرارتی ODS و OC می باشد.این بخاری ایرانی شارک دارای حداکثر توان حرارتی 7200 کیلوکالری در ساعت می باشد. این کار به سرعت محیطی گرم و دلپذیر به شما می دهد.

بخاری گازی ایران شارک مدل شگایگ

بخاری گازی ایران شرق مدل شقایق 9000 یک محصول گرمایشی اجاق گاز با کیفیت بالا می باشد. این بخاری با ظرفیت گرمایش 6000 کیلوکالری در ساعت می تواند گرمای خوبی را برای شما فراهم کند. بخاری گازی ایران شرق مدل 9000 با طراحی گرافیکی و منحصر به فرد و تنوع رنگ استاندارد ایران می باشد. این محصول با کیفیت مطابق با استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این بخاری گازی با استفاده از دانش روز دنیا برای بهبود راندمان حرارتی 20 درصد در مصرف گاز شما صرفه جویی می کند. از جمله اقلام موجود در بخاری ایران شرق مدل شگایگ 9000 می توان به سنسور ترمو اشاره کرد. با داشتن این سنسور دما، هر زمان که شعله بخاری در بالاترین حد خود باشد و بدنه بخاری بیش از حد داغ شود، بخاری به طور خودکار خاموش می شود. نکته دیگری که در مورد این بخاری باید به آن توجه کرد، ODS یا سیستم تشخیص اکسیژن است. این سیستم میزان اکسیژن هوای محیط را بررسی می کند، بنابراین اگر بخاری به طور معمول مونوکسید کربن را از طریق دودکش خارج نکند، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و در صورت کاهش اکسیژن هوای محیط از خطر جلوگیری می کند.

بخاری گازی ایران شرق مدل مورهو افروز

بخاری گازی ایران شرق مدل افروز 125 با طراحی زیبا یکی از محصولات تولیدی ایران شرق و مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد اروپا CE و استاندارد TSE ترکیه می باشد. این بخاری گازی نوعی مدل شومینه محسوب می شود. طراحی محصول به گونه ای است که حرارت قابل قبولی تولید می کند و برای اتاق هایی از 100 تا 120 متر مربع مناسب است. اولین نکته مهم در مورد این بخاری شیشه نشکن آن است. یکی از ویژگی های اصلی این محصول سیستم کنترل اکسیژن است. بخاری گازی ایران شرق مدل افروز 125 با ظرفیت گرمایش 8000 کیلو کالری در ساعت می تواند به سرعت تا 120 متر مکعب را بدون مشکل گرم کند. همچنین حداکثر مصرف گاز خانگی یا طبیعی بخاری گازی ایران شرق مدل فروزان 17000 0.96 متر مکعب در ساعت و حداکثر مصرف گاز مایعی که می تواند مصرف کند 800 گرم در ساعت است.

بخاری گازی ایران شرق مدل فاروجان

بخاری گازی فاروزان 17000 ایران شرق یکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که در دسته بخاری های دودکش قرار می گیرد. این بخاری روی زمین نصب می شود و به طور متوسط ​​اتاقی بین 100 تا 120 متر مربع را گرم می کند. رادیاتور با 17000 مشعل گرمایش خوبی را فراهم می کند و گرما را به خوبی در اتاق حفظ می کند. حداقل و حداکثر سرعت حرارت دهی این محصول 5200 تا 7200 کیلوکالری در ساعت می باشد. همچنین این بخاری دارای دودکش به قطر 100 سانتی متر است یعنی در صورت افت درصد اکسیژن بخاری به صورت خودکار خاموش می شود و جریان گاز بخاری به طور کامل مسدود می شود و امکان روشن شدن بخاری برای تهویه کامل وجود نخواهد داشت. محیط زیست.

بخاری گازی ایران شرق مدل شهاب

محصول جدید این شرکت بخاری گازی ایران شرق شهاب 9500 می باشد که در دسته بخاری گازسوز دودکش قرار می گیرد. این بخاری به صورت عمودی نصب می شود و به طور متوسط ​​فضایی بین 40 تا 50 فوت مربع را گرم می کند. یکی از ویژگی های اصلی این محصول وجود شیشه نشکن (تیره شده) و سیستم کنترل میزان اکسیژن در فضا می باشد.

بخاری گازی ایران شرق; مدل سبزه

بخاری گازی شرق ایرانی مدل فیروزه 8000 یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت بوده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد. این بخاری برای اتاق کودک مناسب است. بخاری ایران شرق مدل فیروزه 8000 طراحی مناسبی دارد و قابل استفاده در محیط های سرپوشیده و اداری است و زیبایی این محیط ها را برجسته می کند. حداقل فضای مناسب برای استفاده از این بخاری 35 متر مربع می باشد. از ویژگی های هیتر ایران شرق فیروزه 8000 می توان به سنسور حرارتی و سیستم تشخیص ODS یا اکسیژن اشاره کرد.

بخاری گازی بدون دودکش ایران مشرق مدل آذین

بخاری گازی ایران شارک مدل آذین 7500 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای نشان کیفیت ملی می باشد. این بخاری برای اتاق کودک مناسب است. بخاری گازی آذین به دلیل طراحی منحصر به فرد و استاندارد و راندمان گرمایشی بهبود یافته مصرف گاز را تا 20 درصد کاهش می دهد. یکی از ویژگی های متمایز بخاری گازی مدل Ezene، سنسور کاهش اکسیژن محیط (ODS) آن است.

بخاری بدون اجاق گاز ایران شرقی مدل آذرین

بخاری گازی ایران شارک آذرین مدل 6000 در دسته بخاری های بدون دودکش قرار می گیرد. این بخاری برای مساحت 40 تا 50 متر با حداکثر توان حرارتی 4000 کیلو کالری در ساعت مناسب است. از جمله مزایای این بخاری مجهز بودن به سیستم کنترل سطح اکسیژن (ODC) و همچنین سنسور دما می باشد.

بخاری گازی بدون دودکش ایران مدل شرق شاهین

اجاق گاز ایران شرق مدل شاهین با طراحی خوب، بدنه سرامیکی و شیشه مقاوم در برابر حرارت نشکن یکی از محصولات تولیدی شرکت ایران شرق و مطابق با استاندارد ملی ایران، CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. بخاری گازی شاهین به دلیل تطبیق پذیری، طراحی استاندارد و گرمایش بهبود یافته مصرف گاز را تا 20 درصد کاهش می دهد. یکی از ویژگی های بارز بخاری گازی شاهین سیستم OSD است که اکسیژن محیط را کنترل می کند و با کاهش سطح اکسیژن، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و جریان گاز بخاری به طور کامل تا محیط زیست قطع می شود. تهویه کامل دارد بخاری را روشن نمی کند. از دیگر ویژگی های اجاق گاز بدون دودکش شاهین ایران شرق می توان به رنگ پودری الکترواستاتیک و لعاب و گاورنر (تثبیت فشار گاز) اشاره کرد.

قیمت بخاری گازی ایران شرق چقدر است؟

بخاری گازی ایران شرق انواع مختلفی دارد و بر اساس امکاناتی که بخاری دارد قیمت آن هم متفاوت است.

دکمه بازگشت به بالا