عمومیمعرفی کسب و کار

معرفی 6 بازی تفنگی موبایل برای گیمرهای حرفه ای

در سال ۲۰۲۳، گیم‌های موبایل سبک شوتر در رتبه اول محبوب‌ترین بازی‌های موبایل قرار گرفتند. بازی‌های تفنگی موبایل در سال‌های اخیر با پیشرفت‌هایی که صنعت موبایل و صنعت بازی‌سازی داشته، بسیار محبوب‌تر از گذشته شده‌اند؛ به طوری که گردش مالی چند میلیارد دلاری دارند.

برخی از بازی‌های تفنگی موبایل تقریبا تمام رتبه‌های برتر را در فروشگاه‌هایی مانند پلی استور و اپل استور، از آن خود کرده‌اند. این مطلب توسط تیم ایران موجو برای شما آماده شده است تا با 6 بازی تفنگی موبایل برای گیمرهای حرفه ای در سال 2024 بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بهترین بازی‌های تفنگی موبایلی سال 2024

  • کالاف دیوتی موبایل
  • پابجی موبایل
  • فری فایر
  • دوم (Doom)
  • استند آف ۲
  • مدرن کامبت ۵

این‌ها تنها تعدادی از برترین بازی‌های تفنگی موبایلی هستند که محبوبیتشان را در طول سالیان متمادی حفظ کرده‌اند. در ادامه این مقاله به بررسی ۳ تا از بهترین بازی‌های تفنگی موبایلی به نقل از ایران موجو و کاربران این سایت پرداخته‌ایم؛ کالاف دیوتی، پابجی و فری فایر.

بررسی 3 بازی تفنگی موبایل

  • بازی جذاب کالاف دیوتی موبایل
  • بازی محبوب فری فایر
  • بازی مهیج پابجی موبایل

بازی جذاب کالاف دیوتی موبایل

اکتیویژن کالاف دیوتی را در سال ۲۰۰۳ معرفی کرد و این سری از بازی‌ها بیش‌تر از دو دهه است که محبوبیتشان را حفظ کرده‌اند. این شرکت بازی موبایلی کالاف دیوتی را سال‌ها پس از نسخه پی‌سی آن معرفی کرد. کالاف دیوتی موبایل به دلیل گیم‌پلی واقع‌گرا، گرافیک بالا، برندسازی شرکت و حالت‌های مختلف بازی، سریعا محبوبیت پیدا کسب کرد.

گرافیک کالاف بسیار بالا اما در عین حال روان است؛ برخلاف بسیاری از بازی‌های موبایلی، گیم پلی کالاف شبیه به بازی‌های کنسول و پی‌سی است و احساس نخواهید کرد که یک بازی موبایلی را اجرا کرده‌اید. تنوع در این بازی بسیار بالا و شما می‌توانید بین حالت‌های مختلف در هر حالت که دوست دارید، بازی کنید.

اسکین‌ها، گان‌ها، کاراکترها و آیتم‌های جذاب دیگری است که می‌توانید با بازی یا خرید، قفل آن‌ها را باز کنید. این بازی بیش از ۱۰۰ میلیون پلیر در جهان دارد و هیچ‌وقت برای شروع یک بازی منتظر نخواهید نماند.

بازی محبوب فری فایر

فری فایر بازی دیگر تفنگی و بتل رویال است که در آن شما به همراه ۴۹ بازیکن دیگر، با پرش از هواپیما و استفاده از چتر نجات، در یک منطقه دلخواه فرود می‌آیید. گیم پلی فری فایر پیچیده نیست و شما با چند دقیقه بازی کردن، کاملا با آن آشنا می‌شوید اما برای حرفه‌ای شدن نیاز به یادگیری زیادی دارید.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت فری فایر، اجرا شدن آن روی دستگاه‌ها و موبایل‌های ضعیف است. برخلاف کالاف دیوتی که نیاز به یک دستگاه نسبتا قوی دارد، فری فایر روی موبایل‌‌های قدیمی هم بدون لگ اجرا می‌شود. به همین دلیل بسیاری از کاربران فری فایر را ترجیح می‌دهند. این بازی همچنین حجم بسیار کم‌تری از فضای حافظه را اشغال می‌کند. با این حال گرافیک فری فایر دست کمی از کالاف دیوتی ندارد و به جزییات در آن توجه شده است.

فری فایر به شکل متفاوتی ساخته شده است و دارای یک سیستم متفاوت است؛ به همین دلیل از جذابیت بالایی برخوردار بوده و هیچ‌وقت برای گیمر خسته‌کننده نمی‌شود و شما همیشه چیز جدیدی را تجربه خواهید کرد.

بازی مهیج پابجی موبایل

پابجی موبایل سومین مورد از برترین بازی‌های تفنگی موبایلی است که معرفی می‌کنیم. این بازی هم میلیون‌ها گیمر و طرفدار در سراسر جهان دارد. گیم‌پلی گسترده‌تری دارد و شما بین ۱۰۰ نفر در یک محدوده باید تلاش کنید تا زنده بمانید. گیم پلی پابجی همانند کالاف دیوتی واقع‌گرایانه است.

در این بازی هم تجهیزات و سلاح‌های متفاوتی وجود دارد که هرکدام قدرت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارند. شما می‌توانید داخل بازی به شکل صوتی با دوستانتان ارتباط برقرار کرده و نقشه تیمتان را طراحی کنید. همچنین راندن وسایل نقلیه در پابجی نسبت به دو بازی دیگر، متفاوت بوده و شما حس جدیدی را تجربه خواهید کرد.

در این 3 بازی، آیتم‌ها و تجهیزات مختلفی وجود دارد که با دو روش بدست می‌آیند، شما می‌توانید ساعات زیادی بازی کنید تا شاید بتوانید یک آیتم خاصی را به دست آورید. راه دیگر خرید درون برنامه‌ای است و به شما اجازه می‌دهد تا با ارز درون‌ برنامه‌ای، ‌ خاص‌ترین آیتم‌ها را برای خودتان داشته باشید.

با ما همراه باشید تا بهترین سایت را برای خرید ارز درون‌برنامه‌ای این باز‌ی‌ها معرفی کنیم.

خرید جم و یوسی و سی پی ارزان در ایران موجو

شما در فری فایر با جم فری فایر، در پابجی با یوسی پابجی و در کالاف با سی پی کالاف می‌توانید آیتم‌های موردنظرتان را قبل از همه بازیکنان خریداری و دیگر لازم نیست تا ساعات زیادی را برای به دست آوردنشان صرف کنید.

ایران موجو ارزان‌ترین تجربه خرید شما خواهد بود و پس از خریدتان، دیگر از هیچ سایت دیگری خرید نخواهید داشت. شما می‌توانید خرید درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف از جمله فری فایر، پابجی و کالاف را از ایران موجو با ارزان‌ترین قیمت انجام دهید.

خرید جم فری فایر ارزان ایران موجو

خرید جم فری فایر، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که بازیکنان برای دستیابی به موفقیت دربازی فری فایر انجام می‌دهند. برای تقویت تجربه خود در Free Fire، خرید جم (الماس) با قیمت ارزان و تحویل سریع می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

قطعا شما هم از قیمت گران و خدمات بی‌کیفیت سایت‌های دیگر در خرید فری فایر خود ناراضی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که یک بار جم فری فایر ایران موجو را خریداری کنید. شما می‌توانید به راحتی جم موردنیازتان را در ایران موجو انتخاب کرده و در کم‌تر از چند دقیقه آن را در اکانتتان دریافت کنید. لازم به ذکر است که ارزان‌ترین قیمت جم فری فایر در ایران موجو است.

خرید یوسی پابجی ایران موجو

در دنیای هیجان‌انگیز بازی پابجی موبایل، یوسی (UC) نقش مهمی را ایفا می‌کند. خرید یوسی پابجی اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا بازیکنان را قادر می‌سازد تا از تجهیزات و امکانات منحصر به فردی در بازی بهره‌مند شوند. کاربرد یوسی در پابجی به گونه‌ای است که با خرید آن، می‌توانید تجربه بازی خود را به سطح بالاتری برسانید.

ایران موجو ارزان‌ترین یوسی پابجی را بین سایت‌های دیگر دارد و برای کاربران ایرانی که از نوسانات ارزی شاکی هستند، بهترین گزینه است. از دیگر مزیت‌های این سایت می‌توان به این اشاره کرد که خرید یوسی پابجی ایران موجو به شکل اتوماتیک انجام می‌شود.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی بهترین روش برای پیشرفت در بازی کالاف دیوتی محسوب می‌شود! cp در بازی کالاف دیوتی تاحدی کاربرد دارد که به‌دست آوردن آن برای بازیکنان حرفه‌ای به یک هدف تبدیل شده است. باوجود این ارز، بازیکنان می‌توانند سطح خود را به‌راحتی ارتقا دهند و بیشترین لذت را از بازی ببرند.

شما می‌توانید سریع‌ترین خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود را در ایران موجو تجربه کنید. سی پی اکانت شما در کم‌تر از ۳ دقیقه شارژ شده و ارزان‌ترین خرید سی پی کالاف را تجربه خواهید کرد.

به نظر شما برترین بازی موبایلی اکشن چیست؟

ما در این مقاله به معرفی سه تا از برترین بازی‌های تفنگی موبایلی پرداختیم. قطعا بازی‌های دیگری هستند که طرفدارهای خودشان را دارند و ممکن است ما آن‌ها را از قلم انداخته باشیم. شما به ما بگویید که به نظرتان بهترین بازی تفنگی و اکشن موبایل چیست. نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا بهترین مقاله‌ها را برایتان آماده کنیم.

 

 

دکمه بازگشت به بالا