عمومی

مقاومت بالای روکش برنزی در برابر فرسودگی ناشی از جریان آب در شیر آلات

شما با اعتماد کامل می توانید این محصول را خریداری و از ضمانت پنج ساله و 15 سال خدمات پس از فروش آن که به جهت جلب رضایت مشتری ارائه می شود؛ استفاده نمایید. همانطور که اشاره کردیم شیرآلات ساختمانی با کیفیت در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند و روز به روز به طرح و مدل ها افزوده می شود ولی پرفروش ترین مدل شیرآلات ساختمانی از نوع اهرمی می باشد و محبوبیت زیادی در بازار دارد زیرا تمامی مسائل بهداشتی در این نوع شیر رعایت شده است و ماندگاری بالایی دارد، شیرهایی که از نوع ترک اهرمی هستند یکی از ویژگی های مثبت آن ها متمایز شدن سر شیر برای استفاده در آشپزخانه می باشد و شیرهای از این نوع به صورت عمودی جهت سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، اگر برای سرویس بهداشتی شیرآلات تهیه کنید بهتر است نوع اهرمی دیواری را انتخاب نمایید. تنها عیب شیر ظرفشویی رنگ برنزی قیمت بالای این رنگ نسبت به رنگ های دیگر است. شیر ظرفشویی رنگ برنزی را اکثرا طراحانی که قصد طراحی دکورهای سنتی را دارند استفاده می کنند.

البته این رنگ مزیت های دیگری هم دارد مانند مقاومت بالای روکش برنزی در برابر فرسودگی ناشی از جریان آب و یا آسان بودن تمیز کردن این نوع شیرآلات، و اینکه اثر انگشت و لکه های آب روی شیر باقی نمیماند. البته باید در نظر بگیرید اگر قصد خرید شیر ظرفشویی مشکی را دارید نگهداری و تمیز کردن این رنگ نسبت به کروم کمی سخت تر می باشد. شیر ظرفشویی رزگلد با توجه به روکش با کیفیت، در برابر فرسودگی مقاوم است و تمیز کردن و نگهداری آن آسان است. شما میتوانید با خرید شیرآلات با روکش طلایی از مزایای آن مانند تمیز کردن آسان و مقاومت شیر در برابر فرسایش ناشی از جریان آب بهرهمند شوید. اگر از جمله کسانی هستید که عاشق رنگ سفید می باشد بهترین گزینه برای شما خرید شیر ظرفشویی رنگ سفید می باشد زیرا شیر ظرفشویی سفید رنگ را هم می توانید با ست لوازم سفید استفاده کنید. برند های معتبر تولید کننده شیرآلات با تغییر سبک رنگ بندی دکوراسیون آشپزخانه اقدام به تولید شیر ظرفشویی مشکی نمودند تا برای کسانی که نوع دکور سیاه رنگ و خاصی را برای آشپزخانه خود در نظر گرفته اند شیر ظرفشویی مناسب ارائه دهند.

ثانیا شیر ظرفشویی خوب باید از یک برند معتبر خرید شود تا هم از لحاظ کیفیت قطعات داخلی و هم از لحاظ خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد. وب سایت https://arianfarazparsam.com با سالها سابقه در توزیع و خدمات محصولات بهداشتی، ساختمانی و دکوراسیون داخلی در حال حاضر بهترین شبکه فروش و سفارش گیری اینترنتی مستقل کالاهای بهداشتی ساختمانی شامل چینی آلات، توالت ایرانی و فرنگی، سنگ و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، لوازم ساختمانی و سایر موارد این حوزه محسوب می شود که به صورت رسمی فعالیت کرده و با تامین کنندگان، وارد کنندگان، برندهای مطرح و عمده فروشان معتبر قرارداد دارد. در خاورمیانه تنها نماینده رسمی kwc شرکت شیرهای ساختمانی ایران یا همان KWC IRAN می باشد. راسان همواره تلاش کرده است که با رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشت محیط فقط محصولات مرغوب تولید نماید، همچنین دارا بودن ISO 9001 و استاندارد اتحادیه اروپا CE موجب شده است که شیرآلات این شرکت جزء پرفروش ترین شیرآلات بازار باشند. این شرکت تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس با انتقال تکنولوژی از KWC سطح کیفیت محصولات خود را بالا برده است و در اثر رقابت شرکتها مختلف جهت ارائه تولیدات با کیفیت بهتر، این شرکت موجب ارتقاء استاندارد ملی شیرهای ساختمانی گردیده است.

سنسوری داخل این شیرآلات قرار دارد که وقتی دست در جلوی آن قرار میگیرد، آب خارج شده و اگر دست را کنار بکشید، آب قطع میشود. معمولا شیرآلات کروم در رده شیر ظرفشویی ارزان قرار میگیرند. شیر ظرفشویی Kwc . شیر ظرفشویی رنگ رزگلد با داشتن یک رنگ خاص و ملایم، با سبکهای مختلف قابل ست کردن می باشد. با استفاده از شیر ظرفشویی تصفیه دار شما در آشپزخانه خودتان یک شیر مدرن شیک دارید علاوه بر آن دیگر نیازی نیست که یک شیر ظرفشویی مجزا هم برای دستگاه تصفیه آب خرید کنید. اتصال شیر ظرفشویی آوا شیرآلات kwc از نوع آسان نصب شو می باشد که به دلیل برنجی بودن تا حد خوبی بر روی محل نصب محکم می شود. در مدل های اولیه شیرآلات علاوه بر جدا بودن دستگیره پیچی آب سرد و گرم، علمک خروجی آب سرد و گرم نیز مجزا بود و امکان خروج آب ولرم از شیر ظرفشویی وجود نداشت! بدنه گرد حالت ( curve ) از دیگر نکات مثبت شیر ظرفشویی شلنگدار ( شاوری ) زدرا شیرآلات قهرمان می باشد چراکه وجود انحنا بر روی بدنهی شیرآلات باعث می شود تا آب بر روی آن جمع نشود و با اندک نظافتی میتوان از تجمع رسوبات بر روی شیر جلوگیری کرد.

دکمه بازگشت به بالا