عمومیمعرفی کسب و کار

مقایسه هتل پانوراما با سایر هتل های 5 ستاره کیش

کیش، سفری بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است. آنچه که سفر را لذت‌بخش‌تر می‌کند، انتخاب بهترین هتل و اقامتگاه است. برای انتخاب و مقایسه هتل های 5 ستاره کیش با سه رده بندی متفاوت از آن‌ها روبرو هستید. هتل‌های پنج ستاره تاپ و هتل‌های رده بالا و قیمت مناسب، هر کدام از این رده‌بندی‌ها براساس فاکتورهای مشخصی، قابل مقایسه هستند.هتل آرامیس پلاس هتلی پنج ستاره واقع در میدان پردیس کیش است.

در ادامه، توضیحاتی کاربردی در مورد لیست هتل های پنج ستاره کیش که سفر رویایی را رقم می‌زنند؛ آورده شده است. حتی اگر بخواهید تور هتل های 5 ستاره کیش را انتخاب کنید، دانستن نکات کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب خوبی داشته باشید.

بررسی و مقایسه هتل‌های 5 ستاره کیش

تعداد زیادی از بهترین هتل های کیش رو به دریا، 5 ستاره هستند. متنوع بودن هتل‌ها در جزیره کیش همانند تنوع گسترده که هتل‌های شهر مشهد است. یک مرور کلی برای مقایسه هتلهای ۵ ستاره کیش به طور خلاصه در لیست کوتاه زیر آمده:

  • تاپ‌ترین هتل‌ها: ترنج، مارینا پارک و داریوش
  • هتل‌های رده بالا: پانوراما، شایان و میراژ
  • هتل‌های قیمت مناسب: شایگان، آرامیس پلاس و پارمیس کیش

1- مقایسه تاپ‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش

در «لیست مقایسه هتل‌های پنج ستاره کیش و تاپ‌ترین‌ها» می‌توانید هتل ترنج، هتل مارینا پارک و هتل داریوش را ببینید. از نظر موقعیت مکانی و دسترسی هر کدام به جاهای مهم مثل ساحل، فرودگاه، اسکله تفریحی و پلاژ خانم‌ها و آقایان در جدول زیر مقایسه شده‌اند:

هتل ترنج کیش

هتل ترنج جزو خاص‌ترین، بهترین و معروف‌ترین هتل‌های تاپ در جزیره کیش است. از این لحاظ محبوبیت دارد که به سبک هتل‌های مالدیو روی آب ساخته شده و هر کدام از واحدها، چشم‌اندازهای خاصی دارند. از لحاظ سبک و نوع ساخت، این هتل با هتل‌های رده بالا و قیمت مناسب، یک سر و گردن بالاتر است.

اگر به دنبال محیطی دنج و آرام هستید، کافی است در یکی از اتاق‌های هتل ترنج اقامت کنید. امکانات تفریحی مانند اتصال به اینترنت در اتاق و مینی بار رایگان گرفته تا سونا، استخر و ماساژ در اختیار مهمانان این اقامتگاه قرار می‌‎گیرد.

هزینه هر شب اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌ها در مقایسه هتل‌های 5 ستاره کیش، خیلی بیشتر است. شاید فکر کنید که رزرو 2 یا 3 شب اتاق هتل ترنج، خیلی هزینه‌بردار است. اما نگران نباشید؛

با تور هتل ترنج گزینه‌هایی استثنائی هم دارید که به آن فکر کنید.

هتل مارینا پارک کیش

در «لیست مقایسه هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش» مارینا پارک در رتبه دوم قرار می‌گیرد. سبک و سیاق طراحی داخلی هتل مارینا پارک همانند هر هتل 5 ستاره دیگری است که تا به حال دیدید. با این تفاوت که از نظر دسترسی به دریا، مراکز خرید و مکان‌های گردشگری، موقعیت بسیار خوبی دارد و به هر جا که بخواهید، می‌توانید رفت و آمد داشته باشید.

از لحاظ امکانات، قابلیت اتصال به اینترنت در هر اتاق هتل مارینا پارک برای مسافران فراهم است. سالن ورزشی، زمین تنیس، سونا، جکوزی و استخر در این اقامتگاه برای مسافرانی که آن را انتخاب می‌کنند، رایگان است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش، معماری خیره‌کننده‌ای دارد. اتاق‌های کابانا در محوطه باغ، اتاق‌های دو تخته استاندارد رو به دریا و سوئیت‌ها، تنها جزوی از واحدهای اقامتی پرطرفدار آن هستند.

به طور کلی، چشم‌انداز واحدها در هتل 5 ستاره داریوش، یا باغ است و یا دریا. از نظر فاصله هم، هتل داریوش برای رسیدن به دریا، نسبت به دو هتل مارینا پارک و ترنج، کمی بیشتر و در حدود 3.7 کیلومتر است.

براساس نظرات و تجربه‌های واقعی مسافران، صبحانه‌های هتل داریوش آنقدری تنوع دارد که بعد از یک هفته اقامت، احساس رضایت داشته باشید.

2- مقایسه هتل‌های رده بالا و 5 ستاره کیش

هتل‌های پانوراما، شایان و میراژ جزو سه هتل رده بالا در لیست مقایسه هتل های 5 ستاره کیش شناخته می‌شوند. از بین آن‌ها، هتل شایان و سپس، هتل میراژ و پانوراما به ترتیب کمترین فاصله را با ساحل و دریا دارند. برای مقایسه فاصله آن‌ها با سایر موقعیت‌های مکانی به جدول زیر و توضیحاتی که در ادامه آمده، توجه کنید:

مقایسه هتل های 5 ستاره کیش برای اقامت رویایی

هتل شایان کیش

هتل شایان به دلیل بازسازی که در چند سال اخیر داشته، به هتل لوکس و لاکچری در میان هتل‌های 5 ستاره رده بالا تبدیل شده است. آن چیزی که در بدو ورود به آن، توجه شما را جلب می‌کند، برخورد مودبانه پرسنل و نظم فضای داخلی هتل است. نزدیکی به ساحل و اسکله هم مزیت‌های انتخاب هتل شایان را چند برابر بیشتر کرده است.

از لحاظ امکانات تفریحی و سرگرمی‌هایی که این هتل دارد، می‌توانیم به استخر، سونا، ماساژ، سالن بدنسازی و بیلیارد با جدیدترین لوازم روز اشاره کنیم.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ هم نمای خوبی دارد و هم معماری داخلی اتاق‌ها، قابل پسند مسافران است. فاصله آن با اسکله تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان به نسبت کم است و می‌توانید تردد با کمترین معطلی داشته باشید.

از لحاظ مقایسه هتل های 5 ستاره کیش، فاصله آن تا فرودگاه کم و در نوع خود، بی‌نظیر است.

هتل پانوراما کیش

اتاق‌های هتل پانوراما رو به دریا نیستند و از این لحاظ، شاید در اولویت بالای انتخاب مسافران قرار نگیرد. اما موقعیت مکانی که هتل دارد، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. آرام بودن اتاق‌ها و استاندارد بودن المان‌های مختص به هر اتاق، اقامت شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

3- مقایسه بهترین هتل های 5 ستاره کیش و قیمت‌مناسب

هتل شایگان، آرامیس پلاس و پارمیس کیش براساس نظرات مسافران، در رده بندی اقامتگاه‌های قیمت‌مناسب قرار می‌گیرند. علاوه بر قیمت مناسبی که این هتل‌ها دارند، از موقعیت مکانی نسبتا خوبی هم برخوردار هستند. در جدول زیر، میزان فاصله آن‌ها را می‌بینید:

در رده‌بندی و مقایسه هتل های 5 ستاره کیش، هتل آرامیس پلاس جزو نوسازترین گزینه‌های هم‌رده خود شناخته می‌شود. بعد از آن به ترتیب هتل شایگان و پارمیس قرار می‌گیرند. همچنین، از نظر فاکتورهایی مثل تمیز بودن اتاق‌ها و آرام بودن فضای داخلی آن‌ها، تایید شده هستند.

رزرو بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

اگر با مقایسه هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش، گزینه مورد نظر خود را پیدا کردید؛ شاید بد نباشد سایت‌های پیشنهادی برای رزرو تور و هتل را هم بشناسید.

از هتل‌های ۵ ستاره بسیار معروف در جزیره کیش هتل پانوراما کیش می‌باشد. این هتل خاص و منحصربه‌فرد از جمله پر رفت و آمدترین اقامتگاه‌های جنوب کشور محسوب می‌شود و بهترین‌ها را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پس برای داشتن اقامتی رویایی و به‌یادماندنی خودتان را آماده کنید.
هتل پانوراما که در سال ۱۳۹۸ افتتاح‌شده، به‌نوعی یکی از هتل‌های تازه تاسیس این منطقه نیز شناخته می‌شود و با توجه به داشتن محیطی فوق‌العاده و مدرن برای میزبانی و مهمان‌نوازی از جمله گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. مسافرانی که عازم این جزیره می‌شوند، هتل پانوراما را رزرو کنند.

ساختمان این هتل ۱۵ طبقه است و به خاطر موقعیت قرارگیری خوب این هتل در منطقه مرتفع و زیبا، توجه هر بیننده‌ای به‌سوی آن جلب می‌شود. اکثر مسافران از میان هتل‌های کیش علاقه بسیاری به رزرو هتل پانوراما دارند، بدون شک از این انتخابشان پشیمان نخواهند شد. باتوجه به موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل پانوراما کیش تجربه‌ بی‌نظیری از سفر را در منطقه جنوبی کشور تجربه خواهید کرد.
هتل پانوراما در دسته هتل‌هایی است که به خاطر جدید و مدرن بودن، امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ایی را در جهت تامین رفاه مسافران فراهم می‌کند. همچنین شما به تعدادی مرکز خرید نظیر سارینا، زیتون، دامون و مریم دسترسی مطلوبی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل پانوراما کیش

از اصلی‌ترین امکاناتی که این هتل دارد قبل از هر چیز می‌توان به پارکینگ آن اشاره کرد که از ظرفیت ۶۰ خودرو برخوردار است. لابی این مجموعه از ظرفیت ۱۰۰ نفری برخوردار می‌باشد و با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا در لابی از آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و آتلیه بهره‌مند گردید.

امکانات دیگر هتل پانوراما کیش عبارت‌اند از خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودک و نظافت روزانه. همچنین اینترنت وای فای رایگان به‌صورت نامحدود در لابی این هتل ارائه می‌گردد. خدمات لازم جهت راحتی و آسایش افراد معلول نیز توسط پرسنل حرفه‌ای هتل پانوراما کیش ارائه می‌شوند و امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل پانوراما کیش

نکته قابل توجه در این هتل خاص وجود استخر می‌باشد. این استخر به‌صورت سرپوشیده دایر گشته و برای برطرف نمودن خستگی از جمله گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. شایان ذکر است که سونا و جکوزی هتل پانوراما کیش طرفداران بسیاری دارد و جسم و روح مهمانان را تازه می‌کند. پس با رزرو این هتل بی‌نظیر خودتان و خانواده‌تان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا