عمومیمعرفی کسب و کار

مناسب‌ترین فصل سفر به برزیل با تور برزیل

بهترین زمان برای سفر به کشور برزیل

همانطور که گفته شد، جزو بهترین انواع تورهای گردشگری خارجی در کل دنیا می باشد. گردشگرانی که دوست دارند تا در این تور شرکت کنند، به دنبال بررسی وضعیت اقلیمی برزیل هستند. به عبارتی گردشگران دوست دارند تا در بهترین زمان ممکن از جاذبه های دیدنی این کشور بازدید نمایند. توجه داشته باشید که شرایط آب و هوای کشور برزیل بسیار متنوع است. شما می توانید 5 نوع آب و هوای متفاوت را در این کشور مشاهده کنید. بخش اعظمی  کشور برزیل را مناطق خشک و گرم شکل داده اند. به همین دلیل آب و هوای گرمسیری در این کشور حاکمیت دارد. لازم به ذکر می باشد که آب و هوای گرمسیری بیشتر در نواحی مرکزی این کشور قابل لمس است.

دیگر اگر شما هم به دنبال بهترین زمان برای رزرو تور برزیل هستید، می توانید هم اکنون اقدام نمایید. شرایط آب و هوایی کشور برزیل در اواخر فصل زمستان و بهار بسیار معتدل می باشد. همین موضوع نیز همکاران ما را در شرکت امرداد تور مجاب کرده تا تورهای گردشگری برزیل را اجرا کنند. شما می توانید با در نظر گرفتن آیتم های متعددی، بهترین تور گردشگری برزیل را رزرو نمایید. توریست ها می توانند با توجه به اوقات فراغت خود، در یکی از بهترین تورهای گردشگری این کشور ثبت نام کنند. همچنین می توانید قبل از سفرتان، وضعیت و شرایط اقلیمی این کشور را مورد بررسی قرار دهید.

2 قیمت تور برزیل

معرفی مهمترین جاذبه های گردشگری کشور برزیل

در بازه های زمانی گوناگونی برگزار می شود. گردشگران می توانند با در نظر گرفتن برنامه ی تورهای مسافرتی این کشور، بهترین آن را رزرو کنند. همچنین با شرکت در تور گردشگری کشور برزیل می توانید از جاذبه های دیدنی زیادی بازدید نمایید.  مهمترین جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور برزیل عبارتند از:

 یکی از بی نظیرترین جاذبه های دیدنی برزیل را کوه شوگرلوف شکل داده است. قله ی کوه مذکور در ارتفاع 394 متری از سطح دریا قرار دارد. این قله یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت در تله کابین می باشد. بسیاری از گردشگران با علاقه مندی زیادی از قله این کوه بازدید می کنند. شما می توانید از قله مذکور تمام زیبایی های ساحل پرایا دا اورکا را مورد مشاهده قرار دهید.

 توجه داشته باشید که اصلی ترین نماد مربوط به کشور برزیل، مجسمه مسیح منجی می باشد. این مجسمه به سبک معماری آرت دکو طراحی شده است. همچنین عرض مجسمه 28 متر می باشد. جالب است بدانید که مجسمه یاد شده بر روی قله کورکووادو قرار دارد.  ارتفاع مربوط به مجسمه در حدود 709 متر می باشد. فراموش نکنید که این مجسمه در سال 1931 طراحی و ساخته شده است.

 در میان تمام زیبایی های کشور برزیل می توان به آبشار ایگواسو اشاره کرد. این آبشار در رودخانه ایگواسو واقع شده است. توجه نمایید که طبیعت پیرامون آبشار یاد شده بسیار دیدنی می باشد. همچنین این منطقه زیستگاه پرندگان و حیوانات آبزی بسیار زیادی است. شما می توانید لحظات نابی را در آبشار ایگواسو تجربه نمایید.

حال می توانید با خیال آسوده در بهترین تور برزیل شرکت نمایید. تا بتوانید از جذاب ترین دیدنی ترین کشور برزیل بازدید کنید.

 3 رزرو تور برزیل

معرفی لوکس ترین هتل های کشور برزیل

گردشگران می توانند با شرکت در ، فرصت اقامت در بهترین هتل های این کشور را به دست آورند.

هتل یاد شده در مرکز شهر سائوپائولو قرار دارد و جزو هتل های 5 ستاره این شهر می باشد. توجه داشته باشید که این هتل تنها 260 متر با خیابان پائولیستا فاصله دارد. گردشگران می توانند با اقامت در این هتل لحظات باشکوهی را سپری کنند. مهمترین خدمات رفاهی مربوط به هتل یاد شده عبارتند از: رستوران های بین المللی – استخر- ترانسفر فرودگاهی – پذیرش شبانه روزی – کارمندان مودب – وای فای رایگان – جکوزی – آرایشگاه – اسپا – سونا – مرکز تناسب اندام

 هتل گرند حیات در شهر سائوپائولو واقع شده است و جزو محبوب ترین هتل های 5 ستاره در کشور برزیل است. هتل مذکور دسترسی راحتی را به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر دارد. همچنین اصلی ترین امکانات رفاهی مربوط به هتل گرند حیات عبارتند از: اینترنت رایگان در هتل – داشتن دستگاه خودپرداز – انبار چمدان ها – ترانسفر رایگان – کارمندان چند زبانه – خدمات خشکشویی – رستوران های متعدد – استخر سرپوشیده – خدمات وی آی پی – اجاره خودرو- اتاق کنفرانس – باشگاه بدنسازی

 در فهرست مربوط به بهترین هتل های برزیل می توان به هتل هیلتون اشاره کرد. این هتل 503 اتاق دارد که تمام این اتاق ها به شکل لوکس طراحی شده اند. همچنین در نظر بگیرید که هتل مذکور در نزدیکی مترو قرار دارد. فاصله هتل هیلتون با مراکز خرید شهر سائوپائولو در حدود 5 دقیقه است. مهمترین خدمات مربوط به هتل مذکور عبارتند از: داشتن کافی شاپ – دارای خدمات ترانسفر – اینترنت رایگان – آبگرم – حمام ترکی – سونا- اتاق بخار – رستوران – جکوزی داغ – مرکز سلامت

دیگر وقت آن رسیده است که تور برزیل مورد علاقه ی خود را رزرو نمایید. همچنین در رزرو تور یاد شده به زمان برگزاری آن نیز توجه نمایید.

 4 خرید تور برزیل

راهنمای دریافت ویزای گردشگری کشور برزیل

جهت رزرو بایستی ویزای توریستی این کشور را در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر می باشد که شرایط اخذ ویزای توریستی برزیل بسیار راحت است. گردشگران می توانند چند هفته قبل از شرکت در تور مدنظر خود، به راحتی از طریق کنسولگری این کشور، ویزای مورد نیاز خود را دریافت نمایند. ویزای گردشگری کشور برزیل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع ویزاهای برزیل می باشد. سالانه میلیون ها گردشگر به دنبال راهنمای دریافت ویزای یاد شده هستند.توصیه می شود که مراحل مربوط به صدور ویزا را با دقت سپری کنید.

 هزینه های سفر به کشور برزیل

یکی از مهمترین سوالات پیرامون را، هزینه های زندگی در این کشور شکل داده است. توجه داشته باشید که هزینه های زندگی در برزیل بسیار مناسب می باشد. به عبارتی گردشگران می توانند با بودجه ی در اختیار خود، به راحتی سفرشان را شکل دهند. البته ناگفته نماند که هزینه های اقامت در هتل های چند ستاره و معروف این کشور، کمی گران است. با این حال شما می توانید در هتل های لوکس و ارزان قیمت نیز اقامت داشته باشید. غذاهای خیابانی این کشور از شهرت خاصی برخوردار است. ولی توصیه می شود که به دلیل بیماری کرونا، غذاهای خیابانی برزیل را امتحان نکنید.

با شرکت در تور برزیل می توانید از استادیوم های ورزشی این کشور نیز بازدید کنید. حتی می توانید یکی از بازی های فوتبال برزیل را نیز از نزدیک تماشا نمایید. تیم فوتبال کشور برزیل از قدرتمندترین تیم های فوتبال در جهان است.

منبع : southamerica.travel

دکمه بازگشت به بالا