عمومیمعرفی کسب و کار

موقعیت هتل لاوندر دبی

■ درباره هتل لاوندر دبی
■ امکانات و خدمات عمومی هتل لاوندر دبی
■ اتاق ها و امکانات اتاق های هتل لاوندر دبی
■ امکانات رستوران هتل لاوندر دبی
■ امکانات رفاهی هتل لاوندر دبی
■ خدمات و امکانات مشهور هتل لاوندر دبی
■ دلایل انتخاب هتل لاوندر دبی
■ فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل لاوندر دبی

درباره هتل لاوندر دبی

هتل لاوندر دبی، هتلی ۳ ستاره و یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره منطقه مرکزی دیره است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، برای افراد علاقمند به بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس گزینه مناسبی است. طراحی کلاسیک هتل لاوندر آن را به یکی از هتل های محبوب در میان گردشگران و توریست ها تبدیل کرده است. اگر قصد و سفر به شهر زیبای دبی را داشته باشید، هتل لاوندر می تواند گزینه مناسبی برای اقامت باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لاوندر دبی

Lavender Hotel دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران است. خدمات نظافت اتاق و صندوق امانات نیز از امکانات هتل لاوندر دبی محسوب می شود. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل لاوندر دبی

هتل لاوندر دارای ۱۱۷ اتاق با دکوراسیون کلاسیک است که از جمله مهم ترین امکانات اتاق های این هتل می توان به مبلمان، فرش، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، چای و قهوه ساز، مینی بار، سرویس اتاق، روزنامه در اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی دارای وان و دوش، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر شامپو، صابون و حوله اشاره کرد. در صورت درخواست می توانید از خدمات اتو کشی در اتاق ها نیز بهره مند شوید. امکان سرو صبحانه در اتاق های هتل لاوندر وجود دارد. همچنین اتاق ها دارای بالکنی با چشم انداز شهر هستند که منظره بسیار زیبا و جذاب به اتاق ها بخشیده است. تخت تاشو کودکان در اتاق ها وجود دارد و هر نوع تخت اضافی در اتاق تنها با اجازه مدیریت هتل افزوده خواهد شد.

امکانات رستوران هتل لاوندر دبی

رستوران هتل لاوندر انواع غذا های خوشمزه و بین المللی را در کنار انواع نوشیدنی ها سرو می کند.

امکانات رفاهی هتل لاوندر دبی

صندوق امانات، ساحل و مراکز خرید، آسانسور، روزنامه، خدمات کپی و فکس، فروشگاه تهیه سوغاتی، خدمات واکس کفش، انبار بار و چمدان، پذیرش و تحویل 24 ساعته، لابی، خدمات خانه داری و خدمات گردشگری از امکانات رفاهی هتل لاوندر به شمار می روند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل لاوندر دبی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل لاوندر دبی

این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات برای افراد کم توان و معلول است. خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز با هزینه اضافی در هتل لاوندر انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های عربی، انگلیسی، بنگالی، هندی، فیلیپینی، اردو، کانادایی، تمیلی و زبان مالایالام تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل لاوندر دبی

قیمت مناسب
تمیزی هتل
به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل لاوندر دبی

فاصله هتل لاوندر دبی تا مرکز خرید الغریر: ۶۵۰ متر
فاصله هتل لاوندر دبی تا ایستگاه مترو میدان یونیون: ۸۰۰ متر
فاصله هتل لاوندر دبی تا برج ساعت دیره: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل لاوندر دبی تا ایستگاه مترو رقه: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل لاوندر دبی تا فرودگاه بین المللی دبی: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله هتل لاوندر دبی تا جمیرا پلازا: ۱۰ کیلومتر

هتل لاوندر دبی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در شهر دبی می باشد که در 1 آوریل 2010 افتتاح شده است. از مزیت های رزرو هتل لاوندر دبی، نزدیکی به ایستگاه مترو الریگا و برجمان دبی می باشد که دسترسی به دیگر اقصی نقاط شهر دبی را آسان نموده است. همین امر سبب شده تا گردشگران بسیاری، برای تکمیل ، این هتل را در بین دیگر مورد انتخاب قرار دهند. در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل این هتل را به شما معرفی کنیم.

اتاق های هتل لاوندر دبی

هتل لاوندر دبی کلیه اتاق های خود را با طراحی متفاوت از یکدیگر چیده است؛ اینگونه مهمانان می توانند با هر سلیقه و تعداد نفراتی، واحد مورد نظر در این هتل را مورد رزرو قرار دهند. پنجره های بزرگ همراه با رنگ بندی روشن در اتاق ها باعث شده تا فضایی دلباز را برای اقامت فراهم کنند. نوردهی عالی نوردهی عالی این اتاق ها نیز سبب می شود تا میهمانان با قرار گرفتن در اتاق ها آرامش را هنگام اقامت تجربه کنند.

در داخل تمامی این اتاق ها امکانات کاملی جهت رفاه هرچه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است که از جمله آن ها می توان به رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، حمام اختصاصی همراه با وان و ملزومات بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مبلمان راحتی، اینترنت رایگان  و … اشاره نمود. تراس نیز در داخل هر اتاق با نمایی از شهر موجود می باشد.

امکانات هتل لاوندر دبی

این هتل سه ستاره، امکاناتی در خور شان مهمانان را ایجاد کرده تا رضایت تمامی آن ها را کسب کند. ضمن اینکه از نظر امکانات، بسیار کامل تر از برخی همتایان خود می باشد. به عنوان مثال و هتل های سه ستاره، فاقد استخر هستند؛ از این رو در مقایسه با این هتل ها، قطعا هتل لاوندر، برتری بیشتری هم از نظر کیفیت و هم از نظر محبوبیت دارد. در ادامه به معرفی امکانات هتل می پردازیم.

رستوران

رستوران هتل مذکور، در زمان صبح، صبحانه های خوشمزه همراه با چای و قهوه تازه دم کرده سرو می کند؛ همین امر سبب می شود لذت صرف صبحانه برای مهمانان در این هتل دوچندان شود. در وعده های ناهار و شام نیز غذاهای بین المللی و غذاهای منطقه ای ارائه می شود. تمامی این غذاها توسط پرسنلی مجرب تهیه و طبخ شده و با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار داده می شود. فضای رستوران بسیار تمیز و خوشبو می باشد.

استخر و مجموعه آبگرم

هتل زیبای لاوندر دبی استخری رو باز را در پشت بام خود ایجاد کرده که برای آب تنی کردن بهترین مکان بدون نیاز به خارج شدن از هتل محسوب می شود. تراس آفتابگردان همراه با صندلی های آفتاب گیر هم برای گرفتن حمام آفتاب گزینه ای عالی می باشد. ضمن اینکه شما با مراجعه به مرکز آبگرم این هتل، علاوه بر استخر می توانید از جکوزی، سونای بخار و سونای خشک بهره مند شوید.

دیگر امکانات

دیگر امکانات این هتل شامل اتاق هایی مخصوص غیر سیگاری ها، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، سالن بار، خدمات برای کودکان، سالن کنفرانس، اتاق های ملاقات، انبار چمدان، بوفه صبحانه، دربان، سرویش خشک شویی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه و … می شوند.

مکان های نزدیک به هتل

هتل لاوندر دبی با فرودگاه بین المللی دبی 3.1 مایل فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا بازار های خیابان الرقه دبی نظرات در مورد هتل لاوِندِر هتل دبی

” با سلام بنده 4 شب در این هتل اقامت داشتم . در ابتدا باید بگویم که هتل هتل موقعیت خیلی خوبی دارد دسترسی به مراکز خرید و مترو بسیار عالی می باشد به خصوص برای مسافرانی که به دنبال کمتر هزینه دادن تاکسی هستند می تواند گزینه خوبی باشد . صبحانه به نسبت درجه هتل بسیار عالی بود . با پرسونل برخورد خاصی نداشتم اما به نظر مودب می آمدند . نکته مهم این است که به ازای هر شب هتل ده درهم مالیات می گیرد که البته تا جایی که می دانم تمام هتل های دبی شامل 10 درهم مالیات می باشد . در کل هتل خوب و قیمت مناسبی بود که دسترسی خوبی هم داشت . ”

” بنده نصف عمرم رو تو سفر و هتل گذروندم اما هتل لاوندر يكى از عجيب ترين هتلهايى بود كه ديدم!
موقع ورود كه بهمون كارت اتاق رو دادن و خودمون چمدون رو برديم بالا و در اتاق رو باز كرديم و در كمال تعجب ديديم دستشويى و وان كاملا كثيفه، يخچال مينى بار وجود نداره، رو تختى با سيگار حالت سوخته داشت ، شامپو نبود، ويوى اتاق رو به ساختمان بلند نيمه كاره بود… شوكه شديم و بهشون گزارش داديم واتاق رو عوض كردند كه در اتاق دوم هم ويو همون بود و خيلى سروصدا ميومد، صبحانه بسيار بسيار ساده بود و تميز كردن اتاق يك روز در ميان بود ، واى فاى مدام قطع ميشد و صندليهاى آفتاب گير روى پشت بام پر از گرد و خاك بود…
خلاصه اينكه تنها نقطه ى مثبت موقعيت مكانى مناسب بود ”

*وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید

پرسش و پاسخ مسافران از هتل لاوِندِر هتل دبی

1-آیا می توانم اسکوتر برقی تاشو خود را در طول اقامت در اتاق نگه دارم؟ (1400/04/01)

پاسخ هتل : بله، تو میتونی (1400/04/12)

ترجمه ماشینی

2-آیا می توانم اسکوتر برقی تاشو خود را در طول اقامتم نگه دارم؟ (1400/04/01)

پاسخ هتل : بله، تو میتونی (1400/04/12)

ترجمه ماشینی

3-1- سفر انفرادی – می توانم یک خانم را به صورت رایگان به اتاق من بیاورم. (آیا شما مهمان پذیر هستید؟) 2- آیا داخل اتاق صندوق امانات دارید؟ با تشکر، (1400/03/01)

پاسخ هتل : ما یک جعبه امن در اتاق بازدیدکنندگان مجاز نیست (1400/04/12)

ترجمه ماشینی

4-به شماره پذیرش نیاز داریم (1400/02/24)

پاسخ هتل : متشکرم لطفا گوگل (1400/04/12)

ترجمه ماشینی

5-ما به شماره تماس هتل نیاز داریم. من نیاز به پرس و جو دارم (1400/02/24)

پاسخ هتل : با تشکر لطفا از سایت ما دیدن کنید (1400/04/12)

ترجمه ماشینی

6-تو استخر داری (1400/02/19)

پاسخ هتل : داریم اما بسته شد (1400/04/12)

ترجمه ماشینی

7-اتاق دخانیات؟ (1399/12/23)

پاسخ هتل : بله اتاق سیگار داریم. با تشکر (1400/01/08)

ترجمه ماشینی

8-سلام صبح بخیر من فقط برای روز نیاز به اتاق دارم؟ اگر دارید زمان بندی چیست؟ (1399/12/10)

پاسخ هتل : سلام صبح شما بخیر سلام روز! بله، ما در حال حاضر یک اتاق در دسترس داریم و با توجه به در دسترس بودن، می‌توانیم تحویل زودهنگام را به شما پیشنهاد دهیم. متشکرم! (1399/12/10)

ترجمه ماشینی

9-روز بخیر من می خواهم برای فردا جمعه رزرو کنم اما کارت اعتباری ندارم با تشکر (1399/10/25)

پاسخ هتل : مهمان عزیز، می توانید وارد هتل شوید و ما اتاق های موجود داریم.
برای اطلاع از قیمت و در دسترس بودن روز می توانید به اپلیکیشن رزرو مراجعه کنید. (1399/10/25)

ترجمه ماشینی

10-اگر پسر و دختری از کشورهای مختلف و فقط پسر دارای شناسه امارات باشند قابل قبول است
و آیا می توانم به تنهایی بررسی کنم و او نیمه شب به آن ملحق خواهد شد (1399/09/29)

پاسخ هتل : از همه اتباع در هتل های ما با یک شناسه اصلی به ازای هر سرنشین استقبال می شود که شناسه امارات یا پاسپورت باشد. کپی یا اسناد در حال تمدید پذیرفته نمی شود. (1399/09/29)

ترجمه ماشینی

11-اتاق سیگار داری؟ (1399/09/18)

پاسخ هتل : هتل اسطوخودوس دارای اتاق سیگار است (1399/09/19)

ترجمه ماشینی

12-آیا می توانم یک اتاق را با شریک تجاری خود به اشتراک بگذارم؟ (1399/08/30)

پاسخ هتل : مهمان عزیز می توانید اتاق خود را با کارت شناسایی مناسب با مهمان خود به اشتراک بگذارید (1399/09/08)

ترجمه ماشینی

13-آیا زوج های مجرد مجاز هستند؟ (1399/08/15)

پاسخ هتل : از همه اتباع در هتل های ما با یک مدرک شناسایی مناسب به ازای هر سرنشین که یا شناسه امارات یا پاسپورت باشد استقبال می شود. کپی یا اسناد در حال تمدید پذیرفته نمی شود. (1399/08/18)

ترجمه ماشینی

14-آیا اجازه می دهید زوج مجرد را بررسی کنید؟ (1399/08/09)

پاسخ هتل : از همه اتباع در هتل های ما با یک مدرک شناسایی مناسب به ازای هر سرنشین که یا شناسه امارات یا پاسپورت باشد استقبال می شود. کپی یا اسناد در حال تمدید پذیرفته نمی شود. (1399/08/18)

ترجمه ماشینی

15-آیا برای ویزا اسپانسر می شوید؟ (1399/03/25)

پاسخ هتل : از پیام شما متشکریم ما از ویزا حمایت نمی کنیم (1399/03/25)

ترجمه ماشینی

16-آیا در هتل خود اسپا دارید؟ (1398/12/08)

پاسخ هتل : ما اسپا نداریم (1399/06/26)

ترجمه ماشینی

17-هتل دوز دیسکو دارد؟ (1398/11/08)

پاسخ هتل : مهمان عزیز ما در هتل دیسکو نداریم (1398/11/08)

ترجمه ماشینی

18-آیا آپارتمان هتلی دارید که بتوانم با خواهرانم بمانم و به صورت ماهانه پرداخت کنم؟
هزینه آن چقدر است (1398/11/02)

پاسخ هتل : میهمان گرامی، با تشکر از توجه شما، ما ملک جدید هتل و هتل آپارتمان اسطوخودوس را در النهضه 1 پیشنهاد می کنیم.
(1398/11/04)

ترجمه ماشینی

19-سلام

ممنون از پاسختون. من تقاضاهای زیاد در این دوره از فصل را درک می کنم.

اگر حتی ما نتوانیم تحویل زودهنگام را دریافت کنیم، راحت خواهد بود، اما حداقل می‌توانیم چمدان‌هایمان را تا زمانی که اتاقمان آماده شود، در هتل نگه داریم. بنابراین می‌توانیم بیرون برویم و از مغازه‌های محله لذت ببریم تا اتاقمان آماده شود. (1398/08/03)

پاسخ هتل : میهمان عزیز، ما حتما در هنگام ورود به شما کمک خواهیم کرد، ضمناً می توانید از وقت خود لذت ببرید. (1398/08/03)

ترجمه ماشینی

20-آیا هتل اسطوخودوس به قرارداد ازدواج نیاز دارد یا فقط شناسه امارات (1398/04/10)

پاسخ هتل : شناسه یا پاسپورت امارات (1398/05/23)

ترجمه ماشینی

1-هتل لاوِندِر هتل در کدام منظقه دبی قرار دارد ؟

پاسخ : هتل لاوِندِر هتل در منطقه دیره – رقه قرار گرفته است.

2-فاصله هتل لاوِندِر هتل تا دبی مال چقدر است؟

پاسخ : هتل لاوِندِر هتل تا دبی مال ۱۱.۲ کیلومتر فاصله دارد. ( کرایه تاکسی : ۳۴ درهم )

3-فاصله هتل لاوِندِر هتل تا سیتی سنتر دیره چقدر است؟

پاسخ : هتل لاوِندِر هتل تا سیتی سنتر دیره ۲.۳ کیلومتر فاصله دارد. ( کرایه تاکسی : ۱۷ درهم )

شرایط و مدارک لازم اجاره روزانه خودرو در دبی شامل: گواهینامه رانندگی بین‌المللی + کپی پاسپورت + پرداخت کرایه و ودیعه ضمانت است.

4-آدرس هتل لاوِندِر هتل کجاست؟

پاسخ : خیابان الجزیره، دیره، دبی، امارات متحده عربی

5-متوسط قیمت هتل لاوِندِر هتل چقدر است؟

پاسخ : متوسط قیمت ۱,۰۵۳,۵۰۰ تومان برای اتاق دو تخته در ایام عادی می باشد.

6-نزدیک ترین ایستگاه های مترو به هتل لاوِندِر هتل کدام اند؟

پاسخ : ایستگاه الاتحاد (تقاطع خط قرمز و سبز) – ایستگاه الرقه (خط قرمز) – ایستگاه صلاح الدين (خط سبز)

7-موقعیت و فاصله هتل لاوِندِر هتل دبی تا اماکن مهم و گردشگری دبی چقدر است؟

پاسخ :

موقعیت هتل لاوِندِر هتل دبی

  • فاصله هتل لاوِندِر هتل دبی تا میدان ساعت دبی ۱.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۲ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری الغریر دبی ۱.۲ کیلومتر است.
  • * تا میدان جمال عبدالناصر- بنی یاس دبی ۱.۴ کیلومتر است.
  • * تا بازار مرشد دبی ۱.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۷ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری سیتی سنتر دیره دبی ۲.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۷ درهم )
  • * تا بازار عطر دبی ۲.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۸ درهم )
  • * تا پارک خور دبی ۳.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۰ درهم )
  • * تا بازار طلای دبی ۴.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۰ درهم )
  • * تا دلفیناریوم دبی ۴.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۱ درهم )
  • * تا سفارت آمریکا در دبی ۴.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۱ درهم )
  • * تا مرکز خرید لامسی پلازا دبی ۴.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۲ درهم )
  • * تا موزه دبی ۵.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳ درهم )
  • * تا مرکز تجاری برجمان دبی ۵.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳ درهم )
  • * تا بازار پارچه دبی ۵.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳ درهم )
  • * تا پارک گاردن گلو دبی ۶.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۵ درهم )
  • * تا پارک زعبیل دبی ۶.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۵ درهم )
  • * تا ایکیا دبی ۷.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۷ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری فستیوال سیتی دبی ۷.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۷ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری وافی مال دبی ۷.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۷ درهم )
  • * تا سیتی سنتر الشندغه دبی ۹.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۰ درهم )
  • * تا مسجد جمیرا دبی ۹.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۱ درهم )
  • * تا پارک آبی لاگونا دبی ۱۰.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۳ درهم )
  • * تا هاب زیرو دبی ۱۰.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۳ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری دبی مال ۱۱.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۴ درهم )
  • * تا برج خلیفه دبی ۱۱.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۵ درهم )
  • * تا فواره دبی ۱۱.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۵ درهم )
  • * تا مرکز تجاری تاون سنتر جمیرا دبی ۱۲.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۶ درهم )
  • * تا سالن اپرا دبی ۱۲.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۶ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری سیتی سنتر میردف دبی ۱۲.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۶ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری مرکاتو دبی ۱۲.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۷ درهم )
  • * تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۳.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۸ درهم )
  • * تا پارک آبی آکوا پلی دبی ۱۵.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۴ درهم )
  • * تا مجتمع سان ست مال دبی ۱۶.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۵ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری دراگون مارت دبی (بازار اژدها) ۱۹.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۰ درهم )
  • * تا مرکز تجاری تایم سكوير سنتر دبی ۲۰.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۳ درهم )
  • * تا پیست اسکی دبی ۲۲.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۷ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری امارات مال دبی ۲۲.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۷ درهم )
  • * تا پارک آبی وایلد وادی دبی ۲۳.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۹ درهم )
  • * تا مرکز تجازی أوتلت مال دبی ۲۷.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۷ درهم )
  • * تا مارینا دبی ۲۹.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷۱ درهم )
  • * تا باغ پروانه دبی ۳۰.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷۳ درهم )
  • * تا باغ معجزه دبی ۳۰.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷۴ درهم )
  • * تا تم پارک ماجراجویی ای ام جی ورد دبی ۳۱.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷۶ درهم )
  • * تا جزایر نخلی پالم ۳۲.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷۷ درهم )
  • * تا پارک آبی آتلانتیس دبی ۳۴.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۸۰ درهم )
  • * تا مجتمع تجاری ابن بطوطه دبی ۳۴.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۸۰ درهم )
  • * تا منطقه جبل علی دبی ۵۲.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۷ درهم )
  • * تا تم پارک بالیوود پارکس دبی ۵۶.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۵ درهم )
  • * تا پارک آبی دریم لند ۵۷.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۷ درهم )
  • * تا مرکز خرید اوتلت ویلیج جبل علی دبی ۵۸.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۹ درهم )
  • * تا لگولند دبی ۵۸.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۹ درهم )
  • * تا پارک آبی آیس لند دبی ۹۲.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۹۷ درهم )
  • * تا شهربازی فراری ورد ابوظبی ۱۲۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۵۲ درهم )
  • * تا پارک آبی یاس ابوظبی ۱۲۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۵۷ درهم )

بسیار کم می باشد. با اقامت در این هتل دبی می توانید دسترسی راحتی به اماکن مهم شهر داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. پس پیشنهاد می شود این هتل را در زمان رزرو تور دبی، فراموش نکنید، زیرا قیمت هتل لاوندر دبی بسیار منصفانه است.

دکمه بازگشت به بالا