عمومیمعرفی کسب و کار

مکان های دیدنی مشهد در شب

شهر مشهد همه ساله میزبان مسافران زیادی از داخل و خارج ایران است. این شهر جدا از اینکه یک شهر زیارتی محسوب می شود، مکان های زیادی دارد که در شب ارزش بازدید دارد. به غیر از بازدید از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می توانید شبانه از دیگر مکان های مشهد نیز دیدن کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا از دیدنی های مشهد در شب مطلع شوید.

بهترین جاهای دیدنی مشهد در شب

شب ها در مشهد مکان های دیدنی زیادی وجود دارد که می توانید پس از زیارت حرم امام رضا به همراه خانواده و دوستان خود به این مکان ها بروید و خاطره ای خوش از شهر مشهد بسازید. دیدنی های مشهد در شب عبارتند از:

حرم امام رضا (ع)

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی مشهد در شب، حرم امام رضا (ع) است که شب‌ها فضای معنوی خاصی دارد. حرم امام رضا مهمترین جاذبه گردشگری مشهد است و سالانه افراد زیادی برای زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد سفر می کنند. بارگاه مبارک امام رضا به عنوان یکی از بزرگترین مساجد جهان شناخته می شود.

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

شهربازی سرمهن عجایب در مجموعه بزرگ الماس شرق قرار دارد و امکانات تفریحی در این مجموعه از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است و تجهیزات این شهربازی با استانداردهای اروپایی تجهیز شده است.

بازی و سرگرمی شهربازی سرزمین عجایب

تجهیزات شبیه ساز

شن بازی

مینی هواپیما

کنسول های بازی کامپیوتری

آی بولینگ

بیلیارد و دارت

سینما 6 بعدی

از تصاویر

خانه دکوراسیون و کارگاه خلاقیت کودکان

شهربازی الماس مشهد

این شهربازی یکی از معروف ترین شهربازی های مشهد است. این شهربازی طولانی ترین قطار خاورمیانه را دارد و در این مجموعه می توانید از جاذبه های هیجان انگیز لذت ببرید. در این شهربازی امکانات تفریحی برای تمامی گروه های سنی وجود دارد.

بازی و سرگرمی پارک تفریحی الماس شاه

صبا پرش

پرواز سرسره در آسمان

ماشین برقی

شوت ژائروس

بشقاب پرنده

چرخ فلک

چرخ و فلک

چه زمانی

ورزش اسکیت بورد

ترامپولین

سورتمه

استخر رقص

پارک صخره ای مشهد

یکی از مکان های دیدنی مشهد در شب که در هر زمانی از شب می توانید از آن دیدن کنید، پارک کوه سنگی است. این پارک یکی از معروف ترین و محبوب ترین مکان های تفریحی مشهد است. با رفتن به بالای این کوه می توانید از مناظر بی نظیر آن لذت ببرید. می توانید هنگام غروب آفتاب به این پارک بروید و یکی از زیباترین غروب های خورشید را ببینید.

نمایش دیدنی های مشهد در یک شب تابستانی

شب های طولانی تابستان بهترین زمان برای استراحت است. نمایی از مشهد در یک شب تابستانی:

منطقه توریستی مشهد چالیدره

منطقه نمونه گردشگری چالیدره با رستوران ها، کافی شاپ ها و مکان های تفریحی به یکی از بهترین مناطق تفریحی شبانه مشهد تبدیل شده است. این منطقه آب و هوای بسیار خوبی دارد و در طول سال زیبا باقی می ماند. بهترین زمان برای بازدید از این مکان در تابستان است که می توانید از فعالیت های آبی در سد لذت ببرید.

جاده مشهد

این مکان به دلیل آب و هوای تابستانی گزینه بسیار خوبی برای فرار از گرما است نقاط گردشگری مشهد مکان مناسبی برای چشیدن غذاهای لذیذ به خصوص شیشلیک است و می توانید در این مکان ضمن لذت بردن از هوای خنک و صدای رودخانه و طبیعت بی نظیرش غذاهای لذیذی میل کنید.

شاندیز مشهد
مناظر شاندیز مشهد به دلیل هوای تابستانی در بین مشهدی ها بسیار محبوب است. این مکان در شب های گرم تابستان انتخاب خوبی است زیرا آب و هوای مطبوع و خنکی دارد. شاندیزی منطقه ای کوهستانی است و در این منطقه می توان از رودخانه های پرآب و درختان بلند آن لذت برد. شاندیز غذاهای بسیار باکیفیتی دارد و می توانید در کنار لذت بردن از طبیعت ناب این منطقه شامی لذیذ میل کنید. مراکز خرید مجلل مشهد در شاندیز واقع شده اند و می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید. برای اطلاع از جاهای دیدنی مشهد با رسانه گردشی تاپ در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا