عمومیمعرفی کسب و کار

میزبانی سایت بر روی سرور اختصاصی ایران چه مزیت‌هایی دارد؟

میزبانی سایت بر روی سرور اختصاصی ایران، یکی از بهترین و مناسب‌ترین کارهای ممکن برای پیشرفت و توسعه سایت است. کاربرانی که از این نوع سرور استفاده می‌کنند؛ قطعاً از مزیت‌های بسیار خوبی بهره‌مند خواهند شد. همین مزیت‌های بسیار عالی زمینه دستیابی به اهداف کاربران را فراهم می‌کند.

سرور اختصاصی  (Dedicated Server) برخلاف سرور اشتراکی تمامی منابع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به همین دلیل مزیت‌های سرور اختصاصی به نسبت سرور اشتراکی بسیار ارزشمندتر و مناسب‌تر است. کسانی که قصد خرید سرور اختصاصی و استفاده از آن را دارند؛ باید ابتدا اطلاعات کامل و جامعی درباره مزیت‌های آن کسب کنند.

در این مطلب به طور کامل میزبانی سایت بر روی سرور اختصاصی ایران را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که انجام این کار چه مزیت‌هایی به همراه دارد.

مهم‌ترین مزیت‌های سرور اختصاصی ایران

همانطور که در مقاله ی مزیت سرور اختصاصی ایران برای سایت‌های سازمانی گفتیم، سرور اختصاصی ایران یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرورهایی است که کاربران می‌توانند از آن برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند. هنگامی که افراد تصمیم می‌گیرند از سرور اختصاصی ایران استفاده کنند؛ ابتدا باید با مزیت‌های آن آشنا شوند تا به طور کامل سرور و قابلیت‌های آن را بشناسند. مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم؛ بهترین و شاخص‌ترین مزیت‌های سرور اختصاصی ایران هستند.

افزایش اعتبار و قابلیت اطمینان

امروزه سرورهای مختلفی وجود دارند که کاربر می‌تواند از آنها استفاده کند؛ اما در انتخاب سرور باید اعتبار و قابلیت اطمینان آن مورد بررسی قرار بگیرد و مناسب‌ترین گزینه برای سایت انتخاب شود. یکی از برتری‌های خاصی که سرور اختصاصی ایران به نسبت سرور اشتراکی دارید این است که تمامی منابع را در اختیار یک مشتری قرار می‌دهد.

اینکه تمام منابع سرور در اختیار کاربر قرار بگیرد؛ قطعاً اعتبار و ارزش بیشتری به سایت می‌دهد و باعث می‌شود که کاربران اطمینان بیشتری به آن داشته باشند.

انعطاف‌پذیری بالا

یکی دیگر از مزیت‌های بسیار عالی سرور اختصاصی ایران، انعطاف‌پذیری بالای آن است. همان‌طور که می‌دانید؛ میزان ترافیک و بازدید سایت‌ها بعد از مدتی بالاتر خواهد رفت؛ همین امر کاربر را مجبور می‌کند که منابع سرور را ارتقا دهد. در غیر این صورت سایت توانایی تحمل این حجم از ترافیک را نخواهد داشت.

سرور اختصاصی ایران این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا منابع سرور مانند رم، پردازنده، پهنای باند و… را بر اساس نیاز خود ارتقا داده و علاوه بر تحمل ترافیک بالا، برنامه‌های بیشتری را هم اجرا کند.

ارائه عملکردی بهتر

کسانی که مدیریت سایت خاصی را بر عهده دارند؛ هماره به دنبال این هستند که عملکرد آن را به طرز قابل‌توجهی افزایش دهند. منابع زیادی که سرور اختصاصی ایران در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ باعث افزایش عملکرد سایت در زمینه‌های مختلفی شده است. این سرور به بهترین شکل ممکن بهبود پردازش قدرت و ظرفیت سایت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. یعنی وب‌سایت کاربر با استفاده از سرور اختصاصی ایران، سریع‌تر در مرورگر افراد بارگذاری می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که ارتقای منابع سرور باعث می‌شود تمام فرایندهایی که روی سرور ایجاد می‌شود؛ سریع‌تر اجرا شوند. همین امر رضایت کاربران را در پس داشته و گوگل هم امتیاز بیشتری به سای خواهد داد.

آزادی در انتخاب نرم‌افزار

افرادی که از سرور اشتراکی استفاده می‌کنند؛ هیچ‌گونه انتخابی در مورد نوع سیستم‌عامل ندارند و حتی در انتخاب نرم‌افزارها با محدودیت روبرو هستند. اما این قضیه در سرور اختصاصی ایران کاملاً برعکس است. کاربران در هنگام استفاده از سرور اختصاصی ایران، کنترل بیشتری بر نحوه پیکربندی سرور و نصب برنامه‌ها خواهند داشت. این افراد قادر خواهند بود تا سیستم‌عامل مورد نظر خود را داشته باشند و انواع نرم‌افزارهای موردنیاز خود را نصب کنند.

درصد آپتایم بالا

آفلاین شدن سایت اتفاقی است که کاربران اصلاً دوست ندارند با آن روبرو شوند. به همین دلیل سعی می‌کنند با انجام روش‌های مختلف همواره درصد آپتایم سایت را بالا نگه دارند. سرور اختصاصی ایران به‌گونه‌ای طراحی شده که بالاترین درصد آپتایم را به کاربران ارائه دهد.

سخن نهایی

سرور اختصاصی ایران همواره جزو اولین انتخاب‌های افراد برای میزبانی سایت خود است. این سرور مزیت‌های خوب و کاربردی را به کاربر ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد.

در این مطلب به طور کامل مزیت‌های سرور اختصاصی ایران را مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با قابلیت‌های آن آشنا شوید. اگر همچنان درباره مزیت‌های این سرور سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا