اقتصادیمعرفی کسب و کار

نمایندگی لوله پوش فیت پلی ران در تهران

شرکت پایپ تهران اتصال با سابقه خود یکی از شرکتهای بنام فعال در عرضه تولید محصولات مرتبط با صنعت تاسیسات است. شرکت  پایپ تهران با توجه به نیازهای مصرف­ کننده و درک کاملی از آن با توجه به اهمیت ترموپلاستیک ها در ساخت محصولات لوله پوش فیت پلی ران و اتصالات توانسته است سهم مهمی را در تامین نیازهای کشور در رابطه با لوله­ های فاضلاب ، انتقال آب ، شبکه ­های آبیاری و زه­کشی به خود اختصاص دهد.

خرید لوله پلیران اتصال با عنایت به توجه ویژه به کیفیت، نوآوری مداوم، توسعه مستمر امکانات تولید از طرف مصرف­ کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است ، لوله پوش فیت سایلنت پلی ران یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و با کیفیت این شرکت می باشد .

Fit Polyran pipe cover agency in Tehran

اتصالات جوشی پلی ران اتصال

لوله پلی ران اتصال یکی از بهترین و مرغوب ترین لوله و اتصالات پلی اتیلن موجود در بازار می باشد که پیمانکاران و خریداران امروزه به راحتی به آن اعتماد کرده و در سازه های خود از محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن شرکت پلی ران استفاده  می کنند . استحکام بالا ، نصب آسان ، ضریب انبساط دمایی پایین و قیمت مناسب همگی از مزایای لوله پلی اتیلن پلی ران می باشند اتصالات جوشی پلی ران جزو با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع لوله و اتصالات در سطح کشور می باشد .

خرید لوله پلی اتیلن پلی ران

فروشگاه لوله و اتصالت پایپ تهران در بخش لوله و اتصالات نماینده رسمی پلی ران در تهران و نواحی اطراف می باشد ، لیست قیمت لوله پلی اتیلن پلیران بصورت روزانه و همراه با لیست قیمت پلی ران بر اساس قیمت روز کارخانه تنظیم و ارائه می شود ، برای دریافت لیست قیمت لوله و اتصالت پلی ران با تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید …

تولیدات شرکت پلیران اتصال به واسطه حضور فعال در بخش کشاورزی کشور و در راستای تولید محصولات غذایی با اتکا به صرف­ه جویی قابل توجه در سطح بالایی مورد توجه کشاورزانی است که خرید لوله پلیران اتصال را جهت فعایت های کشاورزی خود انتخاب نموده اند.شرکت پایپ تهران اتصال به پشتوانه نیروهای متخصص و علمی خود، خدمات مشاوره­ای، برآورد پروژه و آموزش را نیز در برنامه خود قرار داده است که نشان دهنده توجه جدی این شرکت به نیازهای مشتریان می­ باشد. این موضوع نیز خرید و فروش لوله پلیران اتصال را افزایش داده است.

پوش فیت ساینت پلی ران اتصال

یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات شرکت پلیرات پوش فیت سایلنت پلیران است که یکی از کم صدا ترین پوشفیت های موجود در بازار می باشد .، شرکت پلیران ادعا کرده است پوشفیت پلیران 10 برابر بی صدا تر از پوشفیت های دیگر شرکت ها می باشد ، البته با تست ها عمل آمده و رضایت مشتریان از محصولات این شرکت ادعای این شرکت تقریبا صحیح می باشد ،

بی صدا بودن یکی از مهمترین نکات در انتخاب و خرید پوشفیت پلی ران می باشد ، پوشفیت سایلنت پلیران از بهترین مواد پلیمری ساخته و طراحی شده است و نحوه اتصال و و آب بندی آن کاملا محکم و بدون نشتی می باشد ، برای اتصال پوشفیت سوپر سایلنت پلی ران نیازی به استفاده از چسب و یا مواد شیمیایی دیگر نمیباشد و لبه های محصول طوری طراحی شده اند که کاملا داخل یکریگر جفت شده و عمل آب بندی پوشفیت ها به خوبی انجام می شود

نماینده فروش پوشفیت سایلنت پلی ران در تهران

پایپ تهران به عنوان نماینده پلیران در تهران فعالیت می کند و تمامی لیست قیمت های آن بصورت روزانه بر اساس قیمت روز کارخانه پلیران اتصال می باشد.برای دریافت لیست قیمت پوش فیت پلی ران کافیست با یکی از شماره تماس های ما در پایین این برگه با ما تماس بگیرید ، تا علاوه بر دریافت لیست قیمت پوشفیت پلیران از مشاوره رایگان مشاوران ما برخوردار شوید .

محصولات این شرکت به واسطه بهره ­مندی از مجوزها و گواهینامه­ های معتبر صادر شده از طرف مراجع ذیصلاح از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار هستند و برای صرفه­ جویی اقتصادی در پروژه­ ها از طریق افزایش دوام و طول عمر مواد نقش مهمی را ایفا می­ نمایند.

خرید لوله پلیران اتصال به روش آنلاین:

در بین شیوه­ های خرید لوله پلیران اتصال و دریافت لیست قیمت پلی ران ، دریافت کاتالوگ پلی ران ، روش نوین خرید آنلاین نیز از طرف سایت آقای لوله در اختیار مصرف­ کنندگان گذاشته شده است. سایت پایپ تهران بعنوان عامل فروش آنلاین مجموعه­ ای از برندهای لوله کشور این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است که با ورود در سایت ضمن مطالعه خصوصیات هر محصول با مقایسه آن با سایر محصولات و نیز امکان مشاوره تلفنی با کارشناسان زبده ماهر در امر تاسیسات؛ بهترین گزینش را برای خرید انتخاب نمایند.

از جمله محصولات شرکت پلیران اتصال انواع ، اتصالات جوشی پلی ران ، لوله و اتصالات پیچی و آبیاری قطره ای ، انواع لوله PVC ساختمانی  و انواع اتصالات و می باشد .فروش لوله پلیران اتصال بصورت آنلاین توسط سایت آقای لوله به واسطه داشتن مجوزهای لازم و نماد اعتماد پرداخت الکترونیکی در سطح مطمئن و آسانی صورت می­گیرد.

کافیست خریداران محترم به سایت مراجعه کرده و باستناد لیست قیمت پلیران اتصال محصول خود را انتخاب نمایند و با تماس و دریافت لیست قیمت پلی ران ، محصول را در درب محل تحویل نمایند.

نماینده فروش پلیلوله و اتصالات پلی ران

این شرکت ایرانی یکی از بزرگ ترین کمپانی های فعال در حوزه تولید در کشور است که در دو بخش سیستم های ساختمانی و آبیاری فعالیت دارد. شرکت لوله و اتصالات پلی ران که فعالیت خود را در سال یک هزار و سیصد و پنجاه و دو آغاز کرد، در طی این سال ها توانسته است با بهره گیری از دانش متخصصین داخلی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی قابل رقابت با کمپانی های برتر دنیا را روانه بازار کند. پلی ران همچنین موفق شده است که لوله و اتصالات باکیفیت خود را به کشورهای اروپایی نیز صادر نماید.

انواع سیستم های آبیاری پلی ران

این شرکت بزرگ با تکیه بر فناوری های نوین دنیا و با هدف مدیریت مصرف بهینه آب و بهبود کیفیت سیستم های آبیاری توانسته است محصولات آبیاری فراوانی را تولید و در اختیار صنعت کشاورزی کشور قرار دهد. برخی از تولیدات این شرکت عبارت اند از:

لوله های دریپردار، اتصالات پیچی، لوله های ، نوارهای آبیاری، شیرهای برقی، فیلتراسیون، سیستم تزریق کود و اسیدشویی، سیستم تله متری، سنسورها و ایستگاه های هواشناسی، قطره چکان روی خط و اتصالات جوشی فشار قوی.

انواع سیستم های ساختمانی پلی ران

پلی ران حضوری فعال در بخش تولید لوله و اتصالات ساختمانی دارد، به طوری که در سال یک هزار و سیصد و هشتاد و دو توانست برای نخستین بار تکنولوژی ساخت سیستم های فاضلاب ساختمانی پوش فیت را وارد کشور کند و تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد نماید. پلی ران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوله ها و اتصالات ساختمانی به تولید انواع سیستم های ساختمانی می پردازد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم فاضلاب خانگی پوش فیت جنرال سایلنت، سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت سایلنت 10، سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پروتکت، لوله ها و اتصالات فاضلاب ساختمانی پلی اتیلن جوشی، بست های پایدار، سیفون ها با دریچه بازدید، سیستم های جامع آب باران و لوله های خرطومی. در ادامه به معرفی پرکاربردترین انواع لوله ها و اتصالات پلی ران می پردازیم:

پوش فیت جنرال سایلنت پلی ران

این لوله ها و اتصالات با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و به کمک جدیدترین دستگاه های روز دنیا از پلی پروپیلن تولید می شوند و در پروژه های ساختمانی بسیار مدرن برای لوله کشی های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از انواع آنها عبارت ند از: سیفون با دریچه بازدید، بلند هشتاد و هفت درجه، زانویی بست خور چهل و پنج درجه، بست دیواری پایدار، بست سقفی آویز پایدار، بست جوشی سقفی پایدار، بست سقفی قابل تنظیم پایدار، سه راه بازدید، سه راه تبدیل، تبدیل، سه راه، رابط پوش فیت، درپوش تست، دریچه بازدید، علمک، سیفون یک تکه، سیفون سوکت دار، لوله دو سر سوکت، لوله یک سر سوکت و عصایی پشت بام.

مزایای سیستم فاضلاب خانگی پوش فیت جنرال سایلنت

برخی از مهم ترین مزیت های لوله ها و اتصالات فاضلاب خانگی پوش فیت جنرال سایلنت پلی ران عبارت است از:

– مقاومت بالا در برابر دمای زیاد

– کاهش دهنده میزان انتقال صدا به محیط خارج

– مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و مواد شیمیایی مختلف

– امکان نصب و حمل آسان

– آب بندی مناسب لوله ها و اتصالات و مقاوم در برابر زمین لرزه

پوش فیت سایلنت 10 پلی ران

این نوع لوله ها و اتصالات ساختمانی پلی ران از پلی پروپیلن تولید می شوند و با هدف کاهش چشمگیر میزان انتقال صدا در شبکه فاضلاب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های تولید این شرکت با سابقه به لطف بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی کواکستروژن از استانداردهای بین المللی برخوردار هستند و گزینه ای مناسب برای بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، برج ها و ساختمان های مسکونی به حساب می آیند.

مزایای سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت سایلنت 10

اتصالات و لوله های تولید شرکت پلی ران دارای مزیت های فراوانی هستند که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

– کاهش فوق العاده صدا تا میزان پایین تر از ده دسیبل

– مقاومت بسیار زیاد در مقابل دمای بالا

– استحکام بسیار فراوان و جایگزینی ایده آل برای لوله ها و اتصالات چدنی

– مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و مواد شیمیایی گوناگون

– حمل و نصب آسان بدون نیاز به چسب و جوشکاری

– دارای ابعاد و اندازه های متنوع و مناسب انواع پروژه های ساختمانی

پوش فیت پروتکت پلی ران

لوله ها و اتصالات پروتکت پلی ران نوعی سیستم فاضلاب خوداطفا و مقاوم در برابر آتش سوزی هستند که از جنس پلی پروپیلن تولید می شود. این لوله ها برای سیستم های فاضلاب ثقلی داخل ساختمان مناسب اند به لطف بهره مندی از استاندارد های ملی و بین المللی علاوه بر کاهش صدا، موجب گسترش حریق های ناشی تماس با حرارت و جرقه نمی شوند.

مزایای سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پروتکت

اصلی ترین مزیت های لوله ها و اتصالات ساختمانی پوش فیت پروتکت تولید این شرکت عبارت ند از:

– ایمنی مناسب در صورت آتش سوزی

– کاهش قابل ملاحظه انتقال صدا به محیط خارج

– مقاومت بسیار بالا در مقابل دمای بالا و مواد شیمیایی مختلف

– حمل و نقل آسان و نصب ساده بدون نیاز به استفاده از چسب و جوشکاری

– دارای وزن کم و ابعاد و سایزهای متنوع و کاربرد گسترده در سیستم های فاضلاب ساختمانی مختلف

سیستم فاضلاب ساختمانی پلی اتیلن جوشی پلی ران

محصولات پلی اتیلن جوشی این شرکت نسل جدیدی از لوله ها و اتصالات جوشی به شمار می روند که به لطف بهره مندی از استاندارد های ملی و بین المللی متعدد، گزینه ای ایده آل برای انواع سیستم های فاضلاب ثقلی داخل ساختمان هستند. این لوله ها و اتصالات با توجه به قابلیت اتصال به روش های مختلف، به آسانی نصب می شوند و برای انواع پروژه های ساختمانی از جمله سیستم آب باران مناسب هستند.

مزایای لوله ها و اتصالات پلی اتیلن جوشی

مهم ترین مزیت های استفاده از سیستم های پلی اتیلن جوشی پلی ران عبارت ند از:

– مقاوم در برابر مواد شیمیایی گوناگون و عدم ایجاد پوسیدگی و گرفتگی

– توانایی تحمل فشار بالا نسبت به سایر سیستم های پلیمری

– مقاومت فراوان در مقابل ضربات احتمالی

– مقاوم و قابل استفاده در دماهای مختلف از صفر تا هشتاد درجه سانتیگراد

– انعطاف پذیری زیاد و مقاومت بالا در برابر زمین لرزه

– دارای وزن کم و امکان حمل آسان

– دارای ابعاد و سایزهای متنوع و مناسب انواع سیستم های لوله کشی.

 

دکمه بازگشت به بالا