عمومیمعرفی کسب و کار

همه چیز در مورد یادگیری زبان اسپانیایی

آیا می خواهید زبان اسپانیایی را سریع، آسان و به شیوه ای سرگرم کننده یاد بگیرید تا در مقابل زبان آموزان دیگر سر و گردن باشید؟ سپس مکان مناسب را انتخاب کرده اید.

در اینجا ما در مورد نکاتی در خصوص کلاس خصوصی زبان اسپانیایی سخن برتر صحبت خواهیم کرد که به شما کمک می کند این زبان خارجی را بهتر و سریعتر یاد بگیرید. از یادگیری گام به گام اسپانیایی گرفته تا تخمین میزان زمان لازم برای یادگیری این زبان.

از طرفی این مقاله یک بسته آموزشی کامل برای شماست، از دست ندهید!! زبان آموزان همیشه به انگلیسی، ترکی یا آلمانی محدود نمی شوند، گاهی اوقات برخی ترجیح می دهند اسپانیایی صحبت کنند.

اگر بتوانید اسپانیایی صحبت کنید، یکی از 400 میلیون نفر در جهان خواهید بود که به این زبان صحبت می کنند. از قاره آمریکای جنوبی گرفته تا سواحل اقیانوس آرام و خود اسپانیا، می تواند زیر پای شما باشد. اما اگر تلاش کنید و هیچ ترفندی را برای یادگیری اسپانیایی از دست ندهید.

چرا اسپانیایی می خوانی؟

اول، همیشه به یاد داشته باشید که برای یادگیری نیازی به دلیل قانع کننده ندارید. زیرا حرکت همیشه نشانه اعتماد است و سکوت نشانه ضعف. بنابراین بهتر است زبان هندی را یاد بگیرید تا بدون غذا بنشینید زیرا دلایل شما چندان قانع کننده نیست.

با این حال، تعداد افرادی که اسپانیایی صحبت می کنند کم نیست و نه، فقط به یک کشور ختم می شود. شاید همین کافی باشد تا آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

یادگیری هر زبان، اسپانیایی یا هر زبان دیگری، شما را با دنیای کاملا جدیدی آشنا می کند. بنابراین اگر اهل ماجراجویی هستید، می‌توانید خود را در بسیاری از مرزهای جغرافیایی و زبانی ببندید.

ذهن شما می تواند چشم اندازهای جدیدی را باز کند، بسیار بیشتر از آنچه مدرسه، جامعه و خانواده تاکنون به شما یاد داده اند. مانند بسیاری از زبان های دیگر، اسپانیایی به دلایل زیر برای شما مفید خواهد بود:

• با صدها میلیون نفر از افراد جدید در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

• با فرهنگ غنی کشورهای اسپانیایی زبان آشنا شوید

• کمک به رشد کسب و کار و توسعه شغلی با رقابت بین المللی

• برای برآوردن الزامات ضروری برای سفر به کشورهای مختلف

• به زبان رسمی 20 کشور جهان صحبت می کند

بنابراین یادگیری زبان اسپانیایی نه تنها به شما کمک می کند، بلکه فقط در آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، اکوادور، اکوادور، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اسپانیا، اروگوئه و ونزوئلا کمک خواهد کرد. من صحبت می کنم.

حتی اگر در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا یا دیگر شهرهای پرجمعیت این کشور هستید، می توانید افراد زیادی را بیابید که هم زبان هستند و با آنها صحبت می کنید.

علاوه بر این، شما می توانید در هر دانشگاهی در آمریکای لاتین و اسپانیا تحصیل کنید و از پیشرفت تحصیلی در محیطی کاملا متفاوت لذت ببرید.

مدت زمان دوره زبان اسپانیایی

برای بسیاری از مردم، یادگیری اسپانیایی مانند یک کابوس به نظر می رسد. از آنجایی که یادگیری این زبان در کشور ما رایج نیست، ممکن است دشوار و غیرقابل پیش بینی به نظر برسد. به عنوان مثال، اگر فردی بخواهد زبان جدیدی یاد بگیرد، ابتدا انگلیسی و در آخر ترکی را انتخاب کند.

اما برای بسیاری از مردم، تجربه تجربیات جدید و کمتر رایج می تواند فوق العاده سرگرم کننده باشد. برای هر کسی که سعی در یادگیری این زبان دارد، همیشه یک سوال وجود دارد. سوال این است: یادگیری اسپانیایی چقدر طول می کشد؟

بر این اساس باید گفت که یادگیری مهارت های جدید نیازمند زمان و البته تلاش مستمر و آگاهانه است.

حالا او برای پختن کیک، نواختن ساز یا یادگیری یک زبان جدید مانند اسپانیایی به این مهارت نیاز دارد. هر زبانی مشکلات خاص خود را دارد که می تواند منجر به ناامیدی شود. ورود به چالش نیاز به عزم و انگیزه منظم دارد. انگیزه ای که باید حفظ کنید حتی زمانی که کار سخت می شود.

هنگامی که صحبت از یادگیری اصول اولیه یک زبان جدید می شود، بسیاری از کارشناسان می گویند که با حدود 15 دقیقه یادگیری زبان، می توانید در حدود 3 هفته به اصول اولیه لغات، گرامر و تلفظ تسلط پیدا کنید. از سوی دیگر، طبق تحقیقات موسسه خارجی آمریکا، برای دستیابی به مهارت کاری حرفه ای در اسپانیایی باید حدود 24 هفته وقت بگذارید.

البته اگر از مطالب، معلمان زبان و تمرینات برای هر مهارت استفاده کنید. مهم نیست که چگونه ابزار مناسبی در اختیار داشته باشید و سعی کنید این کار را انجام دهید، مدتی طول می کشد. بنابراین بدانید که دانستن اینکه چقدر طول می کشد تا اسپانیایی یا هر زبان دیگری را یاد بگیرید، بستگی به تعداد دفعات تمرین، مهارت های مطالعه و نگرش شما دارد.

روند آموزش زبان اسپانیایی

برای اینکه به زبان اسپانیایی روان صحبت کنید و منظور دیگران را درک کنید، باید چندین مرحله را طی کنید. سطح مبتدی اولین جایی است که باید قدم بردارید. سپس برای تسلط بیشتر، بهتر است وارد سطوح متوسط ​​و پیشرفته شوید.

اما در هر یک از این سطوح چه چیزی یاد می گیرید؟ در زیر به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

آموزش زبان اسپانیایی برای مبتدیان

برای شروع یادگیری اسپانیایی، باید اصول اولیه را بیاموزید. شروع به صحبت کردن کلمات ساده اسپانیایی کنید تا زمانی که ویژگی های افراد، رنگ ها، ویژگی های آب و هوا، زمان ها، مکان ها و چیزهایی که معمولا در زندگی استفاده می شود را بدانید.

دانستن ضمایر، صفت، افعال و کاربرد آنها، نام و جنسیت، سؤالات و جملات منفی نیز از دیگر موضوعاتی است که در این سطح به صورت ساده به آنها می پردازید.

زبان اسپانیایی را در سطح متوسط ​​بیاموزید

هنگامی که به اصول اولیه تسلط پیدا کردید، آن زمان است که کار واقعی شما شروع می شود. در سطح متوسط، می‌توانید فرم‌های پیچیده‌تر فعل اسپانیایی را بیاموزید. شما در ساختارهای جمله سازماندهی شده اید تا بتوانید با گذشته، حال و آینده خود ارتباط حرفه ای تری برقرار کنید.

دانستن انواع زمان ها مانند حال، پیشرونده، ناقص و کلمات اسپانیایی علاوه بر اسم، صفت و افعال چیزی است که در این مرحله خواهید یافت.

سطح پیشرفته آموزش اسپانیایی

سطح بالا جایی است که شما شروع به عملی کردن آموخته های خود می کنید. اینجاست که باید پاهای خود را محکم کنید. یعنی باید تمرین و تمرین کنید تا چیزهای کوچکی را که یاد نگرفته اید به خاطر بسپارید.

در این بخش اصطلاحات اصلی اسپانیایی، عبارات عجیب، جوک، کلمات خنده دار و حتی توهین آمیز را یاد خواهید گرفت. تمرکز این بخش بر روی درس های پیشرفته و درک تفاوت بین علامت گذاری خلق و خوی فرعی در اسپانیایی است. در این بخش با زبانی غنی تر، شاعرانه تر و ساختارهای جملات پیچیده تر آشنا خواهید شد.

نکاتی برای یادگیری زبان اسپانیایی

خوب تا اینجا ما فهمیدیم که چه روندی در راه است. پس شاید بتوانیم یک برنامه ورزشی منظم برای خودمان ایجاد کنیم. اما چگونه با یک برنامه آموزشی رسمی این زبان را بهتر و سریعتر یاد بگیریم؟ روش های زیر در این مورد به ما کمک می کند.

1. هر روز یک ساعت دستور زبان بخوانید.

مهمتر از همه، به معلمان خود گوش دهید و بهترین کتاب های دستور زبان اسپانیایی را بخرید. پس از آن، باید توضیحات آن را بخوانید و دستورالعمل ها را مرحله به مرحله دنبال کنید. هر روز یک ساعت را به خواندن قواعد گرامری و حل تمرین های هر مبحث اختصاص دهید.

2. بخوانید، برجسته کنید و تکرار کنید.

خواندن کتاب های مختلف را از ابتدا و در سطح خودتان شروع کنید. به عنوان مثال، اگر در سطح مبتدی هستید، از داستان های کودکانه استفاده کنید. در سطح متوسط، اخبار و رویدادهای اجتماعی را مطالعه کنید و در نهایت به سراغ رمان بروید.

وقتی به سطح پیشرفته تری برسید، می توانید مطالب آکادمیک و تخصصی بیشتری را دنبال کنید تا دایره لغات خود را تقویت کنید و به همه چیز مسلط شوید. نکته اینجاست که باید هر بار که می خوانید کلمات جدید یاد بگیرید و جایگاه آنها را در جمله تشخیص دهید.

به فیلم های مورد علاقه خود بروید. اکشن، کمدی یا درام. هر کاری را که انجام می دهید با علایق خود ترکیب کنید تا مطالعاتتان بر شما غلبه نکند. چندین بار فیلم را تماشا کنید. در عین حال به زیرنویس و صدای بازیگران هم دقت کنید. لهجه ها بسیار مهم هستند، آنها را تماشا کنید.

4. به موسیقی و رادیو گوش دهید.

اگر اهل موسیقی و کمی ماجراجو هستید، قطعا با آهنگ های اسپانیایی ارتباط برقرار خواهید کرد. با گوش دادن به موسیقی یا تماشای کانال های رادیویی از یادگیری یک زبان جدید لذت ببرید.

5. وبلاگ نویسی را شروع کنید.

اگر ذوق و البته حوصله نوشتن دارید، بهتر است یک وبلاگ به زبان اسپانیایی راه اندازی کنید. مزایای زیادی دارد. ابتدا دانش خود را به چالش می کشید و به کار می برید. دوم، می توانید با اسپانیایی زبانان تعامل داشته باشید و از آنها یاد بگیرید. و در پایان شاید بتوانید در این بین دوستان خوبی پیدا کنید.

6. از منابع دیگر برای یادگیری اسپانیایی استفاده کنید.

بسته به علایق خود، می توانید منابعی برای کمک به بهبود زبان خود دریافت کنید. برای مثال، اشتراک در یک مجله مد در صورت علاقه شما، یا شرکت در یک سمینار آنلاین مرتبط با کسب و کارتان، می تواند انگیزه مضاعفی برای یادگیری اسپانیایی و افزایش دانش متنوع شما ایجاد کند.

7. در سایت به زبان اسپانیایی ثبت نام کنید.

شما می توانید در خبرنامه سایت اسپانیایی ثبت نام کنید تا هر روز ایمیل ها را به این زبان ببینید. آنها را ترجمه کنید، کلمات جدید را در فرهنگ لغت خود بنویسید و از آنها در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

جدای از موارد فوق، روش های ساده دیگری نیز وجود دارد که اغلب مجبورید با آنها مقابله کنید. به عنوان مثال، گذراندن دوره زبان اسپانیایی، چه حضوری و چه آنلاین، چیزی است که خواه ناخواه باید یاد بگیرید. با این حال، نکته این است که برای تسریع در یادگیری خود باید در زبان اسپانیایی غرق شوید.

دکمه بازگشت به بالا