عمومیمعرفی کسب و کار

ورق استیل 304 چیست؟

ورق فولادی 304 چیست؟ این سوال اگر در زمینه تولید با استفاده از صفحات فولادی کار می کنید و اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید حتما برای شما پیش خواهد آمد و ما می توانیم به شما کمک کنیم. در این مقاله با شما هستیم. .

فولاد ضد زنگ گرید 304 رایج ترین نوع فولاد ضد زنگ می باشد که نام کلاسیک این گرید 18-8 و در استاندارد اروپایی 1.4301 می باشد. این اعداد نشان دهنده درصد کروم و نیکل در این نوع است. فرث براون اولین کسی بود که حدود یک قرن پیش این نوع فولاد را ساخت. گرید 304 از نوع آستنیتی است بنابراین خاصیت مغناطیسی ندارد و جذب آهنربا نمی شود و به اصطلاح در بازار به فولاد ضد زنگ معروف است.

باید بدانید که انواع ورق های فولادی و لوله های فولادی با کروم و نیکل ساخته می شوند که هر کدام از این عناصر به مقدار معینی در ورق فولادی (کروم 18-20 درصد و نیکل 8-10.5 درصد) است. این امر باعث می شود که این محصول به عنوان یک نوع فولاد ضد زنگ با انتقال حرارتی و الکتریکی پایین و بدون خاصیت مغناطیسی خاص شناخته شود.

گرید 304 به عنوان کاربردی ترین گرید فولاد ضد زنگ شناخته می شود که دارای قابلیت شکل دهی، چکش خواری و جوشکاری خوب و همچنین مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون است. درجه 304 تا دمای غیر متناوب 870 درجه سانتیگراد استحکام خوبی را نشان می دهد، اما بهتر است در دمای متناوب بالای 425 درجه سانتیگراد از این درجه استفاده نشود.

یکی از مهمترین خواص این محصول مقاومت آن در برابر اکسیداسیون است. و به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته شده است. با ما همراه باشید تا در مورد ورق استیل 304 بازرگانی خانی بیشتر صحبت کنیم.

ورق استیل 304 مات و صیقلی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در مورد ورق استیل 304 می توان بیان کرد این است که این محصول به صورت مات و براق در بازار عرضه می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل ورق فولادی در انواع مختلفی تولید می شود و در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد فراوانی دارد.

ورق فولاد ضد زنگ 304 همچنین در تجهیزات پزشکی، تجهیزات پردازش مواد غذایی، تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات فاضلاب، تجهیزات تصفیه آب و غیره استفاده می شود. از جمله مزایای این مدل ورق استیل می توان به کیفیت و دوام بالای آن اشاره کرد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از شرکت ها و مراکز تولیدی قرار گرفته است.

مشخصات و استفاده از ورق 304

نقطه ذوب فولاد ضد زنگ 304 بین 1450 درجه سانتیگراد است. با این حال، همانطور که فولاد ضد زنگ 304 به نقطه ذوب خود نزدیک می شود، استحکام کششی بیشتری را از دست می دهد. ورق فولادی گرید 304 به دلیل مقاومت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی و همچنین قیمت مناسب در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و به صورت رول و ورق به فروش می رسد.

دریافت ورق فولادی 304; یکی از انواع فولاد ضد زنگ

یکی از مهمترین ویژگی های ورق استیل 304 عرضه شده در بازار دوام این محصول می باشد. در واقع باید بدانید که این ورق فولادی آهن ربا را جذب می کند و همچنین باید در نظر داشته باشید که این نمونه ورق فولادی با مقدار زیادی آهن مخلوط شده و حداقل 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل محصول موجود است و می توانید از آن استفاده کنید. آی تی.

اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید، قطعا برای شما مفید خواهد بود و می توانید از این روش استفاده کنید و در کمترین زمان محصول را دریافت کرده و نظر خود را انتخاب کنید. فولاد 304 در صنایع مختلف کاربرد دارد و بسیاری از صنایع از این محصول برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

استفاده از ورق فولادی 304 در صنایع مختلف

ورق فولادی 304 کاربردهای متنوع و متنوعی در صنایع مختلف دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

بهار، فروشگاه ما حوض

تابلوهای معماری

انواع لوله سازی

تجهیزات تولید دارو

مبدل های حرارتی

تعمیر انواع کانکتور

تجهیزات فرآوری مواد غذایی و لبنیات

صندلی آشپزخانه، سینک، یخچال

ساخت ظروف آشپزخانه مانند تابه

دکمه بازگشت به بالا