عمومیمعرفی کسب و کار

ویژگی های یک کارواش خوب چیست؟

بطور متوسط هر بار مراجعه به کارواش چقدر از روزتان زمان می‌گیرد؟ احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که از وقت گذراندن در محیط کارواش‌ کلافه شده باشید. البته که برای برخی از مردم این کار به قدری کسالت‌بار، وقت‌گیر و هزینه‌بر می‌دانند که از خیرش بگذرند یا از راه‌های دیگر پاسخگوی این نیازشان باشند. آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که استفاده از یک کارواش خانگی با مدیریت خودتان، چقدر می‌تواند مصرف تایم، انرژی و هزینه‌های شما را کاهش دهد؟

ویژگیهای یک کارواش خوب چیست؟ - پخش ولیعصر

یقینا انتخاب و تهیه‌ی بهترین کارواش خانگی که بدون دردسر کارواش‌های صنعتی و مرسوم خودروی شما را برق بیندازد، نیازمند کسب اطلاعات و دقت در خرید است. البته تنها استفاده‌ی کارواش خانگی خوب ، شستشوی وسایل نقلیه نیست. رفع جرم‌های سطح زمین و دیوارها، نظافت پارکینگ، شستشوی باربیکیو، نماشویی واحدهای مسکونی، شستن مواد نا ایمن یا ناخالص و شستن برخی تجهیزات و سطوح وسیعی که با شستشوی سنتی بسیار زمان‌بر است نیز از دیگر کاربردهای انواع کارواش‌های خانگی هستند. بهترین کارواش کرمان از نگاه کاربران چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی‌های قوی ترین کارواش خانگی

قابلیت بالای این دستگاه در از بین بردن و جدا کردن انواع آلودگی‌ها از سطوحی مانند نمای ساختمان، استخر، پله، راهرو و… بدون دخالت دست و پاک‌کننده‌های مضر، باعث محبوبیت و بکارگیری این دستگاه در انواع مصارف خانگی و صنعتی شده است. نحوه‌ی کارکرد ماشین‌هایی پر قدرت از این قبیل مانند به طرزی است که مشابه یک موتور الکتریکی، پمپ آب را چرخانده و بعد از دریافت آب ورودی آن را با فشار رو به بالا پرتاب کرده و نظافت سطوح را امکان‌پذیر می‌سازد.

استفاده از این دستگاه باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی است و نقش بسزایی در مصرف بهینه‌ی آب دارد. علاوه بر این‌ها، یکی از مهم‌ترین مزیت های استفاده از کارواش خانگی، حفظ سطوح و سالم نگه داشتن آن‌هاست. چراکه در روش‌های سنتی برای دفع برخی از لکه‌ها و آلودگی‌ها نیاز به استفاده از شوینده‌های غلیظ و انواع لوازم و ابزار ساینده از جمله سمباده و… بود.

مزیت های استفاده از کارواش خانگی کارچر با انتخاب بهترین کارواش خانگی برند کارچر، نظافتی سریع و با کیفیتی بسیار بالاتر از روش‌های سنتی و مرسوم شاهد خواهید بود. شوینده‌های فشار قوی کارچر انواع سطوح هموار و ناهوار و به ویژه سطوحی را که دسترسی به آن‌ها دشوار و یا غیر ممکن است، به طور کامل شستشو می‌دهند.

شستشوی راحت و بدون کثیف شدن

وقتی که شروع به شستشو می کنید، خودتان کثیف می شوید، درست است؟ نه با بهترین کارواش صنعتی. شستشوی اتومبیل خود را با یک سطل و اسفنج با استفاده از کارواش صنعتی مقایسه کنید. طراحی هوشمندانه این دستگاه باعث می شود که شما از منطقه تماس دور باشید و آب آلوده به سمت شما پاشیده نشود. همه ی فرآیند نظافت را ایستاده و براحتی انجام دهید. با بهترین کارواش صنعتی در اکثر مواقع به مواد شوینده نیاز نخواهید داشت زیرا جریان فشار بالا به اندازه کافی قدرت این را دارد که آلودگی ها را پاک کند. و این به این معناست که شوینده ای دیگر بر گیاهان شما آسیب نمی زند و بر روی اتومبیل یا سنگ فرش شما لکی باقی نمی گذارد.

نظافت بدون نیاز به برق

همانطور که گفته شد، این تجهیزات نظافتی به شما این امکان را می دهند در طول مراحل شستشو به راحتی بایستید. همچنین این انتخاب را دارید از نوع دستگاه واترجت بنزینی یا دیزلی که نیازی به برق ندارند نظافت را انجام دهید. این بدان معنی است که هیچ پریز برقی مورد نیاز نیست و هیچ سیمی جلوی دست و پای شما را نمی گیرد و شما می توانید از دستگاه جدید مورد علاقه خود در هر مکان استفاده کنید.

این دستگاه‌ها از منظرهای اندازه و موتور، آب گرم یا سردو سیار یا دستی بودن برای مصارف خانگی و صنعتی دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین نیاز است قبل از اقدام برای خرید خصوصیات هر کدام را به درستی بررسی و در نهایت به جمع‌بندی دقیقی برسید تا بتوانید بهترین کارواش خانگی مناسب با نیازتان را تهیه کنید. کارواش‌های خانگی بر حسب اندازه به دسته‌بندی‌های زیر تقسیم می‌شوند: کارواش خانگی سایز کوچک ساده‌ترین نوع دستگاه‌های کارواش خانگی، کوچک‌ترین ابعاد آن‌هاست که برای مصارف محدودتری مورد استفاده واقع می‌شوند.

از این دستگاه که قدرت ۱۳۰ بار دارد، برای نظافت و شستشوی نماهای ساختمانی و نرده‌ها استفاده می‌کنند. این نوع دستگاه کارواش هم قابل حمل است و محفظه‌ای برای جایگزاری ابزار کابردی و مورد نیاز دارد. کارواش حرفه‌ای بزرگ کارواش حرفه‌ای با حداقل قدرت ۱۶۰ بار، فشار آب بالای دارد که اغلب برای نظافت و شستشوی صنعتی در مقیاس‌های بزرگ مناسب است. بنابراین برای مصارف خانگی پیشنهاد نمی‌شود.

با این حال به عنوان یک نوع از بهترین کارواش خانگی، را معرفی می‌کنیم که جالب‌ترین ویژگی منحصر به فردی که دارد قابلیت تنظیم فشار آب به صورت دیجیتالی و امکان اتصال از طریق بلوتوث است که با فشار فوق‌العاده بالای آب ۱۸۰۰ وات و حداکثر پخش جریان آب ۴۲۰ لیتر بر ساعت، به طرزی باورنکردنی سطوح را تمیز می‌کند. بهترین کارواش اصفهان به شستشوی صفر تا صد خودرو به صورت تخصصی میپردازد.

دستگاه کارچر با ۱۱.۴ کیلوگرم وزن و مجهز به موتور قدرتمند آب خنک و شلنگ خروجی ۶ متری با کیفیت بالا، مقاوم در برابر پیچ خوردگی و مجهز به دسته تلسکوپی است. کارواش خانگی بر حسب نوع موتور به این دسته‌بندی‌ها تقسیم می‌شود: موتور‌های ذغالی کارواش‌های دارای موتور ذغالی در مقایسه با دیگر انواع وزن کمتر و قیمت مناسب‌تری دارند اما صدای زیادی تولید می‌کنند و مصرف برق بالایی دارند. این نوع دستگاه برای مصارف خانگی و سبک مناسب بوده ولی برای فعالیت‌های طولانی توصیه نمی‌شوند.

بی صدا بودن

موتور‌های القایی کارواش‌های موتور القایی گران ولی بی‌صدا بوده و مصرف برق کمی دارند. اگر به دنبال بهترین کارواش خانگی می‌گردید که برای مصارف منظم و طولانی مدت داغ نکند و کارایی داشته باشد، تهیه‌ی یک کارواش موتور القایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قطعات و لوازم جانبی متعدد این دستگاه بر قابلیت‌های این دستگاه افزوده و قدرت بالایی به آن بخشیده است.

قیمت دستگاه یکی دیگر از اصلی‌ترین معیارها برای تعیین میزان کارایی دستگاه کارواش خانگی قیمت آن‌هاست. قاعدتا هرچه هزینه‌ی بیشتری صرف کنید، از قابلیت‌های بیشتری نیز استفاده خواهید کرد. تهیه‌ی بهترین کارواش خانگی هزینه‌ی بیشتری می‌طلبد اما در عوض کار شما را راحت‌تر و در وسعت بالاتری انجام خواهد شد. بهترین کارواش تبریز باید خدمات اضافی مانند تمیز کردن داخل خودرو، پولیش، نانو روکش و… را نیز به مشتریان ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا