عمومیمعرفی کسب و کار

پروژه های وزارت دفاع در چیتگر

پروژه نیکان در زمینی به مساحت 19300 متر مربع با پلاک ثبتی ۲۰۲۰/۴ که شامل 3 بلوک که هرکدام 11 طبقه بوده و در هرطبقه 12 واحد می باشند توسط تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق در حال احداث میباشد . این پروژه ظرفیت احداث 348 واحد 100 متری را با توجه به تراکم 34800 متری دارا میباشد .

پروژه تندیس منطقه 22 به اتوبان‌ هایی چون حکیم، همت و کرج بسیار نزدیک بوده و شما می‌ توانید در کم‌ تر از ۱۰ دقیقه به اماکنی چون باغ ملی گل‌ و گیاه، دریاچه خلیج‌ فارس، مترو وردآورد و همچنین پارک تفریحی چیتگر دسترسی داشته باشید.

پروژه نیکان

قیمت پروژه نیکان مروارید شهر

قیمت پروژه نیکان مروارید شهر ، تراکم برای هر متر 3 میلیون تومان بر آورد شده است که برای واحد 100 متری 300 میلیون تومان خواهد شده که هر 2 ماه 35 میلیون تومان تسط تعاونی دریافت میگردد و برای ورود اعضا به پروژه میبایست پرداخت شود . قیمت ساخت پروژه بصورت علی الحساب 5.5 میلیون تومان محاسبه شده است و نحوه نقل انتقال بصورت واریزی اولیه + امتیاز میباشد که در دفتر تعاونی بصورت قطعی قابل انجام است .

اولویت انتخاب طبقات بر اساس خوش حسابی و واریزی به موقع اعضا رتبه بندی میشود . برای کسب اطلاعات دقیق پیرامون قیمت و موقعیت پروژه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

پروژه نیکان تعاونی ثمین شامل چه امکاناتی است ؟

امکانات پروژه نیکان تعاونی ثمین عبارتند از :

  • پارکینگ و انباری برای تمام واحدها ( امکان خرید پارکینگ اضافی )
  • پارنینگ مهمان
  • کارواش
  • ۶ لاین آسانسور باربر و نفربر
  • سالن بازی کودکان
  • لابی شیک و مجلل
  • سالن اجتماعات
  • سرمایش و گرمایش چیلر
  • فضای سبز و محوطه بازی کودکان

موقعیت مکانی پروژه نیکان

پروژه نیکان در مروارید شهر واقع شده است و دسترسی به اتوبان همت ، حکیم ، تهران کرج و آزادگان را دارا میباشد همچنین در نزدیکی ایران مال یا بازار بزرگ ایران ، دریاچه چیتگر ، شهر بازی هزار و یک شهر نیز قرار دارد . اصله این پروژه تا مترو وردآورد، تقریباً ۲ دقیقه است.

همچنین از نظر موقعیت مکانی قرار گرفتن در منطقه مروارید شهر با توجه به موقعیتی که این منطقه در آینده خواهد داشت از پروژه نیکان

پروژه نیکان یکی از معتبرترین پروژه های ساختمانی است که ساخت آن توسط شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق می باشد. این پروژه که به وزارت دفاع تعلق دارد به زیباترین شکل ممکن طراحی شده و به بهترین صورت در حال ساخت است.

این برج که در چیتگر واقع شده از بهترین متریال بهره گرفته شده است. نمای لوکس و زیبای این برج تمامی چشم ها را به خود خیره می کند.

پروژه مرتبط :

موقعیت پروژه نیکان

برج های نیکان در بهترین و عالی ترین منطقه 22 واقع شده است. شما می توانید این برج ها را در منطقه مروارید شهر مشاهده کنید.

نزدیک بودن برج نیکان به دریاچه چیتگر و مرکز تجاری ایرانمال این امکان را به ساکنین می دهد که به راحتی به مراکز خرید و مراکز تفریحی دسترسی داشته باشند.


مشخصات پروژه نیکان

برج های نیکان از 4 بلوک 12 طبقه ای ساخته شده است. هر یک از طبقات این برج دارای 12 واحد بوده که به دلیل نمای بسیار شیک و زیبا می تواند به صورت چشمگیری نمای نظر خریداران را به خود جلب کند.

امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این برج ها می تواند رفاه و آسایش ساکنین را به بهترین شکل ممکن تامین نماید. متراژ هر یک از واحدهای این پروژه بین 85 تا 145 متر مربع می باشد و خریداران عزیز بر اساس نیاز خود می توانند مناسب ترین واحد را انتخاب کنند


امکانات پروژه نیکان


برج های نیکان امکانات بسیار خاص و ویژه ای دارد که از جمله مهم ترین آن ها عبارت است از:

سیستم سرمایشی و گرمایشی پرقدرت
درب های ضد سرقت
نگهبانی 24 ساعته
سالن ورزشی
لابی مجلل
سالن ورزشی
سالن مطالعات
سالن بازی کودکان
شوتینگ
پارکینگ و انباری مجزا

دسترسی پروژه نیکان

دسترسی به برج های نیکان از طریق بزرگراه همت، حکیم و تهران کرج به راحتی امکان پذیر است. در واقع شما با ورود به سمت پروژه های مروارید شهر می توانید این برج را مشاهده کنید.

این برج لوکس در منطقه 22 تهران واقع شده و نمایی بسیار شیک و زیبا دارد.


قیمت پروژه نیکان

پروژه های لوکس نیکان به صورت تقریبی از متری 5 میلیون تومن شروع شده و بدین صورت نیز افزایش می یابد.

البته این قیمت گذاری با توجه به نوسانات قیمت ارز متغیر است. سرمایه گذاران می توانند مبلغی را بابت پیش پرداخت برای این واحدها پرداخت کنند و سرمایه گذاری بسیار مناسبی را برای خود رقم بزنند.

جهت اطلاع از قیمت دقیق و بروز پروژه نیکان از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با املاک دپارتمانی کلبینو تماس حاصل نمایید.


پیش فروش پروژه نیکان

املاک مهندسی کلبینو یکی از معتبرترین مراکز جهت خرید لوکس ترین برج های منطقه 22 تهران می باشد. این برج ها دارای متراژهای مختلفی هستند و شما می توانید با اطمینان کامل سرمایه خود را بر روی این پروژه بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه قرارداد پیش فروش پروژه نیکان از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین کلبینو تماس گرفته تا تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت پیش خرید این برج ها را در اختیار شما قرار دهند.

جهت اطلاع از قیمت بروز امتیازها با همکاران ما در کلبینو در ارتباط باشید.

لحاظ سرمایه گذاری میتواند خروجی خوبی داشته باشد.

پروژه نیکان مروارید شهر

آندسته از اعضایی که بدون توجه به اطلاعیه های صادره از سوی تعاونی تاکنون نسبت به انعقاد قرارداد ساخت و پرداخت اقساط اقدام ننموده اند مطلع باشند که دفترچه آنها از درجه اعتبار ساقط خواهد شد و ضمنا از مزایای امتیاز دوم نیز برخوردار نخواهند بود. لذا اصلح است در اسرع وقت در مورد بقای عضویت در پروژه و یا فروش امتیاز خود به افراد متقاضی و خروج خود از پروژه اقدام نمایند.

 

دکمه بازگشت به بالا