عمومیمعرفی کسب و کار

پنجره وین تک بهتر است یا هافمن؟

با استفاده گسترده و اهمیت شیشه دوجداره، پروفیل نیز اهمیت مضاعفی پیدا کرده است. شرکت های مختلف با کیفیت بسیار بالا انواع پروفیل را تولید و عرضه می کنند. در این مقاله مشخصات هافمن و وین تک را با هم مقایسه می کنیم.

توجه به ویژگی های پروفایلی که انتخاب می کنیم بسیار مهم است. با آشنایی، بررسی و مقایسه انواع برندها و محصولات آنها می توانید انتخاب مناسبی برای پنجره های ساختمان مورد نظر داشته باشید.

فرم چیست؟

قبل از مقایسه این دو نوع پروفایل، بهتر است با خود پروفایل آشنا شوید. پروفیل بخشی از ساختار اصلی پنجره است که قطعات آن را در کنار هم نگه می دارد. در حال حاضر پرکاربردترین پروفیل UPVC است. خود اهرز نوعی پلیمر است که انتخاب بسیار مناسبی برای ساخت پروفیل می باشد.

پروفایل هافمن پروفایل هافمن

در مطالعه کیفی انجام شده، پروفایل هافمن رتبه دوم را در بین بهترین پروفایل های موجود دارد. این پروفیل از نظر تغییر شکل و تغییر رنگ و مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف کیفیت های قابل قبولی دارد. شرکت هافمن امروزه یکی از معتبرترین و درجه یک تولید کنندگان پروفیل های UPVC است.

یادداشت هایی در مورد مشخصات هافمن

گواهی SKZ از آلمان

زندگی کوتاه در مناطق استوایی

کاهش آلودگی صوتی تا 70 درصد

صرفه جویی در مصرف انرژی تا 80%

مقاومت کم در برابر فشار و ضربه

مقاوم در برابر نفوذ باران تا 80%

مقاوم در برابر آلودگی

WinTech-profil

Win Tech یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده پروفایل است که به کشورهای دیگر نیز صادرات دارد. پروفایل وین تک پس از تحقیق و بررسی دقیق توسط کارشناسان یکی از بهترین پروفایل ها می باشد. مشخصات استاندارد Vintech از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. این پروفیل ها دارای استحکام و قدرت هستند.

مشخصات هافمن و مشخصات فنی ضرب و شتم

RAL گواهی کیفیت آلمان است.

مناسب برای اقلیم های مختلف

کاهش آلودگی صوتی تا 80 درصد

صرفه جویی در مصرف انرژی تا 95%

مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه

100% مقاومت در برابر نفوذ باران

دوام و استحکام بالا

بازدارنده شعله

تحت تاثیر نور خورشید تغییر رنگ و حالت نمی دهد

مقایسه تصویر هافمن و تصویر Wintec

در مجموع، این دو برند روز به روز در حال پیشرفت و توسعه خط تولید خود هستند و عملکرد خود را مطابق با استانداردهای جهانی بهبود می بخشند. هر دو شرکت از نام های شناخته شده و باکیفیتی در صنعت در و پنجره هستند. با این حال، با بررسی دقیق تر، تفاوت هایی در کیفیت عملکرد این دو نوع پروفیل وجود دارد. در نهایت می توان گفت که با توجه به داده های موجود، عملکرد پروفایل های WinTech در سطح بالایی قرار دارد.

مقایسه خط تولید پروفیل هافمن و وین تک

کارخانه وین تک مواد اولیه پروفیل های UPVC را با 24 اکسترودر تمام اتوماتیک و بدون نیاز به نیروی انسانی در فضایی بسیار وسیع با استانداردهای بالا ترکیب می کند. در کارخانه هافمن پروفیل هایی با 9 اکسترودر به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شوند.

به طور کلی پروفیل های موجود در بازار درب و پنجره ایران از کیفیت و استاندارد قابل قبولی برخوردار هستند. می توان گفت که هر دو پروفیل دارای تمام معیارهای اولیه به عنوان بخشی از یک پنجره دوجداره هستند. در این مقاله به بررسی دقیق و مقایسه مشخصات هافمن و وینتک پرداخته ایم. امیدواریم این مطالب شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کند.

دکمه بازگشت به بالا