بین المللیمعرفی کسب و کار

چطور با کشتی به دبی سفر کنیم

معمولا شهرهای ارزان خارجی برای سفر در اولویت توریستان و به‌ویژه ایرانیان قرار دارند. سفرهایی با کیفیت که هم هزینه‌های نجومی به دنبال خود نداشته باشند و درعوض بسیار خوش بگذرند. عروس خلیج فارس یا بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی نه تنها ارزان است بلکه با هتل‌ها و رستوران‌های مجلل خود، منطقه‌ای گران و امیرنشین اعراب شناخته می‌شود. پس شاید بپرسید “چگونه سفر ارزان به دبی داشته باشیم؟” اگر قصد سفر به دبی و بازدید را دارید؛ برای نحوه‌ی سفر ارزان به دبی و راهنمایی‌های لازم پیرامون خرید در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

یک عصر دلپذیر در پارک البرشا پوند یکی‌از جاهای دیدنی ارزان دبی، پارک وسیعی با فضای بسیار سرسبز، محیطی پاکیزه، جوی آرام با امکان قایق سواری است. در پایان توصیه می‌شود اگر درصدد داشتن سفر ارزان دبی هستید حتما به نکات گفته شده در خرید بلیط تفریحات دبی دقت کنید. اگر از قیمت‌ها اطلاعی ندارید؛ به سایت قاصدک24 مراجعه کنید. در این سایت بلیط هواپیما دبی، بلیط دبی ماهان و دیگر شرکت های هواپیمایی وجود دارد و قیمت‌ها در کنار ظرفیت پرواز ذکر شده‌اند.

توصیه ما به مسافران دبی: اگر سفر دریایی را به‌علت ارزان‌بودن آن انتخاب کردید حتما اطمینان حاصل کنید هزینه‌ی رفت‌وآمد شما از محل سکونت تا هرمزگان بیشتر‌از خرید بلیط هواپیما دبی نشود. در غیراین صورت سفر به دبی با هواپیما انتخاب بهتری شناخته می‌شود که برای اطلاع‌ از  قیمت بلیط سافاری دبی یا رزو بلیط هواپیما دبی می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید. ناگفته نماند امکان سفر به دبی با تور مجموعه گردشگری سفرنامه نیز وجود دارد که هزینه‌های آن کمی با سفر به دبی بدون تور تفاوت می‌کند. در این ساحل می‌توانید موج سواری با کایت را تجربه کنید یا به پیاده‌روی، خرید غذاهای خوشمزه، بادبادک بازی بپردازید و یک سفر شگفت انگیز داشته باشید.

برای  می‌توانید با خرید بلیAط اتوبوس، قطار و… به بندر لنگه در استان هرمزگان برسید و سپس با سوارشدن در کشتی به دبی سفر کنید. میزان بار مجاز در سفر به دبی با کشتی 50 کیلوگرم است که برای هرکیلوگرم بار اضافه، مبلغ 5 هزارتومان باید پرداخت کنید. این سفر به‌مراتب ارزان‌تر از سفر با هواپیما به دبی است زیرا هزینه‌ی بلیط کشتی کم‌تر از هواپیما ارائه می‌شود. راه دوم که از طریق صورت می‌گیرد، از سفر به دبی با کشتی گران‌تر ولی راحت‌تر است و سریع‌تر به مقصد می‌رسد. همچنین مدت زمان پرواز تهران به امارات دبی 1 ساعت و 10 دقیقه طول می‌کشد که در مقابل، زمان رسیدن به دبی با کشتی 7 الی 8 ساعت برآورد می‌شود.

نحوه‌ی اقامت ارزان در دبی

مکان‌های زیادی برای اقامت در دبی وجود دارند که می‌توانیم به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، سوییت‌ها و… اشاره کنیم. یکی‌از فاکتورهای مهم که قبل‌از باید رعایت کنید، تناسب محل اقامت با مکان‌هایی است که قصد بازدید دارید. به‌عبارتی دیگر اگر برای خرید به دبی آمده‌اید هتلی را انتخاب کنید که به مراکز خرید آن نزدیک‌تر باشند یا اگر برای تفریح سفر می‌کنید نزدیک ترین هتل به جاهای دیدنی دبی را رزرو کنید. در زیر برخی‌از هتل های ارزان دبی با آدرس را مشاهده می‌کنید:

مزایا: نزدیک به ، برج خلیفه، رستوران‌ها، سیستم حمل‌ونقل عمومی و دیگر مراکز تجاری و دیدنی دبی امکانات: صبحانه و پارکینگ رایگان، اتاق‌های تمیز، استخر، اینترنت رایگان، رستوران  و… در دبی کجا غذا بخوریم؟ برای داشتن سفر ارزان به دبی یکی‌از فاکتورهای مهم، اطلاع‌ از قیمت غذا در دبی است. به عبارتی دیگر اگر با رستوران‌ها و فست فودهای ارزان آشنا باشید می‌توانید هزینه‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.در  اسپشیال استادی همه‌چیز می‌توانید پیدا کنید!

جاهای دیدنی ارزان دبی

در سفر به دبی آنقدر جاهای دیدنی بیشمار و شگفت‌انگیزی وجود دارد که  هر مسافری را مجذوب خود می‌کند. ولیکن اگر قصد تجربه‌ی سفر ارزان به دبی دارید بهتر است از جاهای دیدنی ارزان دبی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم دیدن کنید. بلندترین آسمان خراش دنیا برای عاشقان ارتفاع! ساحلی تمیز، خانوادگی و پر از تفریحات آبی همانطور که اغلب افراد می‌دانند شگفت‌انگیز و دارای امکانات گوناگون است. ولیکن ساحلی که محیطی آرام و خانوادگی داشته باشد و هر توریستی را با سلایق متفاوت راضی کند، ساحل کایت دبی است.

پیشنهاد ویژه برای شبگردها! اگر عاشق گردش در شب هستید و از نشستن کنار آب و تماشای ستارگان لذت می‌برید، هرگز خور دبی (کریک دبی) را از دست ندهید. نهری که شهر را به بر دیره و دبی تقسیم می‌کند و پر از کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های متعدد است. هر غذا با هر قیمت و تنوعی که بخواهید در این منطقه یافت می‌شود؛ پس برای سفر به دبی کریک را در لیست مقاصدتان اضافه کنید.

نکته‌ای که باید در پرواز خارجی توجه داشته باشید، بیمه مسافرتی است؛ زیرا شما را از هر حادثه‌ای در خارج از کشور مصون نگه می‌دارد. بدین‌منظور می‌توانید برای به قاصدک24 مراجعه کنید. است. در این سایت امکان رزرو هتل ارزان به‌همراه تصاویر، قیمت  و امکانات هرکدام ذکر شده‌اند. برای سفر به دبی با کشتی می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس، قطار و… به بندر لنگه در استان هرمزگان برسید و سپس با سوارشدن در کشتی به دبی سفر کنید. میزان بار مجاز در سفر به دبی با کشتی 50 کیلوگرم است که برای هرکیلوگرم بار اضافه، مبلغ 5 هزارتومان باید پرداخت کنید. این سفر به‌مراتب ارزان‌تر از سفر با هواپیما به دبی است زیرا هزینه‌ی بلیط کشتی کم‌تر از هواپیما ارائه می‌شود.

راه دوم که از طریق خرید بلیط هواپیما صورت می‌گیرد، از سفر به دبی با کشتی گران‌تر ولی راحت‌تر است و سریع‌تر به مقصد می‌رسد. همچنین مدت زمان پرواز تهران به امارات دبی 1 ساعت و 10 دقیقه طول می‌کشد که در مقابل، زمان رسیدن به دبی با کشتی 7 الی 8 ساعت برآورد می‌شود. توصیه قاصدک24 به مسافران دبی: اگر سفر دریایی را به‌علت ارزان‌بودن آن انتخاب کردید حتما اطمینان حاصل کنید هزینه‌ی رفت‌وآمد شما از محل سکونت تا هرمزگان بیشتر‌از خرید بلیط هواپیما دبی نشود. در غیراین صورت سفر به دبی با هواپیما انتخاب بهتری شناخته می‌شود که برای اطلاع‌از  قیمت بلیط دبی یا رزو بلیط هواپیما دبی می‌توانید به سایت قاصدک24 مراجعه کنید. ناگفته نماند امکان سفر به دبی با تور نیز وجود دارد که هزینه‌های آن کمی با سفر به دبی بدون تور تفاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: تفریحات شبانه دبی؛ معرفی ۱۰ تفریح لذت بخش و جذاب شبانه در دبی نحوه‌ی اقامت ارزان در دبی مکان‌های زیادی برای اقامت در دبی وجود دارند که می‌توانیم به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، سوییت‌ها و… اشاره کنیم. یکی‌از فاکتورهای مهم که قبل‌از رزرو هتل باید رعایت کنید، تناسب محل اقامت با مکان‌هایی است که قصد بازدید دارید. به‌عبارتی دیگر اگر برای خرید به دبی آمده‌اید هتلی را انتخاب کنید که به مراکز خرید آن نزدیک‌تر باشند یا اگر برای تفریح سفر می‌کنید نزدیک ترین هتل به جاهای دیدنی دبی را رزرو کنید. در زیر برخی‌از هتل های ارزان دبی با آدرس را مشاهده می‌کنید:

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا