عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه بازی ناسازگار را سازگار کنیم

اگر با نصب برنامه ها بر روی گوشی خود دچار مشکل می شوید در این مطلب از به شما در باره اینکه چگونه برنامه های ناسازگار را سازگار کنیم و 5 روش برتر برای رفع مشکل «دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست» در اندروید یا همان ارور برنامه نصب نشد چون با تلفنتان سازگار نیست را آورده ایم که خواهید خواند. لطفا با ما همراه باشید.

5 روش برای رفع مشکل دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست

قبل از اینکه به گزینه های عیب یابی بپردازیم، بیایید در مورد سازگاری نسخه در اندروید و اینکه چرا برخی از توسعه دهندگان ممکن است پیشنهادات خود را به چند مدل و فقط آخرین نسخه های اندروید محدود کنند، صحبت کنیم.

چرا مشکل سازگاری در اندروید رخ می دهد

اگر سعی کنید برنامه هایی را که در منطقه خود در دسترس نیستند نصب کنید، ممکن است با همین مشکل روبرو شوید. به عنوان مثال، خدمات پخش جریانی مانند ESPN+، Hulu، YouTube TV و غیره، فقط در چند منطقه در دسترس هستند1. سیستم عامل اندروید را به روز کنید مرحله 1: صفحه اصلی اندروید خود را به سمت بالا بکشید و منوی کشوی برنامه را باز کنید. مرحله 2: منوی تنظیمات (منو با نماد چرخ دنده) را راه اندازی کنید. مرحله 3: به system بروید.

پس از دانلود و نصب آخرین آپدیت، به بروید و سعی کنید دوباره برنامه را دانلود کنید. حتما بخوانید:  مرحله 1: از صفحه اصلی به بالا بکشید و منوی کشوی برنامه را باز کنید. مرحله 3: دکمه “i” را انتخاب کنید تا منوی اطلاعات برنامه باز شود. حتما خوانید: به روز رسانی پلی استور را حذف کنید مرحله 2: منوی سه نقطه را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

  1. یک برنامه را از وب بارگیری کنید مرحله 1: دست خود را روی نماد Google Chrome نگه دارید و منوی اطلاعات برنامه را باز کنید. یک کاستوم رام نصب کنید قبل از نصب کاستوم رام بر روی گوشی اندرویدی خود، بیایید احتیاط کنیم. نصب کاستوم رام مستلزم روت کردن گوشی اندروید است. این فرآیند ممکن است گارانتی را باطل کند و یک اشتباه کوچک ممکن است باعث مشکلات زیادی شود.

با این 5 روش برای رفع مشکل «دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست» در اندروید مشکل شما حل خواهد شد. امیدواریم از این مطلب استفاده و لذت برده باشید. عکس‌هایی که از تنظیمات گوشی در ادامه می‌آیند بر اساس گوشی‌های با زبان انگلیسی هستند.
همچنین می‌توانید، برای مشاهده راهنمای ویدیویی این تنظیمات را لمس کنید.  فعال کردن Developer option مرحله اول: وارد صفحهٔ تنظیمات (Settings) دستگاه خود شوید.

مرحله چهارم: کادر MIUI Version را پیدا کنید و روی آن ۷ بار کلیک کنید تا Developer Option فعال شود. مرحله اول: وارد صفحهٔ تنظیمات (Settings) دستگاه خود شوید. مرحله سوم: در این منو گزینهٔ Developer Option را بیابید و وارد آن شوید. حال برنامهٔ مایکت را بک بار بسته و مجدد باز کنید و دوباره برنامهٔ مورد نظر خود را بیابید و آن را نصب کنید.  اگر زبان گوشی شما فارسی است این مراحل را بروید:

در صورتی که دستگاه‌ شما شیائومی است و بعضی از برنامه‌های جدید، برای شما «ناسازگار» است، ابتدا باید گزینهٔ «توسعه دهنده» دستگاه خود را فعال کنید،‌ سپس از گزینهٔ «روشن کردن بهینه سازی MIUI» را غیر فعال نمایید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید: فعال کردن گزینه توسعه دهنده مرحله اول: وارد صفحه تنظیمات دستگاه خود شوید. مرحله دوم: گزینه «درباره گوشی» را پیدا کرده و آن را لمس نمایید.

مرحله سوم: گزینه «تمام مشخصات» را پیدا کرده و وارد این بخش شوید. مرحله چهارم: کادر «نسخه miui» را پیدا کنید و روی آن ۷ بار کلیک کنید تا گزینه توسعه دهنده فعال شود.  غیر فعال کردن گزینه بهینه سازی miui مرحله اول: وارد صفحه تنظیمات دستگاه خود شوید. مرحله دوم: منوی «تنظیمات بیشتر» را پیدا کنید و وارد آن شوید.

مرحله سوم: در این منو گزینه « توسعه دهنده» را بیابید و وارد آن شوید. مرحله چهارم: در صفحه گزینه‌های توسعه دهنده تا انتها اسکرول کنید، اگر گزینه بهینه سازی miui در منو وجود نداشت، گزینه «بازنشانی به مقادیر پیش فرض» را بیابید و سپس 3 بار بر روی کادر این گزینه کلیک کنید. در ادامه گزینه بهینه سازی miui برای شما نمایش داده می‌شود. مرحله پنجم: گزینه بهینه سازی miui را غیر فعال کنید.

اگر با نصب برنامه ها بر روی گوشی خود دچار مشکل می شوید در این مطلب از سلام دنیابه شما در باره اینکه چگونه برنامه های ناسازگار را سازگار کنیم و 5 روش برتر برای رفع مشکل «دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست» در اندروید یا همان ارور برنامه نصب نشد چون با تلفنتان سازگار نیست را آورده ایم که خواهید خواند. لطفا با ما همراه باشید. آیا می‌خواهید برنامه‌ای را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید؟ می‌توانید اطلاعات برنامه را در  فروشگاه بازی کامپیوتری ایگارا  باز کنید، اما دکمه «install» ناپدید می‌شود. و خطای «دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست» را نشان می‌دهد. این شبیه مشکل نصب نشدن برنامه ها در اندروید نیست، اما نشان می دهد که تلفن شما با برنامه سازگار نیست.

5 روش برتر برای رفع مشکل دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست

قبل از اینکه به گزینه های عیب یابی بپردازیم، بیایید در مورد سازگاری نسخه در اندروید و اینکه چرا برخی از توسعه دهندگان ممکن است پیشنهادات خود را به چند مدل و فقط آخرین نسخه های اندروید محدود کنند، صحبت کنیم. چرا مشکل سازگاری در اندروید رخ می دهد پس از اجرای جدیدترین API های اندروید، توسعه دهندگان ممکن است برنامه خود را فقط به چند دستگاه جدید محدود کنند. این برای اطمینان از کارکرد کامل برنامه در اکثر دستگاه‌ها است. علاوه بر این، دنیای اندروید با هزاران دستگاه با اندازه‌های مختلف، وضوح نمایشگر و پردازنده‌های مرکزی پراکنده است. برای داشتن بهترین تجربه کاربری، یک برنامه‌نویس ممکن است برنامه خود را در هر دستگاهی ارائه ندهد. به عنوان مثال، از نظر فنی می‌توانید برنامه‌های Android را روی Android TV خود اضافه کنید، اما بیشتر برنامه‌ها برای رابط تلویزیون بهینه‌سازی نشده‌اند. با مسائل مربوط به مقیاس بندی نمایشگر و عملکرد مواجه خواهید شد.

اگر زبان گوشی شما فارسی است این مراحل را بروید: در صورتی که دستگاه‌ شما شیائومی است و بعضی از برنامه‌های جدید، برای شما «ناسازگار» است، ابتدا باید گزینهٔ «توسعه دهنده» دستگاه خود را فعال کنید،‌ سپس از گزینهٔ «روشن کردن بهینه سازی MIUI» را غیر فعال نمایید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. فعال کردن گزینه توسعه دهنده

مرحله اول: وارد صفحه تنظیمات دستگاه خود شوید.

مرحله دوم: گزینه «درباره گوشی» را پیدا کرده و آن را لمس نمایید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا