اقتصادیعمومیمعرفی کسب و کار

چگونه در بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز شب و روز کنیم

بهترین حالت‌های رایانه شخصی با موضوع مرد عنکبوتی (2022)

قبل از اینکه به سراغ مودها برویم، ابتدا نحوه نصب ایمن مودهای مرد عنکبوتی را توضیح خواهیم داد.

چگونه مودها را به بازی Spider-Man Remastered اضافه کنیم؟

خرید لباس پلیس: برای نصب هر مود روی مرد عنکبوتی، می‌توانید فایل‌های بازی را به صورت دستی ویرایش کنید، یا همانطور که ما توصیه می‌کنیم، نصب و استفاده کنید. ابزاری برای اصلاح مرد عنکبوتی در کامپیوتر. این ابزار خاصیت خاصی دارد دکمه “نصب مود”. که می توانید از آن برای انتخاب فایل دانلود شده مود خود استفاده کنید. سپس این ابزار به طور خودکار مود انتخاب شده را در کپی Spider-Man Remastered شما نصب می کند.

 لباس نظامی کودکانه: ما خودمان این ابزار را تست کرده ایم و امن ترین راه برای نصب مودها بدون آسیب رساندن به بازی است. می توانید آن را از ، همان وب سایتی که میزبان بهترین مودها برای Spider-Man Remastered است.

اصلاح نرم افزار به طور کلی قانونی است تا زمانی که حق نسخه برداری، مالکیت معنوی بازی را نقض نکند، یا اقدامات ضد دزدی دریایی (DMCA) را دور بزند. با این حال، در پایان روز، توسعه‌دهنده بازی این اختیار را دارد که مود را به دلیل بد سلیقه، نقض کپی رایت یا سود بردن از آن ممنوع یا حذف کند.

بهترین مودها برای بازی Spider-Man Remastered در رایانه شخصی

1. مایلز مورالس اسپایدرمن مد

 خرید لباس یگان ویژه برای نوجوانان: اولین مد ما که قفل آینده مرد عنکبوتی را باز می کند، یک مورد مورد علاقه طرفداران را به بازی اضافه می کند لباس مایلز مورالس ما باید سال آینده نسخه رایانه شخصی مایلز مورالس را دریافت کنیم، اما این ماد به ما کمک می کند زودتر آن را تجربه کنیم. علاوه بر این، این مد شامل مدل رسمی باقی مانده است که قرار بود بازی در حالت چند نفره بازی از آن استفاده کند. بنابراین این می تواند همان مدلی باشد که در بازی بعدی مرد عنکبوتی رایانه شخصی خواهیم دید.

مد توسط مایلز مورالس

2. می پارکر

 جدا از کتاب‌های کمیک، عمه مرد عنکبوتی، می، هرگز نقشی پر اکشن در هیچ یک از سریال‌های انیمیشن یا MCU نداشت. اما در نهایت، به لطف این مد، شما قادر به دیدن خواهید بود عمه می در نقش مرد عنکبوتی. و هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، می پارکر در نقش مادربزرگ جنایتکار بسیار مناسب است. فقط مطمئن شوید که او برای نقش لباس پوشیده است.

می پارکر مد

3. Mod King Pin برای نسخه به روز شده Spider-Man

 ممکن است قبلاً میم ها را دیده باشید، پس وقت آن رسیده است که خودتان سوار رئیس بزرگ شوید. این مد، ابرقهرمان محله دوستانه ما را با رئیس شهر، کینگ پینگ، جایگزین می کند. مدل villain در این ماد همانند بازی King Pin می باشد. بنابراین شما یک نگاه واقعی خواهید داشت چگونه کینگ پین قادر مطلق می تواند از قدرت مرد عنکبوتی استفاده کند. اما این تنها در صورتی است که از خندیدن به مفهوم عجیب و غریب این مد دست بردارید.

مد پادشاه پین

4. پرچم پتوریا

 در ادامه کاوش در دنیای میم ها، ما مدی داریم که همه پرچم های آمریکا را با پرچم های Petoria در Spider-Man Remastered جایگزین می کند. این پرچم اشاره مستقیم به یکی از محبوب ترین قسمت های “مرد خانواده”، جایی که پیتر خانه خود را کشوری در آمریکا اعلام می کند و رئیس جمهور آن می شود. طرفداران سری از این تغییر ظریف قدردانی خواهند کرد و دیگران می توانند از پرچم های سرگرم کننده در حین تاب خوردن در نیویورک لذت ببرند.

پتوریا پرچم مود

5. مد بارانی دستی

 به عنوان یک بازی جهان باز، بیشتر گیم پلی بازی Spider-Man Remastered صرفاً بر سرگردانی در شهر متمرکز است. و این مد با برقراری تماس حلقه آب و هوای بازی، آن تجربه را حتی بهتر می کند هر وقت خواستی بارون ببار. شما می توانید روزهای ابری، شب های بارانی و حتی غروب های پرآب را تجربه کنید. اما فراموش نکنید که RTX را روشن کنید تا به طور کامل از سطوح بازتابنده ای که نیویورک ارائه می دهد لذت ببرید.

مد بارانی دستی

6. سبک فیلم را تغییر دهید

ناگفته نماند طرفداران کتاب های مصور، بیشتر ما فقط با مرد عنکبوتی از فیلم های MCU و سونی دوست هستیم. بنابراین ممکن است برای برخی، بازی با مرد عنکبوتی که ما با آن آشنا هستیم متفاوت به نظر برسد. خوشبختانه، این مد این مشکل را با جایگزینی شیدرهای درون بازی برطرف کرده و تصاویری شبیه به فیلم بیشتر ارائه می‌دهد.

 نتیجه نسخه‌ای از Spider-Man Remastered است که کاملاً خارج از فیلم است. سم ریمی در فیلم مرد عنکبوتی. ما یک لباس سینمایی، نور بهتر و یک فیلتر کلی در طول بازی دریافت می کنیم. بنابراین، اگر قصد دارید گیم پلی بازی Spider-Man Remastered را استریم کنید، حتما این مد را بررسی کنید.

مد سبک فیلم Reshade

7. کت و شلوار سیمبیوت مشکی

 در میان تمام لباس‌های مرد عنکبوتی که در این سال‌ها دیده‌ایم، کت و شلوار سیمبیوت مشکی مبتنی بر زهر هنوز یکی از نمادین ترین ها باقی مانده است. ما نسخه‌های مختلفی از این لباس را دیده‌ایم و این مد نسخه کمیک دقیق آن را به ما می‌دهد. از همه مهمتر، شایعه شده است که قسمت بعدی این فرنچایز، مرد عنکبوتی 2، لباسی مشابه دارد. بنابراین، به هر حال، می توانید نسخه آینده بازی را قبل از عرضه آن تجربه کنید.

کت و شلوار سیمبیوت مشکی

8. بدون HUD در حالت Spider-Man برای کامپیوتر

 Spider-Man Remastered به تمام معنا سینمایی است. شما یک شهر جهان باز زیبا برای کاوش، تعداد زیادی تعاملات کوچک و یکی از بهترین مکانیک های حرکتی در تمام دوران دارید. اما به دلیل HUD درون بازی، نمی توانید همیشه از شکوه و عظمت تصاویر بازی لذت ببرید. این مد آن را برطرف می کند، حذف HUD از بازی این حرکت از نظر رزمی بهترین نیست، اما به شما اجازه می دهد تا بازی را با اثر حضور انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا