عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه روزی 10 دلار درامد داشته باشیم

با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، درآمد دلاری دیگر دور از انتظار نیست. ایده‌های پولسازی زیادی وجود دارند تا شما را به کسب درآمد روزانه 10 دلار و یا حتی بیشتر از آن برسانند؛ تنها کافیست کمی هوشمندانه‌تر عمل کنیم. البته برای کسب درآمد دلاری، باید تلاش و پشتکار داشته باشید و در همان ابتدای مسیر دلزده نشوید. برخی از وب سایت‌های خارجی محیطی را فراهم کرده‌اند تا کاربران با فعالیت در آن، بتوانند امتیاز کسب کرده و با ، پول خود را دریافت نمایند. پس با همیار وب در این مقاله همراه باشید تا با 5 روش درآمد دلاری در ایران آشنا شویم.

روش های کسب درآمد 10 دلار در روز

  1. ثبت نام در سایت‌های کلیکی
  2. فعالیت در شبکه اجتماعی pivot
  3. حل کپچا
  4. شرکت در نظر سنجی‌ها
  5. کوتاه کردن لینک و اشتراک گذاری آن

کسب درآمد 10دلار در روز با سایت های کلیکی

منظور از سایت‌های کلیکی این است که شما می‌توانید با انجام یک سری تسک‌های مشخص مانند فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن، دیدن پست‌ها، نصب افزونه در کروم، دریافت و خواندن ایمیل، ثبت نام در سایت‌های مختلف و ریپست کردن، درآمد دلاری داشته باشید. پس اگر جرقه کسب درامد دلاری از سایت‌های کلیکی برای شما هم خورده است، بهتر است معتبرترین سایت‌های کلیکی را بشناسیم.

سایت seosprint

یکی از معتبرترین سایت‌های کلیکی در جهان که تا به الان پرداخت‌های خوبی داشته است، سایت seosprin است. شما بعد از ثبت نام در این وب سایت، می‌توانید تسک‌های مختلفی را در اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، وی کی و … دریافت نمایید.

با انتخاب هر آفر، جزئیات تسک شامل مبلغ دریافتی، زمان پیشنهادی و لیستی از کارهایی که باید انجام دهید به شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب آفر، باید شما کار را به طور کامل براساس مواردی که مشخص شده است، انجام دهید تا پول به حساب شما واریز شود. بنابراین قبل انتخاب، تمامی آفرها را بخوانید تا بهترین بروکر برای ایرانیان آن را انتخاب کنید.

سایت ipweb

یکی دیگر از وب سایت‌هایی که شما را به درآمد 10 دلار در روز می‌رساند، همین وب سایت است. زبان اصلی سایت ipweb، روسی است اما شما به کمک افزونه کروم می‌توانید به راحتی آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

فقط درنظر داشته باشید برای ورود به این وب سایت، باید آی پی ثابت داشته باشید و بهتر است از آی پی‌های کشور کانادا، آمریکا و یا انگلیس استفاده کنید. همچنین از آنجایی که در هنگام ثبت نام فرصت کافی برای عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی را ندارید، حتما قبل از ثبت نام در این سایت در شبکه‌های اجتماعی که قصد فعالیت در آن را دارید، عضو شوید تا تسک‌های پردرآمد را از دست ندهید.

این وب سایت برای افرادی که به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند، فوق العاده است! از طرفی اگر بتوانید فعالیت مثبتی در این سایت داشته باشید، تسک‌های وی آی پی هم به شما پیشنهاد داده می‌شود تا درآمد دلاری‌تان را افزایش دهد. کمترین مبلغ پرداختی در این وب سایت، 3 روپل است و قابلیت جالب آن این است که می‌توانید از کیف پول‌های معتبر مانند پرفکت مانی، وب مانی و …، هزینه خود را دریافت کنید. برای دریافت آن هم تنها کافیست از واسطه‌های معتبر مانند ایرانیکارت که خدمات نقد کردن درامد ارزی را باکمترین کارمزد و در لحظه ارائه می‌دهند، کمک بگیرید.

سایت profit center

این وب سایت همانند دو سایت دیگری که معرفی کردیم، در ازای تعریف و انجام برخی از تسک‌ها، به کاربران خود، پول پرداخت می‌کند. زبان اصلی این سایت هم روسی است و چاره آن، استفاده از افزونه کروم برای ترجمه صفحه به زبان انگلیسی است. شما در هر 24 ساعت می‌توانید در صورت رسیدن به حداقل مبلغ برداشت، پول را به طور روزانه دریافت نمایید. درآمد سایت profit center به روپل است اما امکان دریافت معادل دلاری آن وجود دارد. از مهم‌ترین مزایای کار در این وب سایت می‌توان به عدم نیاز به فیلترشکن و استفاده از کیف پول‌های معتبر مانند وب مانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

کسب درآمد دلاری روزانه باشبکه اجتماعی pivot

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید و دنیای آن را به خوبی می‌شناسید، چرا پس برای کسب درآمد دلاری معطل هستید؟ شبکه اجتماعی پایوت مخصوص شماست! شمایی که هم با ارز دیجیتال آشنایی دارید و هم به دنبال درآمد دلاری هستید!

پایوت، یک شبکه اجتماعی شبیه به اینستاگرام است اما با این تفاوت که در این شبکه، کاربران درباره ارزهای دیجیتال با یکدیگر به گفتگو می‌پردازند. در این شبکه تعدادی بیت کوین در هر 24 ساعت وجود دارد که براساس power میان کاربران تقسیم می‌شود. Power همان واحد امتیاز در این شبکه است. پس حالا باید به فکر افزایش power خود در این شبکه باشید تا شانس خود را برای دریافت بیت کوین بیشتر کنید.

روش های افزایش power

  • خواندن پست‌ها
  • دعوت از دوستان برای نصب اپلیکیشن پایوت
  • پیش بینی قیمت‌های ارز دیجیتال برای دو روز آینده
  • اشتراک گذاری پست‌ها از طریق لینک با افرادی که عضو power هستند

برای استفاده از آن هم تنها کافیست با اکانت گوگل خود در در پایوت لاگین شوید و سپس اپلیکیشن را از اپ استور یا پلی استور دانلود کرده و نصب کنید و یا در سایت pivot عضو شوید. خب حالا نوبت این است تا بیت کوینهای خود را نقد کنید.

چگونه پول خود را نقد کنیم؟

بیت کوین به دست آورده را به کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید تا معادل درامد دلاری شما براساس قیمت روز بیت کوین در کیف پولتان مشخص شود.

درآمد 10 دلار در روز با حل کپچا

احتمالا برایتان جالب است که شما می‌توانید تنها با حل کپچا درآمد دلاری داشته باشید. شاید کسب درآمد با انجام تسک‌هایی مانند فالو، لایک کردن و یامنطقی به نظر برسد؛ اما چرا برخی از وب سایت‌ها باید برای حل کپچا، هزینه پرداخت کنند؟ شاید سوال عجیب به نظر برسد اما پاسخ آن ساده است.

کپچا همان تصاویری از حروف و اعداد است که در درگاه‌های مختلف برای ورود در سایت‌ها قرار داده شده است و کاربران برای ورود باید کپچا را درست حل کنند. در حقیقت کپچا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی‌که این سایت‌ها برای دانلود از سرورهای بزرگ دنیا از ربات‌ها استفاده می‌کنند، پس هر ربات برای برای دانلود فایل، باید کپچا حل کند و در اینجا شما باید به جای ربات، کپچا را حل کنید.

مزایا کسب درامد 10 دلار در روز با حل کپچا

  • کار آسان و راحت
  • عدم نیاز به آموزش و یا مهارت خاص
  • عدم نیاز به تجهیزات خاص و ویژه
  • ساعت کاری انعطاف پذیر
  • عدم نیاز به سرمایه برای شروع کار

معایب کسب درامد 10 دلار در روز با حل کپچا

  • برای کسب درآمد باید 1000 کپچا حل کنید
  • مهارت خاصی یاد نمی‌گیرید
  • هزینه دریافتی آن نسبت به سایر کارها، پایین تر است
  • ممکن است بعد از مدتی کاری کسل کننده به نظر برسد

شما در این سایت می‌توانید به ازای هر 1000 بار حل کپچا، 0.75 تا 1.5 دلار دریافت نمایید. البته نرخ آن باتوجه به ساعت‌های مختلف، متغیر است و از طریق داشبود اطلاع رسانی می‌شود. همچنین حداقل پرداخت در این سایت، 3 دلار است که با توجه به کیف پول‌های مختلف، می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین میزان درآمد شما از این سایت به تعداد ساعاتی که کار می‌کنید، بستگی دارد و به طور میانگین برای کسب 10 دلار در روز، حداقل باید 8 ساعت برای حل کپچا وقت بگذارید.

شرکت در نظر سنجی ها و کسب درامد دلاری در روز

حتما در وب گردی روزانه خود با بخش نظرسنجی در سایت‌های مختلف پوشاک، خودرو، بیمه، ورزش و … مواجه شده‌اید. کمپانی و شرکت‌های بزرگ برای پیشرفت کار خود به نظرسنجی کاربران نیاز دارند. پس شما با شرکت در نظر سنجی به آن‌ها کمک می‌کنید تا محصولات بهتری را طراحی کنند و یک بازبینی در خدمات خود داشته باشند تا به فروش بیشتری دست یابند. به همین خاطر این شرکت و کمپانی‌ها با سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، قرارداد می‌بندد تا افراد در نظر سنجی‌ها شرکت نمایند.

نتایج نظرسنجی‌ها اهمیت زیادی دارد به همین خاطر سایت‌های مذکور موظفند تا نظرسنجی‌ها به هیج وجه با ربات انجام نشود. البته برای اینکه بتوانید به کسب درامد از این طریق ادامه دهید، باید نکات زیر را رعایت نمایید.

  • همیشه از یک آی پی ثابت استفاده کنید
  • سوال ها را بادقت بیشتری بخوانید. معمولا برخی از سوالات با بیان‌های مختلف در نظرسنجی‌ها گنجانده می‌شود. اگر پاسخ شما به سوالات با تناقض همراه باشد، پولی به شما تعلق نمی‌گیرد.
  • میزان آفرهای این سایت برای کشورهای مختلف، فرق می‌کند. به همین خاطر بهتر است ازآی‌پی امریکا ویا کانادا استفاده کنید تا هزینه بیشتری را دریافت نمایید.
  • فرم نظر سنجی را باید متناسب با آی پی کشوری که با آن وارد شده‌اید، تکمیل کنید. پس اگر با زبان آن کشور آشنایی ندارید، از گوگل ترنسلیت کمک بگیرید.
  • در سایت‌های نظرسنجی باید آدرس خود را محلی تعیین کنید که با ای‌پی شما همخوانی داشته باشد.

این وب سایت با انجام فعالیت‌های مختلف مانند شرکت در نظر سنجی، تماشای فیلم و به کاربران خود امتیازی با عنوان SB می‌دهد. برای استفاده از SB هم جای نگرانی نیست! شما می‌توانید برای استفاده، آن را به یک گیفت کارت خرید آمازون یا والمارت و همچنین حساب پی پال تبدیل کنید. همچنین بعد از عضویت در این سایت، 5 دلار هدیه دریافت می‌کنید.

کسب درامد 10دلار در روز با کوتاه کردن لینک

اگر حوصله شرکت در نظرسنجی‌ها و تسک‌های دیگر را ندارید، ناامید نشوید. کوتاه کردن لینک، یکی دیگر از روش‌های کسب درامد 10 دلار در روز است که نسبت به موارد قبلی راحت‌تر است.

برای این‌کار تنها باید لینک‌های طولانی محتوهای پربازدید مانند اخبار، ویدئو و یا موزیک را کوتاه کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و … قرار دهید.

به ازای هر کلیک روی لینک کوتاه شده، پول دریافت می‌کنید. به همین سادگی!

مثلا می‌توانید لینک کوتاه شده را در انجمن‌ها و فروم‌ها به اشتراک بگذارید تا کلیک بیشتری دریافت کنند و شما را به درامد بیشتری برسانند. دراین میان فروم‌ها که تالار گفتگو در حوزه‌های مختلف هستند و کاربران فعالی دارند، اهمیت بیشتری دارد.

سخن آخر

خیلی از افراد درامد دلاری را یک اتفاق غیرممکن می‌دانند در حالی‌که کسب درامد 10 دلار در روز و یا حتی بیشتر از آن، بدون داشتن مهارت خاصی، چندان کار سختی نیست. ما در این محتوا 5 روش درآمدزایی دلاری را از وب سایت‌های خارجی به طور کامل بررسی کردیم و نکات ویژه هرکدام را توضیح دادیم. امیدواریم بعد از خواندن این مطلب، مسیر درامد دلاری خود را پیدا کرده باشید و اتفاقات خوبی را برای خود رقم بزنید. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا