اقتصادیمعرفی کسب و کار

کاربرد پانچ بادی

در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه، ابزار های باکیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند. برند سوماک جزو شرکت های پیشرو در زمینه تولید  انواع ابزارهای بادی است. این شرکت تولیدکننده انواع آچار بکس بادی، میخ‌کوب، منگنه‌کوب و دیگر ابزارهای بادی است. پانچ بادی سوماک مدل ST-6652 محصولی از این برند معتبر می باشد که در این بخش قابل خریداری است. جهت اطلاع از ابزار بادی پوما و air-mech کلیک کنید.

درباره پانچ بادی سوماک مدل ST-6652

پانچ بادی یا همان پانچ پنوماتیک در جهان صنعتی کاربرد گسترده ای دارد.
دنیای مدرن دنیای کاربردی تر و پرهزینه تر است ،
بنابراین فرآیند پانچ زدن برای ورق های فلزی باید با روشی دقیق و دقیق تر با اقتصاد نسبی بهره برداری،
اجرای آسان تر برای تولید انبوه و همچنین کنترل بیشتر روی آن انجام شود.

ST-6652 همچون سایر ابزارآلات برند سوماک براساس استانداردهای اروپا ساخته شده است.
این محصول دارای طراحی ارگونومیک بوده و در هنگام کار فشار زیادی به دست کاربر وارد نمی کند.
قطر پانچ ۵ میلی متر و ضخامت ورق ۱٫۶ میلی متر می باشد.

ابزار تنها ۱٫۳ کیلوگرم وزن دارد و بسیار خوش دست و راحت است.
قطر رونه برابر با ۵ میلی متر در نظر گرفته شده است.
طول کلی دستگاه برابر با ۲۵۰ میلی متر می باشد.

اين واحد صنفي با قريب به نيم قرن سابقه در نمايندگي فروش ابزارآلات صنعتي،
و ساختماني در بازار و ميان کسبه ها تجربه و اعتبار بالايي را دارا مي باشد.
در اين بين سود جوياني از قبيل کسب و کار اينترنتي نيز وجود دارند که کلاه برداران يا متقلبان سياه در فضاهاي مجازي وجود دارند.
با اين حساب با وجود نماد اعتماد و درگاه بانکي محفوظ به خود مشتري مي باشد و اطلاعات هر فرد براي خود فرد مي باشد.

حتي اگر درگاه يا نماد اعتماد در سايت اعتباري براي شما ندارد نشاني و آدرس در سايت گذاشته شده است؛

مزایای استفاده از پانچ بادی

  • سرعت بالا و دقت بسیار بالای این وسیله باعث شده است تا در صنعت بسیار پر کاربرد باشد.
  • استفاده از موجب آسان تر شدن کارها می شود و کیفیت تولید محصولات را بالا می برد.
  • استفاده از این وسیله روشی اقتصادی است و باعث می شود حجم بالای پانچ ورقه های فلز با سرعت و دقت بالایی انجام می شود.
  • کار با این دستگاه موجب خستگی افراد نمی شود، بهره وری از نیروی کار را افزایش می دهد و ایمنی افراد را به همراه دارد.
  • این ابزار وزن کمی دارند که این ویژگی باعث افزایش سرعت افراد هنگام کار می شود.
  • کار کردن با پانچ بادی بسیار راحت است.
  • این ابزار دارای اتوماسیون پانچ هستند.

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به مجهز بودن بودن آنها به سیستم تشخیص فلز اشاره کرد.

نحوه ی کار پانچ بادی

ابتدا با استفاده از پرس پانچ نیرویی به فلز مورد نظر وارد می شود که باعث سوراخ شدن آن می شود. ابعاد این سوراخ ها به نیاز کاربر بستگی دارد و می تواند در ابعاد و سایز های مختلف انجام شود. بعد از این مرحله پانچ به همراه یک تیغه ی فلزی اضافه وارد حفره ایجاد شده می شود که در زیر قطعه قرار دارد. این تیغه ی فلزی با توجه به جنس و نوعی که دارد می تواند باز یافت شود و دوباره مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد ابزار پانچ بادی

از پانچ بادی برای ساخت فنس ها و حصارها، انواع صندلی ها در مکان های مختلف، ساختن دیوار های امنیتی و دستگیره های راه پله ها استفاده می شود.

به ورق هایی که با استفاده از ابزار پانچ بادی سوراخ می شوند ورق های پانچی گفته می شود. این فلزات می توانند با توجه به نوع کار از جنس آلومینیوم، مس، برنج و فولاد باشند. این ورقه ها در انواع و اشکال مختلف مانند مربعی، لوزی، مشبک و گرد موجود هستند.

خرید و قیمت دستگاه پانچ بادی

پانچ های بادی با توجه به نوع برند، جنس دستگاه و قدرتشان قیمت های متفاوتی دارند. شما می توانید ب یک ابزار کاربردی از دسته ابزارآلات پنوماتیک بوده که از آن برای پانچینگ فلزات استفاده می شود و در صنعت کاربرد زیادی دارد. امروزه فرایند های صنعتی نیازمند سرعت عمل و دقت بالایی است و این ابزار تا حد زیادی می تواند کاربران را به سوی این امر سوق دهد. استفاده از پانج بادی از مزایای بسیاری چون آسان تر شدن روال کار، تولید انبوه محصولات و افزایش کیفیت در امر تولید برخوردار است. این دستگاه ها کاربردهای بسیاری دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پانچ بادی یا پنوماتیک یک دستگاه کاربردی در زمینه کار با فلزات بوده که از آن برای فرایندی به نام پانچینگ فلزات استفاده می شود. این ابزار با فشار هوا و نیروی باد کار می کند و جهت تأمین نیروی محرکه به یک کمپرسور نیاز دارد. در مورد فرایند پانچینگ می توان به این توضیح استناد کرد که پانچینگ یک نوع فرایند شکل دهی به فلزات بوده که در آن با کمک پرس پانچ به این ابزار نیرویی وارد شده که سبب نفوذ به داخل فلز مورد نظر مس شود و در آن یک سوراخ مشخص ایجاد می کند.

پس از پانچینگ قطعه فلزی و سوراخ شدن آن، بخش پانچ دستگاه وارد یک حفره جدید می شود که در زیر قطعه واقع است. در کنار آن یک تیکه فلزی اضافی نیز به داخل حفره وارد می شود که بسته به نوع و جنس قطعه می تواند بازیافت شود و مجدداً مورد استفاده قرار گیرد. به فرایند پانچینگ قطعات فلزی، عملیات سوراخ کاری ورق نیز گفته می شود که از کاربردهای بسیاری برخوردار است. همچنین استفاده از پانچ بادی باعث می شود که عملیات پانچینگ قطعات با سرعت و دقت بالایی انجام شود.

ورق های پانچی

ورق های پانچی به ورق های فلزی گفته می شود که با استفاده از دستگاه پانچ بادی سوراخ هایی را در آنها ایجاد می کنند. این سوراخ ها بسته به نیاز کاری می تواند در سایز و ابعاد مختلفی ایجاد شوند. فلز مورد استفاده در این ورق ها بسته به نوع کار از فولاد، مس، آلومینیوم و برنج بوده که از آنها برای ساخت دیوار امنیتی، انواع صندلی، دستگیره راه پله و ساخت حصار استفاده می شود. ورق های پانچی در اشکال و طرح های مختلفی چون پانچ گرد، لوزی، مربع و مشبک طراحی و تولید می شوند.

خرید پانچ بادی

فاکتورهای زیادی بر خرید  تأثیرگذار هستند که از جمله آنها می توان به جنس دستگاه، قدرت و برند سازنده آن اشاره کرد. اگر به دنبال تهیه و خرید آنلاین یک دستگاه پانچ حرفه ای و با کیفیت بالا هستید، فروشگاه اینترنتی می تواند یک انتخاب خوب و مطمئن برای شما باشد. شما با مراجعه به این مرکز فروش اینترنتی می توانید پانچ بادی مورد نظر خود را با کیفیت عالی، ماندگاری بالا و قیمت منصفانه خریداری کنید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا