عمومیمعرفی کسب و کار

کانکس قابل حمل با ماشین برای مسافرت

کانکس‌ های قابل حمل با ماشین ، یک راه عالی برای مسافرت و اقامت در طبیعت و مناطق دورافتاده هستند . این کانکس‌ ها ، ساختمان‌ های کوچک و قابل حمل هستند که می ‌توانند به راحتی درون وانت یا خودروی شخصی قرار بگیرند و به مقصد مورد نظر منتقل شوند . یکی از مزایای استفاده از کانکس قابل جابه جایی با ماشین ، امکان سفر به مناطقی است که امکان اقامت در آن‌ جا با سایر امکانات محدود است . ممکن است شما توانایی خرید کانکس ویلایی را نداشته باشید  با استفاده از این کانکس قابل حمل با ماشین برای مسافرت، می ‌توانید به راحتی به مناطق طبیعی ، کمپینگ‌ ها ، سواحل و جاهای دیگری که امکانات اقامتی محدود دارند ، سفر کنید و از طبیعت لذت ببرید .

 

ابعاد کانکس قابل حمل

کانکس های قابل حمل از ورق‌ های فولادی ضد زنگ و مقاوم در برابر نیروهای کششی و فشاری ساخته شده ‌اند . این ساختار فولادی باعث می ‌شود که کانکس ها در برابر باد های سنگین و زمین ‌لرزه مقاومت داشته باشند . برای جلوگیری از هدر رفت انرژی ، کف ، دیواره و سقف کانکس ها با پشم شیشه به طور کامل عایق شده‌ اند و تمام در و پنجره‌ های آنها از نوع دوجداره هستند که سبب عدم نفوذ آب به داخل کانکس ها می شوند. پوشش داخلی دیواره ها و سقف عموما از پی وی سی ساخته شده اند که با تصالات با کیفیت و مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت به سازه نصب می شوند . همچنین پوشش کف کانکس ها بسته به نیاز مشتری می تواند از پارکت یا ام دی اف باشد. ابعاد مختلفی دارند که استاندارد آن در ابعاد   3در 2 می باشد .

 

ساخت کانکس قابل حمل یا کاروان

یک نمونه از کانکسهای قابل حمل ، کانکس‌ های کاروان و کانکس های چرخدار هستند که معمولا شامل یک واحد اصلی با ابعاد کوچک هستند که شامل یک اتاق خواب ، حمام و فضایی برای آشپزی و ناهار خوری است . برخی از مدل‌ ها همچنین دارای فضایی برای نشستن و استراحت هستند . این کانکس‌ ها معمولا با استفاده از مواد سبک و مقاوم ساخته می ‌شوند تا وزن کلی آنها را کاهش داده و حمل و نقل آسان ‌تر کنند . علاوه بر این ، برخی از کانکس‌ های قابل حمل با ماشین دارای امکانات اضافی مانند سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش ، سیستم برقراری ارتباط و اینترنت و حتی پنل‌ های خورشیدی برای تامین انرژی هستند . این امکانات اضافی به شما اجازه می‌ دهند تا در طول سفر خود از راحتی ‌های مدرن لذت ببرید.

 

قیمت کانکس قابل حمل

در ابتدا شاید فکر کنید قیمت این کانکس ها ممکن است بالا باشد ولی استفاده از کانکس قابل حمل با ماشین، هزینه ‌های اقامت را نیز کاهش می ‌دهد چرا که کانکس مسکونی نسبت به کانکس قابل حمل قیمت بالاتری دارد .. با اینکه هزینه خرید کانکس قابل حمل با ماشین ممکن است هزینه اولیه بالایی داشته باشد، اما با استفاده مکرر از آن و جلوگیری از هزینه‌ های اقامتی در هتل ‌ها یا مکان‌ های اقامتی دیگر، می ‌توانید در طولانی مدت هزینه‌ های خود را کاهش دهید. به طور کلی، کانکس‌ های قابل حمل با ماشین، یک راه عالی برای تجربه مسافرت ‌های طبیعت‌ گردی و اقامت در مناطق دور افتاده هستند. با استفاده از این کانکس‌ ها، می‌ توانید به راحتی به مناطقی که با خودرو قابل دسترسی هستند، سفر کنید و از طبیعت و آرامش لذت ببرید .

 

نتیجه گیری

شرکت مدرن کانتین یکی از شرکت ‌های پیشرو در زمینه ساخت کانکس ‌های قابل حمل است . این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه در این صنعت ، توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات حرفه‌ای ، جایگاه برجسته‌ ای در بازار کسب کند . به طور کلی،  این شرکت با توجه به سابقه و تجربه ‌ای که در زمینه ساخت کانکس‌ های قابل حمل دارد ، محصولات با کیفیت و خدمات حرفه‌ای ارائه می‌ دهد و می‌ تواند گزینه ‌ی مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال خرید کانکس ‌های قابل حمل با کیفیت و با امکانات متنوع هستند باشد . برای استعلام قیمت و خرید کانکس قابل حمل با ماشین برای مسافرت ، می توانید با کارشناسان شرکت کانکسازان مدرن کانتین تماس بگیرید .

دکمه بازگشت به بالا