عمومیمعرفی کسب و کار

کدام برند آرایشی بادوام تر است

میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در خانم ها. بانوان در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی مانند محصولات  لاکچری کوین استفاده میکنند و بعضی از لوازم آرایشی. در حال حاضر به دلیل وجود تعداد زیاد برندهای آرایشی داخلی و خارجی، این سوال پیش می آید که بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

از آنجایی که کیفیت لوازم آرایشی روی سلامت پوست تاثیر میگذارد، در ادامه به معرفی بهترین مارک لوازم ارایشی که در ایران موجود هستند، پرداخته ایم. علت خوب و معروف بودن این برندها نامشان نیست، بلکه داشتن ویژگی های مهمی مانند کیفیت، تنوع محصول، قیمت مناسب و … است که موجب افزایش میزان محبوبیت آن ها شده است. کمتر کسی است که از عوارض استفاده از لوازم آرایشی تقلبی خبر نداشته باشد. پس توصیه میکنیم برای پوست خود احترام قائل باشید و از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید. چند نمونه از بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایشی عبارتند از:

مارک پرفروش ترین لوازم آرایشی های معروف چیست؟

  1. محصولات آرایشی Mac اگر بخواهیم لیستی از اسم لوازم آرایشی های معروف تهیه کنیم؛ قطعا برند مک را جزو اولین ها مینویسیم. مک یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی در دنیاست که کرم پودر لاکچری کویین توسط سلبریتی های معروف دنیا مثل ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و … مورد استفاده قرار میگیرد. مک به کیفیت و تنوع بالای محصولاتش معروفه به خاطر همین قیمتش نسبت به سایر برندهای لوازم آرایشی کمی بالاتره ولی قطعا ارزشش رو داره. محصولات مک ماندگاری بالایی دارن، کامل ترین کالکشن رو دارن و مطابق ترندهای روز دنیا تولید میشن. شما میتونید محصولات مک رو به صورت کاملا اورجینال و اصل از عسل بانو خریداری کنید، پس این فرصت رو از دست ندید چون قطعا عاشقش میشید!
  2. محصولات آرایشی Huda Beauty هدی بیوتی جز پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی به خصوص در خاورمیانه است و تجربه یک میکاپ عالی و بدون نقص را به شما می دهد. تقریبا تمام محصولات این برند فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آلرژی های پوستی از آن ها استفاده کنید. برند هدی بیوتی در سال 2013 توسط هدی کتان راه اندازی شد که یکی از ثروتمندترین میکاپ آرتیست های جهان است. کرم پودر FAUXFILTER هدی بیوتی یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است.
  3. محصولات آرایشی Nars برند فرانسوی نارس که جزو گران ترین برندهای لوازم آرایشی نیز میباشد، با هدف ارتقا دادن زیبایی طبیعی بانوان با توجه به خصوصیات هر فرد ایجاد شد و تا به امروز به خاطر تنوع رنگ های بی شمار، کیفیت بالا و دادن جلوه منحصر به فرد، مورد توجه و علاقه خیلی از خانم ها قرار گرفته است. یکی از بهترین محصولات آرایشی این برند، کرم روز و شب فرانسوی است که ترکیب رنگی عالی داشته و جای خودش رو توی کیف لوازم آرایشی خانم های بسیاری پیدا کرده. همانطور که نارس در سایت خود اعلام کرده این برند جزو برندهای کرولتی فری به حساب می آید که محصولات خود را بدون تست حیوانی تولید میکند.

مارک های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. ناگفته نماند که امروزه تولید لوازم آرایشی به حدی گسترده شده است که روزانه شاهد عرضه برندهای جدیدی به بازار هستیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا همه برندهای موجود در بازار از جمله مارک های لوازم آرایشی خوب هستند؟ برند خوب لوازم آرایشی کدام است؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه هستید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟

لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید.

ویژگی های لوازم آرایشی خوب

مهمترین ویژگی یک لوازم آرایشی خوب ، مواد اولیه آن است. هنگام خرید لوازم آرایشی به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید و از خرید محصولات حاوی سرب و پارابن خودداری نمایید. این مواد شیمیایی بوده و برای سلامت مضر هستند. در مقابل، سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که حاوی آبرسان بوده و از بروز چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کنند. علاوه بر این، هنگام خرید لوازم آرایشی به نوع پوست و نیازهای خود نیز توجه داشته باشید. مثلا اگر پوست شما حساس است، نباید محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید را خریداری کنید یا اگر پوستتان چرب است از محصولات فاقد چربی یا Oil Free استفاده کنید. به این ترتیب، نتیجه بهتری از مصرف لوازم آرایشی خواهید گرفت. لوازم آرایشی خوب مارک های خوب لوازم ارایشی شرکت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانند با نام برند خوب لوازم آرایشی معرفی شوند. در ادامه به مهمترین و پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد .

۱. برند شنل پر زرق و برق بودن از ویژگی های اصلی محصولات شنل است. لوازم آرایشی این برند لوکس، زیبایی خیره کننده ای را در چهره شما خلق می کنند. اگر چه ممکن است هزینه نسبتا زیادی را برای خرید محصولات این برند پرداخت کنید، اما مطمئن باشید کیفیت بالای آن ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت. در واقع، لوازم آرایشی شنل یکی از گران ترین محصولات زیبایی موجود در دنیا محسوب می شوند. در ادامه یکی از تبلیغات جذاب ساخته شده برای محصولات شنل را مشاهده خواهید کرد. مارک های لوازم آرایشی خیلی زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها مزایا و معایبی را دارند. توجه کنید که امروزه تولید لوازم آرایشی به حدی زیاد شده است که روزانه میبینیم که برندهای آرایشی جدیدی به بازار عرضه میشوند.

خرید لوازم آرایش خوب تاثیر خیلی زیادی بر روی آرایش کردن و زیبایی صورت دارد. انتخاب یک برند خوب و مناسب در بین بازار برندهای آرایشی کار دشواری است. برای خرید لوازم آرایش مناسب باید اطلاعات کافی در مورد برندهای معتبر لوازم آرایشی مختلف را بدانید. باید برندی که انتخاب میکنید مواد طبیعی داشته باشد و از مواد شیمیایی کمتری در ترکیباتش استفاده شده باشد. برندهای آرایشی مطرح دنیا که مشتریان زیادی دارند این موارد را رعایت کرده‌اند و باعث رضایت مشتریان خود شده‌اند. شاید این سوال نیز برایتان پیش آمده باشد که آیا همه برندهایی که در بازار موجود هستند لوازم آرایشی خوب و به صرفه‌ای هستند؟ کدام برند لوازم آرایشی خوب است؟  با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا