اقتصادیمعرفی کسب و کار

گروه مهندسی فرتاک

بهره‌گیری از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز صنعت ساخت در‌کنار احداث پروژه‌های شاخص و معتبر، موجب شد گروه مهندسی فرتاک، تندیس برترین گروه مهندسی‌ کشور ‌در زمینه انبوه‌سازی ساختمان و مسکن را به خود اختصاص دهد.

با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی در حال حاضر بسیاری از سازندگان مسکن از به کار بردن مصالح با کیفیت و امکانات و تجهیزات روز چشم‌پوشی می‌کنند. این در حالی است که وجود این قضایا به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، ممکن است تهدیدی جانی برای ساکنین نیز محسوب شود.

گروه مهندسی فرتاک توانسته است با استفاده از بهترین مصالح و امکانات روز دنیا، سابقه‌ای درخشان را در زمینه ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی از خود به‌جای بگذارد.

تسهیل در روند ایجاد مسکن مناسب برای قشر متوسط با استانداردهای به روز ساختمانی در فضایی ایمن و به دور از ‌هرگونه مخاطره در غرب تهران و استان البرز از مهمترین اهداف این گروه مهندسی به شمار می‌آید. با توجه به تهدیدات زمین شناسی در این مناطق، ایجاد آرامش‌خاطر و امنیت در خریداران مهمترین نتیجه آن محسوب می‌شود.

گروه مهندسی فرتاک

گروه مهندسی فرتاک یکی از مؤلفه‌های تمایز خود با سایر شرکت‌ها و گروه‌های مهندسی را استفاده از پیشرفت‌های ‌فناوری در‌مراحل مختلف ساخت پروژه‌هایش قرار داده است. به طوری که بناهای احداث شده توسط گروه مهندسی فرتاک و شرکت‌های زیر مجموعه آن همواره نگاهی مثبت و عملیاتی به دستاوردهای بشر در‌حوزه فناوری داشته‌اند.

گروه مهندسی فرتاک می‌کوشد به عنوان شرکتی پیشرو در به‌کارگیری تجهیزات و تکنولوژی ساخت و استفاده از پیشرفت‌های فناوری راه را برای تحول دیجیتال در صنعت ساخت و ساز هموار‌کند.

قوانین و مقررات کلی گروه مهندسی فرتاک

نظام‌ مهندسی ‌و کنترل ‌ساختمان‌ عبارت‌ است‌ از مجموعه‌ قانون‌، مقررات‌، آئین‌نامه‌ها، استانداردهای مهندسی‌، حرفه‌ای و صنفی که ‌در جهت‌ رسیدن ‌به‌ اهداف‌ منظور در این‌ قانون‌ تـدوین‌ و به ‌مورد اجراء گذاشته‌ می‌شود.

قوانین و مقرراتی که گروه مهندسی فرتاک در سایت خود انتشار داده است، یکی از خدمات مؤثر در تفهیم و کسب اطلاعات بیشتر سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

در زیر به قوانین و مقررات وضع شده توسط این شرکت اشاره شده است:

  • کلیه ‌‎کاربرانی که قصد ثبت‌نام و فعالیت در گروه مهندسی فرتاک را دارند، باید مفاد ‌این توافق‌نامه را‌ کامل مطالعه و سپس اقدام به ثبت‌نام و ‌خرید از سایت‌کنند. ثبت‌نام در سایت و ‌خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و ثبت‌نام و قوانین و مقررات مربوطه است.
  • تنها اشخاص ‌حقیقی‌ حق ثبت‌نام در ‌تجارت الکترونیک فرتاک را دارند. کاربر باید آدرس پست الکترونیک‌ خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا ‌خلاف واقع بر عهده شخص ‌کاربر است.
  • مشتریان محترم می‌توانند از طریق پنل ‌کاربری خود از تمام‌ خدمات تجارت ‌الکترونیک گروه مهندسی فرتاک‌ استفاده نمایند.

کاربران می‌توانند در این پنل میزان رضایت‌مندی، انتقاد، شکایت و نظرات خود را نسبت به عملکرد این سیستم از طریق پیامک نظرسنجی که از طرف تجارت ‌الکترونیک فرتاک برای مشتری ارسال می‌شود، انعکاس دهند.

  • به دلیل آنکه در ‌برخی از موارد احراز هویت‌ خریدار از‌ طریق نام و نام‌خانوادگی ارائه شده در سایت امکان پذیر است؛ مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و گروه مهندسی فرتاک و سایت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارند.
  • هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب‌ کاربری در پرتال و سامانه فرتاک می‌باشد.

پروژه‌های گروه مهندسی فرتاک

گروه مهندسی فرتاک با برخورداری از دو شرکت زیر مجموعه شامل: تاو‌سازی فرتاک و تعاونی‌کاشانه سازه فرتاک، پروژه‌های ساختمانی متعدد و معتبری را به ساکنان دو استان تهران و البرز ارائه کرده است.

حال با این پروژه‌های بی‌نظیر‌گروه مهندسی فرتاک بیشتر آشنا می‌شویم:

  • برج افق فرتاک

پروژه افق فرتاک یکی از پروژه‌های بسیار عالی می‌باشد که در منطقه 22 واقع شده است. از جمله ویژگی‌های این پروژه می‌توان به لوکیشن این پروژه اشاره کرد.

این پروژه از جمله پروژه‌هایی می‌باشد که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و یکی از موقعیت‌های استثنایی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

این دو بلوک برج شامل 21 طبقه و مجموعاً 256 واحد می‌باشد. این پروژه یکی از ده‌ها پروژه‌ای است که در منطقه 22 در حال انجام است.

از مشخصات این پروژه به ادامه مطلب می‌پردازیم:

  • 2 برج 21 طبقه شامل 16 طبقه مسکونی
  • مساحت کل زمین: 14995 متر مربع
  • هر طبقه 8 واحد مسکونی
  • تعداد واحدها: 256 واحد
  • تعداد پارکینگ: 340

این پروژه از جمله پروژه‌های منطقه 22 گروه مهندسی فرتاک بوده که در مرحله پذیره‌نویسی قرار‌‎ دارد و در حال حاضر در حال عضو‌گیری می‌باشد.

این پروژه از جمله پروژه‌هایی می‌باشد که به ‌طور میانگین 4 تا 5 سال آینده تحویل داده شده و افراد می‌توانند در آن سکونت داشته باشند. (البته این زمان ممکن است دچار تغییر شود)

  • برج دوقلوی فرتاک

پروژه برج‌های دوقلو افق فرتاک یکی از بهترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 و محله زیبادشت(شهرک چشمه) است. این پروژه توسط تعاونی‌کاشانه سازه فرتاک در حال ساخت است.

پروژه افق فرتاک دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه آزادگان، شهید خرازی و اتوبان تهران_ شمال دارد. همچنین به دلیل شرایط فوق‌العاده پرداخت و فعال بودن پروژه فرتاک با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.

در حال حاضر این پروژه در مرحله پذیره‌نویسی است. با نصب تاور هم فعالیت پروژه بیشتر از قبل خود را نشان داد و نشان از عزم راسخ سازندگان پروژه است.

از مشخصات این برج در زیر اشاره شده است:

برج افق فرتاک در قالب دو برج 21 طبقه که هر برج شامل 16 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و انباری و یک طبقه لابی مجلل است.

هر برج از این پروژه 128 واحد دارد و هر طبقه شامل 8 واحد است. همچنین هر برج 3 لاین آسانسور دارد که 2 لاین آن برای افراد ساختمان و 1 لاین به منظور باربری می‌باشد.

گروه مهندسی فرتاک در این سال‌ها با تلاش و بهره‌مندی از تکنولوژی روز در ساختمان‌سازی، پروژه‌‌های عظیمی را به اتمام رسانیده است که در ادامه به هر یک از آنها پرداخته‌ایم:

  • برج‌های تجاری مسکونی پدافند هوای ارتش (آرین سازه)

 

پروژه پدافند یکی دیگر از پروژه‌های بلند مرتبه‌سازی در پهنه C شهرک چیتگر که در زمینی به مساحت 225000 متر مربع در حال ساخت است.

پهنه C شهرک چیتگر از سمت شمال به اتوبان شهید خرازی (شهید همت) و از سمت جنوب دسترسی به اتوبان شهید همدانی را دارد.

مراکز خرید و تفریحی ایران مال در شرق این پروژه قرار‌ گرفته و ساخت مرکز تجاری، اداری، تفریحی که در قسمت شمالی پهنه C به اسم چهارباغ ساخته می‌شود، امکانات مورد نیاز را برای ساکنین این منطقه فراهم می‌کند.

دسترسی به باغ ملی گیاه شناسی، پارک جنگلی چیتگر، دریاچه خلیج فارس، آبشار ‌مصنوعی تهران و شهربازی از دیگر نقاط تفریحی در این منطقه است.

اسکلت برج‌های پروژه پدافند به صورت فلزی و با تکنولوژی دمپر یا میراگر ساخته شده‌اند که باعث افزایش مقاومت در برابر زلزله می‌شود.

پروژه پدافند شامل 2 برج 32 و 40 طبقه که به نام بلوک C و بلوک H شناخته می‌شوند. بلوک‌های 40 طبقه به صورت دوقلو و بلوک‌های 30 طبقه در سه بلوک کنار هم اجرا می‌شوند.

  • مجتمع تجاری_ اداری یاس

این مجتمع تجاری_ اداری در حال ساخت واقع در منطقه 22 تهران به آدرس انتهای بزرگراه همت غرب، شهرک گلستان، میدان موج، بلوار علام قزوینی واقع شده است.

مجتمع تجاری اداری یاس 3 به جهات مختلف پروژه‌ای بی‌مانند در کارنامه شرکت مهندسی فرتاک به‌شمار می‌رود. این مجتمع در شمال دریاچه خلیج فارس (چیتگر) واقع شده است.

ابعاد فنی و نوع طراحی این مجتمع نیز به گونه‌ای است که آن را در ‌زمره یکی از خاص‌ترین مجتمع‌های تجاری_اداری منطقه قرار داده است.

از موقعیت استراتژیک این پروه تجاری_اداری در حال ساخت به مطالب زیر می‌پردازیم:

منطقه 22 شهر تهران در قسمت شمال غربی پايتخت و در پايين دست حوزه آبريز‌ رودخانه‌ كن واقع شده است. اين منطقه در شمال با كوهستان البرز مركزی، در شرق با حريم رودخانه‌ كن، در جنوب با آزادراه تهران كرج و در غرب به جنگل‌های دست كاشت وردآورد محدود می‌شود. اين منطقه با مناطق 5 و 21 شهر تهران همجوار است.

پروژه تجاری اداری یاس 3 به لحاظ دسترسی به بزرگراه‌هایی همچون حکیم (جنوب پروژه حدود 500 متر)، شهید همت (شمال پروژه حدود 200 متر)، آزادراه آزادگان (کمتر از 2 کیلومتر) و تهران_ کرج در جنوب پارک چیتگر واقع شده است.

همچنین مترو چیتگر به فاصله حدودی 4 کیلومتر از پروژه تجاری اداری یاس 3 فاصله دارد که به راحتی می‌توان به مرکز شهر دسترسی پیدا کرد.

بخش قابل توجهی از سطوح مورد نياز خدماتی و گردشگری شهر تهران را منطقه 22 تأمين كند و برخورداری از ويژگی‌های منحصر به فرد اين منطقه سرمایه‌گذاران عزیز پروژه تجاری_اداری یاس 3 را دلگرم می‌نماید.

از جمله امکانات تفریحی می‌توان به آبشار مصنوعی تهران، دریاچه خلیج فارس، پارک‌ جنگلی چیتگر، بوستان جوانمردان و مجموعه هزار و یک شهر اشاره داشت.

  • برج تجاری_ اداری امید

ساخت برج تجاری_ اداری امید توسط گروه مهندسی فرتاک، یکی از شاخص‌ترین برج‌های غرب تهران با چشم‌انداز بی‌نظیر در بلوار اشرفی اصفهانی می‌باشد.

مساحت حدودی این برج 20000 متر مربع و به صورت صنف تخصصی سیسمونی کودک طراحی و اجرا گردیده است. نمای ساختمان از چوب ترمود و طرح پروژه دارای یک آتریوم مرکزی است.

  • برج تجاری_ اداری مسکونی افرا

برج افرا واقع در منطقه 22 شهرداری تهران و ضلع شمال غربی دریاچه چیتگر است که دارای 11 طبقه اداری و 10 طبقه مسکونی و تعداد محدودی واحد تجاری می‌باشد.

برج افرا در زمینی به مساحت 6098 متر مربع با اشغال مجاز 30 درصد در طبقات و 45 درصد سطح مجاز در طبقات و 6 طبقه زیرزمین می‌باشد.

سازه پروژه افرا اسکلت فلزی و سقف‌دار و پوشش دیوارهای داخلی و خارجی از بلوک‌های پیش ساخته بتنی استفاده می‌شود. نوع تأسیسات گرمایش و سرمایش (چیلر) است.

  • برج های مسکونی آبشار E2/F4/F3

این برج‌ها در ضلع شمالی اتوبان همت، جنب بیمارستان تریتا قرار‌ گرفته است. برج‌های ‌آبشار به مساحت حدود 30000 متر مربع می‌باشد.

قرارگیری پروژه در بافت مسکونی با دسترسی آسان به مجتمع رزمال و بیمارستان تریتا جزو مزایای مهم این مجتمع ساخته شده توسط شرکت مهندسی فرتاک می باشد.

در نظرگیری فضای سبز و پیاده‌رو در محوطه بلوک‌ها، این مجتمع را نسبت به دیگر پروژه‌های منطقه متمایز نموده است.

  • مجتمع تجاری_ اداری المپیا

در ضلع شمال غربی میدان المپیک منطقه 22 تهران نیز اثری شاخص از گروه مهندسی فرتاک رخ‌نمایی می‌کند.

پروژه‌ای که در ‌زمینی به مساحت 80 هزار و 283 متر مربع احداث شده و تعداد طبقات این برج به 17 طبقه می‌رسد.

از مواردی‌ که به شاخص شدن این پروژه منجر شده است، ضمن طراحی زیبا و به‌کارگیری مصالح و تجهیزات روز‌دنیا، سهولت دسترسی مجتمع تجاری_ اداری المپیا به مراکز مختلف تفریحی و ورزشی است.

به طوری که این مجتمع از‌ جهات مختلف به بوستان جوانمردان، استادیوم‌ آزادی و دریاچه تفریحی‌خلیج فارس دسترسی داشته و ساکنان می‌توانند به راحتی ضمن تردد در این مراکز از امکانات موجود بهره ببرند.

  • احداث برج مجلل تجاری مسکونی فرتاک در‌ گرمدره

برج مجلل تجاری مسکونی فرتاک را می‌توان یکی از آثار ویژه و خاص از کمپانی فرتاک عنوان کرد که با توجه به حساسیت و ویژگی‌های منحصر به فرد آن مستقیماً تحت نظارت مهندس امیر‌کاویانی، مدیر عامل شرکت فرتاک در‌ حال احداث می‌باشد.

این برج در فاصله 12 کیلومتری غرب دریاچه چیتگر در منطقه‌ای خوش آب و هوا از استان البرز واقع شده که با توجه به موقعیت استثنایی منطقه از نظر رشد مسکن و وجود رفاه کامل جهت سکونت، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وجود سرانه خدمات شهری، فضای سبز، آب و هوای مناسب و سهولت دسترسی به منطقه از طریق مسیرهای اتوبان تهران_ کرج از مزایای بسیار خوب این سازه مجلل محسوب می‌شود. جاده مخصوص ‌کرج به دلیل ‌نزدیکی آن با پروژه‌های بزرگی چون ایران‌مال و دریاچه تفریحی چیتگر باعث شده تا تقاضای ساخت مسکن در این منطقه رو به فزونی و گسترش باشد.

برج مسکونی فرتاک در ‌زمینی به مساحت 32 هزار و 500 متر مربع در حال احداث است. رعایت تمامی استاندارد‌های ساخت برج به دستان توانمند مهندسین کمپانی فرتاک در این منطقه و پیش‌بینی امکاناتی از جمله هلی‌پد و روف‌گاردن، موجب تمایز این پروژه از سایر پروژه‌های مسکونی در‌ گرمدره خواهد ‌بود.

بر این اساس پیش خرید واحد‌های این برج، برای سرمایه‌گذاران و افرادی که علاقمند به خرید‌ خانه می‌باشند، امتیازات بسیاری را به همراه خواهد داشت؛ به طوری که فرد می‌تواند با مبلغی به مراتب‌ کمتر از هزینه یک واحد آپارتمان تمام شده صاحب‌خانه شود. در واقع از طریق شرایط ایجاد شده توسط کمپانی فرتاک، افراد می‌توانند خانه‌ای با موقعیتی لوکس و خاص که نگاه آیندگان را به خود جلب خواهد‌کرد، صاحب شوند.

این ویژگی در ‌شرایط و جو سنگین اقتصادی و تورمی جاری کشور که امکان خرید و خانه‌دار شدن را برای خانواده‌ها به رویایی تقریباً دور از دسترس تبدیل کرده، فرصتی بی‌نظیر و امتیازی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

به دیگر عبارت، مجموعه گروه مهندسی فرتاک با سابقه‌ای طولانی و آوازه‌ای بلند در عرصه انبوه سازی، این فرصت را برای علاقمندان به سرمایه‌گذاری و پیش خرید واحد‌های فوق فراهم کرده است. این کمپانی همواره در تلاش است تا با به‌کارگیری مواد و مصالح ممتاز و استفاده از تجهیزات نوین و فناوری‌های پیشرفته، آینده‌ای زیبا را برای ‌خریداران رقم بزند.

علاقمندانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های مجموعه گروه مهندسی فرتاک هستند؛ می‌توانند با مراجعه به وب سایت‌ رسمی این شرکت به نشانی اینترنتی «fartak-company.com» مراجعه کنند.

سارا عبدالهی

دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی هستم که طی چند سال اخیر علاقه زیادی به حوزه وب و محتوا نویسی پیدا کردم. همچنین علاقه زیادی به یادگیری بیشتر در این زمینه دارم.
دکمه بازگشت به بالا