اقتصادیمعرفی کسب و کار

سرخ کن نینجا بهتره یا اینتسنت؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لوازم جدیدی در بازار لوازم خانه و آشپزخانه تولید شده‌اند. سرخ کن بدون روغن از آن دسته لوازمی است که پس از تولید با استقبال بالایی روبرو شد. همچنین برندهای بسیاری اقدام به تولید سرخ کن بدون روغن کرده‌اند که در بین مارک‌های معروف و پرفروش می‌توانیم به نینجا و اینستنت اشاره کنیم. در بسیاری از مقالات بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در سال 2024 به این دو برند اشاره شده است و همین مورد انتخاب را برای مشتریان دشوار میسازد. سرخ کن نینجا و اینستنت عملکرد بسیار مناسبی دارند اما در عین حال تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که در این مقاله به جزئیات به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

سرخ کن نینجا یا اینستنت

برای پاسخ به این سوال باید موارد زیر را در نظر داشته باشیم.

  • سرخ کن نینجا علاوه بر دو مدل معمولی و دوقلو سرخ کن چند کاره نیز تولید کرده است که امکانات یک گریل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • سرخ کن نینجا در مقایسه با ظرفیت مشابه در برند اینستنت از قدرت بالاتری برخودار است.
  • ظرفیت سرخ کن دوقلو نینجا در مقایسه با سرخ کن دوقلو اینستنت بالاتر است.
  • قیمت سرخ کن نینجا در مقایسه با اینستنت گران‌تر است.

معرفی سرخ کن نینجا (Ninja)

سرخ کن نینجا (Ninja) یکی از برندهای پرفروش و باکیفیت سرخ کن بدون روغن است که توانسته نظر مثبت مخاطبان بسیاری را جلب کند. بدنه سرخ کن نینجا از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا زیبایی خاصی به آن بخشیده است. همچنین سرخ کن‌های نینجا را در سه دسته سرخ کن معمولی (تک سبد) سرخ کن دوقلو (دوسبد) و سرخ کن چند کاره دسته بندی کرد.

ظرفیت سرخ کن نینجا (تک سبد) با توجه به مدل آن بین 3.8 لیتر تا 3.2 لیتر است که برای خانواده‌های 2 تا 8 نفره گزینه مناسبی هستند. همچنین ظرفیت سرخ کن دوقلو نینجا (دوسبد) با توجه به مدل آن‌ها بین 7.6 لیتر تا 10.4 لیتر است که برای خانواده‌های 6 تا 12 نفر گزینه مناسبی است. البته این نکته مورد توجه است که سرخ کن‌های دوقلو قادر هستند حجم غذای بیشتری را طبخ کنند. سرخ کن‌های چندکاره نینجا قادر هستند تا علاوه بر کارهای یک سرخ کن امکانات کامل یک گریل را در اختیار شما قرار دهند.

سرخ کن بدون روغن نینجا

قدرت سرخ کن‌های نینجا با توجه به مدل و ظرفیتی که دارند بین 1550 وات تا 2470 وات است که به شما این امکان را می‌دهد تا موادغذایی را به صورت کامل مغزپخت کنید.همچنین سرخ کن‌های نینجا حرارت مورد نیاز خود را از طریق سیستم کانوکشن (چرخش هوای گرم) تامین می‌کنند.

پنل تنظیمات دیجیتال یکی دیگر از امکانات ویژه سرخ کن نینجاست که به شما این امکان را می‌دهد تا کلیه تنظیمات سرخ کن را مطابق با سیلقه خود انتخاب کنید.

از دیگر امکانات سرخ کن نینجا میتوان به برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد که علاوه بر حفظ کیفیت سرعت آشپزی را چندبرابر می‌کند. تعداد برنامه پخت اتوماتیک در سرخ کن نینجا با توجه به مدلشان بین 4 تا 7 عدد است.

معرفی سرخ کن اینستنت (Instant)

سرخ کن اینستنت (Instant) یکی دیگر از برندهای موفق و خوش فروش موجود در بازار است که توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه در این سرخ کن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده است. سرخ کن اینستنت را می‌توان در دو مدل سرخ کن معمولی (تک سبد) و سرخ کن دوقلو (دو سبد) دسته بندی کرد که با توجه به نیاز خو می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

ظرفیت سرخ کن اینستنت معمولی (تک سبد) بین 3.8 تا 13 لیتر است که برای خانواده‌های 2 تا 8 نفره گزینه مناسبی است. همچنین به این نکته باید توجه کنید که سرخ کن اینستنت با ظرفیت بالای 8 لیتر با ظاهر فر رومیزی طراحی شده و دارای دو طبقه مجزا برای طبخ موادغذایی است. ظرفیت سرخ کن اینستنت دوقلو (دو سبد) با توجه به مدلشان بین 7.5 لیتر تا 8.5 لیتر است که برای خانواده‌های 5 تا 10 نفر گزینه مناسبی است.

سرخ کن اینستنت

سرخ کن اینستنت حرارت مورد نیاز خود را از طریق سیستم کانوکشن تامین می‌کند و حرارت را به صورت یکنواخت در اطراف مواد غذایی میچرخاند که باعث مغزپخت شدن آن‌‌ها می‌شود. قدرت سرخ کن اینستنت با توجه به مدل و ظرفیتی که دارند بین 1500 تا 1700 وات است.

از دیگر امکانات سرخ کن اینستنت می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتال در تمام مدل‌ها اشاره کرد که آشپزی را آسان و لذتبخش می‌کند و به شما این امکانات را می‌دهد کلیه تنظیمات دستگاه را انتخاب و اجرا کنید.
سرخ کن اینستنت در تمام مدل‌ها مجهز به برنامه پخت اتوماتیک است که از طریق پنل تنظیمات دیجیتال قابل دسترس است. همچنین تعداد برنامه پخت اتوماتیک با توجه به مدل دستگاه بین 6 تا 8 عدد است.

جمع بندی؛ سرخ کن اینستنت بخرم یا نینجا؟

سرخ کن نینجا از نظر عملکرد و کیفیت ساخت تفاوتی با برند اینستنت ندارد اما از نظر قدرت و امکانات سرخ کن نینجا گزینه‌های بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین اگر به دنبال سرخ کن‌های دوقلو متنوع هستید و یا به دنبال سرخ کن با قابلیت گریل اختصاصی هستید بهتر است خرید نینجا را مدنظر قرار دهید.

دکمه بازگشت به بالا