سلامت و تندرستیمعرفی کسب و کار

آیا محصولات دکتر بیز استاندارد است؟

محصولات دکتر بیز؛

شرکت دکتر بیز یک شرکت ایرانی فعال در تولید و عرضه ی محصولات سلامت محور می باشد که بیش از 10 سال است که فعالیت رسمی خود را شروع کرده و با تولید و عرضه ی محصولات سلامت محور انحصاری، قدم بزرگی را در راستای ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه ی ایرانی برداشته است و افتخارات قابل توجهی را هم در این زمینه کسب کرده که از مهمترین آن ها می توان به انتخاب شدن برند دکتر بیز به عنوان یکی از 5 برند برتر تولید کننده ی محصولات سلامت محور ایران در دو سال متوالی اشاره کرد. در ادامه شما را با محصولات جدید شرکت بیز و نحوه خرید آن آشنا خواهیم نمود.

آیا محصولات دکتر بیز استاندارد است؟

نکته ی قابل توجه در رابطه با محصولات شرکت بیز این است که این محصولات علاوه بر برطرف کردن نیاز های مردم ایران با هدف صادرات و پوشش نیازهای جامعه ی جهانی تولید شده اند. از این رو محصولات دکتر بیز علاوه بر دریافت تمامی مجوز ها و استاندارد های داخلی ایران از جمله سیب سلامت و تاییدیه های سازمان غذا و دارو، موفق به اخذ استاندارد های بین المللی هم شده است که از جمله ی مهمترین و شاخص ترین این مجوز ها می توان به نشان استاندارد ISO اشاره کرد

پک های اقتصادی دکتر بیز

پک ویژه دیابت

پک ویژه زگیل تناسلی

پک ویژه لاغری و کاهش وزن

پک ویژه کبد چرب

پک ویژه افزایش قوای جنسی

پک ویژه ترک اعتیاد

پک ویژه ضد ریزش و رشد مجدد مو

پک مخصوص بیماری‌های پوستی

برندهای زیر مجموعه بیز را بشناسید

علاوه بر محصولات بسته‌بندی شده با برند بیز و یا دکتر بیز شرکت‌های زیادی هستند که محصولات ارگانیک و با کیفیت خود را زیر نظر برند بیز فرمولاسیون و بسته‌بندی می‌کنند از مهم‌ترین برندهای زیر مجموعه دکتر بیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نانوسان

لاکچری کوین

دکتر بین

گاتیو

ویتابلا

میلانو

اکسونیک

لینکس

ستین

بین استار

این محصولات در زمینه‌های مختلف مثل شوینده‌های تخصصی، روتین پوستی متناسب با انواع پوست و دیگر محصولات خوراکی فعالیت دارند. اغلب این برندها زیر مجموعه برند دکتر بیز هستند و محصولاتی تخصصی‌تر در جهت افزایش سلامت و بهبود وضعیت پوست و مو تولید می‌کنند. همه این برندها زیر نظر دکتر بیزا اصلی مشغول هستند و با تهیه محصولات ارگانیک بدون خطر زیست محیطی در جهت افزایش سلامت جسم روان و بهبود کیفیت زندگی قدم برمی‌دارند.

پرفروش‌ترین محصولات دکتر بیز کدامند؟

اگر بخواهیم چند مثال از پرفروش‌ترین محصولات این برند را نام ببریم باید به قهوه گانودرما سوپریم، قهوه موکا گانودرما و قهوه لاته گانودرما اشاره کنیم البته خرمابار و عسل دکتر بیز نیز در سال‌های اخیر توانسته است محبوبیت زیادی را در بازار صنایع غذایی به خود جلب کند. سیر سیاه و تونیک تقویت کننده مو نیز از دیگر محصولات جذاب این برند هستند که به خاطر خواص چندگانه‌ای که دارند، افراد بسیاری در سنین متفاوت از این دو محصول کمک می‌گیرند.

از محبوب‌ترین محصولات برند لاکچری کوین می‌توان به کرم پودر لاکچری کوین، ریمل تقویت کننده مژه و ژل تقویت کننده ابرو اشاره کرد البته نباید از میزان فروش سرم‌های پوستی تخصصی و کلاژن ساز برند لاکچری کوین چشم پوشی کرد.موتورشوی نانوسان و شوینده خودرو دوراکلین، ترمیم کننده گاتیو و روشن کننده بدن گاتیو از پرفروش‌ترین محصولات برندهای زیر مجموعه دکتر بیز هستند. دمنوش‌های برند ستین با داشتن تازه‌ترین گیاهان دارویی و فرمول شده با به روزترین علم گیاهشناسی توانسته‌اند به داشتن ی سالم‌تر و روانی آرام‌تر کمک کنند.

آیا محصولات دکتر بیز سیب سلامت و استاندارد دارند؟

تمامی محصولات برند دکتر بیز و برندهای زیر مجموعه از مرغوب‌ترین مواد اولیه و زیر نظر اساتید دانشگاهی فرموله و بسته‌بندی می‌شوند. این محصولات به خاطر داشتن ترکیبات طبیعی و کمترین میزان نگهدارنده توانستند تمامی گواهینامه‌ها و استانداردهای خارجی و داخلی معتبر را تهیه کنند.

شرکت دکتر بیز نمایندگان فروش متفاوتی در سراسر شهرهای کشور دارد. این نمایندگان رسمی محصولات اصلی را با تازه‌ترین تاریخ تتولید در اختیار شما قرار می‌دهند. در هنگام خرید محصولات دکتر بیز به قیمت‌ها از جمله به تیمت کرم پودر کوین فرانسه توجه کنید. قیمت‌های بالا و غیر واقعی، اغلب به خاطر تقلب و کلاهبرداری فروشگاه‌های اینترنتی است. البته گول قیمت‌های خیلی پایین را نخورید چرا که گاهی اوقات پکیجینگ و بسته‌بندی محصولات تغییر کرده است.

کوین دکتر بیز (Coin Dr. B’s) یک برند لوکس و تولید کننده محصولاتی در حوزه مراقبت از پوست. این برند از مواد اولیه با کیفیت بالا و فرمولاسیون‌ خاص استفاده می‌کند تا محصولاتی با کیفیت برای مراقبت از پوست و موهای شما ارائه دهد.محصولات لاکچری کوین دکتر بیز شامل انواع محصولات مراقبت از پوست مانند کرم‌های روز و شب، تونر، سرم‌ها، ماسک‌ها و محصولات ضد آفتاب می‌شود. همچنین، این برند محصولات مراقبت از مو مانند شامپو، روغن مو، ماسک مو و کراتین نیز دارد.محصولات لاکچری کوین دکتر بیز با توجه به استفاده از مواد با کیفیت بالا و فرمولاسیون‌های خاص، قیمت بالایی دارند و به عنوان یک برند لوکس در بازار شناخته می شوند.

معرفی محصولات لاکچری کوین دکتر بیز در فروشگاه بیزاستار

محصولات دکتر بیز یکی از برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است و در فروشگاه های بسیاری از سراسر جهان به فروش می رسد. فروشگاه بیز استار نیز یکی از فروشگاه های معتبر و محبوب این برند در ایران است که محصولات لاکچری کوین دکتر بیز را به مشتریان خود ارائه می دهد.محصولات لاکچری کوین دکتر بیز شامل محصولات مراقبت از پوست، آرایشی، و مراقبت از مو، و انواع سرم لاکچری کوین می شوند.

این محصولات از مواد با کیفیت بالا و ترکیبات متفاوتی تشکیل شده اند که به مشتریان امکان می دهند برای هر نوع نیاز خود، محصول مورد نظر را پیدا کنند.به عنوان مثال، محصولات مراقبت از پوست شامل کرم های روز و شب، سرم های صورت، ماسک های صورت و محصولات مخصوص مراقبت از چشم ها و لب ها هستند. همچنین، محصولات مراقبت از مو شامل شامپو و روغن مو، کرم مو و ژل مو می شوند.

در مورد محصولات آرایشی نیز، کوین دکتر بیز محصولات متنوعی از جمله رژ لب، رژ گونه، مداد ابرو، کانسیلر، پودر، براش و محصولات آرایش چشم را ارائه می دهد. علاوه بر این، محصولات مراقبت از بدن شامل لوسیون بدن، اسکراب بدن، صابون، سرم صورت لاکچری کوین و عطر نیز در این برند موجود استمحصولات برند لاکچری کوین«Luxury coin» با فرمولاسیون منحصر به فرد و کارایی بالایی که دارد، توانسته است، جزو برندهای محبوب بازار فروش محصولات آرایشی و مراقبتی پوست ‌باشد.محصولات لاکچری کوین شامل 2 دسته محصولات مراقبتی و آرایشی پوست می‌باشند. که در ادامه به بررسی و معرفی کامل‌تر این محصولات پرداخته شده است.

محصولات لاکچری کوین در فروشگاه بیز استار

برند آرایشی لاکچری کوین تحت لیسانس کشور فرانسه بوده که در ایران تولید و عرضه می‌شود. بر روی بسته‌بندی محصولات لاکچری کوین عبارت Made in A.F.Z درج شده است که به معنی ساخته شده در منطقه آزاد ارس Arvand Free Aras است.فروشگاه بیز استار همواره رضایت مشتریان را از اولویت‌های مهم خود دانسته و مورد توجه قرار داده است. به همین منظور در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه بهره‌ گرفته است

دکمه بازگشت به بالا