اقتصادیمعرفی کسب و کار

باورنکردنی ترین ⚡ روش های بازاریابی در وکالت ⚡

متاسفانه در گذشته شغل وکالت در کشور ما ایران چندان ارزش و اهمیت نداشت و افراد برای وکلا احترام خاصی قائل نمی شدند و معتقد بودند که نیازی نیست پرونده های حقوقی را به وکلا سپرد تا آن ها پیگیری های لازم را انجام دهند. اما امروزه شرایط تغییر کرده است و افراد ترجیح می دهند چالش های حقوقی را با کمک وکیل حل کنند. همین موضوع باعث شده که وکلای عزیز به دنبال راهی برای بیشتر دیده شدن باشند تا بتوانند تعداد موکل بیشتری جذب کنند. از همین رو ما در این مقاله باورنکردنی ترین روش های بازاریابی در وکالت را معرفی می کنیم تا عزیز بتوانند با کمک این روش ها نام خود را به عنوان یک وکیل خوب و حرفه ای به موکلین معرفی کنند. برای پیدا کردن بهترین وکیل مهریه در کرج همراه ما باشید.

انواع روش های بازاریابی در وکالت

اگر شما به عنوان یک وکیل مشغول به فعالیت هستید، باید بدانید که اگر قصد جذب پرونده های حقوقی و موکل بیشتر را دارید، باید با مخاطب خود دائم ارتباط بگیرید تا بتوانید از مشکلات و چالش هایی که وجود دارد مطلع شوید. در حقیقت باید گفت زمانی که افراد به شما اعتماد کنند، پرونده حقوقی را به شما واگذار می کنند؛ پس شما باید از روش هایی برای بازاریابی استفاده کنید که بتوانید از طریق آن ها اعتماد و نظر موکلین را جذب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین وکیل کرج می توانید به وبلاگ mastervakil مراجعه کنید. انواع روش های بازاریابی در وکالت که می توانید از طریق آن ها بهترین نتیجه را بگیرید عبارتند از:

  1. ساخت حساب کاربری در شبکه های اجتماعی

امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از مهم ترین بسترها برای شناخته شدن در هر زمینه و کسب و کاری هستند، بنابراین اگر شما با این محیط آشنا باشید می توانید بهترین بازخورد را از این روش بگیرید. این روش به قدری تاثیرگذار است که شما با یک جستجو ساده در فضایی چون اینستاگرام متوجه می شوید که تمام وکلای بزرگ که پرونده های سختی را به پایان رسانده اند، یک حساب کاربری فعال در شبکه اجتماعی چون اینستاگرام دارند.

البته به جز اینستاگرام، شبکه های اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها بازاریابی حوزه وکالت را انجام دهید و خود را به عنوان یک وکیل حرفه ای و متخصص به دیگران معرفی کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که اطلاعات خود را در رابطه با این شبکه های اجتماعی افزایش دهید تا بتوانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید و بهترین بازاریابی را انجام دهید. اگر توانایی و مهارت لازم برای فعالیت در این بسترها را ندارید، کار را به یک فرد متخصص و ادمین بسپارید تا امور را به بهترین شکل برای شما انجام دهد.

  1. جذب ترافیک از گوگل با راه اندازی یک وب سایت شخصی

از دیگر روش های بازاریابی در وکالت می توان به راه اندازی یک وب سایت شخصی با نام وکیل اشاره کرد. معمولا افراد برای جستجو سابقه یک وکیل و آشنایی با مهارت های او نام وکیل را در گوگل جستجو می کنند. حال اگر شما به عنوان یک وکیل، وب سایت شخصی داشته باشید و صفحه سایت شما نیز در موتور جستجو گوگل بالا بیاید، کاربران می توانند راحت تر به شما اعتماد کنند و همین موضوع در نهایت به جذب موکل بیشتر منجر می شود.

حال اگر شما قصد راه اندازی یک وب سایت شخصی را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن یک وب سایت شخصی هزینه های مختلفی را برای شما به همراه دارد. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که یک تیم طراح سایت پیدا کنید و پروژه طراحی سایت را به آن ها بسپارید تا آن ها مطابق با آنچه می خواهید برای شما طراحی سایت را انجام دهند. بعد از آنکه سایت طراحی شد، شما باید هزینه ای را به تیم سئوکار بپردازید تا آن ها با روش ها و تکنیک هایی که بلد هستند سایت شما را به نتایج برتر جستجو گوگل بیاورند. تمام این پروسه ای که به آن اشاره کردیم، بین 6 تا 12 ماه طول می کشد.

حال اگر فکر می کنید که می توانید این مدت زمان که نسبتا طولانی نیز می باشد صبر کنید، راه اندازی سایت یکی از روش های بازاریابی در وکالت است که طرفداران زیادی دارد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طراحی و سئو سایت را به یک مجموعه مطمئن بسپارید، چراکه هرچه سایت شما زیباتر و بهتر طراحی شود، جذب ترافیک بیشتری از آن می توانید انجام دهید و به مرور زمان نام خود را به عنوان یک وکیل خوب و حرفه ای به کاربران معرفی کنید.

  1. برندسازی نام وکیل از طریق تولید محتوا در وبلاگ

یکی دیگر از روش های بازاریابی در وکالت که تقریبا 43 درصد از وکلا و مشاورین حقوقی در حال انجام آن هستند، برندسازی نام وکیل از طریق تولید محتوا در وبلاگ است. البته منظور از این روش این نیست که شما به عنوان وکیل یک وبلاگ طراحی کنید و تبلیغ نام خود را در آن انجام دهید. بلکه کاری که انجام می دهید، این است که یک وبلاگ راه اندازی می کنید و سپس در آن به طور مرتب تولید محتوا انجام می دهید. این کار اگر به طور منظم انجام شود، می تواند باعث جذب موکلین بیشتر شود.

نمونه ای از گیمفیکیشن ها:

امروزه برای درک بیشتر و انتقال مطالب همچنین تبلیغات اغلب از گیمفیکیشن در حیطه ی آموزش مدارس، اینستاگرام و بازاریابی (مارکتینگ) استفاده میکنند.این کار علاوه بر رقابت بین افراد برای یاد گیری در آموزش میتوان فروش را در فروشگاه های اینستاگرامی و مارکتینگ افزایش داد. برای تفهیم بهتر این موارد به توضیح آنها میپردازیم.

گیمفیکیشن آموزش مدارس:

شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که یادگیری در درسی مانند ریاضی خیلی استرس آور است که همین مورد باعث شده از این درس فراری و هراس داشته باشید. گیمفیکیشن آموزشی این زمینه را فراهم کرده تا افراد با سرگرمی های مختلف به درک موضوع برسند. حتی این روش برای مربیان، جهت انتقال مفهوم راحت تر است.

گیمفیکیشن اینستاگرام:

در محیط مجازی اینستاگرام، گیمفیکیشن به صورت های مختلف است. برای نمونه شخصی برای بالا رفتن بازدید افراد از پیج خود گیمفیکیشن های جایزه دار برای پست خود استفاده میکند یا پیشنهاد می دهد با قرار دادن منشن و لایک و معرفی پیج در قرعه کشی ماهانه شرکت کنید. حتی میتواند مخاطب خود را با گذاشتن ویدیو هایی که پر بازدید هستند کاربران را به دنبال کردن پیج خود دعوت کند و نمونه هایی از این قبیل…

گیمفیکیشن در بازاریابی:

برای تفهیم این مورد با یک مثال شروع کنیم؛ هنگامی که کفشی از یک برند معتبر خریداری میکنید علاوه بر اطلاعات شخصی که از شما میگیرند تا در روزهایی مثل تاریخ تولد یا سالگرد ازدواج تان به شما تخفیف دهند، یک کارت هدیه دریافت میکنید که با شارژمبلغی از طرف فروشنده میتوانید در خرید های بعدی از آن استفاده کنید. این کار نوعی تشویق و وفادار شدن مشتری برای خرید بعدی است یا مثال های دیگری که در حوصله این مقاله نمیگنجد.

دکمه بازگشت به بالا