عمومی

بهترین روش حذف دائمی تلگرام چیست؟

حذف دائمی اکانت تلگرام نیز از جمله مواردیست که از طریق گزینه ها و تنظیمات داخلی اپلیکیشن تلگرام قابل انجام نیست. این کار به دلیل حساس بودن این قابلیت بوده و پس از انجام حذف اکانت تلگرام، امکان بازگردانی آن تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت و به عبارتی تلگرام از ریشه و به طور کامل حذف خواهد شد. این آموزش در آی آر سوشیال منتشر شده است.

با حذف اکانت تلگرام تمامی داده های شما همچون کانال ها و گروههایی که در آن ها عضو بوده اید و همچنین کلیه گفتگوهای شما با دوستان و دیگر موارد به طور کامل و همیشگی برای شما که صاحب آن کانال ها یا گروه ها بوده اید غیرقابل دسترس خواهند شد. بنابراین در صورتیکه قصد حذف حساب تلگرام خود را دارید حتما به این موارد توجه لازم را داشته باشید. توجه داشته باشید که پس از حذف، کانال ها و گروهها حذف نمی گردند بلکه از آن پس دیگر شما به کانال ها و گروه هایی که خودتان ایجاد کرده اید دسترسی نخواهید داشت.

آموزش مراحل حذف دائمی اکانت تلگرام (حذف کلی اکانت)

ورود به لینک حذف دائمی تلگرام

ابتدا روی دکمه زیر کلیک کرده تا وارد صفحه حذف اکانت تلگرام گردید.

https://my.telegram.org/auth

دقت داشته باشید که توضیحات این صفحه برای مرورگر کامپیوتر نوشته شده است. در صورتی که قصد دارید از طریق گوشی موبایل اقدام به حذف اکانت تلگرام بدون ربات کنید، کافیست ویدیوی آموزش دیلیت اکانت تلگرام را مشاهده کنید.

برای نمایش ویدیو به وب سایت آی آر سوشیال به آدرس https://irsocial.net مراجعه کنید.

پس از ورود به این صفحه لازم است در کادر Your Phone Number ، شماره همراهی که با آن حساب تلگرام خود را ساخته اید وارد نمائید. این شماره را لازم است به همراه 98+ یعنی به صورت بین المللی وارد نمائید. به عنوان مثال: 989038574987+

آموزش حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام به صورت دائمی به زبان فارسی و تصویری توسط آی آر سوشال

پس از وارد کردن شماره، گزینه Next را انتخاب کنید.

تایید شماره تلگرام برای شروع مرحله حذف

با انتخاب گزینه Next در مرحله قبلی یک کد به اکانت تلگرام شما ارسال خواهد شد. کافیست این کد را در کادر Confirmation code وارد کنید.

آموزش حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام به صورت دائمی به زبان فارسی و تصویری

توجه داشته باشید که هرگز این کد را در اختیار کسی قرار ندهید و تمامی این مراحل را خودتان انجام دهید.

آموزش حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام به صورت دائمی به زبان فارسی و تصویری

مشاهده هشدار حذف تلگرام

بعد از وارد کردن Confirmation code در مرحله قبل و انتخاب گزینه Sign In ، صفحه تایید نهایی حذف اکانت تلگرام برای شما ظاهر خواهد شد.

آموزش حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام به صورت دائمی به زبان فارسی و تصویری
آموزش حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام به صورت دائمی به زبان فارسی و تصویری

در این صفحه، تلگرام اخطار زیر را نمایش می دهد:

“اگر حساب خود را حذف کنید ، تمام پیامها و مخاطبین شما بدون قابلیت بازیابی حذف می شوند. همه گروه ها و کانال هایی که شما ایجاد کرده اید بدون سازنده شده (یعنی کسی که در ابتدا گروه یا کانال را ایجاد کرده است) و بدون ایجاد کننده باقی می مانند (اما ادمین ها سمت خود را حفظ می کنند و همچنان ادمین باقی می مانند).

همچنین تلگرام هشدار می دهد که تنها در صورت عدم تمایل به استفاده از تلگرام ، اکانت خود را حذف کنید چرا که اگر اکنون حساب خود را حذف کنید ، ممکن است امکان ورود مجدد برای چندین روز با همین شماره تلفن امکان پذیر نباشد.”.

تایید حذف دائمی تلگرام

حال که هشدار تلگرام را مشاهده کرده اید و تایید می نمائید، کافیست بر روی گزینه Delete My Account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه تصویری ظاهر خواهد شد که با انتخاب گزینه Yes, delete my account که به رنگ قرمز می باشد، اکانت شما برای همیشه از تلگرام حذف خواهد شد و کسانی که شماره شما را در لیست مخاطبین خود دارند و قبلا با شما گفتگویی انجام داده اند، عبارت Deleted Acount را مشاهده خواهند کرد.

آیا برنامه یا ربات دیلیت اکانت تلگرام وجود دارد؟

بله برخی از برنامه نویسان اقدام به نوشتن ربات دیلیت اکانت تلگرام کرده اند که با توجه بررسی های صورت گرفته هر کدام از آنها نواقص خاص خودشان را داشتند. از جهتی دیگر، پیشنهاد میکنم به طور مستقیم و دستی برای حذف اکانت تلگرام اقدام کنید و از هیچ برنامه یا ربات حذف اکانت تلگرام به عنوان جایگزین استفاده نکنید.

پاک کردن اکانت تلگرام بدون کد

چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد و برای پاک کردن اکانت تلگرام نیازمند کد تاییدی هستید که تلگرام برای شما ارسال خواهد کرد. بنابراین لازم است مطلع باشید که چیزی با عنوان دیلیت اکانت تلگرام بدون کد نداریم و هرگز تحت تاثیر چنین شایعاتی قرار نگیرید.

قبل از حذف دائمی حساب تلگرام باید بدانید

شما قبل از حذف دائمی حساب و اکانت تلگرام باید این موارد را مو به مو بدانید. چون بعد از حذف دیگر به این اطلاعات دسترسی نخواهید داشت:

  • در واقع با اینکار اکانت اختصاصی شما حذف می شود.
  • مخاطبی که به حساب خود اضافه کرده اید حذف خواهد شد.
  • همه چت ها و پیام های خصوصی شما حذف خواهد شد.
  • تمامی پیام های ذخیره شده شما در تلگرام حذف خواهد شد.
  • سیوهایی که داشته اید همه از بین می روند و قابل بازگشت نیستند.
  • با حذف تلگرام تمام اطلاعات شما پاک می شود. دقت کنید: تمام اطلاعات!!!
  • همه کانال ها و گروه های شما حذف می شوند.
  • این اطلاعات با نصب مجدد بازگردانده نمی شوند.
  • حذف اکانت تلگرام تاثیری در رفع بلاکی شما ندارد.

حذف اکانت موبوگرام و هاتگرام و … چگونه است؟

برنامه هایی نظیر موبوگرام، هاتگرام، تلگرام طلایی، تلگرام پلاس و برنامه های مشابه تنها یک روح در چند بدن هستند. در واقع می توان گفت که همه این موارد همان “تلگرام” هستند که با ظواهر و امکانات مختلفی توسعه داده شده اند که برخی رسمی و برخی نیز غیر رسمی هستند و برخی مورد تایید بوده و برخی دیگر نیز مورد تایید تلگرام نیستند. به همین خاطر، حذف اکانت های این ابزارها نیز عیناً مطابق با آموزشی است که ذکر کرده ایم و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. توصیه ما به شما، همواره استفاده از نسخه رسمی تلگرام می باشد.

در صورتی که سوالی در مورد حذف اکانت تلگرام برای شما مطرح است از بخش دیدگاهها مطرح نمائید تا توسط همکاران آی آر سوشیال راهنمایی های لازم خدمتتان ارائه گردد.

یک دیدگاه

  1. این بهترین آموزشی بود که برای حذف اکانت تلگرام دیدم.
    دوستان برید به سایت آی آر سوشیال اونجا یه ویدیوی آموزشی خیلی عالی قرار داده.
    سه سوت میتونید تلگرامتون رو دائمی حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا