عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین سنگ برای کف سوله

سنگ کف

در گذشته مردم تمایل بیشتری به استفاده از فرش داشتند. اما امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی افراد بخش های بیشتری از کف ساختمان بدون پوشش باقی می مانند. به همین دلیل نمای کف ساختمان نیز به اندازه دکوراسیون سایر قسمت های خانه اهمیت پیدا کرده است. خرید سنگ کف یکی از متداول ترین اموری است که در پروژه های ساختمانی انجام می شود. انواع مختلفی از سنگ های کف در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. هر یک از آن ها نیز دارای ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود هستند.

همچنین قیمت سنگ کفپوش نیز به این عوامل متعدد بستگی دارد. این اطلاعات در خرید مناسب با محیط و متناسب با بودجه موردنظر شما موثر هستند. در مقاله پیشرو هر آنچه که باید درباره این مواد ساختمانی بدانید، ارائه شده است.

زمانی که عملیات کف سازی انجام شد، نوبت نصب درب، پنجر، قوطی کش و… می رسد. برای ساخت سوله بیشتر از پنجره های دو جداره و درب های لولائی یا ریلی استفاده میشود.

انواع سنگ کف ساختمانی

سنگ هایی که برای کف ساختمان استفاده می شوند، انواع مختلفی دارند. هر یک از این نوع سنگ ها برای پوشش دهی بخش های مختلفی از ساختمان به کار می روند. در ادامه برخی از محبوب ترین ها معرفی شده است.

سنگ کف مرمریت

سنگ مرمریت (Marble Stone) یکی از پرکاربردترین سنگ های مصرفی در ساختمان سازی است. مرمریت یکی از مناسب ترین سنگ ها در فضاهای داخلی مانند کف خانه محسوب می شود. تنوع گسترده، ویژگی های ظاهری جذاب و مقاومت بالا از جمله دلایل محبوبیت این نوع سنگ ها به شمار می روند.

سنگ مرمریت دهبید نیز یکی از بهترین سنگ های کف ساختمانی است. رنگ روشن این نوع سنگ برای کف ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری کاربرد دارد. درخشانی و براقیت مرمریت دهبید آن را به انتخابی مناسب برای مکان های لوکسی مانند لابی های هتل های بزرگ و واحدهای تجاری لوکس تبدیل کرده است.

سنگ کف تراورتن

تراورتن به عنوان یک سنگ آهک متخلخل شناخته می شود. این نوع سنگ در شرایط محیطی گوناگون مقاومت بالایی دارد. استحکام و تنوع رنگی این محصول از عوامل محبوبیت این محصول است. سنگ تراورتن در زمینه های مختلفی مانند طراحی داخلی، طراحی سوله همینطور نماکاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ کف گرانیت

نام دیگر سنگ گرانیت سنگ آذرین درونی است. فلدسپات، برخی از کانی ها و مواد معدنی دیگر عناصر تشکیل دهنده گرانیت هستند. این سنگ تنوع رنگی متنوعی دارد. غالب بودن هر یک از این عناصر در ساختار سنگ باعث به وجود آمدن رنگی جدید در نمونه های مختلف می شود.

این سنگ علاوه بر بهره مندی از طیف گسترده ای از رنگ ها مقاومت، استحکام و تراکم زیادی دارد. ویژگی های مذکور در انتخاب سنگ مناسب برای ساختمان بسیار مهم هستند.

سنگ سنداستون

سنگ سنداستون یا سند استون جزو سنگ های رسوبی و ماسه سنگ ها به شمار می رود. به طور کلی سند استون شامل دو مدل طرح چوب و کرال است. استفاده از این سنگ در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی منزل یا راه پله، کف لابی و بسیاری مکان های دیگر رایج است.

سنگ کف مرمر

انعکاس خیره کننده نور در سنگ مرمر آن را در رده سنگ های لوکس ساختمانی قرار داده است. از این رو قیمت سنگ مرمر مخصوص کف نسبتا زیاد است. این نوع مصالح ساختمانی به عنوان سنگ کف در فضای داخلی ساختمان مانند کف سالن، سرویس بهداشتی، دیوار و اپن آشپزخانه کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این سنگ به دلیل مقاومت کم در برابر رطوبت و آلودگی هوا برای سنگ سطح حیاط و در نمای ساختمان استفاده نمی شود.

سنگ کف چینی

سنگ چینی یا کریستال نیز مقاومت بالایی دارد. این سنگ قدرت جذب آب پایینی دارد. بنابراین این نوع سنگ برای کف پارکینگ، سرویس های بهداشتی و مکان های در معرض آب و رطوبت مناسب هستند.

سنگ کف اورینتال

جذابیت سنگ اورینتال و انعکاس نور در آن دو عاملی هستند که زیبایی کفپوش را دو چندان می کنند. چسبندگی این نوع سنگ به دلیل استفاده از توری اپوکسی در زمان فرآوری آن زیاد است. همچنین این روند تولید در افزایش مقاومت اورینتال در برابر ضربه و ترک نیز موثر است.

سنگ کف قیمت مناسب

 

سنگ کف قیمت مناسب را با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه می دهیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز ارائه دهنده انواع کفپوش های مرمریت، گرانیت و تراورتن در ایران است. این سنگها در ابعاد و ضخامتهای مختلف در انبارهای ما موجود است.
برای بازدید از انبارهای ما و ثبت سفارش خود می توانید با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. مهم نیست شما در کدام شهر زندگی می کنید. زیرا در تمام شهرهای ایران می توانید از خدمات بی نظیر مجموعه ما بهره مند شوید.
چه احساسی خواهید داشت اگر بتوانید انواع سنگهای کفپوش را بسیار آسان، سریع و ارزان خریداری کنید؟ این دقیقا شرایطی است که ما برای خرید ما فراهم کردیم. فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

برخی فرضیات اساسی در فرآیند طراحی وجود دارد. باید مشخص شود که ساخت خرپاها باید با فرضیات طراحی مطابقت داشته باشد تا از خرابی‌های ناخواسته ناشی از پراکندگی نیروها و بارها جلوگیری شود. در ادامه فرضیاتی در طراحی خرپا آورده شده است.

  1. اعضای خرپا فقط نیروهای محوری را تحمل خواهند کرد
  2. گره ها یعنی اتصالات اعضا به عنوان اتصالات پین شده طراحی شده‌اند تا نیروها در لحظه‌ به اعضای خرپا منتقل نشوند
  3. تمام بارهای خارجی و واکنش ها فقط روی گره‌ها عمل می‌کنند
  4. به طور کلی، خرپاها باید در یک صفحه واقع شوند

 

بهترین سنگ ها برای کفپوش سوله

انواع مختلفی از سنگ وجود دارد که برای استفاده به عنوان کفپوش سوله مناسب است. برخی از محبوب ترین انواع عبارتند از:

  •  تخته سنگ

تخته سنگ یک سنگ طبیعی با دوام، ضد لغزش و مقاوم در برابر آب است که آن را به گزینه ای ایده آل برای کفپوش سوله تبدیل می کند. این در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها موجود است که می تواند ظاهری طبیعی و منحصر به فرد به سوله شما ببخشد.

  • سنگ فلگسنگ

سنگ فلگسنگ سنگی رسوبی است که در مقابل آب نیز مقاوم است. این در طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ ها موجود است و شکل نامنظم آن می تواند ظاهری طبیعی به سوله شما ببخشد.

  •  گرانیت

گرانیت سنگی بسیار بادوام و ضد خش است که برای سوله های سنگین و مصارف صنعتی ایده آل است. در طیف رنگی از جمله مشکی، خاکستری و قرمز موجود است.

سخن پایانی

به طور کلی، اجرای کف سوله های صنعتی برای هر استفاده و کاربردی باشند باید به صورت استاندارد و با کمک افراد با تجربه انجام شود. این اجرای اصولی نیازمند دانش و تجربه بسیار، دستگاه های مناسب، تکنولوژی و فناوری روز دنیا است. برای اجرای کف سوله های صنعتی با بهترین کیفیت می توانید با کارشناسان آقای سوله در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا