بین المللیمعرفی کسب و کار

چگونه انتخاب کنید که کدام اپلیکیشن برای یادگیری آلمانی بهترین است؟

بنابراین، برنامه های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد. چگونه بهترین مورد را متناسب با نیاز خود انتخاب می کنید؟ پاسخ به چند عامل بستگی دارد. آموزش زبان انگلیسی

توجه داشته باشید که مهارت های ذکر شده در جدول فقط مهارت هایی هستند که برنامه ها سعی دارند روی آنها تمرکز کنند. برای مثال، برنامه‌ای که بر آموزش واژگان تمرکز می‌کند به این معنا نیست که برای سایر مهارت‌ها آموزش صفر ارائه می‌کند. به طور مشابه، برنامه‌ای که بر سبک یادگیری بصری تمرکز می‌کند به این معنا نیست که اجزای لمسی یا شنیداری ندارد.

علاوه بر این، شما می توانید بدون در نظر گرفتن سطح آلمانی خود از هر یک از این برنامه ها استفاده کنید. اما ممکن است زمانی که تازه شروع به کار کرده اید از اپلیکیشنی استفاده کنید که برای مبتدیان طراحی شده است، راحت تر باشید.

قبل از انتخاب اپلیکیشن ایده آل خود، اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این عوامل بخوانید.

سطح آلمانی شما چقدر است؟

آلمانی شما در حال حاضر چقدر خوب است؟ بسیاری از برنامه ها برای مبتدیان طراحی شده اند. اما برخی برای کاربران متوسط ​​یا پیشرفته نیز وجود دارد.

می خواهید روی کدام مهارت ها تمرکز کنید؟

برنامه های مختلف بر مهارت های مختلف آلمانی تمرکز می کنند. برخی به شدت بر روی یک مهارت تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر بر چندین یا همه مهارت ها تمرکز می کنند. اگر قبلاً می‌توانید به زبان آلمانی مکالمه داشته باشید، اما با دستور زبان مشکل دارید، سعی کنید برنامه‌ای را پیدا کنید که به بهبود گرامر شما کمک کند.

اگر فقط می‌خواهید به سطح مکالمه برسید، برنامه‌هایی وجود دارند که در کمک به گوش دادن و صحبت کردن شما تخصص دارند.

چقدر بودجه داری؟

استفاده از برخی از برنامه ها کاملا رایگان است. بله درست می شنوید استفاده از آنها رایگان است. اما ممکن است در این بین تبلیغاتی را مشاهده کنید یا در صورت عدم پرداخت به تمامی مطالب دسترسی کامل نداشته باشید.

در بسیاری از موارد، تقریباً همه برنامه‌ها روزهای خاصی را به صورت آزمایشی رایگان یا ضمانت بازگشت پول به شما می‌دهند. این برای این است که بتوانید آنها را امتحان کنید تا ببینید آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر. اگر نه، فقط آن را لغو کنید و پول خود را پس بگیرید. بدون خطر بنابراین، اگر مطمئن نیستید که کدام برنامه برای شما بهترین است، من شما را تشویق می کنم که به سادگی آنها را امتحان کنید و مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

چه نوع سبک های یادگیری؟

هرکسی متفاوت یاد می گیرد. یادگیرندگان بصری با خواندن و دیدن تصاویر یا فیلم ها یاد می گیرند. یادگیرندگان لمسی با انجام فعالیت های بدنی، مانند انجام یک بازی، یاد می گیرند. یادگیرندگان شنوایی از طریق گوش دادن یاد می گیرند.

برخی از برنامه ها می توانند تمام این سه عنصر مختلف را در اختیار شما قرار دهند، در حالی که برخی دیگر فقط بر یک سبک یادگیری خاص تمرکز می کنند. باز هم، برنامه را بر اساس سبک یادگیری خود انتخاب کنید.

5 نکته برای یادگیری زبان آلمانی با اپلیکیشن

  1. از چند برنامه استفاده کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، هر برنامه تمرکز متفاوتی دارد. برخی بر آموزش تلفظ شما تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر بر روی واژگان تمرکز می کنند. برای تسلط بر زبان آلمانی باید بتوانید بخوانید، بنویسید، بفهمید و صحبت کنید.

از آنجایی که همه برنامه ها نمی توانند شما را در تمام این جنبه ها آموزش دهند، ممکن است بخواهید از ترکیبی از 2 یا 3 برنامه برای یادگیری آلمانی استفاده کنید. به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید تلفظ و دایره لغات خود را بهبود ببخشید. اما شما می خواهید فرآیند یادگیری شما سرگرم کننده باشد و همچنین در حالی که در حال حرکت هستید یاد بگیرید.

در این مورد، ممکن است بخواهید از Drops، Busuu و Yabla استفاده کنید. به عنوان مثال:

هر روز صبح هنگام رفت و آمد به محل کار خود، با Drops بازی کنید تا دایره لغات خود را بهبود ببخشید.

هر روز قبل از خواب یک تمرین صحبت کوتاه با Busuu انجام دهید تا بازخورد شخصی در مورد تلفظ خود از سایر کاربران دریافت کنید.

آخر هفته یک برنامه تلویزیونی را با Yabla تماشا کنید و در عین حال آلمانی خود را بهبود بخشید.

نگران هزینه نباشید شما می توانید از اکثر برنامه ها به صورت رایگان با محتوای محدود استفاده کنید. فقط ابتدا با محتوای رایگان آنها سعی کنید ببینید آیا محتوا کافی است و آیا این روش یادگیری برای شما مناسب است یا خیر.

  1. 2. از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آلمانی به عنوان مکمل استفاده کنید

بسته به برنامه ای که استفاده می کنید، ممکن است برای دستیابی به تسلط کامل به زبان آلمانی تنها به برنامه اعتماد نکنید. به این دلیل است که همه برنامه‌ها مبتنی بر برنامه درسی نیستند و ممکن است روی همه مهارت‌ها از جمله خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن تمرکز نکنند. در عوض، بسیاری از برنامه‌ها فقط بر روی بازی‌ها و واژگان تمرکز می‌کنند.

این بدان معنا نیست که برنامه ها نمی توانند به شما در یادگیری آلمانی کمک کنند. دقیقا برعکس. برنامه‌ها می‌توانند بسیار مؤثر باشند، به‌خصوص زمانی که با روش‌های یادگیری دیگر مانند کلاس‌های آلمانی ترکیب شوند.

یادگیری اپلیکیشن را با کلاس آلمانی خود ترکیب کنید

از زمانی که به آلمان نقل مکان کردم، در کلاس های آلمانی بی شماری شرکت کرده ام. اشکال حضور در کلاس سنتی آلمانی این است که به اندازه یادگیری با یک برنامه انعطاف پذیر نیست. باید هر هفته در ساعت معینی به کلاس سفر کنید. علاوه بر این، همه معلمان تکالیف خود را ارائه و اصلاح نمی کنند. برای بهبود زبان آلمانی خود باید بعد از کلاس در خانه زیاد مطالعه کنید. صرفاً رفتن به کلاس و انجام هیچ کاری خارج از کلاس چیزی برای شما به ارمغان نمی آورد.

به همین دلیل است که فکر می کنم بهترین کار این است که از یک برنامه به عنوان مکمل کلاس های آلمانی خود استفاده کنید. می توانید از یک برنامه برای ساختن فلش کارت های خود با واژگانی که از کلاس های خود یاد گرفته اید استفاده کنید. به این ترتیب می توانید همیشه به کلماتی که یاد گرفته اید مراجعه کنید و خود را به روشی سرگرم کننده آموزش دهید.

به همین ترتیب، اگر یک قانون گرامری جدید را در کلاس خود یاد بگیرید، می توانید بازی هایی را نیز در برنامه خود برای همان قانون انجام دهید تا بتوانید قانون را راحت تر و بهتر به خاطر بسپارید. استفاده از یک برنامه یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای تقویت یادگیری شما است، در مقایسه با مجبور کردن خود به حفظ مستقیم از کتاب درسی

  1. هنوز باید تلاش کنید:

مانند هر روش مطالعه دیگری، استفاده از اپلیکیشن برای یادگیری زبان آلمانی نیز نیازمند زمان و تلاش زیادی است. استفاده از برنامه ها سرگرم کننده است. آنها به این شکل طراحی شده اند تا جالب باشد و انگیزه شما را حفظ کنند. اما استفاده از آنها برای یادگیری آلمانی به این معنی نیست که شما واقعاً “فقط بازی می کنید”. شما باید وقت خود را صرف آن کنید. برای یادگیری کلمات یا قوانین جدید آلمانی باید تمرکز کنید.

به عنوان مثال، اگر از Yabla برای تماشای یک برنامه تلویزیونی استفاده می کنید، باید بازی ها را بعد از آن نیز انجام دهید تا بتوانید واژگان جدیدی را که در برنامه یاد گرفته اید، تقویت کنید. بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی تهران

هنگام استفاده از یک برنامه، فرآیند یادگیری بسیار سرگرم کننده خواهد بود. اما این توقع غیر واقعی را نداشته باشید که دیگر نیازی به تلاش ندارید زیرا از یک برنامه استفاده می کنید. اگر به دنبال راه‌های سرگرم‌کننده دیگری برای یادگیری زبان آلمانی علاوه بر استفاده از یک برنامه هستید، این را بررسی کنید: نحوه یادگیری آلمانی: راه‌های سرگرم‌کننده مخفی من

دکمه بازگشت به بالا