عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه گوشی آیفون خود را به صورت صحیح شارژ کنیم؟

گاهی اوقات ما در طول روز وقت نداریم که گوشی هایمان آرام بنشینند و شارژر را خاموش کنند. شاید تعجب کنید که بدانید راه هایی وجود دارد که زمان شارژ آیفون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد در این راهنما نحوه افزایش سرعت شارژ آیفون را به شما توضیح خواهیم داد. از تعیین اینکه آیا تلفن شما دارای قابلیت شارژ سریع است تا گزینه هایی برای کاهش زمان شارژ، ما اینجا هستیم تا به تمام سوالات شارژ سریع شما پاسخ دهیم. برای اطلاعات بیشتر با برنا همراه باشید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به طور خلاصه، شارژ سریع به شما امکان می دهد باتری آیفون خود را سریعتر از شارژر شارژ کنید. به یاد داشته باشید که حتی اگر گوشی شما قابلیت شارژ سریع را دارد، به شارژری هم نیاز دارید که انرژی کافی را تامین کند. اکثر شارژرهای آیفون 5 وات قابلیت شارژ سریع ندارند. این شارژر می‌تواند انرژی کافی برای شارژ اولیه را فراهم کند، اما می‌تواند سریع‌تر کار کند یا دستگاه‌های با انرژی بزرگ‌تر مانند iPad را شارژ کند.

 

با این حال، اکثر آیپدها دارای شارژر 12 واتی هستند. اگر آیپد دارید، می توانید از آن برای شارژ آیفون خود استفاده کنید تا سرعت آیفون خود را افزایش دهید. این به گوشی شما آسیبی نمی رساند زیرا بیش از نیاز خود شارژ نمی شود. آیفون 8 و دستگاه های جدیدتر می توانند به سرعت شارژ شوند، اما حفظ این سرعت ها نیاز به شارژ مناسب دارد.

 

اگر نمی دانید شارژ سریع چقدر است، اپل ادعا می کند که باتری آیفون شما را تنها در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می کند. این بدان معناست که در نهایت می توانید با شارژ در لحظات حساس و شارژ در شب خداحافظی کنید. نیازی به گفتن نیست که وقتی از در بیرون می روید و می دانید که فقط 17 درصد از گوشی شما باقی مانده است، شارژ سریع اضطراب شما را کاهش می دهد.

 

کدام آیفون ها از شارژ سریع پشتیبانی می کنند؟

 

لازم به ذکر است که آیفون های زیر دارای قابلیت شارژ سریع هستند اما شارژر سریعی در جعبه وجود ندارد!

 

آیفون 8

آیفون 8 پلاس

آیفون X

آیفون XS

آیفون XS مکس

آی فون XR

آیفون 11

آیفون های زیر با شارژر سریع فروخته می شوند:

آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو مکس

شارژر رسمی اپل سریع

اگرچه اپل برای اکثر آیفون های خود شارژر سریع ارائه نمی دهد، اما یک شارژر سریع با کابل و آداپتور شارژ جدید برای دستگاه شما می فروشد. خوب، این پیشنهاد ارزان ترین گزینه شما نیست، اما اگر می خواهید یک شارژر اصلی اپل داشته باشید، خرید این شارژر همان چیزی است که نیاز دارید.

 

کابل شارژر آیفون

سیستم شارژ سریع اپل از USB-C (نسخه پیشرفته USB که اکنون در اکثر گوشی های اندرویدی استفاده می شود) استفاده می کند. USB-C می‌تواند انرژی را سریع‌تر از استانداردهای USB قدیمی‌تر انتقال دهد و شارژ سریع در آیفون به کابل USB-C به Lightning نیاز دارد. اپل یک کابل رسمی USB-C به لایتنینگ را با قیمت 19 دلار و یک نسخه بلندتر 2 متری را با قیمت 35 دلار ارائه می دهد.

 

آداپتور برق

به همراه کابل شارژ سریع، به آداپتور شارژ سریع نیز نیاز خواهید داشت. آداپتور به جای درگاه USB-A معمولی، به یک آداپتور 18 واتی با درگاه USB-C نیاز دارد. اگر به دنبال شارژ سریع‌تر آیفون هستید، آداپتور رسمی 29 دلاری 18 واتی USB-C برای شما کافی است.

 

اگر یک مک بوک جدید دارید، ممکن است یک آداپتور موجود داشته باشید که بتواند تمام نیازهای شارژ سریع شما را برطرف کند. بسیاری از مک‌بوک‌ها (مخصوصا مدل‌های ۲۰۱۵ و جدیدتر) از آداپتورهای سازگار با USB-C استفاده می‌کنند و می‌توانید از یکی از این آداپتورها برای افزایش سرعت شارژ آیفون خود با کابل USB-C به لایتنینگ استفاده کنید. رایج ترین آداپتور برق 30 واتی USB-C است.

 

اگر مک بوک پرو دارید، احتمالاً شارژرهای دیگری دارید که از انواع 29 و 30 واتی قدرتمندتر هستند و اپل تأیید کرده است که حتی نسخه های 61 وات و 87 وات برای استفاده با آیفون بی خطر هستند. na مدل جدید هست به یاد داشته باشید که مصرف برق توسط گوشی شما کنترل می شود، بنابراین بیش از توانش نمی کشد، بنابراین آسیب نمی بیند.

 

گزینه های جایگزین کدام است؟

 

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بسته شارژ سریع اپل 48 دلار قیمت دارد. اگرچه آیفون ها دقیقاً به عنوان دستگاه های پایین رده شناخته نمی شوند، شاید همه حاضر نباشند تا این حد اضافی بپردازند. خوشبختانه، اپل شما را مجبور نمی‌کند که شارژرهای خود را حفظ کنید و گزینه‌هایی را در جاهای دیگر خواهید یافت که عملکرد مشابهی را برای مدت بسیار کمتر یا عمر طولانی‌تری ارائه می‌دهند.

 

توجه: ما محصولات زیر را امتحان نکرده ایم، بلکه سعی کرده ایم تنها بهترین مارک ها و محصولات پیشنهادی را انتخاب کنیم.

 

تعویض کابل های شارژ

 

پیدا کردن کابل USB-C به لایتنینگ غیر اپل سخت است زیرا اپل می داند چه کسی می تواند آن را بفروشد. سازنده لوازم جانبی Nomad یکی از معدود تولیدکنندگانی است که مجاز به تولید چنین کابل هایی است و اگر می خواهید یک کابل مقاوم و مستحکم داشته باشید، کابل USB-C به Lightning این شرکت برای شما مناسب است.

 

اندازه آن 1.5 متر است، بنابراین از کابل استاندارد اپل طولانی تر است، اما نکته اصلی دوام آن است. کابل توسط یک طناب کولار قوی محافظت می شود که به کانکتور محافظت بیشتری می کند، بنابراین کابل می تواند از بدترین مجازات جان سالم به در ببرد. این کابل می تواند تا 5 سال دوست و همراه شما باشد که با توجه به اینکه دوام کابل های اپل یک ساله است بسیار خوب است.

 

آداپتورهای جایگزین

 

می‌توانید هر آداپتوری با درگاه USB-C و قدرت کافی انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که از USB Power Delivery (USB-PD) پشتیبانی می‌کند و از یک برند معتبر است. یک انتخاب خوب شارژر دیواری 30 واتی USB-C است. قیمت آن 26 دلار است، بنابراین اگر نیاز به تعویض شارژر 30 واتی اپل دارید، 23 دلار صرفه جویی کنید. این یک محصول بررسی شده از Anker، یک شرکت بزرگ لوازم جانبی است.

 

شارژ بی سیم

 

یکی دیگر از راه های افزایش سرعت شارژ آیفون استفاده از شارژر بی سیم است. با این حال، در حالی که امکان استفاده از یک پد بی سیم سریع برای شارژ وجود دارد، این فناوری هنوز به نقطه ای نرسیده است که بتواند خود را در برابر بهترین شارژرهای بی سیم نگه دارد. حداکثر توانی که یک آیفون می تواند از پد شارژ بی سیم Qi بگیرد 7.5 وات است.

خرید شارژر آیفون از قابکده

چه به دنبال خرید شارژر آیفون 7 باشید و چه می خواهید شارژر آیفون 13 پرو مکس داشته باشید، می توانید از قابکده کمک بگیرید. به عنوان مثال شارژر 20 واتی اپل یکی از پرفروش ترین محصولات بازار امروزی است که برای تعداد زیادی آیفون مناسب است. قابکده یک فروشگاه تخصصی تجهیزات دیجیتال است. این فروشگاه مجموعه ای از محصولات اورجینال را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب عرضه می کند. بنابراین اگر قصد خرید شارژر اصلی آیفون را دارید بهترین انتخاب برای شماست. حتی اگر تمام نکات خرید شارژر اصلی آیفون را رعایت کنید، باز هم ممکن است افرادی به دنبال سود باشند که به شما شارژر تقلبی پیشنهاد دهند. پس برای جلوگیری از این مشکل بهتر است از همان ابتدا از فروشگاه های معتبری مانند قابکده خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا