عمومیاقتصادی

درباره باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت، برای برقراری ارتباط با مشتریان وفادار خود و افزایش حس وفاداری و رضایت در مشتریان خود، خدمات و امکانات ویژه­ ای در باشگاه در اختیار مشتریان قرار می­دهد. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان بانک ملت عبارتند از:

  • ارائه خدمات نوین و فراهم کردن فرصتی برای تجربیات جدید و متنوع برای مشتریان.
  • تحقیق در مورد نیازها و خواسته­های مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید
  • ایجاد پل ارتباطی برای تعامل مستقیم مشتریان و بانک
  • قدردانی از وفاداری و اعتماد مشتریان
  • ارائه نرم افزارهای قابل دسترس و آسان برای ترویج بانکداری اینترنتی
  • استفاده از تمامی امکانات موجود و نوین برای افزایش میزان وفاداری و رضایت در مشتریان
  • در نظر گرفتن امتیاز برای فعالیت­های مشتریان و طرح­های ویژه برای اعضای باشگاه.

در باشگاه مشتریان بانک ملت، مشتریان با انجام تعداد مشخصی تراکنش مالی با استفاده از درگاه­های اینترنتی بانک ملت یا استفاده از همراه بانک ملت، امتیاز کسب می­نمایند و میتوانند از این امتیازها بهره ببرند. برخی از امتیازها شامل پاداش هستند مثل:

  • با توجه به میزان امتیاز، بدون قرعه کشی پاداشی به شما تعلق می­گیرد. باشگاه مشتریان بانک ملت با توجه به میزان تعامل مشتری وفادار و امتیازاتی که کسب کرده است، پاداشی برای او در نظر می­گیرد و بدون نیاز به قرعه کشی و به صور مستقیم به مشتری تقدیم می­کند. مشتری وفادار در طول یکسال می­تواند با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی امتیاز خود را به حد نصاب برساند و پاداش خود را دریافت کند. حد نصاب امتیاز دارای سه سطح 100، 200 و 300 امتیازی است که متناسب با هر سطح، پاداشی برای مشتری وفادار در نظر گرفته شده است.
  • طرح­های تشویقی و قرعه کشی شامل جوایز ارزشمندی است که برای جذب مشتری وفادار در نظر گرفته شده است و مشتری را تشویق می­کند تا با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی امتیاز خود را بالا ببرد و در قرعه کشی شرکت کند. همچنین طرح­های تشویقی متنوعی در باشگاه وجود دارد که مشتری می­تواند طبق علایق خود هر یک از طرح­ها را انتخاب کند و در آنها شرکت نماید. شرکت در این طرح­ها با استفاده از امتیازات کسب شده امکان پذیر است.
  • خرید از کارشامال: کارشامال محیطی مجازی است که در آن تمامی برندهای معتبر موجود در کسب و کارهای مختلف، فروشگاه­های آنلاین یا غیر آنلاین در آن محصولات و خدمات خود را در قالب پیشنهاد ویژه و تخفیفات جذاب برای مشتریان وفادار به نمایش گذاشته­اند و در این قسمت می­توانید از عضویت خود در باشگاه مشتریان بانک ملت بهره مند شوید. این تخفیفات و پیشنهادها هر چند وقت یکبار بروز رسانی می­شوند و تخفیفات و پیشنهادات جدیدی در کارشامال قرار می­گیرند. از این رو باید بطور مداوم به کارشامال مراجعه نمائید و از پیشنهادات جدید مطلع شوید.

 

یکی از طرح­های تشویقی کارشامال، طرح مسئولیت­های اجتماعی است. شما می­توانید امتیازات کسب شده را برای شرکت در این طرح خرج کنید. بسیاری از افراد از انجام کارهای نیکوکارانه و تقسیم کردن داشته هایشان با سایر هموطنان خود احساس رضایت و ارزشمندی دارند. از این رو این طرح برای این افراد جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

باشگاه مشتریان با همراهی مشتریان وفادار خود در این راه فعالیت­های ارزشمندی می­تواند انجام دهد. شما می­توانید با استفاده از امتیاز خود در طرح کارشامال برای اعمال انسان دوستانه با باشگاه مشتریان بانک ملت همکاری داشته باشید. هر امتیاز شما برای انجام کاری شایسته و با ارزش خرج خواهد شد. پاداش شما شادی دل هموطنان­تان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت و کارشامال و دریافت اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک ملت به وب سایت https://club.bankmellat.ir/ مراجعه نمائید.

در وب سایت نحوه کسب امتیاز، نحوه خرج کردن امتیازات و طرح­های موجود در باشگاه بطور کامل شرح داده شده است. همچنین نتایج قرعه کشی و آخرین اخبار درباره باشگاه مشتریان بانک ملت در سایت موجود می­باشد. همچنین در بخش لیگ استانی، با توجه به استانی که در آن افتتاح حساب انجام داده اید، در لیگ آن استان قرار می­گیرید و با هم استانی­های خود به رقابت می­پردازید. با بالا رفتن امتیاز شما در لیگ، باشگاه مشتریان بانک ملت پاداشی برای شما در نظر خواهد گرفت.

 شما با دانلود اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک ملت می­توانید از تعداد امتیازات خود در باشگاه مشتریان و جدیدترین اخبار باشگاه مشتریان و طرح­های جدید مطلع شوید.

دکمه بازگشت به بالا