عمومیمعرفی کسب و کار

نمایشگر وضعیت باتری و اتصال

همان طور که متوجه شدید دستگاه کارتخوان S90 به دلیل ویژگی هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر ضربه، سرعت بالا در تراکنش ها، آنتن دهی فوق العاده، قیمت مناسب نسبت به عملکرد خوب، سادگی تعمیر و تعویض قطعات و سایر موارد دیگر تبدیل به دستگاه کارتخوان محبوبی شده و از طرفی تنظیمات دستگاه کارتخوان S90 آسان بوده و کار با آن نیز راحت است. با توجه به مراحلی که در این مقاله به صورت گام به گام توضیح داده شده می توانید پس از خرید به راحتی آن را تنظیم، فعال و آماده برای استفاده کنید

قطعات کارتخوان سیار G2

صفحه نمایش

صفحه نمایش کارتخوان جی 2 در ابعاد 2.4 اینچ می باشد که برای کارکردهای عادی و مشاغل سیار در این ابعاد ایده آل است. نوع نمایش این نمایشگر رنگی و از جنس LED می باشد که تصویری و متونی با وضوح بالا را به شما ارائه می دهد.

نوع ارتباط کارتخوان g2

دستگاه کارتخوان g2 از شبکه های سیم کارتی 2G – 3G – 4G پشتیبانی می کند، این دستگاه پوز در تراکنش ها وابسته به مکان و زمان سرعت تراکنش خوبی دارد و می توان گفت در این بازه قیمتی یک دستگاه مطلوب به حساب می آید. نکسگو g2 از وای فای پشتیبانی نمی کند و دارای GPRS نیز می باشد. پورت های قابل اتصال به این دستگاه کارتخوان از نوع miniUSB(OTG) می باشد که قابلیت اتصال شارژر از این طریق را نیز فراهم می کند.

صفحه کلید

کارتخوان سیار g2 دارای ده کلید عددی به رنگ های خاکستری و و هشت کلید میانبر به رنگ های سبز ، زرد ، قرمز و خاکستری و همچنین یک کلید خاموش و روشن می باشد.

متغیر های شارژ و باتری کارتخوان نکسگو g2

کارتخوان g2 دارای یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر با ولتاژ 3.7 می باشد که این مقادیر برای کارتخوانی در این ابعاد کوچک فوق العاده است که نهایتا باعث نگهداری شارژ از 24 ساعت تا 72 می باشد. البته زمان نگهداری شارژ بستگی به میزان استفاده کاربر دارد. بعنوان مثال اگر شما دستگاه کارتخوان را به طور کامل شارژ نمایید و از آن استفاده نکنید ، می توانید کارتخوان را 48 ساعت بعد استفاده کنید و حداقل 16 ساعت برای شما کارایی دارد. کارتخوان g2 در مدت زمان 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود و بعد از آن می توانید در بازه زمانی بیست و چهار الی هفتاد و دو ساعت با آن کار کنید.

پردازنده

CPU و پردازنده این دستگاه 32 بیتی می باشد و برای کارتخوانی با این مشخصات و در بین هم رده های خود مانند در حد مطلوب و قابل قبولی است. اما در پردازند ها چه تفاوتی وجود دارد و چه تاثیری بر کدام عملکرد کارتخوان دارد؟

تفاوت پردازنده 32 بیتی و 64 بیتی چیست؟

بیت یک واحد برای اندازه گیری پردازنده یا cpu می باشد. برای روشن شدن مطلب یک بزرگراه را در نظر بگیرید، هر چه تعداد باند های این بزرگراه بیشتر باشد مقدار ترافیک کمتر می باشد زیرا خودروهای ورودی به این بزرگراه به راحتی عبور می کنند. اما اگر تعداد باند های بزرگراه کم باشد خودروهای ورودی به این جاده به سختی و به کندی عبور خواهند کرد زیرا حجم خودرو ها برای این بزرگراه مناسب نیست و یا بالعکس تعداد باندهای این بزرگراه برای تعداد خودروها مناسب نیست.

حالا تفاوت پردازنده 32 بیتی و 64 بیتی نیز در همین است

پردازنده های 64 بیتی اطلاعات ورودی را به راحتی پردازش می کنند و پردازنده های 32 بیتی به کندی.

اما این همه ماجرا نیست، مقدار حافظه رم و کدنویسی نرم افزاری کارتخوان جی 2 می تواند مقادیر مناسبی از ورودی ها را به پردازنده وارد نمایندف در نتیجه سعی نمایید از برندهای معتبر مانند نکسگو، کارتخوان تهیه نمایید تا این اصل رعایت شده باشد.

ظاهر ، ابعاد و وزن کارتخوان

دستگاه کارتخوان نکسگو g2 در در 2 رنگ مشکی و مشکی زیر صورتی ارائه می شود و ابعاد این دستگاه بر حسب میلی متر مساوی است با 165*78*56 و وزن این کارتخوان برابر است با 400 گرم. از لحاظ کاربری، دارای عملکرد راحتی می باشدو همه چیز به درستی در جای خود قرار گرفته است.

سفارش – فعالسازی- ارسال

برای خرید کارتخوان می توانید از صفحه محصول موردنظر اقدام به سفارش و خرید نمایید و بعد از پرداخت وجه کارشناسان ما برای دریافت مدارک لازم با شما تماس خواهند گرفت و محصول قبل از اینکه به دست شما برسد، فعالسازی شده و آماده استفاده است. تحویل محصولات آدلی نهایتا تا یک هفته به طول می انجامد البته به استثناء شهرهای تهران و کرج. برای هرگونه سوال و دریافت مشاوره می توانید از صفحه مشاوره و یا تماس با ما این خدمات را دریافت کنید.

شرایط بانک ها در قبال ارائه کارتخوان چیست؟

با توجه به هزینه تهیه دستگاه کارتخوان، بانک ها کارتخوان های کم تراکنش را جمع آوری کرده اند. اکنون که تعداد متقاضیان دستگاه کارتخوان افزایش یافته، هزینه بانک ها نیز افزایش یافته است. به همین دلیل مبلغ تراکنش متقاضیان باید قابل قبول باشد تا برای بانک ها به صرفه باشد. در غیر این صورت از کارتخوان هایی که حداقل تراکنش ماهانه را نداشته باشند شارژ می شود. به گفته برخی از مسئولان بانکی، کارتخوان هایی که تراکنش های پایینی دارند، نتیجه سودمندی جز ضرر برای بانک ها ندارند. آنها کمکی به جذب سپرده و گردش مالی نمی کنند

. این ممکن است دلیل جمع آوری کم کارتخوان های تراکنش توسط بانک باشد. بنابراین به فکر جذب متقاضیانی هستند که مبلغ تراکنش ماهانه قابل قبولی دارند. بانک ها برای متقاضیان در ازای تهیه دستگاه کارتخوان، جدا از اخذ مدارک هویتی و جواز کسب و غیره، حداقل مبلغ تراکنش را تعیین می کنند. اگر مبلغ تراکنش کمتر از مبلغ تعیین شده باشد، کارتخوان برداشت می شود. به عنوان مثال استفاده از کارتخوان های بانک ملی نیاز به تراکنش ماهانه 25 تراکنش و در مجموع 25 میلیون تومان دارد. البته این ممکن است شامل تراکنش های بیشتری بدون محاسبه گردش حساب در آن دوره باشد.

خلاصه علت جمع آوری کم کارتخوان ها برای تراکنش توسط بانک

با توجه به نیاز روزافزون صاحبان مشاغل به تهیه دستگاه کارتخوان، بانک ها موظف به حمایت از آنها هستند. اما تعداد این کارتخوان ها افزایش یافته است به طوری که حتی بسیاری از مشاغل کوچک نیز از آنها استفاده می کنند. در نتیجه مبلغ تراکنش آنها به گونه ای نیست که بانک بتواند هزینه واردات دستگاه از خارج، نصب و راه اندازی، کارمزد و … را متقبل شود. در نتیجه شروع به جمع آوری ژست هایی کرد که مبلغ تراکنش کمی دارند.

ترفند برای جلوگیری از جمع آوری

این ترفند فقط برای کسانی توصیه می شود که تعداد تراکنش های کم و تراکنش هدلیل جمع آوری کارتخوان های کم تراکنش توسط بانک ها در  دلیل جمع آوری کارتخوان های کم تراکنش توسط بانک ها به خاطر مقدار تراکنش های پایین می باشد. امروزه بیشتر مشاغل از برای کسب و کارهای خودشان استفاده می کنند. به طوری که در دست هر فروشنده در خیابان یا حتی نانوایی ها یک می بینید.

بانک ها به دلیل اینکه هیچ گونه کارمزدی برای تراکنش های دریافت نمی کند و این تراکنش ها برای مردم رایگان می باشد. شروع به جمع آوری کارتخوان های کم تراکنش شده است ، چون هیچ گونه سودی از دستگاه کارتخوان ها  برای بانک ندارد. بانک ها به کسانی که دستگاه کارتخوان دارند و همچنین تعداد تراکنش پایین با مقدار کم دارد ، اول به صاحب اخطار می دهد و بعد هم را از صاحبش پس می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا