عمومیمعرفی کسب و کار

پرچم رومیزی ایران با پایه سنگی

پایه پرچم رومیزی بدلیل تاثیرگذاری بر روی دید پرچم از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول برای جذب بیشتر مخاطب در طرح و مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌گردد. چوب، سنگ، آهن و پلیمر از مواد اولیه تولید پایه پرچم می‌باشد. شرکت ایران پرچم با طراحی محصولات جدید گامی بلند برای ارتقای محصولات برداشته است. مجموعه ایران پرچم در تلاش برای تغییرات نو در صنعت چاپ پرچم تولید مدرن‌ترین محصولات را در دستور کار دارد. اینبار قصد معرفی یکی دیگر از محصولات خانواده پرچم رومیزی یعنی پایه پرچم رومیزی سنگی را داریم. برای ثبت سفارش این محصول و یا خرید پرچم با شماره زیر تماس حاصل نمائید.

پایه پرچم ارزان قیمت

محصول پایه سنگی محصولی ارزان قیمت شرکت ایران پرچم میباشد. اگر به دنبال خرید یک محصول در تعداد بالا و قیمت مناسبین پشنهاد ما این پایه است. توجه داشته باشید که این محصول طرح سنگ بوده و از سنگ خالص تولید نشده است. مواد به کار رفته در تولید پایه پرچم، پودر سنگ بوده که از مقاومت مناسبی برخورداست. این پایه پرچم همراه با یک عدد میله استیل آبکاری شده نقره‌ای عرضه میگردد. طول عمر این پایه پرچم متوسط بوده و در معرض شکنندگی قرار خواهد گرفت.

خرید پایه پرچم

یکی از مشخه‌های محصولات شرکت ایران پرچم تولید محصولات با کیفیت و ماندگار است. تمامی محصولات تولیدی در این مجموعه با بهترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت بفروش می‌رسد. قطعاً یکی از مولفه‌های تعیین قیمت پایه پرچم کیفیت و طول عمر آن است. بنابراین اگر تفاوت قیمت در محصولات ما با سایر محصواستفاده از المان های هویتی در محیط کار یا دفتر اداری یکی از کارهایی است که می توان با استفاده از آن اطمینان مشتریان و مخاطبین را جلب کرد. پرچم رومیزی ایران محصولی است که با ظاهری زیبا می تواند یک هویت ملی به محیط اداری و کسب و کار شما دهد.

ابعاد و اندازه این محصول در دسته اقلام پرچم جزو سایز کوچک بوده که می تواند کنار نمونه های رومیزی اختصاصی ظاهری ملی و زیبا به برند و لوگو دهد. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

آشنایی  با پرچم رومیزی ایران

پرچم رومیزی ایران را می توان یکی از رایج ترین ابزارهای هر محیط رسمی ، اداری ، فروشگاهی و دیگر فضاهایی که قصد نمایش یک هویت ملی به آن داشته باشیم در نظر گرفت و در حال حاضر نیز در بسیاری از مکان ها و همایش های می توان آن را مشاهده نمود.

در میان اقلام مختلف ،  پرچم رومیزی به دلیل قیمت مناسب و نیز استفاده بیشتر دارای علاقمندان بیشتری می باشد. عموما مشتریان در کنار این محصول را نیز انتخاب می نمایند و از آنها در کنار هم به عنوان یک ابزار نمایش دهنده هویت ملی استفاده می کنند.

مشخصات و قیمت پرچم رومیزی ایران

از جمله مشخصات مهم و مشابه ای که در این محصولات وجود دارد می توان به ابعاد کوچکتر پارچه نام برد. جنس پارچه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع ساتن بوده که حاشیه آن با ریشه های دوبل دور دوزه شده است.

کیفیت چاپ در این محصول با توجه به دقت و رعایت نکات درست بالا بوده و مقاومت خوبی در گذر زمان و یا عوامل دیگر دارد.پایه درنظر گرفته شده برای پرچم رومیزی ایران فوق از نوع سنگی بوده که رایج ترین آن می باشد و از استحکام بسیار خوبی برخوردار است.

مدل دیگر رومیزی دارای تفاوت های در برش و پایه بوده که به نام  شناخته می شود که در فروشگاه پارسیا ایده نیز جهت سفارش موجود می باشد. با اینکه هر دو در ابعاد کوچک می باشند اما نوع لیزری نیز طرفداران خاص خود را دارد.

در زیر می توانید جزئیات بیشتری را در رابطه با این محصول مشاهده نمایید.

  • نوع پایه : سنگی
  • مدل : رومیزی ایران
  • نوع پارچه : ساتن
  • نوع چاپ : دیجیتال دو رو
  • ریشه دوزی : دارد
  • مناسب برای سازمان ها,ادارات,شرکت های خصوصی و دولتی,مدارس و
  • کد محصول: IFD01

لات موجود در بازار به دلیل تفاوت کیفیت است. خرید پرچم و ثبت سفارش پایه پرچم رومیزی بصورت حضوری و غیرحضوری قابل انجام است. برای آشنایی بیشتر با محصولات پایه پرچم رومیزی به کانال مراجعه نمائید. همچنین در این کانال نحوه نصب پرچم رومیزی را میتوانید مشاهده کنید.

چاپ پرچم رومیزی ریشه دار جز پر طرفدار ترین و پرمصرف ترین پرچم های قابل چاپ در این مجموعه و بازار می باشد

دکمه بازگشت به بالا